Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Ting skjer over hodet på meg

Dere må være ganske rike egentlig...jeg synes det....du har jo masse penger, ikke klag, og når det gjelder deg og typen, snakk sammen da, snakk fra levra. Er jo slik forhold fungerer best og lengst, ved riktig kommunikasjon. Anonymkode: d31e8...acd
  3. NeonNinja

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Trodde jeg skulle være opplagt i dag, men føler meg som det trøtteste trynet i hele norge.. 😴
  4. AnonymBruker

Hva er dine tanker om 69?

Mer slitsomt enn godt, for å være helt ærlig. Typen min liker det litt, men jeg er ikke så fan av å ha lesa mi retta mot rumpen hans mens jeg suger han. Det lukter ikke veldig godt og da mister jeg helt lysten på sex... 😅 også klarer jeg ikke å nyte oral samtidig som jeg selv jobber. Veldig oppskrytt stilling. Anonymkode: abdef...d84
  5. AnonymBruker

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(

Du trenger ikke si særlig til venner og familie om hvordan det skjedde, bare si at det skjedde på soverommet om noen maser for mye. Og at du ikke ønsker gå inn på detaljer og smiler. Siden frieriet ikke ble som du ønsket kan du heller få det lille ekstra når bryllupet kommer, gjør noe mer av det. Synes personlig du overdriver litt. Ikke alle frierier er slik man vil ha. Mulig han syntes ideen var god, og ikke alltd man er på samme bølgelengde akuratt der. Anonymkode: f6182...357
  6. AnonymBruker

Mer slitsomt enn godt, for å være helt ærlig. Typen min liker det litt, men jeg er ikke så fan av å ha lesa mi retta mot rumpen hans mens jeg suger han. Det lukter ikke veldig godt og da mister jeg helt lysten på sex... 😅 også klarer jeg ikke å nyte oral samtidig som jeg selv jobber. Veldig oppskrytt stilling. Anonymkode: abdef...d84
  7. Hvissvass

Meldekort i ferier

Har du spørsmål må du ta kontakt med NAV. Ikke begynn med kreative løsninger på egen hånd, da kan du bli skuffa og blir bare sur på NAV.
  8. WonderWomaan

Kverulant

Kverulanter trenger noen som kverulerer enda mer, til slutt blir mange av dem slitne. Bare kjør over dem i diskusjoner, avbryt, si din mening om og om igjen....Det kan bli krangler av det, men til slutt kan det ende med "Slik oppfører du deg hele tiden, din kverulant"
  9. LiseTV

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Det er fredag og siste arbeidsdag denne uken.
  10. LiseTV

Har du noen gang.........

Hvorfor skulle jeg det. Har du noen gang blitt svindlet?
  11. AnonymBruker

Mens etter p stav?

Kødder du? Har hatt den ute i en mnd nå og begynner å freake litt for at jeg ikke har fått den 😅 Anonymkode: 9be61...493
  12. Prat om følelser og problemer sammen, da kan det være ting ordner seg Anonymkode: 824f6...b3f
  13. AnonymBruker

Kunne du datet en som brukte dop?

Jeg er ikke den du siterer, men er du klar over hvor mange som bruker alkohol på nøyaktig samme måte som du beskriver her? Det er enormt mange i Norges land som bruker alkohol for å dempe sin angst, og de opplever som regel en sterk økning i angsten i dagene etter. Tallene for hvor mange som misbruker alkohol er HÅRREISENDE. Anonymkode: fa5c8...f3f
  14. Min gamle fastlege pleide å si til meg når det stormet som verst: Det er ikke hvordan du har det, det er hvordan du tar det. Jeg pleide å hate han når han sa det, men etter å ha blitt eldre så vet jeg at han har rett. Jeg begynte å prøve å sammenligne mine sorger mot bestemoren min, som satt i konsentrasjonsleir under krigen og mistet alle søsknene og foreldrene sine der. Du har mye å være takknemlig for i livet ditt. Oppsøk det. Fokuser på det. Gresset blir grønnest der du vanner det. Livet går opp og ned. Noen ganger er det vanskelig, men det finnes alltid noe å være takknemlig for. Anonymkode: 4a12c...a34
  15. AnonymBruker

Jeg får heller ikke så mye ut av det. Vi har prøvd det mange ganger tidligere,men jeg klarer ikke å nyte det mtp at jeg ligger med rompa oppi ansiktet hans,i en for meg veldig uflatterende vinkel. Det er slitsomt å holde seg oppe også, så for meg er det ikke en stilling som bidrar til noe mer krydret sexliv. Anonymkode: 85c73...b23
  16. AnonymBruker

Sykt redd for at samboer skal fri

Men helvete da, hvor mye selvreklamering skal dere drive med her inne egentlig? Anonymkode: 66416...c9e
  17. AnonymBruker

Onanering i friluft

Jeg vet jo selvsagt ikke men jeg tror faktisk at det er ganske vanlig med sex utendørs. Både alene og sammen. Jeg spurte typen om han har onanert ute og det bekreftet han. Anonymkode: c4df4...a08
  18. ...du mener DU lager mye problemer som kunne vært ungått 🙄 Anonymkode: 8a9cd...b95
  19. Solsikke2

Samvær og alkohol

Jeg håper du finner ut av hva som er riktig å gjøre for deg! Masse lykke til ♥️
  20. Jeg husker åha følt som deg på din alder. Det er ca. 4 kjærester siden. Kvinner har en fantastisk intuisjon, vi kan kjenne på slike ting veldig godt, så jeg tror at du kjenner på at det begynner å bli over. Det kan føles utrolig vondt, men jeg som har opplevd det helt likt som deg kan bare si at bedre ting venter rundt neste hjørnet. Bedre opplevelser, bedre forelskelse, bedre menn. Man skal ikke måtte jobbe med forholdet etter så kort tid, og når man er så ung, da skal alt være rosenrødt og glede. Vær deg selv, ha en rolig samtale med han der du virkelig hører på han, for å få svar på det du lurer på. Det er helt nødvendig å sjekke inn med hverandre ofte om hvor man står i forholdet, om man er lykkelig, uansett hvor lenge man har vært sammen. Anonymkode: 81a64...94d
  21. Vi snakket om tenner og skjelett, da sa han at han lurer på hvordan hodeskallen min ser ut🙂🙂🙂🙂 Han er alltid blakk, men han er veldig ambisiøs så jeg blir ved hans side og håper på å høste av hans suksess. Om han ikke blir suksessfull så går det helt fint, fordi kjærligheten er så stor og gjør det hele verdt det. Anonymkode: af932...72a
  22. lillemeg90

Skravletråd mai/juni 2019

Ang fødsel. Jeg har grudd meg en del denne gangen og har snakket mye med jordmor om fødsel. Men det magiske er at når man nermer seg termin er man så klar for å få babyen ut at man blir mer og mer fødeklar ❤️
  23. Today
  24. Ville ringt tilbake og sagt at i følge heksenorge skal første SF mål tas i uke 24 og at det er vanlig å høre hjertelyd på hver kontroll. Anonymkode: abd3d...daf
  25. 9301

carolinebergeriksen.no

Hør på "Wags". Fotballfruer uten filter som bor i Kina og USA (Damene til Ola Kamara og Jørgen Skjelvik) - https://podcasts.apple.com/us/podcast/wags/id1453114220
  26. 9301

Camilla Pihl-Kolleksjonen

Hør på "Wags". Fotballfruer uten filter som bor i Kina og USA - https://podcasts.apple.com/us/podcast/wags/id1453114220
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden