Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Sex med bekjent fra "gamle dager" - men han har dame

    Ja, det er sikkert det lureste. Men jeg vil ikke ha sex med randoms fra Tinder, de kan jo være voldelige psykopater for alt jeg vet 🤷‍♀️ Å velge en bekjent virket liksom så enkelt og trygt. Anonymkode: 01420...e7b
  3. Helene1982

    Når menn måler meg med blikket opp og ned «ukontrollert»

    Jeg tror du overkompliserer. De fleste arbeidsplasser har en kleskode som er mer konservativ enn fritidsanntrekk. Både menn og kvinner kan tenke at en kollega er sexy, men jeg mener at selvkontroll er løsningen heller enn at alle må gå med heldekkende antrekk som kvinner i ikke-vestlige land bruker, slik at enkelte menn ikke skal føle seg fristet. Keg mener at det er nedlatende mot menn å tro at de ikke evner å oppføre seg innenfor sosiale normer uten fysiske sperrer. Jeg mener at vi alle ser på og beundrer vakre mennesker, men vi har også evne og vilje til å oppføre oss på en måte som ikke er støtende eller ukontrollert.
  4. AnonymBruker

    Manglende initiativ fra menn på Tinder

    Er du litt passiv selv? Bare svarer, liksom? Kan hende andre matcher stjal oppmerksomheten. Sånn er det. Man prater litt her og der og går videre med de mest interessante eller de man matcher best med. Anonymkode: 8555b...43c
  5. AnonymBruker

    Sex med bekjent fra "gamle dager" - men han har dame

    Hva synes du selv da?Virker det som en god ide? Anonymkode: e15f0...346
  6. AnonymBruker

    Turområde, Oslo?

    Bygdøy Frognerparken Akerselva Ekebergparken Vet ikke tilstanden i markaområdene nå. Men tipper det fortsatt er mye gamle såler etter skiløyper innover. Anonymkode: 6d70f...d38
  7. Barnehagen har et fast opplegg for å feire bursdagsbarn, og barnet mitt hadde gledet seg masse til å feire 5års dagen. Bursdagen var på torsdag og barnehagen flagget, men de hadde ikke hatt tid til å feire barnet. Barnet var helt knust da jeg hentet og forsto ikke hvorfor akkurat han ikke skulle feires. De ansatte så at barnet var lei seg, men sa bare «Beklager, vi rakk ikke det i dag». Er det vist i å ta det opp med barnehagen? Anonymkode: 49969...efa
  8. Og den katolske kirke har holdt endel tilbake tidligere men jo fredens religion er or d d verdens fiende i forhold til fremskritt Anonymkode: d15df...b2e
  9. AnonymBruker

    Sex med bekjent fra "gamle dager" - men han har dame

    Finn en annen å ha sex med da, hvis det ikke er dypere enn det? Anonymkode: d6b33...02a
  10. Ciaran og Ciara

    Hva var det siste du puttet i munnen? 😗

    Egg & Bacon og Appelsinjuice er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå.🥚🥚🥚🥚🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🟠🟠🧃🧃
  11. Ciaran og Ciara

    Fortell noe skikkelig uinteressant!

    Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰
  12. Bamseklemmer

    Når menn måler meg med blikket opp og ned «ukontrollert»

    Jeg synes vi vandrer litt bort fra TS sitt innlegg, for nå diskuterer vi som to arbeidsledere😉 Jeg lurer kanskje mest på.. Hva foregår i hodet på disse kvinnene som liker å eksponere seg? Men jo.. jeg har også forståelse at kvinner bare vil kle seg pent.. Men problemet med pent antrekk, er fordi mange menn synes det er sexy. Da blir det et blikkfang enten hun liker å eksponere seg eller ikke.. Men jeg har heller ikke vansker med å se, om hun liker at jeg ser på henne. Så problemet mitt har jeg løst forlengst🤭 Men at menn sikler uten lov og mening, det vil det alltid være..
  13. Det sier seg selv. Voldtekt er å ha sex mot sin vilje. Anger er noe man gjorde frivillig men angrer på i ettertid. Anonymkode: 14060...d6c
  14. Helene1982

    Kvinner og markedsføring om Barbiefitte, frustrert.

    Det er basert på søk, ikke avlytning, og har man samme ip-adresse, vil man oppleve å se resultater fra andre enheter tilknyttet samme nett.
  15. AnonymBruker

    Sex med bekjent fra "gamle dager" - men han har dame

    Altså jeg bryr meg jo ikke om hvor mye sex han eventuelt får hjemme, det er ikke tema i det hele tatt for min del. Jeg har lyst på sex, og han er tilgjengelig. For meg er det faktisk ikke noe dypere enn det 🤷‍♀️ Anonymkode: 01420...e7b
  16. Jeg var imot samtykkelov lenge, da jeg trodde at folk forstod samtykke, da det er lett for meg. Er mannen full, ligger livløs, men han er ikke fysisk med meg for å stoppe mine tilnærmelser, spiller det ingen rolle om vi er fulle - jeg forstår at han ikke er hypp på sex. Han kan si: skal vi gå ut til de andre, jeg er litt full eller at tilnærmelsene kun kommer fra meg, mens han ler og jeg forstår fortsatt at dette ikke er samtykke. Dette er åpenbart ikke tydelig for alle, som er grunnen til at jeg deltok på demonstrasjonen i Oslo på torsdag. Jeg skulle ønske vi ikke trengte samtykkelov, men det gjør vi åpenbart.
  17. De gamle samfunnene i midtøsten var jo langt fremme i utvikling i flere tusen år. Helt til Islam kom på 650-tallet, da stoppet alt. Og det er fortsatt full stopp den dag i dag. Kunnskap som oppstod i antikkens europa lever vi fortsatt på i dag. Mange auropeiske samfunn var langt fremme i utvikling. Helt til kristendommen fikk tak. Da var det full stopp helt til opplysningstiden på 1700-tallet. Hadde det ikke vært for opplysningstiden så hadde Europa vært der midtøsten er i dag. Det indiske subkontintet har vært dominert av hinudisme i flere tusen år. Så der har det vært full stopp i utvikling siden da. Jeg er ikke så godt kjent med hvordan det var der før hindusimen. Men tipper de var relativt utviklet frem til hinduismen fikk tak. Det begynner å se ut som et mønster dette her. Anonymkode: 6cf31...06d
  18. AnonymBruker

    Hvorfor dusjer dere så mye?

    Fordi vi er skitne og lukter dritt. Anonymkode: 438c9...f53
  19. AnonymBruker

    Toller vs. sykepleier

    Kan du presisere HVA som er likt? Eneste fellesnevner jeg kan se er at de jobber med mennesker 😅 Anonymkode: 5fbc0...1b5
  20. Problemet er vel ikke så mye at man ikke kan spore de, men at man ikke klarer å straffeforfølge. Det er godt kjent hvor disse callsenterene som opererer i svindelmarkedet faktisk befinner seg. Anonymkode: 045db...71c
  21. I dag
  22. AnonymBruker

    Kvinner og markedsføring om Barbiefitte, frustrert.

    Så det var bare tilfeldig? Kjempe bra om det var. Satt ute med to jeg kjenner, og de begynte å snakke om dette. Da fikk jeg se med egne øyne at telefonen så ut til å lytte. De sa spesifikke ord i en samtale, så fikk de reklame om de ttingene. De valgte å si ting som, å jeg er nødt til å pusse opp badet. Så kom det bade innredning, verktøy og lignende. Begge sa de opplevde dette før de delte det med hverandre. Har sett noen her inne nevne det i tilegg. Anonymkode: a1fba...b33
  23. Det ordner seg for snille jenter sier de.Jeg har troen på deg👍 Anonymkode: 4805d...0a6
  24. AnonymBruker

    Dere som tjener millionen

    Joda, så lenge man prioritere bort mann og barn så går det nok. Anonymkode: 13226...74c
  25. AnonymBruker

    Når menn måler meg med blikket opp og ned «ukontrollert»

    Fotoner er for alle? 😄 Anonymkode: 1e20d...0ab
  26. Ikke for meg. Et samlivkrever så mye at det er umulig å bestemme noen kun utifra hvordan de ser ut. Utsendet kan gi en rask og kanskje feildømt pekepinn på at noen ikke passer, om livstilen foreksempel synes. Som at det hender jeg kan se på noen at de bruker dop. Har bare sett tinder gjennom andre plattformer, som underholdning/tilfeldighet. Og har da tenkt, kunne jeg svipet? Å det handler ikke bare om utsendet, men hvilken person de utrykker at de er. Kan se at en mann er objektivt kjekk, men bedømme han som feil for meg uten å egentlig vite. Men kan jo se han er kjekkere enn jeg er pen også, men det er mest livstilsgrunner. Og ting som bare er turn off. Er ikke så sport fan, derfor kommer jeg sikkert ikke til å svipe på dem som har trening som hobby så fremt de ikke viser noe annet som tiltrekker meg. Jeg trener. Men du vet, gymmere, fotballspillere, skigåere, er redd det må innebære meg på noe vis. Jeg liker yoga, gå tur og dans. Nei til ski 🚫 Anonymkode: 5370a...202
  27. Million

    Toller vs. sykepleier

    Nei, det er det sykehuset som gjør. Politiet tilkalles av tollbetjentene, og politiet følger den mistenkte til sykehuset der det tas røntgen, utført av helsepersonell, for å se om personen har noe innvortes. Tollerne står IKKE og utfører "anal naken visiterer" folk og pirker folk opp i rumpa.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...