Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Mannen min ignorerer at jeg gråter

    HERREGUD! Jeg sa ikke at jeg gråter et par ganger i året, jeg gjorde et poeng ut av av vi har vært sammen i mange år og at jeg derfor ville hatt endel caser om jeg så grått et par ganger i året. Fy fader for noen folk noen av dere er! Når noen er lei seg og spør om råd og så driver dere sånn. Æsj. Anonymkode: c08e0...e48
  3. AnonymBruker

    Flere som skal jobbe 1. og 17. mai

    Ja, jeg jobber begge👍Synes det et helt ok, siden tilleggene er så gode😃Blir noen tusen ekstra👏 Anonymkode: e21b4...de6
  4. HeltTexas

    Retinol for dummies, hjelp meg?

    Best å bruke på kveldstid. Begynn forsiktig med 1-2 ganger i uken, så kan du gradvis gå opp til annenhver dag. Lurt å kombinere med hyaluronsyre eller niacenemide og en god fuktighetskrem. Unngå å bruke sammen med vitamin C eller aktive ingredienser som AHA, BHA. Husk å bruke solkrem på dagtid.
  5. Anonymkode: 51096...3b6
  6. AnonymBruker

    Fy faen så teite jenter er med hverandre 😡

    Jeg har en 15-åring, altså hun går i 9.klasse. Hun bryr seg ekstremt lite om drama som skjer rundt henne. Hun gjør sin egen greie, og hvis de andre jentene prøver å dra henne med i noe, stikker hun av. Hun ble riktignok kjempelei seg og forbanna når jentene rottet seg sammen mot henne en gang, og da måtte vi løse det, og jeg lærte henne at hun har all rett til å forsvare seg. Lærte henne at man kan dessverre ikke styre hva andre gjør mot en, når jenter kommer i flokk, er de nådeløse hvis de bestemmer seg for det, og det har som regel ingenting med den som blir "tatt" å gjøre, men med den idiotiske flokkmentaliteten å gjøre. Hun tok igjen, heldigvis😎. Men hun er virkelig ikke dramatisk av seg, takk gud. Jenter kan være små jævler, og flere av de som rottet seg mot henne, har frie tøyler hjemme og er bortskjemte prinsesser som får dure på som de vil. Vel, ikke mot min datter, og ikke i mitt hus. Anonymkode: f8ac1...707
  7. AnonymBruker

    Eldre mor og hjemmetjenesten

    Dere kan søke om omsorgsbolig, det kommer til å ta lang tid å få uansett. Å få fjernet en dusjvegg er da virkelig en liten pris for at en eldre dame kan bo i egne omgivelser. Som en annen sier er det vask i seng om det ikke lenger går å dusje vedkommende. Blir de ansatte sykemeldt pga ugunstige forhold hjemme hos folk så er det jo bare færre ansatte til å gjøre jobben. Den der "kommunen må fikse"-holdningen må dere bare legge av dere, det er hverken folk eller penger til at kommunene skal fikse alt for alle. Det er bare å brett opp armene og gjøre det man kan for å ta vare på sine, eller i dette tilfellet, gjøre en liten jobb slik at andre kan ta vare på dine. Anonymkode: 75096...353
  8. Queen19

    Retinol for dummies, hjelp meg?

    Ikke bruk på dagtid. Start gradvis, kommer an på styrken. Noen kan du starte med å bruke annenhver kveld, andre må du starte med 1-2 kvelder i uken. Bruk solfaktor 50.
  9. AnonymBruker

    Komiker ba mor med baby forlate salen

    Jeg tenker at her har mors behov gått foran babyens. Som om en ammende baby trenger å være i en sal med masse folk. Iblant skjønner jeg ikke hvordan noen mødre tenker - behovet for å være «seg selv» er så sterkt at man vil sitte i en sal med flere hundre med en skrikende baby? Just why… Anonymkode: 10c19...850
  10. AnonymBruker

    Komiker ba mor med baby forlate salen

    Synes det var bra. Det er enkelte foreldre som driter i om ungene deres forstyrrer andre, og det irriterer meg. Har unger selv altså, bare så det er sagt. I enkelte situasjoner kan man selvfølgelig ikke gjøre så mye, som på fly osv, og det er helt ok. Men på diverse møter og forestillinger, så kan de godt ta med vrælende unger ut. Det er tross alt de som har valgt å få denne ungen, ikke alle de andre som har betalt for å få med seg diverse arrangementer. Anonymkode: aa755...3d3
  11. Ikke sånn det funker gitt. Er du biologisk mann, er du det til du dør. Anonymkode: 3b99e...78a
  12. Hmmmmmm

    Retinol for dummies, hjelp meg?

