Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Regnes kvinnene født i 89-91 nå som gamle?

Jeg har samboer? Bryr meg langt blanke hva andre menn tenker om meg, men får høre på fest/etc at jeg ser mye yngre ut. Prøver ikke å få oppmerksomhet til noen menn med min fruktbarhet? Wtf? Skjønner ikke hva du vil med kommentaren din? Anonymkode: 8940c...67a
  3. neon_sun

Psykiatri serie eller film

United States of Tara. Den er noen år gammel da.
  4. Jeg var gravid i april og i februar også, har nok ikke blitt så mye eldre siden da ☺️ Ts Anonymkode: 93750...365
  5. AnonymBruker

Smokke slutt

Eldste var 3 da hun sluttet, mellomste, 4 og yngste, 5. Alle sørget noen ganger, men stadig sjeldnere ettersom ukene gikk. Men selv om de sørget, sørget vi bare med dem, og de skjønte at den ikke kom tilbake. Anonymkode: 875ba...892
  6. AnonymBruker

Aper som kjæledyr?

Aper tilhører i det frie. Anonymkode: e250c...abd
  7. Vilblimamma90

Farge på stuen som passer til grå sofa

Vi hadde og hvite vegger og grå sofa. Vi malte to av veggene med St. Pauls blue og er kjempefornøyd med den 😊
  8. AnonymBruker

Kan poteter ha downs?

Okey, da kan dem sikkert ha downs, men de har jo ingen hjerne så det blir jo ikke det samme. Anonymkode: 919cd...382
  9. AnonymBruker

Tinder! Mistet troen på menn

Men hvorfor må menn være så himla kravstore? Kan de ikke være litt mer jordnære og ekte? Anonymkode: 43e3d...cd7
  10. AnonymBruker

Korleis synest du overgangen frå 1 ~ 2 barn var?

1 er som ingen, 2 er som ti 🤪 Anonymkode: afc93...8b6
  11. AnonymBruker

Kan hunder bli født i feil kropp?

😂😂😂😂😂 Anonymkode: 86b39...dfb
  12. AnonymBruker

Er det et slags maraton du driver med? Hvor mange tråder kan jeg starte, og svare meg selv i , før jeg blir kastet ut av forumet maraton? Anonymkode: 0c4ba...fd8
  13. AnonymBruker

Høie utreder portforbud.

Ja, ellers risikerer man bot. Makt og kontroll ja. Anonymkode: 713ab...dae
  14. AnonymBruker

Mamma truer med selvmord og jeg fikk skylden

For en trist historie å lese. du har vært flink og sterk som har stått på å støttet moren din. Jeg hadde gått over lik for å hjelpe mine foreldre, men det er fordi de betyr alt for meg, og de er oppegående og har gitt meg en god barndom. Jeg klarer ikke sette meg inn i den situasjonen du er i. Og kan skjønne at dette er forferdelig vanskelig. kan du ta kontakt med fastlegen hennes eller kommunalt hjelpe team i kommunen hennes? fortelle det slik som det er? Anonymkode: 745eb...17d
  15. Dodomodo

Aper som kjæledyr?

Blir så glad når jeg kommer over folk som bryr seg om dyr! Helt enig med deg!:)
  16. Det er i så fall en helt annen modell som vi ikke har noen mekanismer for i dag, så hvis det er en slik økonomisk fantasi verden Holden utvalget har lagt til grunn, er det vanskelig å ta dem seriøst. Men siden jeg ikke lever i la- la- land lurer jeg seriøst på hva som har vært tenkt her. Det er helt klart mulig for Norge å takle kosten av den strategien vi har valgt nå, men vi tåler ikke en omgang til, og Holden utvalget er i og for seg klar på det. Så vi har alvorlig økt risiko. Hele motivasjonen for vår strategi lå på risikoen for at vi ikke var i stand til å nå gruppeimunitet, og at det var mulig å finne behandling/eksisterende vaksinasjon som kunne brukes på kort sikt. Vi vet nå vi er nødt til å løpe ett fullt forskningsløp på vaksine/behandling, og gruppeimunitet er mulig. Det plasserer oss nesten ti ganger verre enn svenskene, gitt oppdaterte tall. og vi er en åpen import /eksport økonomi. Jeg skjønner bare ikke hvordan de tenker.
  17. Jeg har sett på en del pick a card filmer på youtube og får det samme på alle. Ville noen her prøvd å legge kort på meg å se om dere får det samme opp på meg som damen på youtube? Ønsker legg for hvordan mitt kjærlighetsliv blir i 2020. Anonymkode: 3bf8f...d7b
  18. Kvinneforkjemper1

