Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Han nevner aldri exen sin

    Noen blir aldri fornøyd. Enten snakker han for mye om eksen eller så snakker han for lite. Dere kvinner er håpløse!! At eksen er pen har absolutt ingenting med hvorfor de nå er ekser. Mitt forslag er: Gjør det slutt med kjæresten din, og finn deg noen du ikke bekymrer deg over. Anonymkode: e8d59...cb1
  3. Cid

    Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

    Usikker på om jeg tør nå 🙊
  4. MarianneE

    Når kommer egg tilbake i butikkhyllene?

    Etter påske sier krystallkula alle vi andre sitter med i fanget.
  5. Fioljenta

    Hvordan unngå våte flekker i senga.

    Det finnes en del varianter av sånne puter. Hvilken har dere? TS, vi har heller ikke prøvd de teppene du lenker til, men hva med et piknikkteppe med plastbelegg på den ene siden og stoff på den andre? De er i alle fall noe billigere og bør gjøre susen.
  6. AnonymBruker

    Makaroni og kjøttdeig på påskeaften.

    Er du også en hjelpesløs mannebaby som ikke takler voksenlivet, og redd for å bli avslørt? 🤣 Anonymkode: 665d1...0c5
  7. Cid

    Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

    Samme, er ikke lett gitt.
  8. AnonymBruker

    Flytte ut 18 år ? Ufrivillig. Hvordan går man frem ?

    Han går på Vgs og som sagt han er ikke utfordrende eller utagerende andre steder. Har mange venner, godt likt, velstelt, har en deltidsjobb og veldig glad og omsorgsfull med søsken og kjæledyr. Det er jeg som får skyld for alle nederlagene og det forventes at jeg skal finne meg i alt pga jeg er moren hans. ts Anonymkode: 45834...76a
  9. No1*No1

    Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

    Jeg skjønner egentlig ikke. Mennesker er sosiale vesner, men så mange har sosial angst. Er ikke det litt ulogisk, som sosialt vesen.
  10. Nymerïa

    Flytte ut 18 år ? Ufrivillig. Hvordan går man frem ?

    Det at far har fraskrevet seg alt ansvar er ingen grunn til at du ikke kan spørre sønn om han heller kan flytte til far. For det første trenger han egentlig ikke ta ansvar for en 18-åring, det holder med et sted å bo. For det andre (og viktigere) uavhengig av utfallet signaliserer du med et slikt spørsmål at du har fått nok. Du sår et frø i hodet hans om at du ikke kan tas som en selvfølge. Hans nærvær i hverdagen har mer ulemper enn fordeler for deg. Det er brutalt, men en nødvendig sannhet han trenger å ta til seg for relasjoner senere i livet. Bidrar du ikke konstruktivt så lever du på nåde. Jo før man lærer seg det, jo bedre mennesker vil man knytte seg til. Hvis spørsmålet om han kan flytte til far ikke ser ut til å nå inn i skallen på han, kan du si rett ut i fredstid at han er såpass krevende å bo med at du foretrekker at han fra sommeren flytter for seg selv. Og at dere to får mer glede av hverandre hvis dere kan møtes som to voksne i samme familie men ikke samme husholdninger. Dere kan gå på kafe og aktiviteter og du kan invitere han på søndagsmiddag. Men slik det er nå er det for mye.
  11. AnonymBruker

    Når kommer egg tilbake i butikkhyllene?

    Noen som vet? Anonymkode: be819...0d9
  12. AnonymBruker

    Gullmynt, verdi?

    Hmm.. Takk for svar! Får undersøke litt mer😊 TS Anonymkode: 95588...9cb
  13. SVK

    Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

    Synes absolutt du skal unne deg noe!
  14. AnonymBruker

    pump

    Ja, både Gabor og Ekko er kjent for god komfort. Anonymkode: f100d...08c
  15. Det du ikke klarer å forstå er jo at du mest sannsynlig møter mange hver dag med botox uten at du merker det. Men du tenker kun at de du ser har gjort det er de eneste, og derfor over vurderer både kunnskapen og dømmekraften din. Du tror alle som tar det ikke skjønner at alle kan se det. Likevel forstår du ikke hvor små tiltak som faktisk kan gjøres. Man kan ta baby botox 1-2 gang i året kun for å roe ned muskelen og la huden hvile. Dette klarer du absolutt ikke å legge merke til, og du fremstår jo som en idiot når du ikke vet hva du snakker om. Mange av de som er hysteriske her, har åpenbart en stor usikkerhet selv. Dette er helt likt som fettaktivistene som er desperat etter å stoppe andre fra å ha en fin kropp, fordi de selv ser elendige ut. Lettere å shame andre for å prøve enn å akseptere at man ikke kan være med i racet. La andre få gjøre det de selv vil med sin kropp. Hvis du føler du ikke klarer å henge med, så jobb med deg selv, du trenger ikke delta. Anonymkode: fba6c...2cb
  16. AnonymBruker

    Hvor stor TV har du? Pris og merke?

    Er fullt klar over det, følger godt med på sammenligninger på youtube og RTINGS.com. ville bare terge litt når jeg så du ble så oppgira . Anonymkode: 8e8ea...655
  17. AnonymBruker

    Flytte ut 18 år ? Ufrivillig. Hvordan går man frem ?

    Er jo ikke akkurat uvanlig at ungdommer kaller foreldrene sine stygge ting.. Må jo være noe mer enn verbal utagering, som faktisk ikke er så unormalt fra en tenåring?.. Anonymkode: b70df...bdf
  18. bvp

    Hvor stor TV har du? Pris og merke?

    Samsung 50 i 7-serien, kostet 9000 for 5 år siden, vurderer Samsung 65 i 93-serien til 27000 og da blir den gamle soveroms-TV.
  19. AnonymBruker

    Finnes spillelister på Spotify uten avbrudd?

    Ja det finnes. Anonymkode: 7aa8f...764
  20. AnonymBruker

    Finnes spillelister på Spotify uten avbrudd?

    Du kan velge crossfade på innstillinger. Jeg pleier å ha 3 eller 6 sekunder. Anonymkode: 5ff9f...355
  21. AnonymBruker

    Han nevner aldri exen sin

    🤣 Anonymkode: d9bf8...f5d
  22. AnonymBruker

    Foreldrekonflikt er omsorgssvikt

    Godt spørsmål. Jeg som svarte over her at jeg gikk til psykolog. Jeg gikk til psykolog før det ble brudd. Fordi jeg ville unngå konflikt. Men noen ganger kommer jo bruddet uten at man var forberedt. Jeg tror allikevel at psykolog kan hjelpe mye. Vi hadde vært i parterapi, men det hjalp ingenting. De folka som jobber det har ikke god nok kompetanse. Når jeg tok initiativ til et konstruktivt brudd, tok min del av ansvaret og skylden, unnlot å være bitter/bebreidende, klarte å oppriktig ønske han alt godt, lot han få gjennomslag for de tingene som var mest viktig for ham - så «måtte» han være likedan overfor meg. Når en person, gjentatte ganger er hyggelig, velmenende og vil deg vel, spytter du ikke tilbake. Det var nettopp derfor jeg hadde så godt utbytte av psykolog. Uten hans hjelp hadde jeg gått inn i dette med en overfladisk holdning til at det ville være mannens feil om bruddet ble stygt. Nå er jeg mye mer i balanse med meg selv, føler ikke at jeg går på kompromiss med meg selv. Og mest viktig av alt: det er mye bedre for barna. Anonymkode: 263a0...df7
  23. Kollontaj

    carolinebergeriksen.no

    Ja, men bryr de seg?
  24. Hoppetaujenta

    Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

    Jeg har en liten kopp med "neskvikk", men det kan ikke sammenlignes. Lurer på om jeg skal unne meg noe til lørdag.
  25. Zenhouse

    Sophie Elise

    Ja hun sier jo at der hun mistet da hun var 20 uker på vei. ( ref artikkel i Se og Hør) Det er 5 mnd det. I slutten av mai var hun i Montenegro ( bilde fra TikTok). Hun så ikke ut som hun var 5 mnd på vei der, så hun må ha mistet før det da. Så når ble hun egentlig sammen med barnefar? 🤨
  26. AnonymBruker

    Fylle påskeegg

    Jeg hadde blitt pottesur hvis daten gav meg penger. Jeg er ikke til salgs! Anonymkode: c99f0...324
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...