Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Han er venn med fuckfrienden sin

Det har skjedd i 3 av 4 seriøse forhold, derfor skriver jeg han ene og han andre. Ikke kun 1. Jeg nærmer meg 30 og har ennå ikke opplevd at en fyr som har ekser og lignende tilgjengelig, ikke tar bruk i det. Anonymkode: 46554...94e
  3. AnonymBruker

Hvor mye har du på sparekonto og buferkonto?

På bufferkonto er det nå litt over 400tusen, sparekonto er det i underkant av 100tusen. Anonymkode: 69d7f...63c
  4. Catalina Culès

Sier du «myk-is», «soft ice (cream)» eller «soft-is»?

Sier selvfølgelig softis. De bak kassa hadde nok sett veldig rart på meg om jeg hadde sagt myk-is 😂
  5. AnonymBruker

Skremmende hvor mange som får kjæledyr i koronatiden

Er nok mange som har kjøpt det uten å tenke på konsekvensene, men tenker også at om du har planlagt/tenkt på å kjøpe hund lenge, så er dette perfekt tidspunkt iom at man nå er hjemme mens man jobber. Så har man mulighet til å være hjemme sammen med valpen som trenger innkjøring. Anonymkode: 07c36...dae
  6. AnonymBruker

Dine beste tips til velykket ivf?

Levde som normalt, stort sett. Var litt mer nøye med kostholdet slik at jeg holdt meg godt innafor sunn vekt, mosjonerte kanskje litt mer, og tok vitaminer og folat. Ingenting annet Ingen bivirkninger av hormonene, klaff på første forsøk Anonymkode: 258ef...450
  7. AnonymBruker

Hvordan endret forholdet ditt seg etter barn?

Vi står sterkere etter vi fikk barn, av samme grunner som en del har beskrevet over her. Det å få barn har vært noe av det største i livet for oss, og det styrker båndet vårt at vi deler det. Vi har etterhvert blitt veldig samkjørte om barneoppdragelse og arbeidsfordeling, og vi deler mange fine foreldreøyeblikk. Jeg føler meg veldig heldig som har noen som elsker barna like høyt som meg, og synes det er like stas med alt det morsomme de gjør. Vi er en veldig sammenknyttet gjeng som hører sammen synes vi. Når det er sagt, er utfordringen for oss å huske på hvordan det er å bare være oss to. Vi skal jo også ha et forhold uavhengig av barna, der vi er kjærester. Jeg tror ikke man kan basere et helt forhold på å bare være gode foreldre sammen. Derfor prøver vi å utnytte tiden når barna sover til å snakke godt sammen, ha god sex og generelt kose oss, men det hender titt og ofte at vi bare sovner på sofaen... Prøver å få reist bort en helg en gang i året bare oss to. Gjetter på at det er litt forskjellig for alle par hva som blir utfordrende, men langvarig kjærlighet er definitivt noe som må prioriteres og jobbes med. Det høres kanskje ikke så romantisk ut, men det er stort sett det altså. ☺️ Anonymkode: f378f...aca
  8. AnonymBruker

Du har ikke ligget med nei, da er jo ikke du en slik jeg svarer heller. Anonymkode: 46554...94e
  9. Alterego666

Ingen blant de jeg kjenner. Man skiller mellom ff-rollen og vennerollen. En av mine gamle ff’er og jeg ble for noe år siden veldig tette. Da vi diskuterte å gjenoppta det seksuelle, ble vi fort enige om at det kunne sette vennskapet i fare. Vi ble straks enige om å droppe det, og det har ikke vært et tema siden. Han ene fyren som du bruker som begrunnelse for å fraskrive alle venner av motsatt kjønn er jo en løgner. Det er jo det som er problemet. Han lyver og kaller reserveelskerinner for venner. Mannfolk gjør ikke slik.
  10. AnonymBruker

Wienerpølse i barnedåp?

