Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    415K grei nybegynner lønn

    Ja, da er det jo veldig misvisende å skrive i HI at du kun har videregående, for du har jo tatt et fagbrev! Ikke nedgrader deg selv med å si at det kun er videregående, for det er det ikke! 👍🏼 Anonymkode: 4315a...27f
  3. Jeg bare sniker meg inn igjen for å presisere at det aldri ble skrevet noe om at det var noen sensasjon i at denne personen leste 85 bøker i året - de bare trakk fram et individ som leste mer enn det gjennomsnittlige 12 bøker i året. Jeg lar meg også more over hvor mye følelser dette med å lese bøker drar opp: hvem leser riktig og og hvordan og hvor fort og hva slags litteratur og "da leser du ikke på ordentlig".
  4. AnonymBruker

    Er det greit å ha sex med noen som ikke er singel?

    Fordi dette ene og alene ikke er hennes hele personlighet. Hun vet hva jeg synes om disse tingene, og hva andre i gjengen synes. Men hun bryr seg jo like lite som dere andre om at hun er umoralsk. Heldigvis har vi evnen til å se hennes andre sider også, men du mener at man skal kutte ut alle mennesker som har noen dårlige kvaliteter? Ts Anonymkode: 97c22...25c
  5. Xmasclovn

    DixieRose blogg

    Hun er mye sint tydeligvis, menndet føles som at hun egentlig ikke forstår hva hun er sint for. Sikkert greit å få ut litt aggresjon ved å hakke på kvinneguiden brukere, men har ikke selvinnsikt nok til å se at hun ikke akkurat fremstår positivt og gjør mye av det samme hun påstår «vi» gjør her.
  6. Ja, selvsagt kan du det. Bare å søke, det. Anonymkode: e00c8...b69
  7. AnonymBruker

    Hva hjelper mot psykose?

    Jeg blir innlagt med tvang… ts Anonymkode: ecfd5...975
  8. Ja. Eller, dette er ingenting i forhold til de som forbinder det med begravelser osv, klar over det, men: Musikk jeg hørte på under tøffe perioder i livet, bla trøbbel med foreldre, kan jeg ikke høre på nå uten å føle jeg er meg på den tiden igjen. Så de unngår jeg, selv om de er veldig fine sanger. Sykt hva musikk kan gjøre med oss på godt og vondt❤️ Anonymkode: 74c45...e0a
  9. AnonymBruker

    Er det greit å ha sex med noen som ikke er singel?

    Så ts har ikke rett til å si hva ts mener, mener man kan fint "blande seg" inn i en familie uten å bli invitert av samtlige? I hvilken verden er det logisk??? Du kan gjøre, men ikke si hva du vil.😂 Anonymkode: 33600...69a
  10. @Cookiesandcream JHA er utredet mtp hukommelse og det viser ifølge ekspertvitne ingen tegn til at han har en diagnose eller tilsvarende som forårsaker at han ikke skal huske hendelsene. Han lyver så det renner av han, heter det.
  11. Jeg leser mellom 4-12 bøker om dagen, er ikke noe stress. Men så er det barnebøker med 2 linjer pr side, og maks 8 sider. Så det å lese 85 bøker i året er bra, men er forskjell på 150 siders bøker og 500 siders bøker 😏 Anonymkode: 22247...9f5
  12. Det er ikke en greie for single nei, jeg kjenner folk i par også som er sånn. Du trenger jo ikke være påtatt og gi henne samme komplimenter. Kan jo bare svare med en smiley eller "så hyggelig da" eller noe. Anonymkode: 384e2...c49
  13. AnonymBruker

    Bli eller gå fra ektemannen?

    Nei? Anonymkode: 2faef...ff4
  14. I 2024: ja, dessverre. Anonymkode: dff4a...285
  15. Tuba

    Vergemål for dement mor

    Alt som går ut av din mor sin konto må din søster dokumentere hva brukes til. Så det er ikke spesielt sannsynlig at midlene her blir misbrukt. Det er litt styr å være verge, så her gjør jo din søster en ganske stor innsats for mor.
  16. Hei igjen ts! Dette er jeg som ga deg råd utifra at jeg jobber på fødeavdeling. Lurer på om du har prøvd rådene? Evt om det fungerte? Hvis ikke, håper jeg du har ringt føden for å få komme inn til sjekk ❤️ Anonymkode: b3bae...03f
  17. Loff77

