Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. norw

Jeg har begynt å overse han. Slemt?

Jeg mente at det ikke virker som at hun vet hva ordet betyr og slenger det ut litt tilfeldig her og der 😆
  3. AnonymBruker

kan datter knytte seg til en mor som lever på lånt tid?

Ville du også vært opptatt av hvilke eiendeler du kunne fått, som bil og bobil? Anonymkode: e72c5...6fa
  4. Selvfølgelig hadde jeg det om kjemi og tenning oppsto. Etnisitet spiller ingen rolle, kunne like gjerne vært fra Numedal eller Turkmenistan. Anonymkode: b1164...241
  5. Dersom man er underernært trenger man mye mer næring enn det normale personer gjør. En person med jernmangel tar tabletter på 100mg jern om dagen. Det er veldig mye for en normal person som får i seg 11 mg om dagen via kosthold og ikke har jernmangel. Du kan ikke sammenligne en spisefortyrret person med en normal en. Når den spisefortyrrede får tilbake evnen til å spise og evt har gått opp fra undervekt, så vil forhåpentligvis kostholdet regulere seg etter aktivitet og annet behov. Anonymkode: b6d8f...01f
  6. Med mindre du med plutselig trenger oppussing mener at taket har ramlet ned, er i hvert fall ikke dette det jeg tenker en bufferkonto skal brukes til. Behov for oppussing kommer sjeldent helt uventet.
  7. Jeg er 34, føler det på samme måte, kjenner spesielt på det at barna er blitt så store. Fikk barn tidlig, så de er 10 og 12 år nå. Synes de var babyer "i går" liksom. Sett i ettertid skulle jeg virkelig ønske jeg hadde venta med barn. Jeg føler også at jeg har brukt opp mine beste år på slit. Ble skilt fra barnas far da de var små, og har hatt all jobben med ungene pga. helseproblemer hos far. Nå de siste par årene har det vært mindre jobb med ungene fordi de er større, og jeg har liksom fått "hodet over vannet" og tid til å tenke. Og da føler jeg at hele livet har passert mens jeg har passa unger og vaska klær... Føler liksom at de andre på min alder, som har småunger nå, har fått til mye mer enn jeg og har disponert livet mye mer fornuftig. Anonymkode: 9ed38...b46
  8. BLOMSTERKVAST

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Hun mente kanskje skattekortet😂
  9. AnonymBruker

Jeg kjører vinglete. Trenger hjelp

Kjører du en veldig liten bil? Det er lettere å kjøre jevnt og holde seg på plass på veien med en større bil. Og som flere andre her sier, se langt fram. Da er det lettere å planlegge kjøringen og slipper overraskelser. Anonymkode: 74aa1...9d2
  10. TormodKark

Feminisme

Hadde det ikke vært bedre om vi hadde kalt feminisme for equalisme?
  11. AnonymBruker

Betaler dere for hva dere spiser i tacoen?

Litt av en problemstilling vi har i norge. Tenker du må komme deg ut i verden å få et mer perspektiv i livet enn å gruble over å dele prisen på en tacomiddag. Utover dette; kjøp din egen mat. Så får du det slik du vil selv. Anonymkode: 5ebf8...3a4
  12. AnonymBruker

Barnebursdag i disse koronatider?

Vi har også utsatt. Lite smitte her nå, men mest i solidaritet med alle de andre i klassen som ikke fikk feire denne våren. Litt sånn at alle er sammen om dette. Anonymkode: 3fbb6...ad3
  13. AnonymBruker

Baby 3 måneder forkjølet

Drypp npen dråper saltvann i hvert nesebor. Da kommer snørra som regel ut. Om baby får feber (38+), problemer med å spise eller puste pga tett nese, eller dårlig almenntilstand, så ringer du legen. Og den eneste lua man bruker i 25 ° er en lett solhatt. Anonymkode: 68f88...d6d
  14. AnonymBruker

hvorfor snakket vi aldri om influensa virus før?

Nå er corona en pandemi, veldig normalt å høre om det. Tipper du har hørt om spanskesyken mer enn en gang i løpet av ditt liv, HIV ansees også som en pandemi, det har det vært snakket mye om. Svineinfluensa hørte man jo mye om, det var kun en epidemi. Anonymkode: 5bfe4...b87
  15. Så hun er eks av deg, og det vil si at det ikke er forskjell om du hadde ONS med henne, eller ble kjæresten hennes. Det ble uansett slutt. Anonymkode: 0dd68...15d
  16. AnonymBruker

Noen erfarne barnehageforeldre her?

Det finnes da mange "hettegensere" uten hette Anonymkode: ebb55...2f9
  17. Følelsene til den nye partner vil også gå over om få år og bli til vennskaps føleleser. Alle forhold blir lunken om man ikke tar vare på det og vedlikeholder det. Ingen klarer å ha sterke følelser hele tiden, ingen er perfekte. Man kan ikke bare tenke på seg selv. Hva med barna ? Hvor leit blir det ikke for dem om mor går fra far ? Det er ingen garanti for bedre livskvalitet å finne ny mann. Anonymkode: 780ae...a30
  18. AnonymBruker

Å drikke kun cola

Koffein kan hindre jernopptak og føre til jernmangel. Personen vil nok også føle seg sløv og ha hjernetåke. Sannsynligvis blirtt så vant til det at det ikke merks lenger Anonymkode: 83c64...7a5
  19. AnonymBruker

Mannen beskylder meg for å snoke!

Skulle nesten tro det! Anonymkode: 530ba...631
  20. AnonymBruker

Ikke lov å være sliten når man ikke har barn?

Er sliten nok uten barn, så barn skal jeg aldri ha. Finnes ikke mer egoistisk valg enn å føde barn. Anonymkode: 85732...c3e
  21. Hadde sagt ja med en gang.
  22. AnonymBruker

Ingen alkohol = ingen venner

Det går an å bli med uten at man drikker ja, du trenger jo ikke mase så mye om det. Bestill deg noe som ser ut som en øl/drink og bare join gjengen. Hvis du er chill og hyggelig og morsom å være med så burde det ikke ha noe å si. Anonymkode: 9097c...de9
  23. AnonymBruker

Irriterende barneprogrammer

Brannmann Sam! Dødsirriterende stemmer, og han Georg som får skylden for alt er jo et barnevernstilfelle. Vokser opp uten far og med en psykisk ustabil noe. Ikke rart han strever. Anonymkode: 5219b...09a
  24. AnonymBruker

Han tok karantene tid fra meg

Kan du oppsummere det som har skjedd litt oversiktlig og så si hva som er problemet og hva du ønsker hjelp med? Da blir det lettere for folk å hjelpe deg i stedet for å snakke om hvor rar tråden blir... Anonymkode: f4efc...837
  25. AnonymBruker

Barnebursdag i disse koronatider?

I klassen til mitt barn er alle bursdager utsatt. Det kan være at det blir feiring nå etter 15.juni med tanke på at det slippes opp litt da. De er 23 elever i klassen. Anonymkode: b6c14...a71
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...