Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. FlowahPowah

    Ikke lov å svare ja eller nei!

    Vært våken siden 0430, så begynner å kjenne det Er du sliten?
  3. Fordi dette ikke er et ja/nei spørsmål.
  4. Daryl Dixon

    Fifty shades of Dixon.

    Enig, de går i forrykende fart de.
  5. AnonymBruker

    Tenker menn på sex hele tiden?

    Var bare litt nysgjerrig siden det omtrent har blitt en allmenn sannhet her inne at runk og sex er to vidt forskjellige ting og "kontoer". Det ene påvirker ikke det andre og kåtskapen er like intens og stor selv om man letter på trykket med en runk. Det stemmer nemlig ikke for min mann og det stemmer ikke for meg. Vi er mer lik deg på det punktet. Vi treffes i morgen og skal selvfølgelig ha sex. Vi var begge fryktelig tent i går og bildene ble drøyere og drøyere, ved leggetid kunne vi begge ha fullført, men han sier rett ut at han helst vil spare seg til vi treffes og han kan fylle meg med en solid ladning (han vet det tenner meg noe enormt😍). For oss hadde en orgasme tatt litt av edgen og intensiteten. Takk for svar 🙂 Anonymkode: 5f9cd...72d
  6. Det du sier først her, trodde det kun gjelder i IA-bedrifter? Mulig jeg tar feil. Jeg er blant de som mener denne ansatte trenger en realitetsorientering. Hun høres umoden ut. Har vært i arbeidslivet i 30 år, og å si fra seg en vakt en time før fordi man er sliten er ikke vanlig praksis. Ansvarsløst og man setter medarbeidere i en ekkel posisjon. Man er grei mot jenta ved å si fra om at dette ikke er måten å gjøre det på, hvis ikke kommer hun til å få problemer i arbeidslivet. Å være sliten er ikke akutt. Hvis det har skjedd noe helt spesielt rett før vakt, fex at hunden/bestemor whatever har blitt syk eller dødd, så ja. Men ikke fordi man er sliten. En Haug med folk er slitne, skulle tatt seg ut å ikke komme på jobb. Har gått på jobb flere ganger uten å ha sovet på natta først. Ikke fraværsgrunn, med mindre jobben krever særskilt årvåkenhet.
  7. Hvor gammel er personen? Om det er en ung person som har første jobben så, kan jo de finne på litt forskjellig. Bare skriv tilbake. Hei! Jeg har ikke noen andre som kan jobbe skiftet ditt, så har ikke mulighet til å gi deg fri. Kan hende du skal ta personen inn. Snakke om forventninger osv. Anonymkode: 72ae7...66c
  8. Det burde dessuten ikke være så vanskelig å forstå at statens inntekter fra private på inntekt og formue som er på 418,3 - ikke er i nærheten av å dekke utgiftene til folketrygden som ligger på rett over 650, sånn hvis man har litt grunnleggende økonomisk forståelse. Så kanskje eget bidrag til å dekke trygder og pensjoner ikke er så stort som man selv gjerne liker å utbasunere i stormannsgalskapens ånd... Staten har andre både inntekter og utgifter... Det er helt klart at man gjerne ikke bør sløse penger, men det er ganske mange områder man kunne strammet inn på. Norge har ikke dårlig råd, men når oljen avsluttes så kan vi heller snakkes igjen, for det er oljevirksomheten som fører til at vi har et statsbudsjett som går i pluss. Uten oljevirksomheten så går vi i minus. Anonymkode: ccf40...445
  9. Helene

    Konfirmasjon

    Min datter kom til meg. Bestemor ønsker at jeg skal ha kirkelig konfirmasjon. Hva skal jeg gjøre. Bestemoren hadde allerede bestemt bunaden. Jeg sa til datter, du bestemmer selv. Hun ønsket humanetisk konfirmasjon. Hun fikk humanetisk komfirmasjon. Datter fikk dagen hun ønsket. Jeg støttet henne med dette.
  10. Hvor har du det fra at arbeidsplassen ikke tillater romantiske forbindelser mellom de ansatte? Og er en slik retningslinje i det hele tatt innenfor lovverket? Dersom det er slik at en er leder for den andre så bør de ansatte informere sin leder for å unngå evt. forskjellsbehandling, men så lenge man ikke kan påvise at noe slikt har skjedd så ser jeg ikke helt hva som er «ulovlig» her. 🤷‍♀️ Anonymkode: 03f26...bc2
  11. Har noen erfaring? Bør jeg ta med advokat, eller er det vanlig å stille opp alene? Anonymkode: 4881f...d39
  12. Tror du ikke ts er leder? Jeg oppfattet det sånn. Hvorfor ikke ta det på et forum ? Anonymkode: 20c91...13b
  13. No1*No1

    Ikke lov å svare ja eller nei!

    Er for det, men er mer for freedom of choice. Er du trøtt?
  14. AnonymBruker

    Hva har du tatt med deg hjem av ting du finner ute?

