Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Hei! Jeg fant ut for en mnd siden at jeg har få egg igjen (er snart 36 år med en 1,5åring fra før). Jeg har brukt ClearBlue sin dyre test med dobbel indikator denne gangen, og bare fått blinkende fjes i fire dager på rad... I dag var det et tomt fjes. 😕 Betyr det at jeg ikke har hatt eggløsning? Eller kan det være noe feil med testen? Har sett litt rundt at enkelte er skeptisk til denne dyre testen og mener at de billigere er bedre. Håper noen har noen tanker om dette! Føler meg så alene.
  3. TinyBean

Ta med noe godt etter endt praksis?

Jeg tok med en bukett blomster og et par poser sjokolade jeg delte med kollegene da jeg var i praksis for et par år siden. De satte veldig pris på det. Ga også sjefen der en fin flaske med alkoholfri champagne eller noe lignende. Ikke helt sikker på hva det var, men den var visst veldig god og flasken var stor og fin. Trivdes så godt der og lærte mye på bare et par måneder, så følte det var riktig å vise takknemlighet. Var så glad jeg fikk lov å være der og ble tatt godt vare på, så jeg støtter ideen din! 😄
  4. NotYou

Hva er dine tanker om 69?

Mye negataivt her. Jeg elsker 69. Mannen også. Vi bruker det ofte som et forspill. Jeg kommer alltid ganske raskt, så det tar ikke lang tid med 69.
  5. AnonymBruker

Prøve å få barn - nettopp fått ny jobb

Seriøse arbeidsgivere som følger loven skal ikke ha noe å si på dette, selv om du hadde sagt du var gravid nå og bare rakk å jobbe 2 mnd før permisjon så skal de i følge loven ansette deg hvis du er den de vil ha for jobben. Men nå er ikke alle arbeidsgivere seriøse, da. Anonymkode: 2e858...7b5
  6. Herregud som jeg elsker mannen min
  7. Dorey

Sunwing Makrigialos Beach

Fint hotell, men den bussturen på to timer i dårlige busser på slangete veier etter en 4,5 timers flytur gjør at jeg ikke drar dit igjen. Avsporing, sorry....
  8. a l'orange

Barnefar kan da vel også være venn?

Skjønner deg godt. Jeg har det også sånn. Jeg er PRINSESSA!!!👸🏼 Alle som har så mye som sett på meg før de ser på andre kvinner, tilhører MEG!!🙋🏼‍♀️ De så jo tross alt på meg FØRST!!🥇 Det betyr at de tilhører meg FOR LIVET!!👩🏼‍⚖️ Og jeg forlanger at hele haremet går i en spiss bak meg slik at jeg virkelig STRÅLER!!💫✨ Ikke de mindre attraktive da, de kan godt gå hjem, men hvis de noen gang i evighet blir attraktive da skal du ikke se bort fra at jeg PLUTSELIG vil ha de likevel!!😉 Og hver gang jeg trenger hjelp eller kjeder meg eller har lyst på sjokolade, eller vil bli klødd på ryggen eller vil ha huset malt, så er det fint at jeg har haremet mitt så jeg alltid har noen som gjøre det jeg vil at de skal gjøre, helt uten at jeg behøver å si det en gang. Jeg EIER denne flokken!!💆🏼‍♀️💅🏻🛠🛍🍫🍷 Aldri i verden om jeg unner noen av disse et godt liv uten meg, eller unner noen andre kvinner å overta MIN eiendom!!⛓⛓⛓🗝 Nei. Når jeg leser denne tråden blir jeg flau over at jeg i det hele tatt gikk sammen med mine ekser før i tiden. De fleste, om ikke alle, forhold mellom ekser er, som noen nevnte, asymmetriske. Det er en som sitter på makten, både over for ekser og nye kjærester. «Dette må du bare godta, for sånn vil JEG ha det!» Og så blir alle senere forhold preget av dette. «Ikke tro at du noen gang kommer deg helt BORT fra meg!» For ikke å snakke om hva slags effekt det har på nye forhold. «Ja, la oss prate sammen om hun du dater nå. Fy så sjalu hun er da! Godt du ble KVITT henne!» Og jeg er ikke av de mest eiesyke en gang. Det var utelukkende eksene som ville henge sammen. Og jeg - som den dåren jeg var - tenkte at det er da uproblematisk, ingen følelser igjen, utbrent bål og det der. Unnet eksen å komme videre. Unnet andre kvinner å bli kjæreste med denne fantastiske personen...som jeg riktignok ikke ville ha selv. Men jeg ble jo hele tiden Dame nummer 1. Alt ble målt mot meg. Og ingen var jo som meg. Så ja. Jeg støtter de som sier at dette er et egoistisk prosjekt. Det er det. De fleste av oss klarer oss helt fint med bare en kjæreste. De fleste av oss klarer helt fint å opprette vennskap med folk som ikke vi allerede har makten over på noe vis. De fleste av oss klarer oss helt fint, uten et harem av beundrere. Noen av oss synes faktisk det føles bedre. Men jeg tror det er manglende aksept i samfunnet, for å bryte kontakt med folk man ikke absolutt må bryte kontakt med. Man vil helst ikke være slem. Man vil helst ikke være avvisende. Man vil helst ikke såre. Og deefor blir folk værende i livet som man veldig godt kunne klart seg uten og som veldig godt kunne klart seg uten oss. Så jeg tror det må en holdningsendring til, og jeg kan godt være en av de som reklamerer; Livet uten ekser er helt fantastisk! Ikke fordi de er dårlige mennesker. Men fordi både de og jeg har andre muligheter nå, som vi ikke hadde før. Litt som å flytte ut fra mamma og pappa og måtte stå på egne ben. Litt skummelt i starten. Likevel noe man stort sett er veldig godt fornøyd med. Takk til den som fikk meg til å innse DET!!😘
  9. AnonymBruker

