Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Man går i frys når an blir klar over at man står ovenfor en alvorlig trussel. Nei det er ikke snakk om å ombestemme seg. Det er snakk om at man aldri på noe tidspunkt ønsket det. Dette er så velkjent og vanlig at du blir ikke oppfattet psykisk syk. Anonymkode: 88c37...a26
  3. AnonymBruker

Brun pelsbille

Hei! Er det noen som har klart å bli kvitt brune pelsbille? Fant første billen for en mnd siden. Anonymkode: 35726...362
  4. Hørt noe om at surt miljø er bedre for jente - men tror du skal spise noen kilo sitroner hver dag for å få selv 1% utslag.
  5. Dovendyr1

Irisiris venter barn

Dette høres så fantastisk ut 💕 Forelska-følelse og banke på døra til lille 😍 Håper så inderlig at jeg får oppleve disse følelsene snart!
  6. Pollen

Villapaprika

Hadde jeg vært også hadde jeg vært med noen som konstant filmer med mobilen og legger ut ALT.
  7. Blander ikke sammen 🙂 Kanskje det kom spørsmål om den gamle kontoen på et eller annet sted, uten at jeg bet meg merke i det.
  8. Tøytigern

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Da har jeg klippet neglene.
  9. AnonymBruker

60/40 for 2 åring

Det vet man aldri. En dommer kan gjøre det, men en annen ikke. Det variere utrolig fra dommer til dommer. Mest sannsynlig vil dommeren ‘tving’ dere til et forlik etter flere rettsforberedende møter og samtaler observasjoner av sakkyndige dersom det i det hele tatt går så langt. Anonymkode: 52fb8...62a
  10. AnonymBruker

Barnehagebarn og bursdag

Legger virkelig 5åringen din seg kl 18.30? Ikke at det er noe feil i det - men jeg tror flertallet legger seg senere, så foreldrene her tenker nok mest at de sikkert ikke strekker strikken alt for langt. Min 5åring legger seg i praksis 20 (starter 19.30) - og det gjelder endel andre og i bhg. Men selv med noe senere legging for vårt barn så er jeg jo enig i at det er snål med barnehagebursdag såpass sent. Endel av ungene kommer til å være overtrøtte og sure/grinete i humøret, og de kommer til å være overhypa og utslitte hjemme. Jeg tipper de ikke får låne plassen i helgene, men de kunne jo likevel startet kl 17.30 og holdt seg til 1,5 timer. Anonymkode: ac8f2...d38
  11. Duftavsommerregn

Tips og triks for oss som er utro

Du trenger ikke holde ut, jobbe for forholdet er prisverdig og viser at du er en god person! Mange jobber hardt over lang tid, og det står enorm respekt av det. Så mener du at det ikke går lenger, utroskap er bare ikke løsningen. Da går man ut av forholdet! Sier ifra til kona at nå er det nok! Så må man leve med dette og finne de beste løsningene. Vil du ha det som et et forhold der du bare "administrerer " en familie! Ta det opp med kona dag og hør om hun går med på det. Om ikke sviker du henne så til de grader, fører henne bak lyset og det er et ekstremt svik. Så din moralske vurdering her bestrider jeg, jo man kan opptre som en moralsk "dommer" ut fra hva som er rett og galt. Og du må godta når noen gjør akkurat det. Så kan du la være å høre på det, det er ditt valg. Og bare kjøre ditt løp, men ikke forvent at andre skal støtte deg i det.
  12. Hoppetaujenta

Har du noen gang.........

Det har jeg. HDNG vært i "det store skipet som ligger opp ned der"?
  13. AnonymBruker

Ønsker ikke sex med gravid dame.

Måtte dra litt på smilebåndet av det spørsmålet😂 Anonymkode: ea0cb...db2
  14. AnonymBruker

HVORFOR TVINGES FOLK TIL Å BRUKE SMARTTELEFONER?!

Ser ikke problemet, greier med fint uten en smart tlf. Litt mer tungvint, joa, men ikke noe verre enn før i tiden. Må dra til busselskapets lokaler for å fylle på reisekortet, kodebrikken får jeg i posten akkurat som før, trenger ikke app til verken det ene eller det andre. Anonymkode: 0bfa6...919
  15. AnonymBruker

Beste deodorant mot svette!

