Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Piercing

    Hvis kvinner her forkorter samboer til sambo for å spare tid så må det være greit å skrive nipler istedenfor brystvorter også. Anonymkode: cad90...f2e
  3. Nei. Jeg beskriver bare hva det vil si å ha felles husholdning. Det er å ha ansvar for at dette blir gjort, man fordeler dette ansvaret osv.
  4. Topper og daler

    Dere som har menn som runker ved siden av dere, hva gjør dere?

    Ikke bare for mange menn, men for menn generelt. Jo flere utløsninger en mann har, desto mindre blir muligheten og lysten til ytterligere utløsninger (og ereksjon). Samtidig avtar kvaliteten på ereksjonen gradvis. Dette er en konkret og praktisk observasjon som gjelder alle menn, uavhengig av Om de klarer en eller ti utløsninger i løpet av en kveld. Jeg tror mange forveksler det seksuelle behovet med andre grunnleggende behov som mennesker har. Mennesker har også et behov for anerkjennelse, kjærlighet og nærhet. Disse behovene ligger på et høyere nivå i næringskjeden.
  5. Cid

    Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

    Hun flytter til Hawaii nå.
  6. AnonymBruker

    Kastet ut av barsel

    Det er relevant fordi TS spør om andre opplever seg kastet ut. Mens noen da beskriver at de føler seg holdt igjen mer enn kastet ut. Altså, det er mange som føler som TS, at de må hjem for fort. Men det er også de som gjerne skulle reist hjem før, men som ikke fikk reist fordi de ble trenert eller nektet av sykehuspersonell. Anonymkode: b21e9...96f
  7. Voldtekt og pedofili er lovlig i Norge
  8. At mannen stiller seg litt beskyttende bak meg når vi er i store trykkende folkemengder og litt skumle situasjoner. Ingenting kan endre på at menn stort sett er sterkere enn kvinner.
  9. Ser du ned på de som sier de er særboere, ts? Siden det er så viktig for deg å hakke sånn på de. Anonymkode: 5ee0c...72d
  10. Men dere er begge ansvarlige for å betale for å bo i felles bolig, ved at du betaler husleie til ham på ting som du skulle ha betalt hvis du bodde i eget hus. Dere har husholdningskonto som er FELLES, altså begge er ansvarlige for å sette avtalt sum på denne kontoen, og disponere kontoen fornuftig, slik at hensyn til dere begge ivaretas.
  11. strawberry88

    Barnehage, kan jeg levere kl 13-14?

    Jeg har levert i 12-13 tiden pga tannlegetime til barnet, og vi begge er på jobb/må på jobb etterpå. Ha en dialog med barnehagen, så regner jeg med at det løser seg 🫶
  12. AnonymBruker

    Barnehage- noe drit slik det er lagt opp!

    Wow, en barnehageansatt som ikke skjønner rollen sin. Du er der for å tilby en service til familiene. Ikke omvendt. Mange andre barnehager klarer dette helt fint f.eks. ved bruk av digitale systemer der foreldre fører opp leverings/hentetider. Anonymkode: e512c...393
  13. Som et minimum bør dere ha vaskehjelp hver 14. dag som mannen betaler. I tillegg bør dere ha robotstøvsuger. Anonymkode: be7ce...687
  14. AnonymBruker

    Incest

    Illusjonen rakner, og jeg har fått vite om en ganske gammel incestsak i nær familie, som fortsatt preger mange. Korte trekk; barn som bodde hos oss i lengre periode da jeg selv var barn, utsatte annet barn for grove seksuelle misbruk i en årrekke. Dette føyer seg til en stadig lengre rekke av dysfunksjonel oppførsel. Jeg er kvalm og dårlig og vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Var alltid redd hjemme da jeg vokste opp, nå skjønner jeg mer hvorfor Anonymkode: f3f98...3b5
  15. Er dette argumenter for å ha samboer, at det er krevende å gjøre dette alene i hver sin husholdning? Man er samboer av slike bekvemmelighetshensyn? Anonymkode: ea2cc...19f
  16. AnonymBruker

    Plutselig er svigermor nysgjerrig

    Hun har ikke "brydd seg" noe som helst ila svangerskapet, men mannen din ringte henne fordi han ble forbanna over spørsmål? Henger ikke helt med, jeg ... Hva slags omsorg er det egentlig du forventer av svigermor? Anonymkode: cfb90...9be
  17. Det går helt fint. Anonymkode: 1010e...bc9
  18. Jeg har ti tommeltotter, så jeg liker at mannen er praktisk anlagt og kan bruke et borr osv. Kvinne i 30-årene.
  19. Perfume

    Vil til Asia, men vil jeg takle varmen??

    Ville disse anbefalinger blitt veldig anderledes dersom jeg sier vi ønsker å se hvordan det vil være å bo der, og ikke bare 4 uker? ( 4 uker er jo fint som en første - gangs reise, eller 8/12 uker også) Tusen takk for så mange fine tilbakemeldinger!! 😍😍👏
  20. At dekk byttes av menn! 🤣 (sorry, jeg går å skammer meg nå)
  21. AnonymBruker

    Slimproppen, kan det lages ny så seint?

    Oooh. Kjekt å vite!! Merker at den fortsatt ikke er «ferdig» heller. Kom masse slim igjen nå😅 Åjj. Håper jeg også får en rask fødsel. Kjenner jeg gruer meg ganske mye og bare vil ha det overstått! Anonymkode: 61b83...7fe
  22. AnonymBruker

    Kastet ut av barsel

    Dette er mitt inntrykk som tobarnsmor. Første er riktignok født i desember 2021, så det var ikke like stort trykk, men det var det da nummer to kom. Første kom i uke 36 og måtte i lyskasse. Husker jeg følte at vi måtte bli en evighet, men en jordmor forklarte at fødedagen var dag 0, og 2-3 dager etter det var normalt. Jeg fødte natt til onsdag og fikk reise hjem søndag ettermiddag, som da var dag "4", så hun hadde jo rett i at jeg ikke hadde vært der så lenge som jeg trodde😅 Føltes nok bare sånn fordi jeg lå inne i flere dager før fødsel. Med nummer to hadde jeg hastverk med å komme hjem til førstemann som føltes alt for liten ut til å være uten mamma, og det var ingen som klappet i henda for det. Tvert om anbefalte de å bli, selv om vi var friske begge to, og det mest sannsynlig gikk greit. Angrer litt på hastverket med nummer to, for i ettertid hadde det sikkert vært diggere med et par hviledøgn, enn å reise hjem til en ettåring noen timer etter fødsel😅 Må også presisere at mitt ønske om å reise ikke hadde noe med omsorgen på barsel å gjøre, for oppholdet der var fantastisk. Flotte jordmødre og barnepleiere som jeg kommer til å huske for alltid. Anonymkode: 6fe3e...694
  23. Titania

    Fortell noe skikkelig uinteressant!

    Vi har fått ekstra sensor på vanndispenseren på jobb, så nå må vi bruke foten i steden for å trykke på en knapp for å få vann 😝
  24. Men når det er snakk om bakverk som skal dekke et måltid er det ikke lenger snakk om små mengder… hurra for å lage mat til barna av morsmelk! Anonymkode: 9a7c2...ae9
  25. Dette er da ikke alle samboere som har heller? Eller gifte, for den saks skyld. Anonymkode: ea2cc...19f
  26. Det hadde vi også, medikamenteksamen var en del av førsteåret, NTNU Trondheim. Det var alt for mange som strøk etter alle forsøk, og da var det bedre at de ramlet av på år 1 enn år 3. Anonymkode: dc68a...11b
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...