Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. I går
  2. AnonymBruker

    Hvordan finnes det jomfruer i en alder av 40+ ??

    Svaret er enkelt. Det finnes jomfruer i en alder av 40+ fordi de ikke har hatt sex. Anonymkode: bae6e...10d
  3. AnonymBruker

    Finner ikke denne vinen hos Vinmonopolet på nett

    Fikk den i gave, så da har den kanskje stått i givers eie en stund? Sannsynlig pris? Omtrent som den det linkes til? Anonymkode: 6d549...eea
  4. Det finnes også mange saker hvor to personer har drept noen, også barn. Det betyr ikke at det var slik i denne saken. Alle drapssaker er forskjellige. Det er likevel en betydelig risiko å ta, for en person alene, å satse på at de to barna sitter stille, ikke stikker av, ikke roper eller annet, og så kontrollere begge mens man forgriper seg, dreper de en etter en osv. Det ville åpenbart vært mye enklere, og med betydelig mindre risiko, dersom man var to gjerningspersoner, uten at det betyr stort, ettersom alle saker er forskjellige.
  5. Jeg mener at viljestyrke og å være dedikert er egenskaper «datingmarkedet» er for lite opptatt av. Det å ta en avgjørelse, fullføre noe og gi alt før du godtar at du ikke har lykkes, tar lærdom og går videre - i den rekkefølgen er ikke noe noen får til hele tiden, men bør strebe etter. Det gjelder stort sett alt i livet.
  6. AnonymBruker

    Er det en form får anfall?

    Noen som får noe samme greia?😅 skjer det på dag tid må jeg legge fra meg hva en jeg har i henda Anonymkode: 5a122...ed9
  7. Har brunfargen din virkelig noe å si...? Anonymkode: 9c23b...f5a
  8. Bare du vet hva du orker og vil. Men jeg tenker at vil man møtes, så får man det til, om det så er bare for en time her og der. Når jeg traff mannen min, var begge travle på hver vår kant. Jeg med studier, jobb og barn. Han med to jobber, den ene en reisejobb og avslutte/gjøre opp alt med eksen, begge hadde sprengte kalendre. Men vi fikk alltid tid til å treffes, snike oss til litt tid innimellom alt annet, og for vår del holdt vi det hemmelig i begynnelsen av forskjellige grunner. Feks en gang kjørte han 5 timer en vei da han var borte på jobb, da satt han seg i bilen og kjørte på tidlig kveld når han var ferdig med det han måtte gjøre den dagen. Han kom til meg sent på kvelden, og kunne bare bli et par timer fordi han måtte være tilbake på jobb neste morgen, så han kjørte i tilsammen ca 10 timer, for å ha et par timer med meg. Anonymkode: 9c79d...048
  9. Passer for en prostituert Anonymkode: a3f22...b4c
  10. Det finnes ingen bevis for at VK var til stede, da ville han blitt dømt på nytt. Og det er mulig JHA blir dømt, det gjenstår å se. JHA trenger dog ikke bevise at VK var til stede. Det er ikke hans oppgave å bevise at han er uskyldig. Det er påtalemyndigheten som må bevise at JHA er skyldig, utover en hver rimelig tvil. Det er dette som er rettssikkerhet, uansett om man liker det eller ikke. Er det den minste tvil om hvorvidt VK var til stede, eller med andre ord, om JHA var alene, så skal den tvilen komme tiltalte til gode, altså JHA. For min del må de gjerne bure han inne i 21 år til, men dersom man diskuterer saken seriøst, så er ikke det et argument for noe som helst. Og der er vel problemet. Noen ser ut til å tro at det er bevist, bombesikkert, at VK ikke var til stede i Baneheia. Det kan være retten også kommer til dette, men det er ikke sikkert. Retten trenger heller ikke å tro at VK drepte den andre jenta, de må kun tro at det er et mulig scenario. De trenger ikke en gang mene at det er mest sannsynlig at VK drepte den andre jenta, kun at det er en mulighet for det, om enn så liten. Det er ikke JHA som må bevise at de var to, det er påtalemyndigheten som må bevise at JHA var alene. Skal de bevise det, så må de nesten bevise at VK ikke var der, og med mindre man er helt snøblind, så finnes det ingen slike bevis. På den andre siden, så finnes indisier som tilsier at han deltok, en hel rekke av de, nevnt av både Gjenopptakelseskommisjonen og statsadvokaten, men som ikke samlet sett beviser at VK var til stede, utover en hver rimelig tvil. Men igjen, det er statsadvokaten som må bevise at JHA var alene, utover en hver rimelig tvil.
  11. Det der ser tacky ut absolutt hele året i absolutt hele verden. Anonymkode: ae452...de6
  12. Retorisk spørsmål? Selvsagt skulle jeg det. Er overhode ikke tilhenger av utroskap! Anonymkode: 9a5df...8d9
  13. Nemlig. Vi er faktisk en litt større bedrift enn dere, men det er samme strategien som min bedrift har gått over til nå (etter mange år med å prøve å ansette folk rett fra skolen). Å drive med opplæring tar faktisk ekstremt mye ressursser, men regner ikke med at de som ikke aktivt selv driver med oppfølging av nye folk nødvendigvis ser det. Men i praksis blir det mye mindre tid til utvikling for de som lærer opp nye, med lite utbytte (ettersom veldig mange slutter til fordel for bedre betalte jobber etter at opplæringsperioden er "ferdig", fordi mange rekrutterere står klar med mer fristende jobbtilbud i øyeblikket når noen har vært ansatt et sted i 2 år+). Ofte vil jo folk si på møter at de slutter fordi de vil prøve noe nytt, men når jeg har spurt de jeg har lært opp direkte om grunnen er det som regel lønnen det koker ned til. Anonymkode: aa1e6...9f7
  14. Ciaran og Ciara

    Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

    Cassidy Tvillingene ser at Lønnebergets Spøkefugl har vært ute med Kvitrestrekene sine igjen vi.😉😉
  15. AnonymBruker

    Dere som tjener millionen

    Slettes ikke vanskelig å oppnå lønn på over 1 mill som spesialsykepleier med med full ansiennitet i 100 % stilling i offentlig sykehus. 650K i grunnlønn. Ekstravakter på 100% tillegg, noen forskjøvede vakter, tillegg for røddager, bonus for ekstra helg osv. blir fort penger. Anonymkode: e839b...c86
  16. Aldri, det ser forferdelig ut, totalt smakløst. Anonymkode: b17c9...15a
  17. AnonymBruker

    Skal ta fly noen timer og jeg har panikk! Hva hjelper dere?

    Har det liggende ja men det gir ikke nok effekt og jeg drikker ikke alkohol. Ts Anonymkode: 8ceba...0a0
  18. Selv om resultatet er bra. Skulle du ønske at du gjorde det på en ryddigere måte?
  19. Cid

    Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

    Nå får hun sjelen sin renset av Daniel Leonard.
  20. Tja. Hadde du foretrukket at alt dro ut i tid? De kjører åpenbart ekspressbrudd. Anonymkode: f1453...a35
  21. AnonymBruker

    Hva er sjansen for å få beholde nytt barn?

    Its none of your business. Virker som du ønsker å ramme denne familien. Anonymkode: efb23...99d
  22. Typ slike som dette: Anonymkode: e9ab8...c64
  23. Åhhh jeg er så frustrert! Han jeg dater (en jeg har kjent i årevis) ble separert for 5 mnd siden, det er altså relativt ferskt, men grunnet alt praktisk som skjer og må ordnes med, så har han så lite tid til å treffe meg. Vi prater på tlf hver dag og han virker ganske tilfreds med det, men det holder ikke for meg. Jeg vil jo treffes og er man forelsket eller glad i noen så ønsker man jo å være nær dem. Men det får han ikke til mer enn kanskje en gang annenhver uke. Han forklarer det med alt som skjer (unger hit og dit, flytting, salg av hus, hytte og biler, advokatmøter osv osv) og jeg ser jo at det er mye for han. Bør jeg bare holde ut at han akkurat nå ikke har så mye tid, og satse på at det kommer bedre tider? Eller bør jeg droppe han siden det er så pass viktig for meg å fysisk se hverandre? Anonymkode: 3d12b...2c1
  24. Ymse meninger

    Sliter med nærhet til mannen

    Har du mistet følelsene for han? Tenner du fremdeles på han eller vil du helst bare ha han der som venn? Er det mer fristende å sove alene i egen seng enn ved siden av han?
  25. Nysgjerrig på hvordan man finner ut om partneren er/har vært utro? Og hva som var grunnen til at hn valgte å være utro? Jeg vet ikke om jeg er for naiv, men jeg klarer ikke å forestille meg at kjæresten er utro mot meg. Vi har det så fint og åpent, og det er liksom oss to mot verden (ja, en klisjé, jeg vet) og jeg kan ikke tro at han vil risikere alt vi har, bare for å ligge med en annen. Samtidig så leser og hører man hele tiden om folk som opplever det. Hvorfor risikerer man forholdet sitt for et ligg? Og hvordan har folk funnet ut at man er bedratt? Anonymkode: fd70f...022
  26. "Avtalt noe annet"... Er jo åpenbart en konsultasjon/legetime. Anonymkode: f0213...22e
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...