Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Jeg ville jobbet 80 % eller litt mindre. Hr 2 barn under 6 år og er dødssliten av 100 % stilling. Men leder uttrykte sterk misnøye med at jeg ønsket å gå ned til 80%. Da kunne det være at stillingen min ble borte sa han…🤷🏼‍♀️ Anonymkode: 9d61f...b33
  3. AnonymBruker

    Trenger svar raskt angående bakepapir og makstemperatur

    Det kan ta fyr, ja. For å redusere risiko for det, passer du på at det ikke berører noen annet i ovnen enn rista eller stekeplata det ligger på. Utenom det du steker, så klart. Men unngå sidene i ovnen. Og ikke gjenbruk papiret på så høy temperatur. Det er ikke farlig om det antenner, det brenner opp på et lite blunk. Og det sprer seg ikke. Bare la papiret brenne i ovnen, uten at du åpner døren. Ja, jeg har selv opplevd det. Anonymkode: 9f1a3...eae
  4. Akkurat det samme vil jeg si, bare omvendt. Jeg synes eldre/modne damer er hotte, og "tabuet" med aldersforskjell trigger meg. Anonymkode: 4f52b...fbc
  5. "Det tar to for å danse tango." Tenker det er ganske treffende her.....
  6. Jeg forstår at det vil variere, men synes det er spennende å se om flere enn meg har samme oppfatning; at barn nummer to er mer høyt og lavt enn førstefødte?😂 yngste barnet mitt er snart ett år og sitter helt seriøst ikke stille mer enn to sekunder🙈 hun tok sine første skritt da hun var 9 mnd. og siden har vi ikke hatt fred😅 stooor kontrast til storesøskenet da han var på samme alder. Så hva er deres erfaringer, er førstefødte roligere? Er det forskjell på hva de lærte først (førstefødte til oss var for eksempel tidligere ut med språk, men gikk senere) Anonymkode: f7d41...6bf
  7. Er rimelig sikker på at mannen eier konene sine i Niger. Kvinner har ikke så mye de skulle sagt. Anonymkode: 09a4d...ce6
  8. Hvorfor skal dette gjøre ham til en dårlig far? Er han ikke en god far i hverdagen? Anonymkode: bc5f5...6c1
  9. Alle skjønner jo at mannsutvalget ikke kommer noen vei med det forslaget der. Da skal du se det blir født enda færre barn. Kvinner ønsker og trenger lengst mulig permisjon. Mange menn er i grunnen ikke så interessert. Min mann er en av de. Han synes sin kvote var mer enn nok. Han er rett og slett ikke skrudd sammen til å være hjemme med barn. Kom en ganske tydelig reaksjon fra han i går, gjennomfører de 2-deling av permisjon blir det ikke fler barn på oss.
  10. Xstrella

    carolinebergeriksen.no

    På snap, i speilet der....Er hun 14?
  11. Og hva skjer hvis / når "dere" blir til "du"? Det er risky business å jobbe deltid / si opp jobben mtp. pensjon, fremtidig karriere, inntekt osv. Anonymkode: ae8bf...d5f
  12. AnonymBruker

    Arveløs etter far

    Hadde broren din odelsrett til gården? For da er det jo spesielle regler. Anonymkode: 6cd3a...ed0
  13. AnonymBruker

    Hvilke reiseselskaper anbefaler dere?😄

    Ving Anonymkode: 409c6...97a
  14. Jeg ELSKER Grandiosa! Har alltid ekstra hvitost på og paprika så det blir litt mer mat
  15. Mødrekvoten og fedrekvoten er ikke på 10 uker, de er på 15 uker, pluss fellesperioden. Men enig i at vi kan trekke ut 6 uker til egen "barselkvote" av permisjonstiden, slik at vi deler alt på 2 etter disse ukene, pluss at mor får 3 uker før fødsel, så alt i alt, 9 uker ekstra til mor pga graviditet og fødsel, resten til lik fordeling (altså ingen fellesperiode). Anonymkode: 45bdb...b3f
  16. elskersommer

    Saraaemiliee på instagram

    Uff ja.. den bh jeg fikk i dag var helt håpløs. Skrev en kommentar om det på careless sin side som ble fjernet.
  17. Janne R. E.

    Hva skjer om et borettslag går konkurs?

    Det har vert ekstraordinær generalforsamling med misstillitsforslag og hele pakken men det ble nedstemt. Styret førte flertallet inn i en luksusfelle der unødvendig fasadeoppgradering og utskiftning av vinduer som bare var noen få år gamle ble vedtatt. Husleien skulle da øke fra ca. kr 5000.- pr måned til kr 9000.- over 3--4 år men nå har beboerne fått skriv om at husleien kommer til å øke til kr. 12 000.- pr måned, så beboerne har rett og slett blitt ført bak lyset av styret i borettslaget. Det hører med til historien at styrelederne bestod av to kvinner som antageligvis syntes det kom til å bli mega-koselig med en slik fasadeoppgradering samtidig som de fikk seg en solid egotripp som hobby-arkitekter bak det hele.
  18. Jeg håper den er lik den Diplom-Is hadde i fjor sommer. Den var helt fantastisk 👌🏻 Fløte-kremet is, med sitronsmak 👌🏻 Det er stor sjanse for at jeg må smake på til helgen 😋 Prøver å redusere inntaket mitt av sukker og kalorier, men gleder meg til å prøve denne!
  19. Hvis han hadde vært ordentlig forelsket i deg hadde han vel ikke gått rundt og skaffet seg nye venninner? Anonymkode: 58697...e6b
  20. AnonymBruker

    Lekekjøkken til gutt?

    Ts spør da ikke etter det, men hvor lenge de bruker det. Anonymkode: 0ac81...2f8
  21. AnonymBruker

    Hva er fin høyde på kvinner da?

    Se på Zoe Krawitz og Channing Tatum, hun er fin høyde. Noe sexy med den høydeforskjellen. Therese Johaug er heller ikke særlig høyere enn deg og mannen er vel nesten 2 meter. Vekt betyr mye mer enn høyde. Anonymkode: a7314...ed7
  22. Jentesom

    Arveløs etter far

    Ville ha fått en advokat til å se på det (du trenger nødvendigvis ikke si det til moren din). Du trenger ikke ta noe valg her - men bare få de til å se om de tenker det er noe å ta videre.. Forstår veldig godt at du synes dette er vondt, forstår ikke foreldre som velger å prioritere seg selv over barna.. Spesielt når boligmarkedet er som det er.. Du har min fulle støtte og sympati her! Har du fått kommet deg inn i boligmarkedet eller er du avhengig av arven..?
  23. Rotehodet

    Redd for å bli avslørt som udugelig

    Nei, det er det ikke av to grunner. 1. for du vil angre i ettertid 2. du får ikke muligheten til å vise hva du kan for deg selv, og for din overordnede.
  24. Dette er et utrolig komplekst spørsmål. Jeg tror nok det er en kombinasjon, men jeg har snakket med kvinner som jeg ser er billedskjønne, men som jeg ikke merker noen form for tiltrekning til, også har jeg pratet med kvinner som kjemien stemmer og man smiler og ler lett. Sistnevnte tror jeg vil utvikle seg til stadig sterkere følelser. Det virker som du har havner i en litt kompleks situasjon, og den eneste måten å finne ut av det på, er rett og slett å snakke med ham og komme ut av skapet. Riv av plasteret. Det er bare han som kan svare på om han liker deg.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...