Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Kverulant

Kjæresten min er også kverulant. Hun kan kverulere og påstå at hun har rett i alt mulig i så stor grad at man skulle tro jeg ikke hadde et verdig liv før jeg møtte henne. Heldigvis har hun vett nok til å roe seg blant folk. Da kan jeg blir forundret over at hun er så flink til å lytte 😅 Hun skjønner når jeg får nok. Jeg sier ifra. Anonymkode: da6bf...02f
  3. Hva slags erfaringer har gutten med forhold?
  4. AnonymBruker

Prøve å få barn - nettopp fått ny jobb

Du har ingen garanti for at det tar kort tid å bli gravid. Jeg ville bare planlagt slik at prøvetiden er overstått når du eventuelt annonserer graviditeten Anonymkode: 637ce...ecc
  5. AnonymBruker

Barnefar kan da vel også være venn?

Jeg for min del syns at det skal være noen retningslinjer. Jeg har en eks som jeg var sammen med i flere år før jeg møtte eksen min som ble far til mine barn. Vi er sånn sett venner, men vi har langt ifra jevnlig kontakt. Barnefar og jeg er også venner og har selvsagt jevnlig kontakt pga barna, men vår relasjon er ikke den samme lenger. Han er ikke min nærmeste person lenger. Det var en gang men det tok slutt, noe jeg er helt ok med. For meg er det naturlig at relasjonen forandres og blir mer distansert etter brudd. Det er selvfølgelig trist men en naturlig følge av alt som har skjedd. Derfor er det unaturlig for meg å jobbe for å bevare et nært vennskap selvom jeg med begge mine ekser som jeg var sammen med lenge gjorde vondt å gi slipp på. Min nåværende mann er min nr 1 og jeg vil at han skal føle seg som min nr 1 også. Han får selvfølgelig ikke diktere hva slags relasjon jeg skal ha til barnefaren pga sjalusi, men han får lov til å si hva han er komfortabel med og ikke. Min mann sier ikke stort om kontakten med min eks, men han har sagt at han setter pris på at den er ryddig og avklart. Det forstår jeg godt at han synes, og det hadde jeg også vært glad for hvis jeg var i hans posisjon. Et viktig intensjon er at jeg ikke gjør ting med eksen som mannen min ikke får være med på. Anonymkode: ac2f1...7fa
  6. Det er grusomt... Forbinder sånt med gamle tanter med lilla hår. Anonymkode: a63f2...86c
  7. museslikker69

Hva er dine tanker om 69?

Helt enig, blir feil vei for begge parter🤫
  8. Miewyn77

Tips til ekstra inntekt?

Hvis du trenger mer penger, bør du også gå gjennom kostnadene dine om det er noe som kan reduseres. Lag budsjett.
  9. AnonymBruker

Gal/syk tante som ødelegger familien

Ta kontakt med advokat. Høres ut som bestemoren din trenger en verge. Før hun blir lurt til å gjøre noe dumt. Har hørt om eldre som har blitt lurt fra seg store verdier. Anonymkode: fe5cb...6a2
  10. AnonymBruker

Når hadde du den beste sexen du noen sinne har hatt?

Med eksen.... eksen brydde seg mer om min nytelse enn sin egen. Og han var av typen som slikket meg for egen nytelse (vinn-vinn hehe!). Han elsket det, kunne ligge der i timesvis om han selv fikk velge. Nåværende type er den snilleste jeg har møtt på mange måter. Men når han blir kåt blir han utålmodig og «vil inn» så fort som mulig. 30sekunder slikking og lets go. Hvis jeg er veeeldig heldig får jeg kanskje 5-10min forspill:))) Anonymkode: ea491...a13
  11. skrue

Maurtue 20 meter fra huset. Noen tips?

Har hatt problemer selv men en tue som ble større og større. Ganske aggressive skogsmaur som gjorde det vanskelig å oppholde seg i deler av hagen. Dette middelet fikk kontroll på det. Pulver/granulat som mauren tar med seg inn i tuen. Må regne med at de kan komme tilbake etter en stund om tuen får stå, men da er det bare å ta ett par nye runder. Jeg kjøpte fra Plantasjen. https://www.jula.no/catalog/hage/utemiljo/skadedyr-og-insekter/bekjempningsmidler/maurmiddel-712018/ Diesel og annet er tull. Ønsker vel ikke å forgifte jorden i egen hage?
  12. Sandra20