    Bruk det på kvelden, og solkrem få dagtid. Retinol på gradvis tilvennes huden.
  13. AnonymBruker

    Mannen min ignorerer at jeg gråter

    Kan du ikke bli enig med deg selv? Gråter du sjelden, et par ganger i året, eller 3-4 ganger i året? Hvordan kan vi nå stole på det neste du skriver? Anonymkode: 04d36...540
  14. AnonymBruker

    Hva er han interessert i?

    Kanskje du bare må være åpen med han? Anonymkode: ce946...a49
  15. AnonymBruker

    Samletråd: Tolking av graviditetstester

    Kjøpt noen fra Makesure nå. Merkelig at jeg fikk strek på normal sine, for det har jeg ikke fått før. første dag av siste mens var 26. mars, jeg har litt lenger enn 28 dagers syklus Anonymkode: 781c0...55e
  16. AnonymBruker

    Retinol for dummies, hjelp meg?

    Bruk det på kveldstid. Dersom du bruker det i sola risikerer du pigmentflekker. Anonymkode: 59455...92e
  17. AnonymBruker

    Kan jeg lysne mørkt hår uten bleking?

    Du kan ha sitron i det før du setter deg ut i solen 🤪 Anonymkode: 0f8c6...4dd
  18. AnonymBruker

    Hva synes dere om disse jentenavnene

    Vera er kjempefint og det samme er Karina Anonymkode: e0d9e...a65
  19. AnonymBruker

    Komiker ba mor med baby forlate salen

    Åpenbart helt i orden. 15-årsgrense, 700 andre tilstede og showet ble forstyrret. Det er ikke "shaming", det er ikke diskriminering og det er absolutt ingenting som tilsier at det har noe som helst med ammingen å gjøre. Småbarnsmødre (eller -fedre) må gjerne gå på show, men da må de enten overlate barna til andre eller ta konsekvensene av det hvis barna forstyrrer. Det er uflaks, men sånt som skjer, og det er foreldrene som da må ta konsekvensen av det. Her burde mor selv hatt tanke nok for andre enn seg selv til å rusle ut, og når hun ikke hadde det må nesten noen andre si fra til henne. Forøvrig utrolig pussig at hun sier hun "ville tilbake til en slags meg før babyen" mens hun tar med seg sin syv måneder gamle baby på showet. Da burde hun vel overlatt den til en barnevakt. Anonymkode: 7c183...dd0
  20. Bacteria

    Flere som skal jobbe 1. og 17. mai

    Jobber bare 1. heldigvis. 1. mai er for meg en helt vanlig dag, så gjør meg ingenting å jobbe da. Men setter pris på å ha fri 17. i år, det er for meg en festdag helt der oppe med julaften. 🇳🇴
  21. Fortell partnerne. Play stupid games, win stupid prizes. Anonymkode: 01840...0c9
  22. AnonymBruker

    Flere som skal jobbe 1. og 17. mai

    I år har jeg fri begge dager, men jeg jobbet 17. mai i fjor. Barna mine syntes det var kjedelig, men dagen er lang og vi koste oss på ettermiddagen. Ikke en stor belastning for meg å jobbe den dagen. Jeg synes det er mye mer sårt å jobbe på julaften. Anonymkode: 6ff1b...861
  23. Ah. Det høres bra ut. 🙂 Har ikke funnet de på noen av butikkene her jeg bor. Får heller prøve igjen en annen dag.
  24. Little Tomato

    Hva synes dere om disse jentenavnene

    Ville aldri sagt at noen navn er "grusomme". så lenge det ikke er et grusomt ord som foreldre valgte å bruke som navn... men takk for din mening
  25. Ciaran og Ciara

    Hva var det siste du puttet i munnen? 😗

    Vann er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå.💧💧
  26. Kan helsefagarbeidere jobbe i barnevernet? Jeg mener ikke i førstelinjetjenesten og i direkte tjeneste, men mer i institusjoner,/hjem/turnus oppfølging etc...? Jeg gjorde mye av det før i utlandet (Nord Europa) stortrives med det og savner det, men usikker hvordan det er i Norge. Jeg er utdannet hjelpepleier/helsefagarbeider i Norge. Anonymkode: 828f7...2d3
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...