Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. ja de kontakter jo oss via badoo og facebook etc. På badoo kan du jo bare endre sted til Dubai f.eks så har ser du muslimske menn. Jeg har hatt på badoo i Egypt en gang. Og det var 300 likes 5 minutter og jeg er over 50 år .. så er vel noe der kanskje ha ha ha.... de er over alt. Anonymkode: 72c5b...094
  3. AnonymBruker

    Hvordan gå fra mannen?

    Søk på finn.no etter noe å leie. Få deg en ekstra jobb slik at du får bedre råd. Anonymkode: 6a4b6...0a2
  4. Jeg tror hverken jeg eller partneren er giftige personligheter. Men begge er fanget i en negativ spiral. Anonymkode: 479b9...5bc
  5. AnonymBruker

    Har du blitt voldtatt?

    Ut i fra den nye definisjonen der man har sex når man egentlig ikke vil? Mange ganger over mange år! Anser jeg det som voldtekt? Nei, absolutt ikke. Det var jeg som valgte å gå med på det for å slippe sure miner. Anser jeg det som unødvendig og ufint? Ja, absolutt! Anonymkode: cb391...feb
  6. Jeg bor med en mann som har blitt en dust etter at vi fikk barn. Først klagde han konstant over hvor fælt livet var med jobb og barn. Han fikk meg til å være syndebukken for hvis bare jeg gjorde mer hjemme i permisjon, løste jo alt seg. Jeg hadde det ille nok med overgangen og trøbbel med amming etc. Så var det hans tur og han skulle storkose seg. Han fikk seg en smell og har lagt meg foe hat, for hadde bare han hatt barnet, hadde alt løst seg. Martyren er jo så overarbeidet. Han mener jeg aldri er hjemme selv om jeg kun jobber en normal uke på 37,5 uke og løper hjem hver dag. Han kommer hele tiden med stikk og " da får vel f meg jeg gjøre det og" om det gjelder å ta en telefon. Han har piggene ute, ser ikke verken hva jeg gjør nå eller gjorde da jeg gikk hjemme med pumping osv. Vi diskuterte hvilken solkrem barnet skulle ha i 20 minutter så jeg nesten kom for sent på jobb. Han kjeftet så mye på.meg om en håndtverker jeg måtte kontakte så jeg kom for sent til en viktig avtale. Der verste er at han godter seg over at barnet har blitt mer tilknyttet han etter flere måneder hjemme. Det er vondt som mor å se barnet søke far for trøst og i tillegg ha en mann som nyter å se meg straffet. Det hele er så sykt. Han oppfører seg med hat hver dag. Han klager og syter. Vil ikke i terapi. Mener jeg ille bidrar nok. Han har selv støv på hjernen og takler dårlig en tilværelse med barn. Jeg er så sint på han at hadde det ikke gått ut over barnet, hadde jeg reist fra han og gjorr alt for å ha barnet hos meg. Det som er ille er at jeg ønsket å fordele permisjon så likt som mulig for å at barnet skulle ha et så sterkt bånd med far som mulig, Så har jeg bare ødelag alt. Mannen har lagt meg for hat fordi han ikke fikser å være hjemme. Barnet vender meg ryggen. Jeg skulle mye heller vært hjemme enn på jobb. Anonymkode: df814...934
  7. Du finner det mer sannsynlig at Kristiansen på 172 cm og 70 kg har hatt full kontroll på voldtekt og drap av 2 jenter, pluss full kontroll på en mann på 185 cm og 90 kg som i følge JHAs forklaring tidvis var utstyrt med kniv? Samtidig som Kristiansen i tillegg har latt disse 3 være helt alene i lange perioder mens han har sprunget til og fra bommen som var 7-8 min unna for å grave i veska på sin svært oppsiktsvekkende og fargesprakende sykkel med demping som ingen forbipasserende har sett, for å sende flørtemeldinger med dama, slik at han kunne ha alibi? For å benytte meg av dine egne hersketeknikker; lol 🙄
  8. AnonymBruker

    Er jeg prippen?

    Jeg skjønte ikke helt, hva blir du skeptisk til? Hvorfor skal noen komme og skrive et slikt innlegg om det ikke stemmer? Anonymkode: 1393b...de8
  9. Vitulina

    carolinebergeriksen.no

    Hun fortjener faktisk å ende opp med en mann som LK 🙈🙈🙈 Gud bedre
  10. AnonymBruker

    Har du blitt voldtatt?

    Så utrolig trist å høre om alle dere som har opplevd voldtekt. Men det kjennes også litt godt å ha delt ting jeg ikke har fortalt før. TS Anonymkode: d242b...67f
  11. Starter 0830 her hver dag. Ferdig kl 13 tre dager, kl 14 en dag og kl 1215 en dag. Anonymkode: 844dc...efa
  12. AnonymBruker

    Gutt ville ha jentesekk, fikk ikke

    Jeg er lærer. Kommer helt an på barnet tenker jeg. Er han en som snakker tilbake og står opp for seg selv om han får kommentarer på det, så får det være greit. Men jeg må helt ærlig si at jeg orker ikke bruke masse tid på at en elev er lei seg fordi andre barn plager han pga sekken. Er han litt sår og usikker som person så blir han et lett "bytte". Ikke at jeg ikke mener at man skal jobbe mot mobbing og plaging. Men barn kan være grusomme og det er ikke alltid lett å stoppe hver gang. Har selv barn som ikke har begynt på skolen enda. Orker ikke at barnet skal stikke seg veldig ut. Jeg har sett hvordan det kan bli. Men som sagt, det kommer helt an på barnet. Tåler det å skille seg litt ut så er det bare fint. Da ser de andre barna det også. Anonymkode: 63194...57e
  13. AnonymBruker

    Flytte ut av landet til sin kjære

    De må jo gifte seg da. Anonymkode: 5c3da...51b
  14. AnonymBruker

    Hva tenker dere? Trenger råd

    Ingen kan spå fremtiden, men vi hadde det veldig fint han og jeg. Som noen av vennene mine sier, så kan det hende han trenger tid til å finne ut av alt. Alt i alt så startet dette med oss veldig bra og vi hadde følelsene for hverandre. Anonymkode: 24330...b82
  15. På grunn av tråder som dette? Det er da et helt legitimt spørsmål, så det synes jeg du bør utdype. Hadde du syntes det var kult om læreren til barnet ditt ikke hadde lærerutdanning, faktisk ikke utdanning i det hele tatt? Om legen din kun hadde bachelor i sykepleie? Eller om politifolket som skal passe på oss kun hadde vekterkurs? Jeg kjenner godt disse to som har søkt på stillingen og kan gå god for at de er kjempefine folk som er flinke med barn, men kravene til å bli pedagogisk leder er (på papiret) faktisk litt høyere enn som så, og det er det en grunn til. Anonymkode: 742ac...6a9
  16. Hvis ting er så vanskelig mellom dem at det flere ganger bråbremses i trafikken, kan de ikke være på veiene sammen. Anonymkode: e2edb...782
  17. Hoppetaujenta

    Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

    Støtte herfra også. 🌹
  18. Hoppetaujenta

    Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

    Ja. Eller altfor tidlig å stå opp. Trenger mer søvn...
  19. Virrevirrevapp

    Er jeg prippen?

    Jeg blir skeptiske når folk sier at den de er sammen med, har fæle spiselyder og -vaner. Ihvertfall hvis de ikke er kjent for huleboerstil utenfor hjemmet.
  20. Vi har klart oss godt uten vindmøller før, alle vannkraftverkene står ikke på en gang, vi trenger ikke å eksportere så blir det ikke for lite vann..
  21. Enig med de som påpeker at du må se på verdiene av vitaminene. Jeg ble slapp da ferritin var rett over nedre verdi. Hadde 16, referanseomr er mellom 15 og 200. Legen min mente at jeg hadde normale verdier ig ikke trengte tilskudd, men kroppen sa noe annet. Det samme kan gjelde b-12. Den bør visst også være godt over minimumsverdi. Tenker også at du bør sjekke for cøliaki. Kan ha diffuse og varierte symptomer (ikke alle får symptom fra magen), men utmattelse er veldig vanlig symptom. Du kan kjøpe selvtest på apotek, men hvis den er positiv må du til legen og ikke slutte med gluten på egen hånd. Viktig å få ordentlig diagnose og kurs i hvordan leve med cøliaki. Anonymkode: d2926...c18
  22. tånegla

    Hva er det ekleste du ser andre gjøre?

    Det er også noe av det ekleste jeg ser. Gjerne joggere eller syklister i det de passerer deg🤢 Syntes også at hundedritt på bakken er ekkelt.
  23. Jeg traff en fyr på en fest som tydeligvis falt for meg der og da. Han letet meg på fb og fortalte at jeg hadde glemt igjen en trøye der, og han hadde vært så snill å ta den med hjem slik at jeg skulle få den tilbake, greien var at festen var hos en venninne av meg så den hadde jeg fått igjen uansett. Men høflig som jeg er takket jeg for det og sa at vi kunne treffes på senteret. Han fortalte da at han hadde vasket den for meg, og at han gjerne kunne komme og levere den hjemme hos meg. Jeg svarte ikke på det, jeg fantes ikke interessert i han og hadde noe på gang med en annen. Men han lot seg ikke stoppe av å ikke få svar, men fortsatte å sende meldinger, spurte om ikke vi kunne treffes for en kaffe, eller helst en middag. Jeg sa at det ikke passet slik livet mitt var. Og sånn holdt vi på frem og tilbake. Plutselig en dag ble jeg innlagt på sykehus, jeg hadde en graviditet utenfor livmoren og måtte operere. Igjen sendte han mld, og jeg fortalte at jeg var innlagt og det passet dårlig. Men da foreslo han å komme med pc og dvd'er slik at jeg hadde noe å gjøre på når jeg lå der. Jeg takket pent nei, og var ikke i form til å fortsette å skrive med han, men jeg orket heller ikke å skrive at jeg ikke var interessert, da jeg var ganske preget av alt som hadde skjedd. Han som jeg egentlig holdt litt på med hadde trukket seg helt ut når jeg sa jeg var blitt gravid. For først trodde jeg at jeg var vanlig gravid. Uansett, han her ga seg ikke, og nå lurte han på når jeg ble utskrevet (han visste ikke hvorfor jeg var innlagt), for han kunne komme og følge meg hjem, med buss! Men da sluttet jeg helt å svare. For underveis i alle disse mld hadde jeg flere ganger sagt at jeg ikke var ute etter noe kjæreste/forhold, men det virket som at han trodde jeg kom til å snu til slutt. Er det andre som har noen historier det er verd å dele?😄 Anonymkode: d5d87...45d
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...