Brystkreft! Trenger info

Takk
  13. Sandra20

Brystkreft! Trenger info

Jeg har fått beskjed om akkurat hva jeg skal gjøre, men er snakk om at ingenting skjer før jeg er 25 år
  14. AnonymBruker

Ting skjer over hodet på meg

Dere må være ganske rike egentlig...jeg synes det....du har jo masse penger, ikke klag, og når det gjelder deg og typen, snakk sammen da, snakk fra levra. Er jo slik forhold fungerer best og lengst, ved riktig kommunikasjon. Anonymkode: d31e8...acd
  15. NeonNinja

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Trodde jeg skulle være opplagt i dag, men føler meg som det trøtteste trynet i hele norge.. 😴
  16. AnonymBruker

Mer slitsomt enn godt, for å være helt ærlig. Typen min liker det litt, men jeg er ikke så fan av å ha lesa mi retta mot rumpen hans mens jeg suger han. Det lukter ikke veldig godt og da mister jeg helt lysten på sex... 😅 også klarer jeg ikke å nyte oral samtidig som jeg selv jobber. Veldig oppskrytt stilling. Anonymkode: abdef...d84
  17. AnonymBruker

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(

Du trenger ikke si særlig til venner og familie om hvordan det skjedde, bare si at det skjedde på soverommet om noen maser for mye. Og at du ikke ønsker gå inn på detaljer og smiler. Siden frieriet ikke ble som du ønsket kan du heller få det lille ekstra når bryllupet kommer, gjør noe mer av det. Synes personlig du overdriver litt. Ikke alle frierier er slik man vil ha. Mulig han syntes ideen var god, og ikke alltd man er på samme bølgelengde akuratt der. Anonymkode: f6182...357
  18. AnonymBruker

Mer slitsomt enn godt, for å være helt ærlig. Typen min liker det litt, men jeg er ikke så fan av å ha lesa mi retta mot rumpen hans mens jeg suger han. Det lukter ikke veldig godt og da mister jeg helt lysten på sex... 😅 også klarer jeg ikke å nyte oral samtidig som jeg selv jobber. Veldig oppskrytt stilling. Anonymkode: abdef...d84
  19. Hvissvass

Meldekort i ferier

Har du spørsmål må du ta kontakt med NAV. Ikke begynn med kreative løsninger på egen hånd, da kan du bli skuffa og blir bare sur på NAV.
  20. WonderWomaan

Kverulant

Kverulanter trenger noen som kverulerer enda mer, til slutt blir mange av dem slitne. Bare kjør over dem i diskusjoner, avbryt, si din mening om og om igjen....Det kan bli krangler av det, men til slutt kan det ende med "Slik oppfører du deg hele tiden, din kverulant"
  21. LiseTV

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Det er fredag og siste arbeidsdag denne uken.
  22. LiseTV

Har du noen gang.........

Hvorfor skulle jeg det. Har du noen gang blitt svindlet?
  23. AnonymBruker

Mens etter p stav?

Kødder du? Har hatt den ute i en mnd nå og begynner å freake litt for at jeg ikke har fått den 😅 Anonymkode: 9be61...493
  24. Prat om følelser og problemer sammen, da kan det være ting ordner seg Anonymkode: 824f6...b3f
  25. AnonymBruker

Kunne du datet en som brukte dop?

Jeg er ikke den du siterer, men er du klar over hvor mange som bruker alkohol på nøyaktig samme måte som du beskriver her? Det er enormt mange i Norges land som bruker alkohol for å dempe sin angst, og de opplever som regel en sterk økning i angsten i dagene etter. Tallene for hvor mange som misbruker alkohol er HÅRREISENDE. Anonymkode: fa5c8...f3f
  26. Min gamle fastlege pleide å si til meg når det stormet som verst: Det er ikke hvordan du har det, det er hvordan du tar det. Jeg pleide å hate han når han sa det, men etter å ha blitt eldre så vet jeg at han har rett. Jeg begynte å prøve å sammenligne mine sorger mot bestemoren min, som satt i konsentrasjonsleir under krigen og mistet alle søsknene og foreldrene sine der. Du har mye å være takknemlig for i livet ditt. Oppsøk det. Fokuser på det. Gresset blir grønnest der du vanner det. Livet går opp og ned. Noen ganger er det vanskelig, men det finnes alltid noe å være takknemlig for. Anonymkode: 4a12c...a34
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden