Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. For min del handler det vel om at de ikke er så interessert i å treffe meg. "she is just not that into you" tenker jeg..
  3. Det er det vanligvis ikke. Å betale ned gjeld er akkurat som å spare banken til lånerente. Det har få blitt rike av. Men med så lavt sparepotensiale som her, tenker jeg nedbetaling av lån er greit nok. Anonymkode: 29d54...0e7
  4. AnonymBruker

Barn som ikke vil til sin far

Den eldste er 8 år. Og er enig i det du sier, vi bor 5 min med bil fra skolekretsen. Og at de klager til sin mor er jo forståelig, det gjør mine også, men det hadde hjulpet veldig for barna sin del at det hadde blitt gitt beskjed om hva vi kunne gjort annerledes, som gjør ting bedre. Hvis jeg gir beskjed ang. Barna til faren, altså mine egne barn og han som er faren demmes, så hører han på hva jeg sier og så justerer han på det som kan eller er obs på ting til neste gang osv. Eller gjør ingenting hvis det ikke trengs. Og han kan si ting til meg også slik at jeg kan være obs eller endre på ting. Det er jo for å hjelpe hverandre med barna uavhengig hvem de er hos. Hva de har sagt eller følt, eller hvordan de opplevde, og uansett hvor uenig vi har vært så har vi ikke slengt slike ting ut. Så er dette som er nytt for meg. Skulle jeg sagt noe slik så hadde jeg gitt hele leksa om hvorfor, og veldig sikker på at jeg hadde fått en grunn av han også hvis han skulle gjort det. Anonymkode: b3aa3...594
  5. The Kitten

Voldtatt analt

Nei, det er ikke kun uvilje hos enkelte som leser. Hun har jo endret og tilpasset forklaringen gjentatte ganger.
  6. Fru Uperfekt

metteask.blogg.no

Trengs ikke ordbøker finnes
  7. Har litt blandede følelser, tenker det blir greit å få ned mye av de unødvendige og impulsive kjøpene, men på en annen side blir det sykt kjipt å ikke lenger kunne bestille produkter som ikke finnes i Norge. Kjøper blant annet en del produkter fra iHerb et par ganger i året, som kosttilskudd til 1/4 av prisen man får de for her. Men igjen, vi får vel bare betale litt ekstra dersom det har positiv effekt på miljøet. Tror vi kan ha godt av å tenke oss om en ekstra gang før vi bestiller noe, hvis det ikke er verdt de ekstra kronene så er det vel ikke vits å kjøpe det uansett.
  8. Forferdelig idiotisk. Blir jo svindyrt å få tak i varer man ikke får tak i i Norge Anonymkode: e030c...05c
  9. AnonymBruker

Høyskole vs universitet

Er det egentlig noen forskjell? Er det liksom mer prestisje med universitet? Ser dere med universitetsutdannelse ned på høyskoleutdannede? Anonymkode: 9952a...978
  10. Arabella

Helt desperat.. tips mot halsbrann?

Denne legen hadde virkelig en likegyldig holdning til problemet ditt, må jeg si.
  11. AnonymBruker

Hva slags godteri skal kose deg med på fredag ?

Vel, det er heller ikke godteri 😂 Anonymkode: 2fb29...093
  12. Personlighets forstyrrelse skyldes faktisk en gen -«feil», altså det er genetisk. Det er som da lettere å forstå at det ikke er noe som kan jobbes bort. Referanser finnes forskning.no + Google. Pluss en del ledende psykologi bøker. Legger inn dette, for å unngå at noen hekter seg på og krever referanser.. Du viser jo selv til det ledende autoriteter på feltet sier, og kommer med sin anbefaling utifra. Det er altså noe som ligger i genene. Enten blir det utløst - eller det blir liggende latent. Det er arvelig. Altså det er noe «som går i familien» med andre ord. Noen slår det altså ut på... Det finnes behandlingsmetoder som kan gjøre at personer med denne diagnosen, får noen verktøy til å reagere mer hensiktsmessig og for å klare å «takle folk». Men, det er veldig vanskelig for de selv og særlig familien rundt å forholde seg til de personlige aspektene som det å være i et forhold med innebærer. Veldig vanskelig.... Men, man kan altså ikke bli kvitt denne diagnosen da den ligger i genetikken. Lykke til - til dere alle🥰
  13. Men du havnet jo innafor i Spania. Anonymkode: 9f56f...2bd
  14. Fru Uperfekt

metteask.blogg.no

Er vanlig i Florø, et av de ordene som tidligere var samme dialektord som Bergen.
  15. AnonymBruker

Kan jeg forvente det av barnehagen?