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(

Ikke hør på at andre synes det er morsomt, det at du selv føler deg knust er grunn god nok til å snakke med kjæresten din og si at dette ikke var greit. Jeg skjønner deg godt, jeg hadde sagt nei hvis noen hadde fridd slik, rett og slett sårende at han kjenner deg så dårlig, veldig respektløst gjort. Litt latterliggjøring av ditt ønske om romantikk. Jeg hadde sagt at du tok tilbake det ja-et, og at han kan fri på en litt mer respektfull måte. Det her handler ikke om overromantiske drømmer, det der var bare fælt. Du hadde følt deg hundre ganger bedre hvis han bare hadde trukket fram ringen i sofaen en kveld, fremfor det barnslige tullet der. Anonymkode: d54b0...cd4
  10. Jeg er ikke så gammel, men kunne fint hatt både denne genseren og lilla hår Anonymkode: 66842...b97
  11. AnonymBruker

Kverulant

Kjæresten min er også kverulant. Hun kan kverulere og påstå at hun har rett i alt mulig i så stor grad at man skulle tro jeg ikke hadde et verdig liv før jeg møtte henne. Heldigvis har hun vett nok til å roe seg blant folk. Da kan jeg blir forundret over at hun er så flink til å lytte 😅 Hun skjønner når jeg får nok. Jeg sier ifra. Anonymkode: da6bf...02f
  12. Hva slags erfaringer har gutten med forhold?
  13. AnonymBruker

Prøve å få barn - nettopp fått ny jobb

Du har ingen garanti for at det tar kort tid å bli gravid. Jeg ville bare planlagt slik at prøvetiden er overstått når du eventuelt annonserer graviditeten Anonymkode: 637ce...ecc
  14. AnonymBruker

Barnefar kan da vel også være venn?