Bli trønder og server sodd Enkelt og godt! Anonymkode: d8419...4a3
  11. Isambard

Hvordan har folk råd til så dyre biler?

Nye biler har jo garanti på minst 5 år. Man har ingen utgifter til reparasjoner i den perioden.
  12. Mooria

Irriterende barneprogrammer

Han mannen høres en smule pedofil ut i mine ører. Sånn sleip stemme som om han er ute etter å lokke den lille "prinsessen" med smågodt eller noe. Hun er forøvrig et fryktelig dårlig forbilde for barn. Ustelt og uoppdragen og bortskjemt og trassig, vil ikke vaske seg eller børste håret sitt eller rydde. Min 3-åring får ikke lenger lov til å se på det der. Ellers kan jeg jo nevne Vennebyen, Drømmehagen, Teletubbies, Bananer i pysjamas, Lille Jack og ikke minst Fantorangen. Han er både stokk dum og fryktelig irriterende. Men jeg elsker PivI💜
  13. AnonymBruker

Lengre dagsturer i Viken

Jeg grøsser litt av at du bruker Viken. Veldig udefinerbart område også. Hilsen Drammenser. Anonymkode: b8401...a91
  14. Om man går fra ett langvarig forhold med barn så et det fordi man ser for seg at man har det bedre alene og for å være alene en stund. Etter bruddet bør fullt fokus være på å skape ett nytt liv for barna og ett godt samarbeid med eksen. Å blande inn nye personer for tidlig vil aldri være bra. Du bør se for deg å være alene og klare deg selv en god stund. Ny flamme bør du ikke se for deg å møte før neste år tidligst. Pause med din mann for å dra å besøke en elsker, og du tror det er innenfor? Din mann vil alltid tape om du jager forelskelsen. Anonymkode: 7a032...7b5
  15. AnonymBruker

Du som bruker selvbruningsprodukter...

Word!! Anonymkode: 02327...b3b
  16. Zzyzx

Hvorfor virker ikke lysene på badet?

Jepp, denne typen pærer må du bare ha et godt lager av, for de ryker for ingenting. Det er som noen andre her sier - ikke ta på pæra når du skifter den (bruk f.eks, tørkepapir til å holde den med). Halogen av denne typen er urimelig følsomme for alt av ytre påvirkninger, sånn som vibrasjoner, damp, fettmerker utenpå og Trumps daglige tweets. Du kan se om du finner en LED-erstatning som gir godt nok lys, da bør de vare en god del lenger.
  17. Hvorfor tror du at gresset er grønnere på andre siden ? Ingen går rundt og er forelsket i ektefellen hele livet. De fleste ektefolk har vennefølelser for hverandre og er glad i hverandre, selv om de ikke er forelsket. Anonymkode: 780ae...a30
  18. Catalina Culès

Norges tristeste sted?

Har ikke vært der men Hammerfest og Alta, syns jeg ser veldig trist ut.
  19. Jeg er litt bekymret over hvor mange som får katt og hund i korona tiden. Jeg forstår at folk føler seg ensom i korona tiden med karantene og hele pakken, men jeg blir bekymret når så mange får kjæledyr på kort tid. En katt kan leve opp til 15-20 år. Jeg tror ikke alle har tenkt igjennom hvor mye ansvar det egentlig er å ha kjæledyr. Min frykt er at når ferien kommer blir mange dyr forlatt, gitt bort eller verre fordi dyret "passer dårlig" når folk skal reise eller når hverdagen blir normal igjen. Plutselig blir dyret i veien. Jeg tenker spesielt ved dyrets ungdomstid da de kan bli litt trassete og pushe grenser. Mange får dyr uten å lese opp på dyret og forstår plutselig ikke hvorfor atferden er endret. I korte trekk... Jeg tror mange valg akuratt nå er impulsiv og konsekvensene av dette kan være fæle. Hva tenker dere? Bare å sjekke på finn og dere ser hva jeg mener. Alle kjæledyrene er reservert eller det er flere annonser på folk som ønsker kjæledyr. Anonymkode: 4333a...dfd
  20. AnonymBruker

Sønnen vår på 10 år vil vi skal flytte fra hverandre..

