Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Jentenavn på E

Eileen Anonymkode: 448b8...265
  3. Hoppetaujenta

Jaja---siste ordet

Jeg så ikke på MGP i går, men har alt sammen på ørene nå. Det er bedre å slippe å se alle fremtoningene.
  4. ViljaH

Blande meg i vektproblemer til niesen min?

Jeg synes du skal spørre vennlig mor på tomannshånd hvordan de forholder seg til barnets vekt. Si du er bekymret fordi du er glad i jenta. Ikke prøv å belære moren, men gi ros for de tiltak de måtte gjøre for å forsterke dem. Hvis de får hjelp av profesjonelle skryt av det, hvis ikke så foreslå det. Moren blir sannsyligvis fort defensiv her, og da lukker hun ørene, derfor må du ta det pent og vennlig. De trenger nok hjelp som famile her, til å lære gode matvalg og hvor stor porsjon kroppen behøver. Det du kan gjøre praktisk er å ta med jenta på tur og aktivitet. Tamed sunn lunsj på turene.
  5. Gent82

Føler meg ikke trygg i Norge lenger.

Jeg ser hvordan du debatterer her, og så husker jeg den klima-tråden du hadde,..og så får jeg bare så lyst til å gi deg en klem. A-aw!
  6. AnonymBruker

Du som strikker

6-700 i året kanskje. Strikker gsnske seint så blir ikke så masse. Anonymkode: 145b2...a69
  7. Minlillelykke

Kjære alle sammen, har dere noen erfaringer

Nei, de plaget han ikke, men det begynte å bli mange av dem. Hvis de åpner seg bør de plastres. Vi kjøpte pyrisept med spraytut, så sprayer på, lar det tørke og smører på ett tynt lag med brulidine, morgen og kveld
  8. AnonymBruker

Urettferdig , for hvem ??

Når du har behov for søvn i en slitsom periode så er det et dårlig argument fra mannen din at han vil sove lenge i helgene. Når mener han at du skal få sove lenge da? Anonymkode: d09aa...e55
  9. AnonymBruker

Optiker og briller - Stor forskjell på pris?

Har brukt Specsavers Tromsø i ti år, og har vært fornøyd. Bruker progressive briller, og får briller og solbriller for samme pris som én brille hos de dyre kjedene. Til dere som er misfornøyde med brillene; klag! Feil kan skje hvor som helst. Jeg har fått dyre briller som flasser hos interoptik, og fått nye. Og jeg fikk feil glass hos Specsavers en gang, det rettet de selvsagt opp i. Anonymkode: f10e8...fe9
  10. AnonymBruker

Jentenavn på E

Ellinor er så nydelig 🤩 Det het min oldemor 🙏 Anonymkode: 2cfdb...010
  11. Ironi? Det skrives grammatikkbok. Anonymkode: 0b837...3d1
  12. AnonymBruker

Stokke newborn seat

Ja, det er den jeg har også. Solide greier. Anonymkode: 7cace...36e
  13. AnonymBruker

Uføre og barn

Barnestønad? Anonymkode: 70833...feb
  14. I Grosny

Hvorfor ikke stemme rødt?

Dersom Rødt får rent flertall så stiller vi svært dårlig. USA kan ikke akseptere en "kommunistisk diktator" og vil sende bomber, sanksjoner og terrorister mot oss for å få regimeskifte. Den største reelle trusselen mot Norge er USA, og så lenge vi er bikkja deres, så gir det en viss trygghet. Når det er sagt, jeg mener at vi må bygge opp igjen Norges forsvar samt, tømme de trojanske hestene (USA-baser), men dette må gjøres på en såpass myk måte at USA ikke tilter, og jeg tror det bør etableres en nordeuropeisk forsvarsunion basert på Norden og Tyskland og kanskje noen flere.
  15. AnonymBruker

Jentenavn på E

Det høres gammeldags ut, i hvert fall. Anonymkode: 1e218...4ee
  16. Jeg har en baby som er 7 måneder som ikke er den store soveren. Jeg har lest er sted at babyer mellom 6-12 måneder sover ca 12-14 timer per natt, men min baby sover ofte bare 9 timer om natten og 3 lurer på ca 30 minutter på dagtid. Er ikke dette fryktelig lite? Er det noe jeg kan gjøre for å få han til å sove lenger? Anonymkode: d3b6a...43c
  17. AnonymBruker

Sulten hele tiden.

