Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Sikker6

    Strapon

    Er det noen som har erfaring med å bli tatt av dama i forholdet med strapon?
  3. Ariana807

    Vis meg bilde av dagens middag

    Plasserte ost i bunnen, for at den skulle smelte, varm kjøttdeig oppå, løk, mais og agurk og så salaten på toppen som man ser. Hadde planer om å teste ut «ranch» krydderet man blander med rømme, men tror jeg reiste fra posen i butikken for jeg finner den ikke her hjemme 😅 ren rømme er jeg ikke glad i, ei heller salsa og guacamole😅
  4. Heartgirl

    Kristin Gjelsvik

    Du har ikke det men andre har uttalt seg om følgere sin psyke. Stempler oss som følger Kristin som svake noe jeg garantert tror ikke stemmer. Jeg tror faktisk det som kan bli mest psyke av og følge en influencer er de som følger Sophie Elise som har hatt utallige kosmentiske operasjoner fordi hun har et forvrengt bilde av seg selv.
  5. Gentleman59

    Min avdøde ektefelles bankkontoer

    Hei, Kondolerer. Her er det en del gode råd. https://formue.no/innsikt/hva-skjer-og-hva-ma-gjores-etter-et-dodsfall-oppdatert/
  6. AnonymBruker

    Når er det riktig å flytte sammen?

    Flyttet sammen etter 2 mnd. Har gått veldig bra. Vært gift i fire år snart Anonymkode: 668d0...bfe
  7. Zenhouse

    Kristin Gjelsvik

    Det er også en spekulasjon.
  8. Pawn Hearts

    Første du hadde gjort som diktator i Norge?

    Det første og eneste jeg ville gjort, var å gjeninnføre demokratiet.
  9. AnonymBruker

    Urinveisinfeksjon eller noe annet?

    Dét skrev du ikke i hi da... dessuten er det ikke noe problem å ringe legevakten for å be om råd. Det er jo uansett mye bedre enn å spørre fremmede folk på et anonymt nettforum. Anonymkode: 01d7b...a78
  10. Kepaløk

    Vis meg bilde av dagens middag

    Kyllingbryst, hasselbackpoteter og brokkolini
  11. Kanskje ikke, men det er vel grunn til å mene at dere ikke har et supert sexliv noen av dere, og at dette burde tas opp. Det er jo mulig hun opplever dette som overgrep, og temmelig sikkert at hun iallefall ikke har noe voldsomt utbytte av sex dere har, ikke har vel du særlig glede av dette heller (????), så noe er så definitivt galt, og har stort forbedringspotensiale i det minste. Mer flørt? Mer kos og forspill? Jeg vet ikke, men det er din kone, så hvorfor dette er blitt så begredelig bør du jo være modig nok til å snakke med henne om. Med mindre du liker at det er slik da, eller synes dette er helt greit, bare du får ditt. Isåfall vil jeg tro at ja, du har oppført deg så ugreit at dette er resultatet, og sex med deg er absolutt ikke noe hun gjør lystig og frivillig.
  12. AnonymBruker

    Gjest med anoreksi

    Hadde satt frem litt, men ikke forvent at det blir spist noe. En venninne spiste ikke et eneste jordbær en gang, det trodde jeg på forhånd var safe! Anonymkode: 08211...37e
  13. AnonymBruker

    Synes nesten alle kvinner ser like ut...

    Jepp. Anonymkode: b9a58...1d4
  14. Hei. Har en eggstokk men normale verdier. Hatt ett forsøk som ble mislykket - lite egg ut og umodne. Skal ha neste forsøk snart med helt andre medisiner og høyere dose. I mellomtiden har jeg sjekket om jeg har endometriose / adeno med MR og fikk svar i dag om at eggstokken og livmoren hadde festet seg sammen pga vev, som enten var endometriose eller arrvev. Hun sa at dette ikke var nødvendig å fjerne ved kikhull før neste forsøk siden vi uansett var i gang med IVF. Er det noen som har vært borti dette? Jeg hadde også et myom men det nevnte hun ikke (leste i rapporten) og en polypp. Anonymkode: 40cde...1e3
  15. AnonymBruker

    Kvinner og yngre menn

    Veldig begrenset hvor mye effekt denne mentorgreia har. Han lærer i hovedsak hvordan den ene kvinnen vil ha det. Jeg liker ikke det samme som venninnene mine. Man kan like gjerne lese en vik om emne, bøkene prøver å omfavne majoriteten. Anonymkode: f7671...b1f
  16. Jeg ville stoppet all muslimsk innvandring og deportert en stor del av alle muslimene. Jeg ville ha innført strengere straffer for voldelig kriminalitet og senket den kriminelle lavalderen til 12 år
  17. AnonymBruker

    Når er det riktig å flytte sammen?

