Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Hadde meg med gift mann i helga!

Jada, har gått på samme smellen, endte forøvrig opp som aleneforelder etter den smellen.. Hva prøver du egentlig å spørre om? Anonymkode: 00955...9e3
  3. Du er så uklar at det eneste vi kan gjøre er å gjette oss til hva du mener. Det vanlige er at man signerer på noe når man overfører rettigheter. Siden ikke du gjør noe for å være klarere er det bortkastet tid å prøve å hjelpe. Anonymkode: 657a9...f72
  4. AnonymBruker

Ståpikk når man er ute på tur

Alltid noen som vil runke. Anonymkode: 98c79...fc5
  5. Her handler det om fedre som får vite det lang tid etter. Flere år etter sex. Den slags oppførsel er skammelig gjort av kvinnen som mor. Jeg vet om de som har blitt uføre av farskap opplyst på den måten. Det burde være straffbart å ikke opplyse så raskt som mulig.
  6. Det stemmer jo at arbeidsmarkedet helst vil ha unge folk, mister man jobben når man er 50 KAN det være vanskelig å få jobb igjen. Men ellers håper jeg at de du kaller gamle holder ut til de er 70, kun til irritasjon for deg som tror du er uovervinnelig fordi du er ung. 50 er ikke gammelt idag. En annen ting er at jo eldre man blir jo verre kan det være å lære nye ting, det handler ikke alltid om vrangvilje men evne. Anonymkode: 4dcda...faf
  7. AnonymBruker

Ex on the Beach 2019

Hvor har jeg sett Monica før? Har ikke hun vært med i en TV-serie eller lignende før? Anonymkode: 1981a...f1b
  8. AnonymBruker

Hvordan tine en fryst korv?

Takk for svar! Da gjør jeg det. Anonymkode: 4c514...c86
  9. Min erfaring med mange "unge" er at de tror de er eksperter på enkle excel-greier, men roter seg bort når regnearkene blir store og litt avanserte. Og da roper de på oss "gamlinger" for å få hjelp. Hilsen ei på samme alder som de du pratet med. Anonymkode: 31599...f98
  10. AnonymBruker

Tjene penger på hobbyen?

Nei til slikt finnes trafikklærere, som må ha utdannelse til det. Da er det ikke en hobby lengre. Anonymkode: 3cb44...521
  11. Mokkilokki

Du kan legge pølsen i vann og gradvis varme den opp og la den trekke 10-15 min. Spørs hvor tjukk pølsa er
  12. AnonymBruker

Litt vanskelig start på ungdomsskolen...

Det er lov å ha en vanskelig dag, og en trøblete skolestart, uten at det ligger diagnoser bak! Dette diagnosstullet må stoppe nå! Anonymkode: a022d...63e
  13. AnonymBruker

Få samboer til å forstå jeg vil flytte ?

Svake mennesker.... for svake til å sette seg selv til siden. For barna sine, mann / kvinne, og fanilien sin de var med på å starte. Fysj! Uanset kjønn! Anonymkode: 1ec7c...0c7
  14. AnonymBruker

Har damer slutte å trene?

Ja, hvis noen kvinner på ditt treningssenter slutter betyr det at alle slutter. Treningssenter er dyre og fulle av svette og høylydte folk. Jeg trener heller hjemme eller ute i frisk luft og sparer de hundrelappene til noe annet. Kan trene knebøy og slikt hvor som helst. Anonymkode: c18ce...632
  15. Crizpo

Ikm september

Så gøy! Krysser fingrene for oss begge 🤞
  16. AnonymBruker

Har en vakumpakket korv som jeg skulle fått tint med en gang. Kan jeg putte hele greien oppi kokt vann? eller blir det feil i forhold til bakterier osv? Anonymkode: 4c514...c86
  17. Chiyo

Den store Sims 4-tråden!

Tror dere det store huset er et slags magiakademi?
  18. Jeg for min del er 50 år og jobber med IT-drift. Jeg hadde forresten data som valgfag første året på ungdomsskolen, så altså i 1982. Anonymkode: 5320a...545
  19. AnonymBruker

Få samboer til å forstå jeg vil flytte ?

