Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Det er slutt, men jeg tror jeg dreit meg ut😅råd?

    Det gjorde jeg, og jeg beklaget meg til han for det og at det ble feil av meg. Og etter det har jeg ikke tatt noe form for kontakt eller svart. Alle kan gjøre feil Anonymkode: 2740a...400
  3. AnonymBruker

    Hyling og sutring om etterfylling av påskeegg!

    Vi etterfyller ikke verken påskeegg eller julestrømper, men den avgjørelsen har vi måttet stå i helt selv. Argumentet om at påskeharen eller nissen ikke har anledning, har blitt torpedert i god tid før seksårsdagen av mine små skeptikerbarn. De vil gjerne ha tradisjoner som penger for tenner, påskeegg og julegaver, men de skal ha seg frabedt å bli forsøkt lurt. Om noe ikke står til forventningene, vet de hvem de skal skylde på. Men de vet også bedre enn å lage baluba over mengde godteri. Anonymkode: db2de...a0f
  4. LadyGrey

    Noen som har litt dyrlege erfaring?

    Så derfor måtte du lage en tråd er på KG om det? Du ville ha råd og det fikk du. Og hvis hunden er 12år gammel ville jeg iallefall ha kontaktet veterinær. Ja det koster å dra til veterinær, men sånn er det å ha dyr. Er noe som heter at; er man i tvil så er man ikke tvil.
  5. AnonymBruker

    Mannen din er utro!

    Vi begge ønsker at den andre bare kan fikse selv. Mer effektivt, slipper forstyrre den andre. Dessuten hender det at telefonen ligger i huset, mens man er på trening, i badekaret, eller i hagen. Anonymkode: 6f98d...1ee
  6. AnonymBruker

    Albueleddsdysplasi hund - erfaring?

    Min hund har grad 3 og ble operert da hun var 9 mnd. Har hele tiden passet på hvilket underlag vi går på (unngår asfalt), gjør mye styrketrening. Er med på korte og flate fjellturer, så bruken er en del begrenset ja. Svømming er supert👍🏼 Det ble ikke et aktivt liv med mye trening slik som vi trodde da vi kjøpte hunden, men hun har hatt det bra😄 Kommer aldri til å operere en hund for dette igjen, rehabiliteringen var lang og det var vanskelig å holde en sprek unghund i ro🙈 Anonymkode: d11fe...c51
  7. Jeg tror jeg prøver meg et par uker og håper at jeg ikke går i minus! Jeg ser at de har kleshengere, men vet dere om man må betale for det? I så fall vil jeg heller ta med mine egne. Vet dere hvor ofte man burde rydde i standen, blir det veldig rotete? TS Anonymkode: 507c3...889
  8. Frøkenfryden

    Fortell noe skikkelig uinteressant!

    😮
  9. AnonymBruker

    Han bestiller mat og drikke før jeg kommer

    Haha, eller hvis hun ikke vil treffe ham mer kan hun avtale en date og sørge for å være ferdig spist når han dukker opp på restauranten. «Beklager, men jeg har allerede spist, jeg. Hadet!» Anonymkode: 3e939...94a
  10. AnonymBruker

    Mannen din er utro!

    Jeg bruker stadig mannen sin telefon og han min. Vi kan nok de fleste kodene til hverandre også.. men jeg leser ikke hans private kommunikasjon med andre. Aner ikke om han leser min, men tror ikke det 🤷‍♀️ Anonymkode: 30a37...086
  11. Dyrevennene her inne er helt absurde i tankegangen. De oppfordrer til å metodisk stjele en katt.
  12. AnonymBruker

    Mannen din er utro!

    Det ville vært et tllitsbrudd ovenfor mine venner. Det vet han. Anonymkode: 6f98d...1ee
  13. Cid

    Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

    Mente ikke å amputere her, mente at de skulle operere på og eksperimentere med beina. Kanskje du ender opp med supersterke bein
  14. AnonymBruker

    Mannen din er utro!

    Da ber jeg kjæresten ringe meg, jeg tar ikke hans telefon og ringer meg... Anonymkode: 28349...4e1
  15. AnonymBruker

    Barnet har fått neglesopp og legene gjør ikke noe

    Som kvinne, der tablettur svikter, er jeg enig i denne. Det er mye hjelp i å slipe ned og behandle. Selv går jeg til pedikyr hver 8. uke. da slipper man tykke negler, de blir fint formet, og farge maskerer misfarge. Kan være et tips nå når hun er tenåring, og vil at det ikke skal synes overhodet. Men finn en som vet hva de holder på med, og utfører tørr-pedikyr. Disse med fancy fotbad gjør det potensielt bare verre. Anonymkode: a1f9a...3d9
  16. AnonymBruker

    Noen med redningshund her?

    Tviler på at det finnes noe særlig statistikk på når folk «gir opp» ettersom det nye programmet kun er et par år gammelt. Men modul 2 er helt grunnleggende ferdigheter, selve utdannelsen skjer i modul 3. Om det grunnleggende ikke er skikkelig på plass vil du kunne slite med å komme gjennom modul 3. Om enn vil du kanskje bruke litt lengre tid enn gjennomsnittet. Hvilken hund har du? Anonymkode: cbb56...9ba
  17. Enig der, det er svært lite profiler fra kvinner som ønsker seg en elsker/fast venn.
  18. sprettballen

    Therese Lien

    Jeg tror jeg har spurt om det før, men husker ikke og jeg noterte det ingen sted. Hvordan melder man inn umerket reklame?
  19. Hoppetaujenta

    KG såpeopera

    Om jeg hadde hatt en hatt, så skulle jeg tatt den av nu.
  20. Helene1982

    Datingperpektiv fra mann 50

    Kunne de det? Jeg vet ikke hva kjæresten min tjener, men vi betaler omtrent det samme når vi er sammen. Om han hadde tjent halvparten, hadde jeg merket det. Om han tjener litt mer eller litt mindre, spiller det ingen rolle, da vi har lignende økonomiske livsstil. Jeg har mange fine relasjoner med mennesker som har ulik økonomi enn meg, men for meg er ikke de kjærestekandidater. Det samme gjelder religion, hokus pokus-tenking, ønsker flere barn, eller kriminelle.
  21. AnonymBruker

    Det er slutt, men jeg tror jeg dreit meg ut😅råd?

    Så du tar kontakt i et svakt øyeblikk, han følger opp men du ønsker ikke kontakt likevel. Og nå prøver du å vri det til at det er han som pusher på for å ha kontakt. Det er intet mindre enn ..... Anonymkode: b7b3d...da6
  22. HSV50

    Mannen din er utro!

    Dette. Jeg har tillit til min partner og zero behov for tilgang til telefon eller pc.
  23. Cuntzilla

    Mannen din er utro!

    Kjapp test om det er tillit i forholdet - gi telefonen til partner og se om de begynner å lese meldinger.
  24. Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det, TS. Ei heller har jeg noen gode råd å gi, dessverre. Jeg ville bare si at jeg syns du er kjempesterk og tøff som tør å snakke om dette, og jeg skulle ønske jeg kunne gitt deg en stor klem 🤗 Anonymkode: 3bebb...eb5
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...