Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Hoppetaujenta

Eiendom på finn.no

Bolig for meg også det oppi der. Og dette under her hadde jeg beholdt tapeten på kun for bombe&granatsjokket det gir...
  3. Det har jeg da rett til å mene slik jeg vil. Heiser du flagget kanskje hvis din mann forlater deg for ei ny over natten?? Og dette kvinnemennesket elsker ikke min eks. Hun er kun ute etter penger og oppholdstillatelse i Norge. Damen vil gifte seg etter 2 treff og elsket han dypt allerede. Du vet ikke hvordan golddiggers jobber? Han er blendet over hennes oppmerksomhet nå. Og ingen ambefaler å flytte sammen etter 2 treff og der hun enda ikke har møtt barna. Det er mine barn oppi denne suppa her! Anonymkode: 24152...c90
  4. AnonymBruker

Jeg har klart det før, klarer det ikke nå

Nei vekta jeg har nå er ikke ille og jeg er heller ikke feit. Jeg er helt i øvre grense for hva jeg er komfortabel med. Jeg ønsker å fortsette med å bygge muskler og derfor ønsker jeg meg litt ned i fettprosent nå så jeg vil føle meg litt mer komfortabel med å spise ekstra etterpå. Dette handler ikke om andre mener at det er lurt/ikke lurt. Det er rett og slett et spørsmål om noen har erfaring med å spise lite men fortsatt ikke gå ned i vekt. Strong gjorde jeg i 10 måneder faktisk og hadde god fremgang, men ble lei på slutten og byttet derfor. Tusen takk for svar forresten. Anonymkode: 9c005...a9d
  5. AnonymBruker

Hvordan er romfolk?

Jeg kjenner ingen romfolk personlig, men jeg kjenner en rumener som kjenner mange. Hun fortalte meg at mange romfolk har en sterk følelse av at de er berettiget til andre menneskers penger og eiendeler for å gjøre opp for tidligere års forfølgelser, diskriminering og manglende rettigheter. Mange har det vanskelig, men vil heller ikke gjøre en innsats for å få det bedre selv, de forventer at andre skal gjøre det bedre for dem, og blir fornærmet hvis noen foreslår at de skaffer seg jobb, for de fortjener å få ting rett i fanget (følelsen av berettigelse) Men så er det dem som føler det er feil å motta uten å gi noe tilbake. Disse er som oftest de fattigste. For eksempel han som sitter hele dagene og fletter kurver, og som gir bort en kurv til alle som gir han penger. (Han selger ikke kurvene, men du får en uansett om du gir en krone eller hundre) Anonymkode: b17e5...ca9
  6. Men om de skal begynne å bekymre seg for at det påvirker jobben? Hva kan jeg si for å avkrefte det?
  7. AnonymBruker

Hvorfor bryr ikke menn seg om høyde?

Personlig bryr jeg meg ikke om dette fordi det ikke går ann å gjøre noe med. Det indikerer ikke sunn eller usunn livsstil som ved for eks overvekt. Overvekt kan si noe om personen lever livet sitt, men det kan ikke høyde. Anonymkode: 0cd92...930
  8. AnonymBruker

Help til å tolke mann

Han sender ikke meldinger sent kvelden. Vet om den der. Eller spør meg ut i siste liten. D er dårlige tegn. Nei han har spurt i god tid. Og alt d han har sagt så langt har han holdt. Aldri vært noen unskyldninger i siste minutt. Ja sex har d vært. Er vel en duracell kanin sjøl der da😂😂😂. Vi har noe felles interesser på det seksuelle område som jeg føler vi bare er i bli kjent fasen der og men jeg liker dominant og submissiv lek på soverommet og d var han som har introdusert meg til den moroa. Det er ikke så mange som liker litt sånn variasjon. Men d er jeg nyskjerrig på. Anonymkode: db9e9...07d
  9. AnonymBruker

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd

Hun klarer nesten ikke å smile med de froskeleppene der. Anonymkode: 20c4f...0da
  10. AnonymBruker

Hvilke type menn vil kvinner parre seg med?

Ingen Anonymkode: ef4c9...c28
  11. AnonymBruker

Liker ikke store damer store menn?