Kan poteter ha downs?

Det var kun et genuint spørsmål jeg diskuterte om med min onkel:)
  19. SoWhat?

Hva har gjort deg glad idag?

At kjæresten til broren min betrodde meg at hun elsket ham. Og at hun følte seg så velkommen blant oss i familien. Det var koselig det. Hun er jo en helt fantastisk dame. Reagerer ikke negativt på at jeg har bodd hos broren min i flere måneder. Hun skjønner det. Men jeg flytter om noen dager da 🙂 hun så det var koselig at jeg flytter rett borti gata. "Da møtes vi jo ganske ofte likevel" sa hun. Hun er helt norsk i generasjoner tilbake, så litt utypisk norsk da hun trives med vår veldig nærværende familie. Men alle liker henne.
  20. AnonymBruker

Tinder! Mistet troen på menn

Er ikke du han som puler på x antall damer da? Det er jo selve definisjonen av useriøst. Og essensen i innlegget ditt er riktig. De vil ikke ha den dama eller den dama eller den dama eller den dama fordi ingen er liksom pene eller bra nok. Anonymkode: 43e3d...cd7
  21. Heide olufsen

Min hund på snart 6 år oppfører seg veldig som en katt. Hun er venn med katter, men hun hater alle hunder? Hun hopper opp i vinduet og når hun blir sur reiser pelsen seg og klørne hennes skyter ut. Noen i en lignende situasjon?
  22. Anonymous33

Aper som kjæledyr?

Forferdelig.
  23. Daryl Dixon

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Tror ikke det. Er nok en etterlengtet lørdagspils vil jeg tro. Gratulerer så mye med baby!! Så koselig, og godt alt er bra! Så heldig du er!
  24. AnonymBruker

Ikke kjøpe vogn?

Vi er også en familie som er sporty. Eller i hvertfall friluftsmennesker og er på turer alle måneder i alle årstider. For oss så har vogn vært alfa omega. Vi hadde også bæresele, men babyen vår var for liten til den (omni 360, og likte den heller ikke noe spesielt. Den er rett og slett for stiv..) Babyer skal heller ikke sitte i meis når de er 6 mnd gamle. Er man på tur, hvor skal baby sove tenker dere? Lykke til med å være optimist og ha en baby i sele hvor enn dere går 😜 Anonymkode: 91bd8...30a
  25. Inochan

Hvor mye koster deres bolig?

Boligen kostet 2,3 mil. Rekkehus på 120 kvm, 3 soverom og 2 bad. Hadde egenkapital på 1,3 mil. Betaler ca 5000kr per mnd på lån, 6000kr på felleskostnader (er borretslag). Betaler ca 1000 kr i strøm i mnd. Innboforsikring inkludert i fagforbundet Inntekt - jeg ligger på ca 400k og samboer kanskje 300k +/-. Vi har begge studielån på ca 300k tilsammen. Er I midten av 20årene begge to
  26. AnonymBruker

Regnes kvinnene født i 89-91 nå som gamle?

Spm er vel heller ,hvorfor bryr du deg om å appelere til menn som bare ser fruktbarheten og at du er ung? Anonymkode: 40475...201
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...