Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Så lei av å jobbe med mennesker

    Hvorfor er det dumt? Det er mulig å bli yrkeslærer i helsefag med sykepleier i bunn. Det krever at Ts setter seg på skolebenken igjen. Men hun slipper ikke unna helsevesenet med det, hun får bare en annen rolle i det. Anonymkode: 04711...fb4
  3. I følge TS så har mannen alltid vært en workaholic. Det samme med de fleste mennene/fraværende fedrene som omtales i denne tråden. De jobber 12-15 timer i døgnet fra dag 1, lever for karrieren sin og tjener fett. Altså, sånne menn forandrer seg jo ikke når de får barn! Men kvinner velger dem likevel, fordi de blendes av tittel og penger. For så å bli sure, fordi mennene ikke forvandles fra hotshot karrieremann til empatisk familiefar når barna kommer 🤷‍♂️ Altså, sånn blir det jo naturligvis når man velger karrieremenn med 50 timers arbeidsuker. Anonymkode: d74c3...0be
  4. AnonymBruker

    Han skrudde av snapmap :-/

    Er vel sliten etter jobb da. Må vel være lov å ta en pause fra omverden og ikke hoppe rett på Internett. Han har ingen plikt til å si hva han skal gjøre i løpet av dagen.Vil du vite det, så får du spørre selv da. Anonymkode: 802e5...277
  5. AnonymBruker

    Kvalm og sur i magen

    Redbull og brus kan med fordel fjernes... Men iskaffe sesong snart , så det blir nok litt verre... Takk for tips ❤️ Å gud.. jeg har vært vitne til gastroskopi en gang og det der virker som tortur. Jeg har sterk angst så om det blir aktuelt må jeg i narkose .. Anonymkode: 0849d...cd7
  6. AnonymBruker

    Hvor stor TV har du? Pris og merke?

    85 tommer, TLC. Kostet egentlig 30 000, men kjøpte den i januar til 9 999,- på januarsalg. Veldig fornøyd! Anonymkode: 852a0...0ce
  7. Anonym2015r

    Barn som ikke får sove etter kl 14 i bhg

    Nei, utvidet småbarn, kommunal. Vi er i utgangspunktet fire, men med to pedl, slik kravet er, blir store deler av dagen kun tre. Møter, ubunden tid, samarbeidstid, pauser. Eks To pedl på pedl.møte= to ass/ fagarb igjen på tolv. Pedl har kortere dager, 6,45 t, så har de tv og seinv, så er vi tre.. Osv. Bemanningsnormen er en bare en spøk. Det funker ikke sånn i praksis. Dessverre.
  8. Nei du verden, velkommen til kvinneguiden.no Andrew Tate!!
  9. tdm900

    byttet bilstereo, nå funker ikke rattstyring...

    Hvilket bilmerke/modell er det? Og har du noen kabelstumper til overs? Selv monterte jeg en 20cm toledet mener jeg det var, bak på radio’n. Virka litt snodig syntes jeg, hvordan den ble koblet,men knappene på rattet fungerte.
  10. Rem

    Saraaemiliee på instagram

    Regner med at alle vasker kjøkkenhåndklær og hånduker på 60 el 90grader....
  11. AnonymBruker

    Er det noe feil med å være sexgal kvinne?

    Da er det bare å holde han i god form. Anonymkode: b9a47...695
  12. Først og fremst tenker vi at vi da uansett vil se henne mindre enn hva vi har gjort, under tøffe situasjoner i flere år. Således anser vi at kapasiteten er der. Som omsorgspersoner er vi rolige og tålmodige, vi har tid og rom. Vi ser ikke dette som en belastning i det hele tatt. Har mer en nok kapasitet til et barn til. Minstemann synes det er fantastisk, han i midten bryr seg ikke spesielt og eldstemann på 16 skjønner ikke helt poenget.. (han er i sin beste alder). Men har likevel ikke noe spesielt imot det. Hun er rolig og fungerer godt med vårt jevnaldrende barn synes han. Vi ønsker å stille opp, og være en medspiller for far som nå står i en situasjon han selv synes er belastende. Mens av alt bryr vi oss veldig om barnet, og kan vi være med å gi det gode minner og trygge rammer, samt noen trygge voksne å spille på vil vi mer enn gjerne det. men som sagt så var det denne epikrisen da, er redd at disse diagnosene skal komme i veien for hvem vi er som mennesker og hvordan vi fungerer i hverdagen. Anonymkode: 04683...dc6
  13. -jk-

    Hvor stor TV har du? Pris og merke?