    Barnevernet

    Dessverre tar de barna ut alt for sjeldent, utrolig hva man tillater. Men selvinnsikten til de fleste av de som har saker er dessverre fraværende, de tror vel selv at det er for barnets beste, forstår ikke bedre
  18. AnonymBruker

    La barna gå ut etter skoletid

    Det er nok mer i miljøet enn du er klar over. Ble helt sjokkert å høre om de ulike skolene her i området, barn som selger røyk og dop til andre 😳 Er helt galskap. MEN det sagt, hadde aldri holdt barn inne etter skoletid pga. noe kan skje. Noe kan skje hvor som helst, når som helst. Er bare sunt at barn får sosialisere seg utenom skoletid. Men om det var ulike kjente samlingspunkter, som den lokale bensinstasjonen ol. så kunne jeg kanskje funnet på å ha restriksjoner på at det ikke er lov å henge de stedene. I det minste ha en samtale med barna om dette med dop ol. Anonymkode: 9bbff...dcb
  19. AnonymBruker

    415K grei nybegynner lønn

    Dette finnes det vel statistikk på. Om man antar at de tar snittet uavhengig av om man er nyutdannet eller har ansiennitet så er vel 415 000 ikke unormalt. Jeg synes det er synd at det ikke er bedre betalt. Jeg har ingen grad, men en god del studiepoeng innen diverse og har 620 000 i årslønn nå + mulighet for en liten bonus. Jobber i det private med økonomi, jobbet med dette i 15 år. Jeg er takknemlig for lønna, men synes ikke det er rett at jeg tjener bedre enn sykepleiere og helsefagarbeidere. https://www.bemlo.no/blog/lonn-for-helsefagarbeidere/ Anonymkode: 8e48a...a20
  20. Nei, dersom du bare lyttet til dem, så leste du dem ikke. Det er ikke noe galt i det. Anonymkode: a28bb...183
  21. Xmasclovn

    DixieRose blogg

    Hun misliker KG sååå sterkt, men er glad for at du vekker til live en tråd om henne selv og holder den aktiv med x antall kommentarer? Logisk nok.
  22. Synes jeg har hørt at man kan bytte over til en bank som gir bedre rente? Anonymkode: bba48...0d5
  23. AnonymBruker

    La barna gå ut etter skoletid

    Ja, de ville fått gå ut for å leke selv i et slikt miljø. Vi kan ikke skjerme barna fra det ved å "sperre" dem inne, vi kan kun ha gode, trygge samtaler hjemme og veilede så godt vi kan. Det er vår jobb som foreldre. Anonymkode: 694b8...dcc
  24. Ts her ! Ja det er litt spesielt å se at hun har mye av det samme som jeg har. Kropp også, bare hun er mer fit. Jeg bare spør jeg... Som sagt, jeg aner ikke siden jeg ikke har noen kjekk bror. Anonymkode: 5e81a...21e
  25. AnonymBruker

    Hva hjelper mot psykose?

    Nå begynner forklaringene dine å bli tynne. Jo jeg har selv erfaring med at angstnivået er så høyt og depresjonene så sterke under psykose at det hjelper med en røyk. Det har ingenting med medisinene å gjøre. Jeg uttaler meg ikke skråsikkert men antyder plausible forklaringer. Jeg sa også at nyere forskning «antyder» og det er ikke å uttale seg skråsikkert. Du sprer kvakksalveri her uten å ha skikkelig oversikt over fagfeltet og jeg vil heller råde folk til å lytte til kvalifiserte psykiatere som har bakgrunn for å uttale seg. Anonymkode: a09f2...1e7
  26. AnonymBruker

    Er det hersketeknikker svigermor holder på med?

    Jeg er uenig. Svigermor retter seg til henne, ikke mannen. Da må man tåler svar og reaksjon fra svigerdatter. Det er heller sønnen som burde sagt noe etter kommentaren, helt av seg selv. Feks "hva mener du nå, mamma?". Så svarer hun kanskje (eget eksempel): "jo, for Ine var jo invitert hit i fjor, men valgte å feire med sin familie i stedet". Da kan sønnen/svigerdatter svare noe som passer, feks "Men av og til deler vi oss, har ingen problemer med det. Det er enda 1mnd til, vi kommer med svar nærmere". Anonymkode: 781b8...2ab
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...