Annen AB her. Fordi du ofte kommer inn i tråder med ganske bastante og negative råd basert på dine egne negative erfaringer og fordommer. Det er trist at du har opplevd kjipe ting, men for veldig mange er det faktisk mulig å jobbe med disse tingene og få et bedre samliv, selv etter mange år, og selv om man har kjørt seg inn i et uheldig mønster. Anonymkode: 18fbf...cde
  21. AnonymBruker

Wienerpølse i barnedåp?

At folk ikke klaget på maten betyr ikke at de er fornøyde. Jeg hadde jo aldri sagt noe, men jeg hadde tenkt at de var sinnsykt kjipe, gjerrige og respektløse mot gjestene. Har man dårlig råd, lag heller en god suppe eller noe, var flere gode forslag over her. Er masse god billig mat som ikke fremstår som kjip og som at du ikke gidder å legge to pinner i kors for gjestene. Anonymkode: 8894f...a64
  22. AnonymBruker

Når regnes man som en gammel gris?

En gris er fyr som kikker på damer som er mye yngre. Er du 18 er du en gris hvis du kikker på 14-åringer. Er du 25 er du en gris hvis du gjør det samme med damer under 20 år. Jeg synes personlig mer en fem års aldersforskjell er for mye hvis man er under 30 år. For å bli en gammel gris må man vel være over 30, og kikke på/søke/finne seg damer som er 10+ år yngre. Det er utrolig mange menn som tror at betydelig yngre damer liker dem. Selv er jeg over 30, og blir kvalm hvis en mann mer enn 6-7 år eldre antyder en form for interesse. Det er faktisk ekkelt!!! Hvis du har et håp om en yngre dame, så la i så fall henne oppsøke deg. De fleste av oss setter ikke pris på den oppmerksomheten. Men jeg er enig med dem som nevner at dette også kan handle om økonomi og makt. Synes generelt mange norske menn som kommer hjem fra Asia med damer derfra er gamle griser. Et besøk i for eksempel Thailand eller Filippinene kan enkelt bekrefte dette. Jeg har selv sett mange asiatiske damer der nede som henger med vestlige menn, og som ser ut som om de brekker seg hver gang han tar på dem. Det er dessverre en grunn til at de som ikke finner seg dame i Norge enklere gjør det der nede... Dessverre er det mange asiatiske kvinner som flykter fra fattigdom, og derfor er villig til å være med en «gammel grisemann» fra Norge. Det betyr ikke at de finner dem attraktive, bare at de har en attraktiv bankkonto. Og at de kan ofre seg for å forsørge familien sin i Asia. Det hadde vært mer nobelt av disse mennene å oppføre seg på en slik måte at de får tak i en norsk dame på egen alder. Så kan de heller sende penger til venner i Asia. Anonymkode: aeaf8...055
  23. AnonymBruker

Sykemelding gravid

Tilleggene utgjør en svært stor del av lønna, så den må man faktisk ta med i beregningen når man jobber turnus. Anonymkode: 2cf71...d6b
  24. AnonymBruker

Lengre dagsturer i Viken

Det er sant. Bor selv i Vestby kommune, så tenkte primært i området Rygge-Kolbotn, men det blir jo hjemmesommer, så er ute etter all slags forslag. Anonymkode: c9f99...349
  25. AnonymBruker

Hva brukte dere på dåp?

Litt off topic, men dere som døper ungene, praktiserer dere kristendommen? Anonymkode: dc7b6...bd3
  26. Jeg kjøpte en MacBook Pro 16 (2019) til eksdama. Den kosta meg 52 000,- og den dagen det ble slutt, så var ikke tanken min at jeg skulle ha tilbake denne. En gave er en gave. 🙂 Sånn er det med rolexen også. Anonymkode: 6aeaa...30b
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...