Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. "Kvinner med såkalt ubestemte helseplager kjemper en ensom kamp for å bli trodd og forstått av legen. Å bruke krefter på å forsøke å framstå som troverdige pasienter går på bekostning av arbeidet for å forsone seg med et liv i kroniske smerter. – I møtet med legen anstrenger de seg for å ikke virke verken for sterke eller for svake. De må ikke framstå som for friske, men heller ikke for syke. De sørger til og med for ikke å være for velkledde, men samtidig ikke for uflidde!" https://www.nrk.no/livsstil/alene-pa-legekontoret-1.1314504 "Når hun drar til behandling/legebesøk/til andre, pynter hun seg i sexy undertøy og er pen i tøyet. Hjemme er hun kledd som en dass/slask og bestandig(!) lite tiltrekkende!" https://forum.kvinneguiden.no/topic/291806-hun-pynter-seg-for-andre/ https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143918657-hvordan-kle-seg-til-legebesøk/ Mange er nok opptatt av det. Anonymkode: 0698a...e7f
  3. Fant litt informasjon på denne siden også:https://www.aleriscolosseum.no/behandlinger/plastisk-kirurgi/laserbehandling Som du sikkert vet er det jo begrenset hvor mye man kan stramme opp hvis huden henger mye, står litt om det i linken. Jeg vil tro du snakker om lett oppstramming og da kan laser hjelpe. Det vil også gi en glattere overflate og bedre rynker. Svar på spørsmålet ditt i én setning, jeg er uenig med din kosmetiske sykepleier, laser har noe for seg ☺️
  4. Og verden er svart-hvitt? Du kjenner ikke meg eller andre sine forhold basert på en mening om et tema. Å uttale seg om noe man ikke vet noe om blir tynt. For alt du vet kan det være at jeg er veldig sexuell, og min partner ikke er det, men at vi er tross alt sammen fordi vi elsker hverandre? Sex er ikke alt i verden. Heller ikke i et forhold. Anonymkode: 39b2e...f57
  5. AnonymBruker

Barnehagebarn og mobbing

Noen som har noen erfaringer å dele angående hva barnehagen har gjort for å skape en endring i forbindelse med mobbing? Barnet gruer seg til barnehagen hver dag, og har beskrivet hendelser og hvilke barn som har deltatt i de. Anonymkode: d72fb...db1
  6. Apis

360.000 på uforetrygd

Så du tror ikke på andre årsakssammenhenger en at de som mottar trygdeytelser er kriminelle?
  7. Nei, det er helt vanlig å se ut som en dass til vanlig her jeg bor. 😁 Anonymkode: df376...978
  8. Madame Butterfly

Disse resett annonsene....

Jeg leser litt på resett.no av og til, men nå var det jo så mye oppstuss. Jeg vet ikke om jeg helt fikk tak i hva det dreier seg om.... Jeg forst det slik at kjendiser og stortingsrepresentanter hadde kontaktet firma som ble markedsført på resett.no sine sider at om de kom til å bli boikottet om de ikke stanset å ha annonser der? Så har Erna gått ut å sagt at dette ikke er regjeringens standpunkt, men noen av Høyres representanter på stortinget som hadde uttalt på egne vegne? Jeg forstår ikke der voldsomme behovet for å kneble meningsmotstandere. Jeg forstår det bare ikke. Jeg forstår heller ikke behovet for å sjikanere sine meningsmotstandere. Jeg fikk litt lyst å boikotte Jysk og de andre siden de lar seg presse til å boikotte resett, i stedet for å konsentrere seg om sitt salg av sengetøy etc. Ingen vil vel høre på meg som ikke er rikspolitiker og stortingsrepresentant. Det virker så desperat å hele tiden snakke om person, avis, nettsted og deres karakter. Kan man ikke heller bare diskutere sakene man måtte være uenig i?
  9. AnonymBruker

Folk som ikke gidder å jobbe!