Alt dette skjedde samtidig, thank you very much! Herlighet KG altså🙄 ts Anonymkode: f598b...573
  16. AnonymBruker

Mot i brøstet fans! Få se hvor mange vi er.😃

Jeg? Jeg pisser i dusjen, jeg! Anonymkode: 8ab1f...d0e
  17. Hei Jeg har et barn på 7 år som bare har mitt etternavn. Jeg vil veldig endre det slik at han har også sin pappa sitt etternavn (min samboer som har oppdratt han siden fødsel). Barnet har aldri hatt noe med biologisk far å gjør og jeg har 100% foreldreansvar. Men jeg er redd biologisk far blir sint om han skulle fått et brev om navneendring. Noen som har erfaring om han får informasjon selv om jeg har foreldre ansvar? Anonymkode: 5b431...4a9
  18. LetsPlay

Big Little Lies

Er vel Laura Dern det. Alle er bra fra ungene til de voksne. Likte best Nicole og Reese sine rollefigurer.
  19. AnonymBruker

Hvor lang tid skal jeg gi han?

Du sier egentlig akkurat det jeg har kommet fram til selv. Hadde jeg vært drømmedama hadde han jo ikke måttet tenke. Jeg tror jeg må kutte han ut helt, for tydeligvis klarer jeg ikke skille sex og følelser 🙄 Det er bare så kjipt, for han er fantastisk god i senga, og jeg tviler på at jeg finner den kjemien igjen 😭 Takk for svar 😊 Anonymkode: c44c7...dcd
  20. Jeg synes at denne moten med veldig lange heksenegler er så ekkelt og uhygienisk.Jeg arbeider på et laboratorium og vi har gjort en del tester blant mine kolleger, der vi har tatt prøver under lange negler, og samtidig tatt prøver fra toalettskålen og sammenlignet resultatet. Funn av E coli bakterier var over dobbelt så høyt fra negler som fra toalettskålen! Anonymkode: 885ac...330
  21. Gift med 4 barn. 31 og 34 år. Vi har rundt en årsinntekt igjen på lån. Anonymkode: 04064...5b0
  22. Nei, avklarer når jeg slutter, -og pleide å spørre ¨sjefen til sjefen¨ eller høyere og,om vedkommende kunne være referanseperson, uten att avdelingsleder \ naturlig referanseperson var klar over dette a.
  23. AnonymBruker

Ta en tur til legen og få noen som faktisk virker. Når det har vart i flere uker så er det tydelig at det ikke er noe tilfeldig, da trenger du behandling. Anonymkode: 59818...237
  24. AnonymBruker

Var hos lege tidligere denne uka og fikk rett og slett beskjed om at jeg bare fikk holde ut og at det ikke var lenge igjen nå. Har tatt det opp tidligere også, men ikke særlig mye hjelp å få. Fikk også beskjed om at jeg var heldig som «kun» var plaget av det å ikke hadde immobiliserende bekkenløsning som mange gravide fikk Anonymkode: 005d5...bc8
  25. AnonymBruker

Det er alltid bare det kjedelige svaret!!!

For meg høres det ut som om du er deprimert og skriver innlegget for å få reaksjoner. Anonymkode: 7c2ea...752
  26. Apekatten

Ta med hund på nattevakt?

Jeg har jobbet på flere sykehjem. På det ene sykehjemmet var det ikke lov å ha med seg dyr fordi noen av de ansatte var allergisk, på et annet sykehjem er det en nattvakt som har med seg hunden sin på jobb på hver vakt. Hunden hennes er liten og er som regel på vaktrommet. Snakk med ledelsen på din arbeidsplass.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...