Grønnsaker har så godt som ingen kalorier. Kutt opp en passelig stor boks med forskjellige grønnsaker, tygg godt før du svelger og drikk et stort glass vann til. Det fyller garantert opp og gir en bedre følelse i kroppen. Man spiser seg ikke overmett på grønnsaker. En blir bare "usulten" av det. Nøytral i magen. Anonymkode: 2de98...c4b
  18. AnonymBruker

Du som strikker

Hvor mye bruker du på garn og strikkeutstyr sånn ca i året? Anonymkode: a7d09...e11
  19. AnonymBruker

Innafor å bære en 3 åring?

Bar store deler av barnetoge f.eks, og ho fylle 4 i august 😅 Anonymkode: ec4c3...43b
  20. AnonymBruker

Jentenavn på E

Jeg virkelig elsker Edel, men vi har en i familien allerede. Ts Anonymkode: cbcf1...7a8
  21. Jeg er utrolig fornøyd med specsavers. De er helt super på kundeservice. Jeg har ikke noe å utsette på kvaliteten på brilleinnfatningene derfra. Denne gangen har jeg kjøpt merkeinnfatninger, også kjøpt his specsavers. Tidligere brukte jeg brilleland, og interoptik, men er så fornøyd med specsavers at jeg forholder meg til de.
  22. AnonymBruker

Jentenavn på E

Jeg vil ikke ha «alle navn som starter på E.» Jeg vil ha «oldemornavn». ts Anonymkode: cbcf1...7a8
  23. Tynn lue uansett på baby, og lette klær og tepper til å regulerer temperaturen i vogna når det er varmt ute. Anonymkode: d961b...1c1
  24. AnonymBruker

Usikker og litt svett.. Barn eller ikke??

Jeg synes ikke du bør kaste bort mer tid på denne mannen. Han ønsker jo tydelig ikke barn. Du og ditt fremtidige barn fortjener en mann som ønsker dere begge og som står støtt ved dere. Ta deg litt tid og tenk kun på deg selv, vær dønn ærlig mot deg selv om hva du ønsker for fremtiden, hvilken type mann du ønsker å dele livet med og ta en avgjørelse. Kjenner litt igjen måten du beskriver han på og vet at det er veldig vondt og vanskelig å takle noen som er på den måten. Derfor vil jeg råde deg til å gå så fort som mulig, bearbeide og starte letingen etter en mann med like ønsker for fremtiden som deg. Du sier også at han er svigermors drøm. Men er han din drømmemann? En du ikke kan snakke fritt og ordentlig med? En som ikke ønsker barn med deg, en som ønsker at du aborterer? Anonymkode: 7d36b...60e
  25. Solhatt med øreklaffer bruker vi 😊 Har også en varm baby. I vogna på tur svøper jeg med tynt teppe og ungen ligger i bare bleia. Anonymkode: b486b...ea1
  26. FirstNameLastName

Prinsessen ny kjæreste

Jeg hadde en kort stund i lignende alternativmiljø da jeg var ung, lost og svært søkende etter svar. Jeg ble et lettlurt bytte for både sjarlataner, men også andre lost'e mennesker som faktisk trodde på behandlingen de solgte (for en svært høy pris!). Er veldig glad jeg kom meg ut av det der, og heller fant fotfeste i verden på en jordnær måte. Så jeg har all forståelse for at Martha er en søkende person. Hun virker som hun har vært helt fremmedgjort i rollen som prinsesse og det å bli født inn i en såpass spesiell stilling. Samtidig har hun jo ingen skrupler med å tjene godt på rollen sin som prinsesse, kanskje hun syns hun fortjener det mtp at hun egentlig aldri ville valgt å være prinsesse? Kanskje hun syns hun gjør det beste hun kan ut av en situasjon hun egentlig ikke ville valgt selv (altså å være kongelig)?. Jeg bryr meg egentlig ikke. Jeg er ingen monarkist. Jeg anser kongefamilien som lite mer enn Norges rikeste NAV'ere, Men Martha er et godt eksempel på at man burde nedlegge hele greia. Med unntak av pengene og komforten det å være kongelig har gitt henne, tipper jeg hun hadde hatt det bedre med å bare være "Martha Louise Haraldsen" eller sånt.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...