Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Barn som i avdødes barn? Da ville jeg overlatt mest mulig til advokaten og gått svært stille i dørene - det ser ikke spesielt bra ut å krangle med mindreårige barn om deres foreldrearv, uansett hvor juridisk rett man måtte ha. Ei heller å annonsere at man er den som tar dette tyngst og sørger mest.
  3. Hva gjør han når han har barna? Er han med dem eller må de bare se på at han vasker eller bytter dekk? Anonymkode: ef3f4...18c
  4. AnonymBruker

    Å dele leker når en har besøk

    Hvis du vet det er leker det blir krangel om så rydd det bort til neste gang. Tipper dette er ei jente som skal ha på prinsessekostymet og som du sier er enebarn, ikke så vant til å dele kanskje? Derfor ekstra viktig å lære seg det. Snu litt på det, hvordan hadde du likt at noen passet barnet ditt og kun deres barn fikk ha en leke. I barnehagen må man dele, hvorfor skal dette være annerledes hjemme? Jeg har veldig empatiske og hyggelige barn og jeg er overbevist om at gode og tydelige grenser og nulltoleranse for å oppføre seg dårlig mot andre er mye av grunnen til dette. Anonymkode: da96a...86c
  5. NordreSving

    carolinebergeriksen.no

    Jeg blir litt perpleks over at det i 2024 fortsatt ikke skjønner hvordan mekanismene fungerer og hvordan influensere tjener pengene sine. Får ikke tagget @Wellbrutin men det er altså slik det fungerer. CBE viser frem et plagg på kontoen sin. Plagget blir eksponert til noe under 300.000 følgere der noen selvfølgelig synes plagget er fint. Man søker å finne ut hvor plagget er å få kjøpe og vipps… Det springende punktet er om plagget et plassert hos CBE gjennom en avtale mellom CBE og produsenten av plagget. Det er attraktivt å få eksponert et plagg i en så stor kanal. Derfor tar som regel store influensere betalt for å vise frem plagg eller produkter. Tidligere har LKE uttalt at de ikke viser frem noe som helst uten å få betalt. I slike tilfeller er de pliktige til å merke det tydelig som reklame, noe influensere ugjerne gjør. Ellers viser jeg til denne posten hos Henrik Troy i dag. https://www.instagram.com/reel/C5xhHRiKY2F/?igsh=MTZhMzVzdzY5Yzhtaw==
  6. AnonymBruker

    Overvekt hos barn

    Ta en samtale med helsesøster på skolen. De har nok gode råd til deg og kan veilede i forhold til vekt og barnet ditt. Anonymkode: 94bef...f3b
  7. Utfordringene vil ikke være rekruttering, men at man kanskje vil miste folk etter dem har bygget CV hos disse bedriftene.
  8. AnonymBruker

    Store utepotter

    Jeg vet ikke hvor stort du tenker er stort nok eller hva du liker, men disse fra Jula er ikke veldig tunge https://www.jula.no/catalog/hage/planting/dyrke/blomsterkrukker/krukkesett-017784/ En lett variant - 40cm https://www.biltema.no/fritid/hage/planting/krukker/lysegra-lett-potte-o40-cm-2000054640 - jeg ville boret hull og satt den på hjul av noe tilsvarende denne https://www.biltema.no/fritid/hage/planting/krukker/blomstervogn-30-cm-2000053555 Ellers kanskje Ikea, Jem&fix, europris, bauhaus har noe om du har de i nærheten? Avhengig av smak, så kan du også ta noe billig og kle det med jute. https://no.pinterest.com/search/pins/?rs=ac&len=2&q=burlap flower pot covers&eq=burlap flower pot&etslf=9436 Anonymkode: 91a2a...a8b
  9. heihei1432

    Negative & svak positiv?

    Nei har ikke stabil syklus…
  10. AnonymBruker

    Hva regner du som trang økonomi?

    Vi ville øke boliglånet med 900 000kr. Trodde ikke at boliglån på 3,1mill var så mye med inntekt på over millionen, men det er kanskje det. Kunne selvfølgelig spart mer, men vi har en solid buffer og prioriterer helgeturer og kulturelle opplevelser. Vi tar en langweekend til utlandet annenhver måned og det kan vi selvfølgelig slutte med om det skal butte veldig. -ts Anonymkode: fc38b...40a
  11. micromaya

    Ufør og rammelån?