Ja, det er godt mulig at enkelte på mitt kurs hadde skjulte problemer og lidelser, men jeg vil påstå at overveiende mange var kverulanter som ikke tok hvilkensomhelst arbeid. Jobb, er jobb i mitt hode. Anonymkode: a98a5...aa6
  10. AnonymBruker

Paradise Hotell 2019

👏 Anonymkode: 72064...f35
  11. Eldre, fine damer da altså, de legger stor vekt på fasade, og har gjerne samtidig mange helseplager, nettopp fordi de er i den alderen de er i... Anonymkode: db526...12a
  12. MadameX

Ulrikke Falch

I dagens episode av Ida med hjertet i hånden snakker hun med Ulrikke. Hun forteller litt der om hvor mye eksen og forholdet deres har påvirket henne negativ og at hun ble helt ødelagt når det ble slutt. Siden hun har hatt/har en spiseforstyrrelse fra før høres det ut som om den kanskje har fått litt bein å gå på igjen. Generelt kan jo vekttap og depresjon og kjærlighetssorg gå hånd i hånd, så det er ikke lett å si hva grunnen faktisk er. Hun sier selv hun har det fantastisk nå etter å ha vært veldig langt nede. Får håpe det er sant da, og at hun kommer tilbake til seg selv igjen..
  13. De andre har kanskje ingen grunn til å ordne håret, bruke sminke eller fine klær sånn til vanlig da, skjønner du... Anonymkode: db526...12a
  14. AnonymBruker

Tips til ekstra inntekt?

jeg er i samme modus Anonymkode: cddec...f53
  15. AnonymBruker

Ekstrem svangerskapskvalme Hjelp!

Afipram het medisinen som reddet meg også! Fikk bare ta det noen dager, men de dagene gjorde at jeg fikk komme litt ovenpå igjen, og jeg ble aldri like dårlig etterpå. Anonymkode: 6d07d...f09
  16. AnonymBruker

Kåt nabo

Ikke rart menn er redd for å sjekke opp kvinner idag. Metoo her og metoo der. Anonymkode: 3cf4c...5ba
  17. Støyreduserende hodetelefoner. Om du ikke alt har det er storytel litt bortkasta. Har du det blir de 18 timene marginalt mindre ubehagelige. Anonymkode: a7cb5...4ea
  18. AnonymBruker

Promillekjøring utland

Jeg skrev en lang post, men tror jeg heller bare linker til dette: https://no.wikipedia.org/wiki/Kulturrelativisme Anonymkode: 40714...24a
  19. AnonymBruker

Spørsmål om herpes

Mange blir vel også smittet av foreldrene sine og andre som susser på småbarn... Anonymkode: 6f8c2...8f5
  20. Pust

Ørjan Burøe

Ekkel tråd. Ekkelt tema. Og det er bare ØB som vet sannheten, den hele og fulle sannheten. Og sannheten blir hverken bedre eller verre eller borte av at noen whitknighter dag ut og dag inn. Tvert om, det hele virker mer suspekt for hvert nytt forsøk på bortforklaring og for hvert nytt forsøk på legitimering av overgrep, uavhengig av hvem som har utført disse. Knightene mener det er flørting å presse seg innpå noen eller stikke hånda ned i trusa til andre, og hvis dette er en vanlig oppfatning hos «folk flest», er jeg glad jeg omgås de få.
  21. AnonymBruker

Tips til ekstra inntekt?

Hehe. Takk for hjelpen, da var det gjort og folk kan svare ordentlig😉👍 TS Anonymkode: f1ad5...615
  22. AnonymBruker

Hva kan jeg søke på etter samlivsbrudd?

Takk! Ja han tjener ekstremt mye mer haha. Anonymkode: 52f47...266
  23. AnonymBruker

Jøss, du må virkelig være en KG-studerer. Anonymkode: 06092...80b
  24. Ja, på det legesenteret jeg besøker, er det slik at kvinner (spesielt de i alderen 60-100) kommer nyfrisert, nysminket og i sin fineste stas. Kanskje det er noe gammeldags, som det var vanlig å gjøre før i tiden, altså det å pynte seg for legen? Anonymkode: 0698a...e7f
  25. Alivamale

Det har jeg ikke tro på.
  26. Elaine Marley

Sexpartnere

Tråden er ryddet for avsporinger, tulleinnlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden