Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Nei, ingen er fjols i egne øyne
  3. Neimen beklager så mye at jeg prøver å få svar på ting jeg aldri har gjort før FØR jeg skal fly nettopp for å slippe å være til bry for andre Jeg trenger ikke ta med sjampoer og sånt så jeg kommer ikke til å være til bry for andre på det punktet. Blir kun en koffert og veske med bok, telefon osv Anonymkode: 670c6...792
  4. AnonymBruker

Svigermor gikk på Nigeriasvindel

Det er veldig mange forskjellige metoder de som driver med dette gjør, og hver gang en metode blir avslørt så finner de på noe nytt. Og de sitter heller ikke bare i Nigeria og gjør dette 😅 Anonymkode: ab519...d7f
  5. AnonymBruker

Tenk dere godt om før dere blir gravide.

Hørtes ikke bra ut. Utsagnet har jo ingenting med depresjon å gjøre. Det handler om å se livet, hvordan ting egentlig fungerer. Å bli satt til verden er jo ikke selvvalgt, du tar et valg for et annet menneske som ikke kan si nei eller ja til å gå gjennom livet. Anonymkode: 65e3b...85f
  6. JaVel

metteask.blogg.no

Tydeligvis,siden du har valgt å lese bloggen hennes
  7. Tok master og har i det minste jobb, men hadde ikke hatt dårligere lønn med bachelor og heller mer erfaring. Anonymkode: 8c1d5...8e2
  8. Jeg har utrolig tykt hår, og tendens til både, nupper, sår og kviser etter ingrodde hår dersom jeg barberer. Det er så usexy og vondt og gir meg arr at det kan jeg bare glemme. Jeg vokser altså nedentil, men allerede etter 7-9 dager er det litt hår som begynner å vokse. Da skal jeg optimalt sett vente yttligere10-14 dager til før jeg kan vokse igjen for å få et glatt og optimalt resultat. Problemet er jo at jeg ikke skjønner helt hva man gjør i forhold..? Altså det er jo ikke mye hår. Kanskje 0,5-1 cm på det aller verste, men føler meg jo ikke særlig sexy. Samme gjelder jo leggene😓 Hvor ille er det? og noen som løser dette på en fin måte? Tips til ingrodde hår hadde også vært ålreit. Jeg bruker allerede Basiron vask i dusjen. Smører med alovera 98% eller basiron daglig. Jeg bruker også diamantsliping av venusberget hver 2-3 uke fordi jeg har noen arr og pigmentflekker på venusberget, men dette har også hjulpet mot de inngrodde hårene fordi de hårene som har krøllet seg stort sett følger med + at død hud fjernes mye mer effektivt. Prøver også å peele i dusjen 2 ganger per uke, men ikke funnet en peeling jeg liker, får bare sår hud av sånn saltskrubb. og til dere gutter, bedre med et glatt og perfekt resultat 8 dager per mnd, eller halvveis med noen hår, men da glatt hud hele mnd? Anonymkode: 7fcd9...15a
  9. AnonymBruker

Hva irriterer dere med prøvere/gravide?

Denne tråden irriterer meg. Helt unødvendig . Anonymkode: ab66c...c51
  10. Ja, det er lov, men da må man være registrerte særboere, slik at begge boligene blir beskattet som primærbolig. Anonymkode: 01626...05d
  11. AnonymBruker

Bryllup med valgfritt antrekk

Kan jeg komme i bryllupet deres? Hadde elsket buffet! Er sjelden fan at kjøttet som blir servert i bryllup(jeg er ikke noe kjøttperson). Men litt usikker på fri bordplassering, jeg hadde kanskje blitt litt usikker hvis jeg ikke kjente så mange andre der. Blitt litt sånn scannet rommet for en plass å sitt ved siden av noen jeg kanskje har møtt før Anonymkode: aa57c...da9
  12. AnonymBruker

Profesjonsstudiet eller master i psykologi?

Tråden er jo snart to år gammel 🤷🏼‍♀️ Anonymkode: 5e976...dcb
  13. Koffert må du ha 😉 Kjøp deg en koffert som er lett! Kjøp "hard"koffert. Og koffert med tollvennlig kodelås; såkalt TSA-lås. Da har tollvesenet universalnøkkel, og ødelegger ikke kofferten din 😉
  14. AnonymBruker

Er dette her rett eller urimelig?

Det er jo ikke, Ts, din mann som har tatt valget å ikke fortelle deg det i ditt oppdiktede scenario. Det er din mor. Og det har hun selvsagt all rett til. Og dette med at din mann skal fortelle deg alt han i fortrolighet får vite ... det blir for dumt. Venner som forteller sin partner alt har jeg for lengst kuttet kontakten med. De har nemlig sluttet være individer og blitt en slags tohodet entitet uten fornuft som det er fullstendig uinteressant å snakke med. Anonymkode: 7f326...864
  15. AnonymBruker

Kan jeg ha shorts i begravelse?

I en begravelse skal det være mer seriøst og formelt antrekk enn noen gang ellers. Shorts, jeans, korte skjørt, blomstrete skjorter, fargesterke eller veldig lyse klær(bortsett fra skjorte/bluse under en mørk jakke) osv. er klær av typen "casual" og blir da upassende. Svart er korrekt å bruke, mørk grå kan også gå an. Det skal være nedtonet, ikke iøynefallende påkledning. Herlighet. Det finnes nok av andre dager og anledninger til å gjøre som man selv vil, kle seg som det faller en inn og "være seg selv"; kle seg for å synes. Begravelse er ikke en slik anledning. Anonymkode: 7b200...4ac
  16. Jeg håper det. Men jeg fortsatte forholdet da han holdt meg fast og skrek meg i fjeset. Og jeg fortsatte forholdet da han fortalte meg hvor dum og gal jeg var og at ingen likte meg. Og jeg fortsatte forholdet da han låste meg ute fra huset om vinteren, så jeg måtte stå barbeint i snøen og tigge om å få komme inn. Og jeg fortsatte forholdet da han tok kvelertak og dyttet meg i veggen. For han slo ikke. Anonymkode: e8f65...3ac
  17. AnonymBruker

Å bli mamma har ødelagt meg helt

Nettop, derfor du aldri bør få barn. Anonymkode: 4baeb...0b3
  18. Sa ifra til kjæresten om noe med hygiene som har plaget meg en stund. Sa det på en så pen måte som mulig, men han ble veldig lei seg og jeg føler meg totalt dust... hvordan skal jeg rette opp i dette? Hilsen fortvilet jente Anonymkode: 6c64d...0c6
  19. AnonymBruker

Flere her som angrer på arbeidslivet?

Jeg trodde nok at livet skulle ordne seg for snille piker. Kjempet med nebb og klør for å ta en tung akademisk master, men har ikke høy lønn. Hadde jeg visst det jeg vet, hadde jeg nok valgt annerledes. Skulle gjerne hatt fri en dag i uken. Det hadde løst mye for meg. Anonymkode: c3a1b...df9
  20. AnonymBruker

Hva irriterer dere med prøvere/gravide?

Jeg ville vært forsiktig med å skrive hva som er irriterende med prøvere. Noen har prøvd lenge og ønsket om baby er SÅ sterkt, og skuffelsen så stor når testen atter en gang viser negativt selv om man virkelig følte at NÅ, nå satt den. Den følelsen når mensen enda en gang kommer. Samtidig som de ser gravide mager overalt, venner og bekjente som blir gravide, frustrasjonen over at noen får det til så lett og fort mens du selv aldri «får det til». Det er så utrolig sårt for dem og det er liksom ingenting som kan gjøre opp for det. Mange har kanskje mistet mist én gang også, noen flere ganger. Også har du dem som akkurat har begynt å prøve, er veeldig gira og har ikke helt peiling på hvordan ting fungerer enda, så de kan også unnskyldes synes jeg. Bare - vær forsiktig. 🙏🏼 Mange prøvere er veldig sårbare og det kan gjøre vondt å også skulle få høre hvor irriterende og håpløse de er.. Anonymkode: ac6ad...72b
  21. Jeg har lyst på Iris men mannen har lyst på Jenny. Hvem er finest til tulla vår? Anonymkode: 09f20...cd7
  22. AnonymBruker

Er dette vannkopper?

Det bildet er seriøst ikke greit å legge ut!!!! Slett, eller be om å rådet slettet av mod!!!!! Din datter har vannkopper. Anonymkode: 6ced1...fe1
  23. AnonymBruker

En annen kvinne elsker mannen min

Dette høres jo mildt sagt tvilsomt ut.. Hvorfor har han lagt henne til igjen? Om hun sender en masse kjærlighetserklæringer til han uten at han sender noe som helst til henne må hun jo være litt gal. Hvorfor vil han ha dette tilbake i livet sitt? Tviler på det er fullstendig enveis kommunikasjon her for da hadde hun neppe giddet. Han har jo tross alt lagt henne til igjen. Og det at han nekter å snakke om det er jo også litt snodig. Tror jeg hadde sagt som noen over sa at om hun fortsetter å sende sånt til mannen din så viser du det til hennes egen.. Anonymkode: 463b8...4c4
  24. AnonymBruker

Tråden for oss som søker jobb...

Finn.no er nok den beste. Ellers har du arbeidsplassen hos NAV, den henter annonser fra forskjellige steder. Anonymkode: 9a72e...a3d
  25. AnonymBruker

Er bleieslutt enklere å få til med jenter enn med gutter?

Tror det er individuelt. Har en gutt og en jente som har sluttet med bleia, jenta sluttet på dagtid når hun var ca 2år 8mnd, og på natten ett pr måneder etter. Gutten sluttet natt og dag når han var 2år5mnd. Har akkurat begynt med bleieslutt med jente 2 år 8mnd nå, kommer nok til å ta litt tid. Må minne henne på å gå på do hele tiden og hun kjenner det ikke selv før hun nesten tisser på seg og løper på do. Anonymkode: 77b18...9dc
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...