Brukte aluminiumklorid før. Nå bruker jeg Cosmica quick dry, den fungerer veldig bra! Anonymkode: f892b...2f9
  16. AnonymBruker

Her i huset har flere billige Nokia, de lever fint de. Anonymkode: db0ab...bd6
  17. AnonymBruker

IKM Skravletråd

Hvis man tar i betraktning at hun har standard 28 dager syklus fikk hun spotting 5+4 og blødning 5+5. Men jeg tror hun mistet i uke 4 da digital viste 1-2 uker 5+2. Av erfaring så mistenker jeg at hun var 2-3 i uke 4, men at HCG starte å synke allerede i uke 4 å derfor viste digital 1-2 når hun var 5+2. Tar i betraktning at hun har 28 dager syklus men om hun har kortere eller lenger blir indikatoren annerledes. Derfor er det best å plotte inn på nett så får man riktig gitt at du bruker riktig antall dager i din syklus. På nett står det at jeg er 5+1 i morgen men jeg vil være på den sikre siden så trakk en dag da syklusen min kan være både 25 eller 26. - M Anonymkode: 75b37...a21
  18. Hvis mange nok synes det, så må man vel bare godta det? Hvorfor er taco bedre enn blodpudding? Hvorfor er ikke all mat like god?
  19. AnonymBruker

Hahaha nei!!?😂 Anonymkode: 39ff9...d40
  20. Fight, flight, freeze er veletablert kunnskap om mulige alternativer på en trusselsituasjon. Slå det opp! Det er like relevant for menn og kvinner. Hva man velger er veldig avhengig av hvilke erfaring man har. Har man trening med å sloss mot akkurat en type trussel så øker selvfølgelig sjansen for at man velger det alternativet neste gang. Har man ikke opplevd et betydelig press om sex tidligere og har ingen erfaring med det så øker sjansen for at man går inn i freeze. Har man avvist hundre menn tidligere så øker selvfølgelig sjansen for at man sloss eller flykter. Anonymkode: 88c37...a26
  21. AnonymBruker

Greit å gi barn munkholm/claustahler?

Jeg vokste opp med øl både på sommeren og til jul. Det var hjemmebrygget appelsinøl, og ikke alltid like alkoholfritt frykter jeg. Men jeg har som voksen aldri hatt noe problem med alkolholinntaket mitt av den grunn. Ikke reagerte noen rundt oss på at vi ungene fikk øl heller. Hvorfor i alle dager skulle de det? Og jeg har servert samme type øl til mine barn uten at noen har reagert det minste. Mine barn er nå voksne og ingen av dem har tatt skade av ølserveringen som barn heller. Jeg merker jeg blir litt oppgitt over enkelte som er så redd andres mening om deres liv, at det begrenser hverdagen deres. Anonymkode: a48f2...c44
  22. AnonymBruker

Men herre... Du MÅ IKKE HA SMARTTELEFON!!! For all del!! Men praktisk er det!! Det heter teknologisk fremskritt! Skjønner ikke hvilke telefoner du har hatt før, men iPhonen min har vart i flere år, og batteriet varer en hel dag. Det er ikke noe problem å lade heller, det finnes stikkontaker overalt. Jeg skjønner heller ikke hvorfor du mener du MÅ ha? Blir dyrt for deg? Hva mener du? Bruk en PC da hvis du syns det er så grusomt å bruke smarttelefon, eller er det også forferdelig for deg? Anonymkode: 39ff9...d40
  23. Bra jeg ikke var den eneste som leste feil. Har endret innlegget mitt til han/hun nå.
  24. RedRobbin

Villapaprika

Får egentlig vondt av den babyen jeg... Ja greit nok at en så liten baby kan være med på turer og slikt, men denne lille er med på MYE, fra morgen til kveld. I høye lyder, masse inntrykk, blir båret i hva som ser ut som en ukomfortabel bæresele, får en mobil dyttet opp i ansiktet i ett sett. Hjemme blir den støtt og stadig plassert i en vippestol som den heller ikke sitter bra i... Jeg ser bare på min egen som er et par mnd større, og hvor sliten han blir av inntrykk. Aldri om jeg hadde utsatt han for alt de drar han med på 😔
  25. Andre grunner: Norske kvinner er mer dovne, grådige og egoistiske, samt lite trofaste. Som regel. Anonymkode: 94eb4...a30
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...