Høres snodig ut når noen som er sykelig overvektig ikke skulle kunne være med en mann som er i samme kategori.. Bra du har gjort en livsstilsendring da. Man får det så mye bedre med seg selv og helsen når man er i form. Anonymkode: 9ac2b...737
  12. AnonymBruker

Lavkarbogrupper

Takk! Skal sjekke ut😀 Anonymkode: 5b7e7...4d2
  13. Men, som sagt, om ikke samboeren din kan være der så har du kanskje andre som kan? Anonymkode: f717d...5ed
  14. AnonymBruker

Paradise Hotell 2019

Ja, jeg synes heller ikke hun er noe pen, faktisk mer mindre pen enn pen i det hele tatt og det er tydeligvis mange her som synes også. MÅ vi like henne? Folk har ulike preferanser - deal with it! Anonymkode: 7689f...6cb
  15. AnonymBruker

Lavkarbogrupper

Hm? Anonymkode: 5b7e7...4d2
  16. MA i uke 11. Veldig vondt, måtte ta abort på langfredag (ja, det ble en meget lang fredag) denne påsken. Ganske ferskt og vondt ennå.
  17. AnonymBruker

Katten min har endret seg

Da hr du vært hos veterinær med katten? Det du beskriver høres dessverre ut som våt FIP for meg 😕 Anonymkode: edd18...4d4
  18. MizBiz

Noen med å ta en røyk?

Jeg slutta for flere år siden. Og jeg har ingen interesse av å gi inntrykk av at det er ufarlig å røyke, men å gi inntrykk av at alle som har røyka ser ut som 60-åringer og får KOLS i 40-åra stemmer jo ikke. Google kjendiser som Nicole Kidman, Kate Moss eller Grace Jones. Damer i alderen 45-70 og som røyker, de ser da vitterlig ikke ut som "inntørka rosiner".
  19. AnonymBruker

hjelp, mann, innrede leilighet

jeg vet hva jeg liker, men når det gjelder bilder og gardiner etc da kommer jeg til kort. Jeg kan ikke sy engang. Anonymkode: 7561d...fe0
  20. Ja, 110% sikker;) er 34 år, og vært sinnsykt hard på soling og solariumsbesøk i ungdomstiden og 20-årene. Solkrem begynte jeg vel ikke å bruke før for 3 år siden. Ja, jeg vil prøve å unngå for mye filler i det lengste. Ser derfor på andre behandlinger som kan være bedre - og sunnere for hudkvaliteten i tillegg. Anonymkode: d076a...cad
  21. solmåneogstjerner

Vi hadde det SÅ BRA? hjelp

Nei ut fra det du skriver her så har du det ikke superbra med kjæresten. Tror ikke dette blir bedre. Jeg ville gitt et ultimatum, enten slutter hun med denne oppførselen eller så går du.
  22. mereo

Vi hadde det SÅ BRA? hjelp

Tydeligvis så er det ikke så bra. Om noen ber deg kutte kontakt med venner er det på bærtur, dersom forholdet ryker vil du sitte igjen alene. Jeg hadde valgt vennen over en sånn person.
  23. AnonymBruker

Hvilken bok leser du nå?

Albert Camus: The myth of Sisyphus Anonymkode: d9e95...38a
  24. Kruset

Jaja---siste ordet

Håpet er grønt, og Ordet er mitt.
  25. AnonymBruker

Påskeferie med "dine og mine" barn

Her har dere noe dere må snakke grundig om. 1) Hvorfor du (over?)reagerte , altså tydeligvis ikke så den der komme, at hennes barn plutselig skulle ha andre barn på besøk, og at det at hun ikke spurte deg på forhånd ikke var ubetenksomt, men rett og slett "respektløst". Ser du hennes/de yngstes side av saken? Var det et lite kræsj i forventningene til hele ferien (hun tenkte at det måtte være rom for vanlig hverdag, du tenkte samvær sammen hele tiden)? Kan det løses bedre neste gang, nå har dere erfaring. Hvorfor syntes hun det var naturlig (hadde det vært nok fellesaktiviteter, barna savnet vennene sine, kanskje hun tenkte 15-åringen kunne ha godt av en pause)? Falt det ikke henne inn å spørre om deres plan for dagen? Og hvorfor syntes du det ikke var naturlig, kunne det ikke være greit med en pause? Planla dere dagene dag for dag? 2) Hvorfor hun overreagerte ved å bli sur fordi du (ble sur? og ) nevnte det at hun burde sagt ifra/spurt. Nevnte du det, eller ble du sur og sint? Og hvorfor ble hun sur så lenge? Hvorfor klarte ikke dere to å snakke om det i løpet av TO dager? Var det pga pkt 1 din reaksjon og kræsj i forventning? Kunne dere ikke løst den dårlige stemningen sammen før? 3) Om hvorfor du igjen reagerte ved å reise hjem. Var det ene og alene pga pkt 2 (hun var sur), eller også pkt 1, og ser hun din side av saken? Dere bør møtes uten barn, og evaluerer hele ferien. Ikke krangle, men snakke om hva som gikk galt. Anonymkode: 20efb...be2
  26. AnonymBruker

Hvorfor tar ikke folk ned dolokket etter å ha vært på do?

Skiten den finner du i toalettet, inn i porselenet i den hulen som går langs kanten der dosetet legges. Det er ikke synlig ovenfra men guri om du finner mye skit hvis du skal prøve å gjøre rent under der. Anonymkode: b503c...08d
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden