Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Spørsmål relatert til MA: Jeg har tatt graviditetstest 3 uker etter MA, og den er helt negativ. Samtidig har jeg litt ELsymptomer, og får utslag med svak strek på ELtest. Jeg har testet i veldig mange sykluser over et par år, og jeg fikk bare fargeutslag når EL enten nærmet seg eller var forbi. Men er det noen som har erfaring med ELtest etter MA? Kan hcg gi utslag på ELtest uten at graviditetstesten gjør det? (Lurer altså på om det er bittesmå rester av hcg som graviditetstest ikke fanger opp eller om det er faktisk ELrelatert). Anonymkode: 99400...87c
  3. SupaWoman

Spiser syykt sakte

1 time på 3 retter er naturlig, men ikke på EN rett.
  4. addict

Er Riverdale en dårlig serie?

Ja. Mest fokus på alt for pene skuespillere og lite fokus på noe som helst annet egentlig.
  5. De tar kontakt når nødvendig. Veldig variabelt hvor ofte, men la meg si oftest med ½ til 1 års mellomrom. Anonymkode: 59b78...91b
  6. Frøkensina

Jaja---siste ordet

Jatakk, kjempesulten
  7. AnonymBruker

Har dere noen hemmelige sex fantasier?

Er det ikke fantasien du har oversett? Anonymkode: b3071...c66
  8. AnonymBruker

være venner med exen?

og dette er grunnen til at det ble slutt, jeg orket rett og slett ikke mer. Anonymkode: 44e02...37d
  9. Luna Llena

Klarer du å være ærlig?

Nei. Gjør du ?
  10. BlondeVikingRage

Hva gjør man om en fremmed person svolker bikkja si?

Hadde klikket i vater, kan ikke beskrive hvor sint jeg hadde blitt hvis noen gjorde det, hadde ikke vist mye nåde hvertfall.
  11. AnonymBruker

Norske kvinner med afrikanske menn...

Hva med de tilsvarende alenefedrene og overvektige menn? Anonymkode: 7a710...eec
  12. Men har du tenkt å ta til deg at du skriver mye slemt til folk? Tenker du noen gang på at folk kan bli lei seg? Anonymkode: 58fab...ebe
  13. AnonymBruker

være venner med exen?

"så mange uviktige ting. Anonymkode: 44e02...37d
  14. Luna Llena

Jaja---siste ordet

MAT KOM OG SPIS
  15. På pakkene til Findus Pasta Bolognese står det: Ny oppskrift, mer kjøtt og saus! Det har alltid vært veldig lite kjøtt i disse pakkene, og nå er det, etter det jeg erfarer, enda mindre. Innholdsdeklarasjonen sier ingenting om mengden kjøtt i retten. Er det lov å lyve sånn?
  16. Vår begynte å sette seg opp og krabbe ordentlig rundt 8 mnd. Hun satte seg vel egentlig opp litt før, men da kunne hun ikke sitte, så hun støttet seg med én hånd i bakken og lekte med den andre og tippet stadig over. Anonymkode: 73f5c...55d
  17. Lutetium 71

Kjernekraftverk i Norge?

Det er jo sant ja.
  18. Vi har slått opp for noen uker siden, og flytter ut 1 juli, mye av sinnet ble borte den dagen vi sa det var over, og bestemte oss å være venner, og vi kan komme overens. Men jeg begynner å lure om vi kan eller om jeg har lyst til å være venner, det er ingen ansvar for oppførsel og handlinger, og det er helt umulig å ha en rimelig og logisk samtale med han, og føler det er ingen støtte, ting skal ikke gjøres fordi "jeg ikke bestemmer over han", selvom han egentlig ikke har et problem med det. Er det noen som har erfaringer om å være venner med exen? Jeg merker at jeg mister lysten fordi han er så urimellig over små uviktig ting. Anonymkode: 44e02...37d
  19. Du anonym er en mye mer verdiløs individ med det menneskesynet du har...slike som deg er til ulykke for verden. Anonymkode: c6f84...98e
  20. AnonymBruker

Hva bruker bleiebarn under kjolen?

