Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Når lønner det seg mest å selge?

Vi har en stor enebolig som vi bør få minst 8 millioner for. Den har leilighet med gode inntekter, den beste utsikten i byen og ligger i et ‘godt strøk’. Huset er bygget i 2005. Vi har to barn som fortsatt bor hjemme men det er ikke mange år til de flytter ut. Nå lurer vi på hvor lenge vi bør vente for å selge boligen og kjøpe noe mindre? Boligen blir jo eldre, men er godt vedlikeholdt. Vi har pusset jevnlig opp og den er ganske moderne men ikke hypermoderne. Vi har ikke taklister, rene flater osv. Planen er jo å hjelpe ungene med startkapital når de skal kjøpe bolig. Selv trenger vi ikke så stort hus når vi skal bo alene. Men det er for tidlig å gi dem penger allerede nå, vil det være dumt å vente noen år til? Anonymkode: 83dbf...773
  3. Adu

Sensur

Jeg går forresten på UiO
  4. Hei! Sensuren for et emne jeg hadde er i dag. Vet noen når karakteren kommer? Er det innen kontortid? 9-16?
  5. AnonymBruker

Er sexen ferdig når gutten/mannen kommer? ONS

Har ikke hatt så mange ons, men mannen har stort sett prøvd å tilfredsstille meg før han kommer. Ikke alltid mulig pga alkohol og sånt da🙈 Men sex er jo gøy/digg uten orgasme og, og jeg forventer ikke å komme på random hookups. Jeg må være veldig tilstede mentalt for å komme.. Anonymkode: 7f552...960
  6. Blekkulfina

Jod i svangerskap

Det kan dessverre være for sent å begynne med tilskudd etter man har blitt gravid, ifølge forskning. Men siden dette er forholdsvis nye anbefalinger er nok ikke problemet SÅ stort her til lands, kanskje takket være godt inntak av melk og andre meieriprodukter, samt fisk. «Fordi mange studier viser at jodmangel i svangerskapet har konsekvenser for barna, er oppmerksomheten i altfor stor grad rettet mot å få opp jodinntaket blant gravide. Det tar imidlertid lang tid å bygge opp jodstatus og oppmerksomheten må heller rettes mot høyere jodinntak hos unge kvinner generelt, sier forsker Anne Lise Brantsæter ved Folkehelseinstituttet. Derfor anbefaler de norske helsemyndighetene at unge kvinner bør ha et tilstrekkelig inntak av jod og eventuelt ta tilskudd i god tid før et svangerskap – på samme måte som anbefalingen for tilskudd av folat» https://forskning.no/mat-og-helse-opplysningskontoret-for-meieriprodukter-partner/viktig-a-fa-i-seg-nok-jod-for-man-blir-gravid/1295544
  7. Trine bb

Kredittgjeld

namsmannen kan slette gjeld og hjelpe dere , hvis dere viser at dere prøver og selger ting og går med på en avtale eventuelt. Men 900.000 fordi man har brukt mye på matbudsjett ?
  8. AnonymBruker

Katten min kom ikke hjem inatt....

Hadde kanskje blitt stengt inn i en garasje eller en bod eller noe. Bra hun kom tilbake Men det er viktig å tenke på nå i sommer, når folk kanskje reiser bort og låser garasjene sine i ukesvis... Ville gått til anskaffelse av GPS! Anonymkode: bd182...27d
  9. AnonymBruker

Du vinner en svær sum i Lotto ...

Jeg hadde garantert kjøpt meg egen leilighet. Spørs på sum, men la oss si den var skikkelig stor, også fikset på huset til mamma for der trengs det å gjøres litt. Så hadde jeg, når muligheten er tilstede igjen, reist på en skikkelig luksusferie med cruise eller noe sånn. Og mest sannsynlig tatt ulønnet perm fra jobb og gjort noe annet en periode. Anonymkode: a107e...7d7
  10. Dattera mi satt og hørte på den nå istad, synes den var litt fengende så søkte den på youtube og når jeg hører godt hva ordene sies så innså jeg at de var veldig sterke ord. Jeg gikk litt nedover kommentarfeltet der en hadde skrevet at sangen var laget av kommentarer som var skrevet om utlendinger på nett? Er det sant? Var veldig sterkt assa.. Anonymkode: 6ef5f...f13
  11. Anonym_09

IKM juni

Så spennende 🤩
  12. IkkeAnonymBruker

Medisinere bort personen du er eller kutte ut?

Det er jo ikke snakk om å gjøre noe som helst uten samråd med lege enda. Det er snakk om å høre andres erfaringer og historier før man evt. tar det med lege... Ved legebesøk må man jo ofte møte opp med et klart manus for å få noe ut av det, det har hvertfall jeg alltid opplevd med leger forskjellige steder!
  13. Kollontaj

carolinebergeriksen.no

Siste story til CBE, LKE har filmet. Stiller seg straks opp i figurvennlig posisjon, med bloggerfoten foran. Slutt med det, du er bra nok helt som du er! Sjekk IG-en til Jenny Skavlan, hun tør smile så rynkene synes. Det er sånn vi ser ut. Det er slike folk vi vil se. https://www.instagram.com/p/CA-l3_0AG1y/?igshid=mv0flnvqleu0 Nb. Videoen er reklame.
  14. c0ffebe4n

Kaffebønna får minibønne i Januar! <3

Legen min spurte om vi skulle ta en ultralyd i dag siden jeg alt var der og jeg sa så klart ja! 😁 Der inne er det en stk liten bønne med bankende hjerte og som ligger på rett plass. 💖 Hodet var godt synlig, den var større enn kroppen så det ut som, haha! Han nevnte flere ganger at han ikke er proff i ultralyd, så at jeg skulle ta størrelse med en klype salt, men han målte to ganger 11+ uker! Av alle ultralydbilder jeg har sett liknet det mer på en 8 ukers, ikke 11. Men jeg er jo i alle fall ikke proff der. Vi skal sjekke neste uke igjen bare for å være sikker! ☺️
  15. AnonymBruker

"Hurra, da ringer jeg jobben og sier opp." Anonymkode: ab844...a8a
  16. AnonymBruker

Jeg vet allerede hva jeg skulle gjort om jeg vant, så hadde vært helt ærlig. "Tar med meg pengene til Las Vegas og koser meg meg gambling, damer og sprit til det er tomt". Anonymkode: ee8bd...421
  17. AnonymBruker

Ex On The Beach 2020

Unnskyld men.... i traileren/promoen til ex så viste de vel at Sandra på et tidspunkt slo til/dyttet Pierre? Tror hun slo til han i ansiktet for å være helt konkret.... dette har de ikke vist i noen episode? Anonymkode: 7f465...2eb
  18. Leo

Skjæra holder oss våkne og plager katta

Er det noe sted, for eksempel på andre siden av huset, hvor du kan gi dem noe spiselig? Jeg har med stort hell strødd litt kattetørrfor rundt om på den delen av plenen som ikke vender mot soveromsvinduet og da går de der og leter etter det i gresset fremfor å "bråke". Her er det egentlig pilfinken som er mest plagsom og der har jeg også brukt noe av det samme trikset: Mat på en annen side av huset enn soveromsvinduet er.
  19. Stine123

Urolig i magen etter sædsvelging

Har du? Æsj, har kjent tendenser før, men ikke såpass som nå. Men 3 ladninger ble kanskje for mye😂
  20. Selvfølgelig er det reklamasjonsgrunn. Reklamasjonsfristen er to år i henhold til forbrukerkjøpsloven. Når gjenstanden er såpass ny vil det i praksis også være butikken som må bevise at skaden skyldes utilsiktet bruk og ikke vanlig slitasje.
  21. AnonymBruker

Hvorfor kler man tvillinger likt?

Akkurat dette. Det er praktisk fordi det forhindrer krangling. Anonymkode: 612c9...a53
  22. AnonymBruker

Kan noen hjelpe meg å regne ut strømmen?

Nå skjønner jeg! Tusen takk ts Anonymkode: f8e56...160
  23. AnonymBruker

Kredittgjeld

Øke inntekt er nesten umulig, men selge ting kan man. Det blir hardt å kutte masse på ting med 3 barn. Rett og slett brukt for mye å levd lang over behov med mat budsjett og andre ting, ikke noe spesielt ferie. Men namsmannen kan ikke hjelpe her trur du? Anonymkode: 9af45...0b4
  24. IkkeAnonymBruker

Man kan jo alltids bare si "vet ikke enda"!
  25. AnonymBruker

Sløse det bort på kokain og horer! 😂 Anonymkode: 47d2d...e6b
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...