    Tyttebær, sopp, granbar, ramsløk, blåbær... Alt du nevner ville jeg latt stå der jeg fant det da eier ofte kommer tilbake. Eller levert til informasjonsskranken om det var et senter. Men har sluttet å ta kontakt for å hjelpe... Fant en gjenglemt jakke, typisk etter barnehage som har vært på tur. Sendte melding til nummeret, ingen svar. Så melding noen dager senere der han spør hvor det var. Jeg tar en scrennshot av kartet og markerer. Så fikk jeg sure og truende meldinger fra en annen person, som viste seg å være sjalu kone som trodde jeg brukte denne jakka for å forføre mannen 😜 Gikk en uke igjen. Så sure meldinger fra mannen igjen om at jakka ikke var der jeg hadde sagt den skulle være. (vel.... det har gått nesten tok uker...) Anonymkode: 314d7...8c8
  15. Gentleman59

    Tips til god reiseforsikring?

    Kjøp i alle fall ikke reiseforsikring av reiseselskapet når du kjøper reise, ha en reiseforsikring fra forsikringsselskapet ditt som gjelder hele året - og som dekker alt. Sjekk også om arbeidsgivers reiseforsikring dekker fritidsreiser.
  16. AnonymBruker

    Kan man velge å ikke jobbe?

    Kanskje man eier i en bedrift som betaler utbytte hvert år, og lever av det. Må skatte riktignok. Anonymkode: 7347e...e4e
  17. Snublefot62

    Mannen holder data skjult

    Dere har åpenbart større problemer en den PC-en der.
  18. Jeg jobber med HR og har aldri vært borti en lignende problemstilling Arbeidsplassen har ikke noe med å blande seg inn i private anliggende og så lenge de ikke skriver timer mens de har seg på et møterom så er jeg usikker på hva du mener HR skal kunne gjøre med dette. Anonymkode: 03f26...bc2
  19. Jeg måtte ikke inngå kompromiss og er veldig fornøyd med begge navnene etter 20 år. Jeg ville kanskje valgt en annen stavemåte på det ene navnet, det er det eneste. Dette navnet er oppkalling og har to "topper" på ssb, et på slutten av 1800-tallet og den neste rundt år 2000. Topp nr to er mye høyere og mange anser nok navnet som et nyere navn enn at det var vanlig på 1800-tallet også. Det andre navnet er veldig nytt i Norge og jeg er veldig fornøyd med det. Det har en bratt kurve fra ingenting og opp til dagens nivå, på ssb. Kurven/ "nullpunktet" starter rundt år 2000, da barnet mitt fikk navnet sitt. Pappaen til barnet er fra et annet land der navnet er og var mye vanligere. Anonymkode: 3c5f6...536
  20. Jeg har aldri hatt et forhold med en jeg er forelsket i, men bare «endt opp» med de som maste/lovebombet. Fra nå av skal jeg aldri noensinne bli sammen med en mann fordi han vil ha meg, kun fordi jeg virkelig vil ha han. Anonymkode: cb7fd...c63
  21. AnonymBruker

    Fyrer du fortsatt med ved eller støm?

    Bor i Oslo. Har på varme på baderomsgulvet hele året. Ellers skrudde jeg av ovnen i mars en gang. Det er litt kaldt fortsatt, men kler meg godt inne bare. Anonymkode: 44985...a9d
  22. At vi er i april har igenting å si, EM går over 12-månedsperiode, ikke pr kalenderår. Man kan heller ikke sparke noen etter én skriftlig advarsel. TS: skjønner at du er matt, ja. Har vært BS selv, og opplevd at noen vgs elever og studenter behandler jobb som skole og ikke forstår at jobb betyr voksenliv og at fravær ikke bare går utover dem selv. Hadde rett og slett bare forklart at det da betyr dobbel vakt på deg evt, slik at hun forstår konsekvensene. Ellers kan du forklare at du da blir nødt å registrere det som ugyldig fravær da det ikke foreligger EM - som hun ikke har krav på pr dags dato - eller SM. Hun kunne jo ha prøvd å bytte vakt med noen andre feks. da hadde det stilt seg anderledes. Jeg begynte i detaljhandel som ganske ung og det har aldri falt meg inn å sende en sånn melding, men, men - folk er forskjellige. Hensikten hennes er nok helt uskyldig, om noe naiv. Anonymkode: 7ae15...26f
  23. AnonymBruker

    dere som krangler: Hva krangler dere om?

    Hun fikk absolutt korrigering, men klarte ikke å endre atferd, og jeg ga etterhvert opp. Vi klarte heldigvis i fellesskap skjerme barna, og så snart de flyttet ut, gjorde jeg det samme. Anonymkode: 9e748...b56
  24. Jo.. i god tid, helst før timeslistene sendes ut og noen andre blir satt på vakt. Anonymkode: 20c91...13b
  25. AnonymBruker

    Fyrer du fortsatt med ved eller støm?

    Bruker en del ved om vinteren, har dårlig isolert hus så varmepumpa klarer ikke å ta alt, men nå om dagen er varmepumpe mer enn nok. Anonymkode: 5ee36...c67
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...