    Da har vi ulikt syn på hvordan det er lurt å ytre seg. Premissene lagt til grunn for at særboerskap er fasiten (som du presenterer) er påstanden om at to familier ikke kan gå overens. Det er ikke en sannhet. Men en gjeng som ikke har fått det til, eller er drittlei å rydde etter mannfolk og ha ansvar for andre sine barn i sine "barnefrie" uker, som roper høyt om at særboerskap er eneste veien å gå. Men det er det altså ikke. Det finnes overraskende nok veldig mange oppegående foreldre som vet hvordan å legge til rette for at det skal bli positivt. Unektelig er det utfordringer med en ny konstellasjon. Det gjelder på absolutt alle felt der man slår sammen to ulike enheter med mennesker. Men det betyr ikke at det vedvarer over tid. Det betyr ikke at denne lærdommen er skadelig. Det betyr ikke at det positive ikke veier tyngre enn ulempene. Jeg vil slå et slag for at gjort riktig, så kan samboerskap med mine, dine, og kanskje våre, fungere ypperlig og være en berikelse. Har du hørt om søsken som kun er perlevenner, alltid? Hørt om familiene der det absolutt alltid er kun harmoni? Osv. . Nei, fordi det er en utopi og en falsk idyll av familielivet. Relasjoner er levende, dynamiske, det skal være følelser og litt temperatur 🥰 Hos oss kan vi alle være oss selv, akkurat slik vi er. Jeg elsker guttene til mannen min. Han har endeløs omsorg og omtanke for mitt barn. Jeg har ikke født de, men de kaller meg mamma innenfor husets fire vegger, jeg er like mye omsorgsperson for de som for barnet jeg har presset ut av vaginaen selv. Jeg gjør ikke forskjell. De ringer meg vel så mye som til faren for skyss og annet, og min ringer min kjære om det så bare er for å gi en beskjed. Vi hadde en plan og hadde snakket prosessen ihjel i forkant. Jeg jobber som familieterapeut og med mennesker i krise. Da gjør jeg meg noen tanker om at med kunnskap og strategier så kunne langt flere mine/dine konstellasjoner fungert veldig godt om man visste mer om hva som må til. Hvis man i utgangspunktet ikke fikk til familielivet med forelderen til barna så trenger man å justere både kunnskapen og strategiene før man gir seg i kast med neste. Det er vel der det stopper opp kanskje.. 🤷🏼‍♀️ Anonymkode: 44078...2bd
  18. Heartgirl

    Kristin Gjelsvik

    Det blir bare spekulasjoner. Tror hun klare det perfekt for hun virker som en god og omsorgsfull mamma.
  19. Du har helt rett, det de gjorde var at de kjøpte en "lav standard" bygget det opp over mange mange år. Når de ikke klarer å sitte med sin enebolig lengre ? De har knapt råd til å kjøpe seg en leilighet Det er fakta. De eldre som har leiligheter ? Ja de har også bygget det opp over mange år, når de skal selge ? De ser at kanskje leiligheten er håpløst utdatert og arvingene får ikke akkurat enorm fortjeneste ved et eventuelt salg.
  20. Alle er viktige. Når jeg jobbet i helsevesenet selv likte jeg best at kollegaer var helsefagarbeidere. Når jeg selv har vært innlagt har vernepleiere og assistenter vært de snilleste. Overleger/ psykiatere er ofte strenge og kjipe. Psykiatrien i Norge er ekstremt dårlig. Behandlingen er å ligge på ett rom alene å ha angst. Hvis du ikke er suicidal eller til fare for deg selv og andre, får du ikke hjelp. Dps må også prioriterende aller psykeste. Like greit det ikke er plass til meg Anonymkode: 2cdf2...767
  21. AnonymBruker

    Første du hadde gjort som diktator i Norge?

    Trukket tilbake erstatningen til blant annet Viggo Kristiansen og Johnny Vassbakk, gitt strenge straffer for narkotika-kriminalitet og enda strengere for seksual-forbrytere. Anonymkode: 80a92...6d8
  22. ja, det er grovt misvisende. I en tid da man hadde fullt skattefradrag for gjeldsrenter, og inflasjonen lå opp under 10%, var 13% atskillig gunstigere enn 6 % er nå. Anonymkode: fa1e0...25c
  23. AnonymBruker

    Middag uten gluten og egg

    I stedet for å vende fiskefilet i egg og hvetemel kan du hive den i foodprocessoren og lage fiskekaker, med melk og potetmel: https://www.matprat.no/oppskrifter/tradisjon/hjemmelagede-fiskekaker/ Vips - mye bedre fiskemiddag uten gluten og egg. Anonymkode: 0d6b3...081
  24. Rønne for 4 mill ja, du er jo virkelighetsfjern og kanskje faktisk viser problemet med "de unge" som mener at man bare får kjøpt en rønne til 4 mill 1 time fra oslo. Oslofolk har faktisk hytter i denne kommunen, så trist sted er det. Men ingen vits å diskutere med noen som mener boliger til under 10 mill er en rønne.
  25. AnonymBruker

    Gjest med anoreksi

    Luft og kjærlighet Anonymkode: a0175...57b
  26. Det er utrolig at det virker som at mange faktisk ikke evner å begripe dette enkle fenomenet. Det er ikke bare prosentsatsen som betyr noe, og siden realbeløpet man skulle betale ned var 1/3 av i dag tilsvarer rentene 1/3, pluss at som du sier, du har tjent rått med penger på verdistigning så du har i praksis fått betalt for å bo. Er dette konseptet virkelig så vanskelig å forstå for noen? Eller gjør man seg dummere enn man er fordi man ikke vil innrømme at man faktisk ikke hadde det så ille? I tillegg høyere rentefradrag etc. Hvis jeg kunne valgt mellom samme hus til 500k og 15% rente, eller 2 millioner og 5% rente hadde jeg selvsagt tatt det billige med høyere rente og satset på å bo meg rik mens renta falt, slik de som klager på høye renter gjorde. Anonymkode: e38d6...e2e
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...