Jeg for min del syns at det skal være noen retningslinjer. Jeg har en eks som jeg var sammen med i flere år før jeg møtte eksen min som ble far til mine barn. Vi er sånn sett venner, men vi har langt ifra jevnlig kontakt. Barnefar og jeg er også venner og har selvsagt jevnlig kontakt pga barna, men vår relasjon er ikke den samme lenger. Han er ikke min nærmeste person lenger. Det var en gang men det tok slutt, noe jeg er helt ok med. For meg er det naturlig at relasjonen forandres og blir mer distansert etter brudd. Det er selvfølgelig trist men en naturlig følge av alt som har skjedd. Derfor er det unaturlig for meg å jobbe for å bevare et nært vennskap selvom jeg med begge mine ekser som jeg var sammen med lenge gjorde vondt å gi slipp på. Min nåværende mann er min nr 1 og jeg vil at han skal føle seg som min nr 1 også. Han får selvfølgelig ikke diktere hva slags relasjon jeg skal ha til barnefaren pga sjalusi, men han får lov til å si hva han er komfortabel med og ikke. Min mann sier ikke stort om kontakten med min eks, men han har sagt at han setter pris på at den er ryddig og avklart. Det forstår jeg godt at han synes, og det hadde jeg også vært glad for hvis jeg var i hans posisjon. Et viktig intensjon er at jeg ikke gjør ting med eksen som mannen min ikke får være med på. Anonymkode: ac2f1...7fa
  15. Det er grusomt... Forbinder sånt med gamle tanter med lilla hår. Anonymkode: a63f2...86c
  16. museslikker69

Helt enig, blir feil vei for begge parter🤫
  17. Miewyn77

Tips til ekstra inntekt?

Hvis du trenger mer penger, bør du også gå gjennom kostnadene dine om det er noe som kan reduseres. Lag budsjett.
  18. AnonymBruker

Gal/syk tante som ødelegger familien

Ta kontakt med advokat. Høres ut som bestemoren din trenger en verge. Før hun blir lurt til å gjøre noe dumt. Har hørt om eldre som har blitt lurt fra seg store verdier. Anonymkode: fe5cb...6a2
  19. AnonymBruker

Når hadde du den beste sexen du noen sinne har hatt?

Med eksen.... eksen brydde seg mer om min nytelse enn sin egen. Og han var av typen som slikket meg for egen nytelse (vinn-vinn hehe!). Han elsket det, kunne ligge der i timesvis om han selv fikk velge. Nåværende type er den snilleste jeg har møtt på mange måter. Men når han blir kåt blir han utålmodig og «vil inn» så fort som mulig. 30sekunder slikking og lets go. Hvis jeg er veeeldig heldig får jeg kanskje 5-10min forspill:))) Anonymkode: ea491...a13
  20. skrue

Maurtue 20 meter fra huset. Noen tips?

Har hatt problemer selv men en tue som ble større og større. Ganske aggressive skogsmaur som gjorde det vanskelig å oppholde seg i deler av hagen. Dette middelet fikk kontroll på det. Pulver/granulat som mauren tar med seg inn i tuen. Må regne med at de kan komme tilbake etter en stund om tuen får stå, men da er det bare å ta ett par nye runder. Jeg kjøpte fra Plantasjen. https://www.jula.no/catalog/hage/utemiljo/skadedyr-og-insekter/bekjempningsmidler/maurmiddel-712018/ Diesel og annet er tull. Ønsker vel ikke å forgifte jorden i egen hage?
  21. Sandra20

Brystkreft! Trenger info

Takk
  22. Sandra20

Brystkreft! Trenger info

Jeg har fått beskjed om akkurat hva jeg skal gjøre, men er snakk om at ingenting skjer før jeg er 25 år
  23. AnonymBruker

Ting skjer over hodet på meg

Dere må være ganske rike egentlig...jeg synes det....du har jo masse penger, ikke klag, og når det gjelder deg og typen, snakk sammen da, snakk fra levra. Er jo slik forhold fungerer best og lengst, ved riktig kommunikasjon. Anonymkode: d31e8...acd
  24. NeonNinja

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Trodde jeg skulle være opplagt i dag, men føler meg som det trøtteste trynet i hele norge.. 😴
  25. AnonymBruker

Mer slitsomt enn godt, for å være helt ærlig. Typen min liker det litt, men jeg er ikke så fan av å ha lesa mi retta mot rumpen hans mens jeg suger han. Det lukter ikke veldig godt og da mister jeg helt lysten på sex... 😅 også klarer jeg ikke å nyte oral samtidig som jeg selv jobber. Veldig oppskrytt stilling. Anonymkode: abdef...d84
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden