Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. herzeleid

Trump motiverer unge sinte menn

Kan jo hende at retorikken mot unge menn har gjort dem sintere? Ellers ser jeg gjerne kilde på at 36 stykker har utført vold i Trumps navn.
  3. Her finner du svaret: https://www.finansportalen.no/bank/bankinnskudd/ Anonymkode: 8629b...c19
  4. Ikke noe problem å bruke den permanent, men ville brukt en god madrass til å bruke oppi. De reisesengene jeg har vært borti har heller ikke hatt justerbar bunn, noe som kanskje kan være litt klønete i starten Anonymkode: debfe...300
  5. AnonymBruker

Nysgjerrig på folks energinivå

Lavt stoffskifte her, er oftere sakkosekk enn sprettball 🤷‍♀️ Anonymkode: 52067...d90
  6. AnonymBruker

Flytte - igjen? Tenåringer.

Hvor stort er huset? Og hvor mange barn har dere? Anonymkode: 4b37e...989
  7. Kan de ikke bare sette dem i land der de dro fra?
  8. Jeg er født i 75, og vi brukte sololje med faktor 2 (🙈) husker noen brukte mandelolje helt uten solfaktor, det holdt jeg meg unna. På 90 tallet drev jeg et solstudio, de gamle gode studioene med betjening hele tiden hvor du kunne få personlig svar og råd for din hud uten å bare lese på en plakat som man må nå (grøss, mye kan misforståes av en slik plakat) og skikkelig vask av solsengene etter hver kunde. Der brukte jeg lav solfaktor og prøvde å spre det til kundene, men det var veldig få som ville bruke det, det var om å gjøre å bli brunest på kortest mulig til på 90 tallet. Savner dette solstudioet hvor man fikk personlig hjelp til akkurat din hud og det var så hyggelig miljø at flere kunder kom innom bare for å ta seg en kaffe og skravle, det var tider som jeg savner 😧
  9. AnonymBruker

Han har en elskerinne - og det vet jeg.

Man kan ikke bedra noen så lenge uten å være, i det minste, 50% psykopat. Empatien er jo skrellet av mennesket.. Nei, jeg digger deg ts ❤️ du gjorde dette på en ordentlig måte, hvor du kan se tilbake og være stolt av deg selv, samtidig som det kanskje er den handlingsmåten som gjør at det svir aller mest på pung 🤷‍♀️ Anonymkode: c2e97...23d
  10. AnonymBruker

Hvordan kan min mor vite at jeg har skiftet bank?

TS må synes at det er en særdeles privat affære siden hun følte seg så truffet av kommentaren til moren og startet en tråd om det. Antakelig visste ikke moren det, hun bare fisket hos en datter som lett blir usikker på seg selv. Anonymkode: 66fad...364
  11. Peter007

Barnebidrag rettferdig

Jeg har skjønt det. Men vil poengtere at det er ingen rett du har som ditt innlegg inntrykk av
  12. AnonymBruker

Lampe, men ingen stikkontakt i nærheten.

Er det en slags nødlader til stikk du tenker på? Vet ikke om det finnes, men det var veldig smart! Tenk å kunne ha med noe sånt på hytta! Håper noen lager det 😅👍🏻 Anonymkode: bbf06...362
  13. AnonymBruker

Flytte til Arendal/ Arendalsområdet

Har god kjennskap til alle stedene, og anbefaler Fevik på det varmeste. Fevik er fantastisk 😍 Det er et tettsted i Grimstad kommune, på lik linje som Tromøy, Hisøy og Nedenes er i Arendal kommune. Fevik har i mine øyne alt- matbutikker, ny flott skole og noen av de flotteste strendene som er på Sørlandet (++). Ligger omtrent midt mellom Arendal og Grimstad. Jeg vokste opp der og lengter veldig tilbake! Heldige deg som har muligheten til å bo på Sørlandet 😃 Anonymkode: f5ec3...ba6
  14. AnonymBruker

Hvem er Norges mest veltalende person?

Politikere er ofte veldig upresise, bruker nye ord. Synes Hadja Tadjik er blant de bedre, selv om jeg ikke stemmer AP. Jeg tenker at både ordforråd, formuleringsevne og uttale teller. Synes dyktige mediefolk kjennetegnes ved å være veltalende. Fredrik Solvang, Guri Solberg. Nylig avdøde hoffreporter Kjell Arne Totland var veltalende. Anonymkode: 5e695...197
  15. AnonymBruker

Få boliglån når man går på AAP.

Mannen min er i 100% fast og stabil jobb. Jeg var på AAP med kronisk sykdom og dårlig prognose. Fikk avslag etter avslag, før det til slutt gikk gjennom. Vi hadde mer enn nok oppspart egenkapital. Er nå 100% ufør. Så ja, det kan gå. Anonymkode: 9bef8...0e8
  16. EvaLena

Gutt som sier han får lite mat hjemme

Barn sier mye rart. Vi hadde ei nabojente som gikk i klassen til min eldste. Hun spiste middag hos oss sikkert 6 dager i uka. Det var helt merkelig de gangene hun ikke spiste hos oss. Moren hennes jobbet kvelder og faren var hjemme hver ettermiddag, men han er nok ingen kokk. Hun spiste som en ulv og kunne ofte spørre hva vi skulle ha til middag og det var automatikk at jeg dekket på til henne hver dag. Hun fikk mat hjemme også, det vet jeg fordi faren ropte inn begge til middag, men hun ville heller spise hos oss. Jeg syns du skal se det ann litt og heller spørre denne gutten litt mer om hvordan det er hjemme. Jeg syns likevel det er merkelig st foreldrene ikke ringer og spør hvor barnet er i alle disse timene. Har gutten mobil og kanskje sier ifra selv?
  17. AnonymBruker

Du får nok ikke av banken, men kan få startlån i kommunen. Anonymkode: cc6b8...650
  18. Jobbermedbarn

Pilotfrue

Amen! TV2 er jo med på denne ville eksponeringen av bloggerbarna, kanskje på tide å se på sine egne etiske linjer ifht eksponering? Så lavmål at man nesten ikke tror det man leser!
  19. Er det noe problem med å gjøre det? Reisesenger er jo rimelige i innkjøp, og babysenger har jo uansett begrenset brukstid. Anonymkode: c8e7f...52e
  20. AnonymBruker

barnefarens samværsrett

Du kan ta med babyen og dra på besøk til far og bestemor. La dem bli kjent med babyen hjemme hos seg selv, så du slipper å ha dem inn i din stue. Etterhvert kan du stikke ut en time eller to, og øke gradvis når det går bra. Lykke til. Anonymkode: 7f8b2...389
  21. A-hunter

KG brukere og utdannelse/jobb?!

Det stemmer ikke. Men det er ikke helt bak feil mål heller. Store deler av min arbeidsdag kretser seg rundt tematikk deler av advokatbransjen sysler med og vi er ofte involvert i de samme sakene. Kall det gjerne en gåte, jeg har sagt mitt om dette nå.
  22. Uglesjel

Pilotfrue

Hva er verst egentlig at dem begge to eksponere sønnen hele tiden eller at såkalte folk "snikfotografere" gutten? https://www.tv2.no/underholdning/10780026/
  23. AnonymBruker

....dersom det er snakk om Husbanklån. Anonymkode: 7e0e6...e91
  24. AnonymBruker

De som stjeler andres ektefeller

For ei drittkjerring! Kan nok forestille meg at det er lett å legge skylden på en slik person, og forsvare det å gå videre med ekteskapet og dermed slippe å bryte opp et hjem. Selge hus, unger annenhver uke etc. Av og til virker det lettere å bare lukke øynene. Men hva skjer neste gang mannen treffer en homewrecker på byn? Eller homewrecker-sekretæren på julebordet? Han ble jo tilgitt sist gang. Det er jo ikke hans feil!! Sannheten er at hvis han hadde vært en mann som er verdt å samle på, så hadde han sett på homewreckeren sin oppførsel som invaderende, ikke smigrende. Finnes det slike mannfolk? Som er trofast selv om de blir angrepet av homewreckere? Får da håpe det! Ellers er jeg heller singel. Er noen utro mot meg, så er det hans feil! Om han ønsker å dytte skylden videre til homewreckeren, så får de krangle om skyldspørsmålet seg i mellom. Jeg holder kun mannen (eksen) ansvarlig for utroskapen. Jeg tar selvsagt ansvar selv for ting som ikke har vært bra i forholdet som er min feil. Men ikke utroskap. Det er KUN den som har vært utro sin feil. Hans eller hennes valg. Anonymkode: f3996...f06
  25. AnonymBruker

Det teller til din fordel at du har barn. Ellers svært vanskelig med AAP Anonymkode: 7e0e6...e91
  26. Augustotejerina

Relasjoner og vennskap

Det ville være fint å bli kontaktet når de er på topp også. Ja, det er ikke godt, jeg vil jobbe på det. Jeg vil være den beste versjonen av meg selv.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...