Så hva har jeg gjort galt da i dine ører? Sakt sannheten?! Kalt en spade for en spade og en narcisist h### for en narcisist h###?! Ska ikke det tåles?! Nei seff ikke. Ingen narcisister eller psykopater tåler å få passet sitt påskrevet. Sier ikke at du er det... men så mange andre. Definisjon på ####... ei som tenker på seg selv først, selger seg ut til by mann med kysa si, og driter i mann og barna sine. Useriøst. Om man bare hadde visst på forrhånd! Anonymkode: 1ec7c...0c7
  20. AnonymBruker

Hvor sannsynlig at man blir bedre av antidepressiva?

For meg hjalp det kjempemye. Det ga meg nok pusterom til at jeg greide å jobbe enda mer med meg selv og eget tankemønster. Men det finnes ganske mange ulike medisiner, og vi reagerer nokså forskjellig også, så tror nok det er veldig individuelt hvordan effekten vil være. Er det blitt nye regler i forhold til hvem som kan skrive ut? Var fastlegen min som medisinerte meg i alle fall:) Men veldig viktig å få oppfølging underveis av fagpersonell! Anonymkode: a769d...d40
  21. Pjolterbeist

carolinebergeriksen.no

Jeg stiller meg undrende til om CBE og gemal faktisk har gjort seg noen tanker på hva slags publikum de nå muligens tiltrekker seg grunnet denne plutselige ekshibisjonismen. Det er jo tross alt snakk om en firmakanal hvor det også velvillig postes bilder av mindreårige. Som jeg skrev en gang tidligere - CBE har enekontroll over hva som postes på firmaets sosiale medier. Hun har null kontroll over a) Hvem som faktisk ser dette, b) Hvordan folk reagerer på dette, og c) Hvordan omfanget av handlingene hennes faktisk kan gå utover tredjeparter (som i annonsører/oppdragsgivere, men også mindreårige)
  22. Chiyo

Den store Sims 4-tråden!

Ja, holdt på å redigere innlegget mitt når du siterte meg. Men det er greit at magiverden er en fellestomt. Jeg syns den ene delen, den med de store husene, virket litt som en simversjon av Digon Alley.
  23. Daria

The Daria diaries

20.08: Åtte lest, ingen kjøpt. Jeg har kommet meg gjennom Ted Sorensens bok om Kennedy, det var en litt seig affære. Ikke fordi den var uinteressant, men vi snakker tross alt amerikansk 60-tallspolitikk skrevet på 60-tallet med alt det innebærer av antagelser om leserens kunnskap og kjennskap, og i 60-tallsspråkdrakt (oversatt, men likevel). Sorensen var en av Kennedys nærmeste medarbeidere og rapporterer dermed fra innsiden av alle store saker - han var for eksempel med på alle møter runder Cuba-krisen - men han er åpenbart mer vant til å skive rapporter enn bøker. Det er noe med tendensen til å sammenfatte ting - argumenter, teorier, mulige løsninger - i nummererte lister... Nå som jeg er ferdig med en amerikansk epoke er jeg straks i gang med en ny - bind to av Hillary Clintons selvbiografi har stått og fristet lenge, men det virket som en god idé å holde seg til en presidentperiode om gangen Forøvrig hadde bokklubben timesalg på engelske bøker i går kveld. Det er mulig jeg vil komme tilbake til dette om en ukes tid...
  24. MoKath

R.I.P. -- kjendiser som nylig har gått bort

Veldig trist. Han var en av favorittene mine i H&A på 90-tallet.
  25. Måbarefåsiat...

Herregud! Jeg kan love deg at om hun hadde hatt en diagnose, hadde problemstillingen vært formulert annerledes.
  26. AnonymBruker

Om hun fortsatt er utenfor om en uke kan du kontakte læreren. Det er fortsatt veldig tidlig, og mye sosialt på agendaen -lærer Anonymkode: 2504d...99c
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...