    Jeg jobber i bank - som også tilbyr rammelån - og tenker du bør ha gode forutsetninger med den inntekten og sikkerheten. Rammelån er egentlig ganske genialt, mye bedre enn vanlige forbrukslån
  12. AnonymBruker

    Vraket pga uteblivelse av innbilt avtalt kink ?

    Hvor får mannfolk tak i slike kvinner? Og hva er det de sier for å tiltrekke seg slike kvinner? Spør for en venn Anonymkode: 3d9a0...087
  13. marix

    Nixit mensdisk

    Fortsatt fornøyd med den? Bestilte dere fra nixit direkte? Hvordan ble det med toll/moms?
  14. AnonymBruker

    Temu - hva kjøper dere?

    Samme her. Anonymkode: 8e023...204
  15. Så spesielt å påstå. Jeg skal visst være glad min mor ikke oppfattet det som en konkurranse om hvem av oss som var mest opprørt og sørgende da min far døde. Anonymkode: 0b7c4...b8e
  16. JessicaL

    Märtha Louise og Durek Verrett

    Helt enig, synes også dette er det verste. Og hans oppførsel rett før Aris død... Men han er sikkert den superkule stepappan når han er sammen med barna og ting ser annerledes ut på nært hold enn når man ser hele bildet.
  17. Samfunnsengasjert

    Hva er favoritt drikken din?

    Pepsi Max, og denne (ny favoritt i dag):
  18. AnonymBruker

    Økonomisk krise

    TS beskriver uførhet. Kanskje det er bevegelsesvansker el.l. som gjør at hen må ha bil. Jeg er selv ufør og kan ikke ta offentlig transport pga folks parfymebruk. Jeg kan i verste fall få livstruende astmaanfall av det. Derfor så må jeg ha bil, er eneste måten jeg kommer meg noe sted. Poenget mitt, det kan være mange forskjellige årsaker til at folk trenger bil. Anonymkode: 1a6fc...e7e
  19. Hei, Meg og noen venner skal til Mallorca i slutten av mai, har søkt og det står at du får 3 alkohol varer til måltid på spesielt 2 visse steder i Mallorca fordi det har blitt mye festing på disse stedene. Lurer på, er det sånn med alle hoteller i Mallorca? Eller er det noen hoteller som gir ubegrenset gratis alkohol med All Inclusive? Og om vi bestiller hotell som ikke er en av disse plassene, vil vi fortsatt bare få 3 øl til hvert måltid eller ubegrenset som håpt på? Anonymkode: 63b82...72b
  20. Sofakona

    Negative & svak positiv?

    Kanskje du hadde mensen da . Har du stabil syklus?
  21. Nei? Man kan sette opp et testamente uten advokat, men det følger visse formkrav til testamentet for at det skal være gyldig, så det er definitivt lurt å involvere en jurist slik at man ikke ender opp med et verdiløst testamente. Anonymkode: 3b7d0...b04
  22. Reitgjerdet burde blitt gjenåpnet, og etter sykehusbesøket burde de alle og en blitt sendt rett til reitgjerdet for behandling mot bekreftelses- og oppmerksomhetssyndrom.. Anonymkode: 98ddf...e4e
  23. AnonymBruker

    Overvekt hos barn

    Hva veier hun da? Anonymkode: b8ee9...257
  24. AnonymBruker

    Å dele leker når en har besøk

    Jeg kverulerer ikke jeg lurer oppriktig på hva som er rett måte Å håndtere det på. Og ser mange har kommet med ulike innspill og ulike meninger og det er bra. Men viser også at det kan være vanskelig å navigere. Klart vi fortalte barnet at det jo ikke var noe koselig å være på besøk når hen oppførte seg sånn. Men klart når ungen kanskje helst ser at besøket går sin vei så går jo ikke budskapet helt inn. jeg er enig i at leker må deles på når en har besøk. Men etter hvert vil jeg forvente at barna blir enige om hva en skal leke med sammen. Anonymkode: fd54d...210
  25. Wald86

    Kristin Gjelsvik

    Det er først og fremst det store fokuset på kropp og mat som er problematisk. Tynn eller tjukk. Den selvopptatte poseringen. De fleste med spiseforstyrrelser er normalvektige. Men de har et stort fokus på kropp, mat og dietter.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...