Bare bleie. Truse hvis hun ville ha det. I hagen kunne hun gå med bare kjole og ikke noe under. Anonymkode: 7937d...701
  21. BlondeVikingRage

Er Riverdale en dårlig serie?

Jaa.
  22. For en bombe at du kommer med en stygg kommentar 🙄 Hva er det du har opplevd som gjør at du er en så slem person? Kanskje du skulle bruke 2019 til å bli et bedre menneske? Du kjenner ikke TS og har ikke grunnlag for å si noe så stygt. Med tanke på alle dine stygge kommentarer på forumet blir jeg overrasket om du selv er i et forhold. Skjerpings! Anonymkode: 58fab...ebe
  23. AnonymBruker

Når livet blir for tungt

Jeg er skrudd sammen feil. Jeg har kroniske sykdommer med konstante smerter, søvnproblemer, kvalme og utmattelse. I tillegg har jeg adhd som gjør at hjernen min funker litt annerledes enn folk flest sin gjør. Hele livet har jeg gått med følelsen av å være feil. Jeg får ikke til alt det alle andre får til. Jeg oppfattes som lat, ansvarsløs og uforsiktig. Men jeg mener det jo ikke sånn. Jeg får det bare ikke til! Dette har gitt meg elendig selvbilde og selvtillit. Har vært hos flere psykologer og prøvd å jobbe med det, men det ender likt hver gang, nok et menneske som ser på meg som ubrukelig og verdiløs. For det er jo bare... men nei det er ikke bare. Jeg er nå halvveis i livet. Og kjenner jeg ikke mestrer det. Jeg er ufør, har barn og mann, men når alt jeg må gjøre med ungene er gjort, så er det ikke mer igjen å hente. Jeg har aldri klart å holde på en venn. Jeg er for sær og rar i lengden og de forsvinner en etter en. Skjønt, de siste ti årene har de ikke engang kommet da ingen er interessert i å bli venn med noen som er rare, kronisk syke og har dårlig råd. Uansett hvor mye jeg snur og vender på det, så er det min egen feil. Jeg er skrudd sammen feil rett og slett. Jeg har jobbet så sinnsykt hardt de siste ti årene med å prøve å bli bedre på alle områdene jeg svikter, og noen har jeg blitt litt bedre på, andre er jeg like ille. Det går ikke. Fordi jeg har adhd så sliter jeg med tankekjør. Jeg går gjennom lister over ting å gjøre, kalendre osv hundrevis av ganger i hodet før jeg kommer dit. Så innen jeg er der, er jeg så sliten at jeg bare får fullført halvveis. Jeg har en pappa som har trukket seg vekk fra meg fordi han ikke liker den jeg er. Jeg har en stor familie som har gjort det samme. De orker ikke adhd delen av meg. Følelsene og reaksjonene blir for store og den sosiale koden for vanskelig å forstå. Nå begynner til og med mamma å trekke seg vekk. Hun som alltid har vært der orker ikke mer av meg fordi jeg er så ansvarsløs og uforsiktig. Livet er vondt. Og jeg orker ikke mer. Jeg orker ikke mer av den konstante følelsen å ikke strekke til og ikke være bra nok. Jeg føler jeg bare sårer og skader de rundt meg ved å være meg. Men det er ikke et alternativ å dø heller. For tanken på å ikke se ungene vokse opp er så vond. Så hva gjør jeg da? Når jeg er fanget i et liv jeg ikke mestrer og som ingen kan hjelpe meg med? Når ingen liker meg og ingen ser noe verdi i meg? Anonymkode: 1d723...655
  24. AnonymBruker

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

Sommerkjole Anonymkode: cd8a4...0d7
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...