    Har en Sony 65" (KDL-65HX920) kjøpt i 2012. Den fungerer like bra nå 12 år etterpå, bytter den ikke før den ryker (og da blir det nok en The Frame 85"). Bildekvaliteten er fortsatt strålende, det lønner seg sånn sett å kjøpe toppmodeller. Bakmontert led med lokal dimming osv. Husker ikke prisen men mener det var oppunder 40.000,-.
  14. Ja vennen din er frekk. Hadde nok ikke invitert den mer, og vartfall ikke servert mat. Du kan jo svare noe ala "jeg sparer til ferietur akk nå så har mat-budsjett, men om du vil spleise på mat kan vi godt det?" Anonymkode: 09f7d...25e
  15. Skyfri himmel m Bjørn Eidsvåg
  16. Folk i Oslo bør ta til gatene! Dette er jo det glade vannvidd! Anonymkode: de4f5...dfc
  17. Vi har nøklene. Ved hver visning har vi vært til stede, så de leier ikke ut til andre Anonymkode: ee898...01f
  18. Jeg tenker det er helt greit. Damer er jo flinke til å lempe frustrasjonene sine fra sine forhold over på venninner og gudene veit hvem, så da burde han også få lov til å få ut frustrasjonen sin hos sin mor Anonymkode: 83ff4...540
  19. AnonymBruker

    Uke 36, plager

    Hei! Jeg er som overskriften sier i uke 36, snart 37 og jeg føler meg helt ferdig.. (vet at det er normalt å være lei😂) men, jeg har så utrolig mye smerter oppover under mellomgulvet, kvalm så jeg er på nippet til å kaste opp hele tiden, sliter med pust, får ikke i meg nok mat og diaré + mensensmerter som kommer og går: Er det kroppen som gjør seg klar? H*n ligger riktig vei og alt det. Jeg gjør serriøst ikke annet enn å sove eller ligge på sofaen akkurat nå for jeg orker virkelig ingenting. Kan legge til at jeg også har fått påvist svangerskapsdiabetes som har blitt oppdaget alt for seint og de siste dagene har h*n beveget seg mye mer annerledes og mindre🥲 er det grunn til bekymring eller er alt dette normalt? Er det kroppen som gjør seg klar eller hva er greia? Skal ikke til jordmor før etter påske og vil ikke ringe føden å føle meg til bry heller hvis alt dette er helt normalt🙈 Anonymkode: 98f2d...20e
  20. Tja. Jeg er over 50, etnisk hvit nordmann, men mange mener jeg er i 30 årene utseendemessig. Har vært masse i solen, uten noen plager av den grunn. Men jeg er vel unntaket pga gode gener.Har unngått masse festing og alkohol da.
  21. Jepp. Det er en forbindelse og selvmotsigelse der jeg aldri kommer til helt forstå. Har lagt merke til det også. Særlig i f.eks SV. Anonymkode: 9c943...541
  22. AnonymBruker

    Softshell eller skalldress med dinosaur.

    Ja de skallsettene han har hatt har han fint kunne leke ute med selvom det er fuktig, og idag var han ute med parkdressen i duskregn og han var tørr 😅 Ja en snill person linket til den rett under nå🥰 Jah eldste har softshell fra name it og den virker jo grei, men føler kanskje han yngste er litt liten til sånt for han legger seg gjerne ned på bakken når han er sliten . Uansett hvor.... Virket utrolig smal, virker som bildene er fra en større størrelse der man har lengre armer og bein. Treåringen min var fortsatt litt babykropp med mage og lår etc så det ikke helt at den kommer til å passe hvis det er sånn form.. Hvordan føler du det er hvis de sitter i fuktig sand i sandkassa ? Anonymkode: eafe1...798
  23. Åååå, huset vi har kjøpt? Der har vi allerede flyttet inn Anonymkode: ee898...01f
  24. AnonymBruker

    Så lei av å jobbe med mennesker

    Finnes det noen kortere fjernundervining du kan ta? Feks innen nki eller lignende? Det er enkelte fag man kan ta deltid nå slik som blomsterdekoratør. Da kan du jobbe i blomsterbutikk som blir noe helt annet. Du skriver at du heller ikke ønsker å jobbe administrativt innen helsesektoren, men kanskje den kan vøre en mellomløsning til du får noe annet? Anonymkode: 8c0fd...990
  25. Munchlax

    Morsomme "navne-par"

    Min mors barnepike het Nilsine. Hun ble gift med Nils Nilsen. Jepp, det var altså Nils og Nilsine Nilsen🥰 Personlig har jeg faktisk en tante og onkel som er tvillinger og har navnene Hans og Grete🤪
  26. Jeg får ikke lov til det av utleier Anonymkode: ee898...01f
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...