Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

GYNEFIX - hvor får man det i Oslo?

Ja, jeg vet jeg kan få kjøpt det selv hvertfall, men det er kun noen gynekologer som kan sette den inn da man trenger spesiell opplæring Anonymkode: 99ff0...a66
  3. AnonymBruker

Widerøe og bilstol-nekt

Årsaken til at hun monteres bilstolen forovervendt på bildet er at hun skal demonstrere hvordan hun ville festet det i flyet. Til vanlig sitter barnet bakovervendt. Dette skriver hun på bilstol-gruppen på fb. Anonymkode: baddf...949
  4. Sandin

SOFIE ELISE

Da tror jeg du bør jobbe litt med lesehastigheten din hvis det er et ork.
  5. AnonymBruker

Dobbeltrom på barsel

Her er det tydeligvis en som jobber i helsesektoren som svarer. Ja, helsepersonell har taushetsplikt og "skal skjerme pasienter så langt som mulig". Hva da med flg. situasjoner (beklager at jeg kupper tråden, men synes dette er viktig): "Overmorsom/humoristisk" eldre lege; jeg var operert for hemorroide og lå på "oppvåkning" sammen med en hel haug andre folk. Legevisitt, alle var våkne. Han sier: Og her har vi dama med rumpa! Går det greit med rumpa di, eller? Annen situasjon: ble plassert på 4 mannsrom med 3 veldig gamle damer som gråt og bar seg hele natta. De hylte og skrek og personalet kom hele tiden inn for å trøste dem. Jeg sov ikke et eneste sekund. Måtte be om å om få få en seng i gangen dagen etter. Heldigvis fikk jeg det. En seng bak et skjermbrett i en gang. Men alt var bedre enn skrikingen og gråtingen på rommet. Dette er ikke greit. Eller hva synes du, som tydeligvis jobber i helsevesenet? Anonymkode: ac647...f13
  6. AnonymBruker

#IkkeSpørMegHvordanDetGår

Merkelig nok så ser det ikke ut til å påvirke oss i negativ retning. Amerikanerne har mye høyere forekomst av mentalelidelser. Alle de verste seriemorderne ser ut til å komme derfra også. Nordmenn er bare ikke så glad i smalltalk, det er eneste forskjellen. Anonymkode: fd98d...0c5
  7. Eveliina

carolinebergeriksen.no

" Jeg elsker nærheten vi får i misjonær, men jeg er også veldig glad i å være øverst." Uttalt av CBE i et intervju med Vanessa Rudjord, 2016: http://vanessarudjord.no/stylebook/mote-sex-34/
  8. det er smilet og personlighet som avgjør uansett. Anonymkode: 8da32...fcf
  9. Og igjen måtte ta diskusjonen hjemme med 12åringen og igjen åtte forklare at når hun skal støvsuge så holder det IKKE å støvsuge midt på gulvet! Flytt på møbler, dra frem TV! Gidd og sjekk at det ikke ligger igjen smuler og kattepels på gulvet!
  10. SoWhat?

Sorry. Flesteparten. Ikke alle
  11. Ingen er verre enn kvinnen, det vet vi alle. Dere skal alltid ha ting på deres måte, norske mannen er jo helt i knestående i forhold med norske kvinner. Anonymkode: 12051...b23
  12. SoWhat?

Ja, men det er ikke så rart akkurat. Nordmenn et livredde naboene. Livredde for at fremmede skal snakke til en. Livredde for å si fra. Livredde for å bli lurt. Livredde for å bli oppfattet som naive. Osv Ikke rart en tar HI på alvor 🙂
  13. AnonymBruker

Kan ikke du slutte å skjære alle over én kam..? Anonymkode: ed168...027
  14. AnonymBruker

Gutt på snart 3 som biter negler. Hjelp!

Ingen? Anonymkode: 8e1ce...f7c
  15. AnonymBruker

er mennesket naturlig kjøtteter?

Hitler var en vegetarianer. En militant vegetarianer, kan man vel si. Bare se hvor gal han var. Derfor spiser jeg kjøtt. Så jeg ikke ender opp med å bli en mislykket kunstner, som han. Anonymkode: df398...b79
  16. Uglesjel

SOFIE ELISE

Orke ikke ,for dette har ingenting med denne tråden og gjøre😉
  17. Forventet mens i går, men den kom ikke på morgenen som den alltid gjør. Tok derfor en graviditetstest (rfsu tidlig) som var klar negativ. På kvelden kom det noen dråper med blod på papiret når jeg var på do så jeg slo meg til ro med at nå kom mensen. Men det har ikke kommer noe mere blødning enn dette, og jeg blør MYE første dagene. Kan festeblødningen komme så sent? Har lest her inne tidligere at festeblødninger kommer før ventet mens.. Så jeg ble så usikker. Og som sagt så var testen negativ i går. Er vel ikke vits i å kjøpe ny i dag? Anonymkode: 9c786...f6b
  18. AnonymBruker

Enig, man spørr ikke om hvordan det går. En uting. Faktisk ganske frekkt og gravende. Anonymkode: afb49...e62
  19. Da anbefaler jeg deg å lese hvordan de lages og med hva, da ikke alle lages slik. Ikke alle stekes ikke i dårlig fett, de stekes ikke i fett i det hele tatt. Man kan også lage sunn chips hjemme. Stekes det i ovn på lav varme over lang tid bevares mye av vitaminene. Anonymkode: 9d2a3...630
  20. J1994

IKM Skravletråd

Skal være det Kvalme i seg selv er jo helt j****..
  21. Det skjer ikke med meg. Anonymkode: f01cd...3a6
  22. Da må du nok inn i CBE-tråden og diskusjonene rundt hennes tur til nettopp Geneve
  23. Slaskete Maskot

Vanlig å barbere armene?

Hår på under armer er generelt nasty, jeg selv barberer hårene når jeg barberer skjegget.
  24. Sandin

SOFIE ELISE

Hahahaha. Les over alt en gang til du. Definitivt ikke min mor jeg snakker om
  25. AnonymBruker

Fått tilbud om en liten leilighet

Jeg har alltid bodd på liten plass med mine 2. Det går helt fint. Bursdager kan feires ute i det fri. Evt leie et billig sted, mange barnehager leier ut til bursdag etc. Det viktigste er å få økonomien på rett kjøl sant? Du tar et riktig og klokt valg. I fremtiden kan du flytte til et større sted. Legge av penger til ferier og ting dere har lyst til. dette går fint! Anonymkode: bbfbd...ff4
  26. SoWhat?

Jeg er ikke amerikansk, men har venner derfra. De er sosiale mennesker. Skandinavere er helt håpløse! Nordmenn er verst. Er jo snart redde for absolutt alt jo! At dere ikke ser det selv?
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...