Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Er dette en slags veps? Hornisse?

Kult, aldri hørt om. Takk for svaret! Anonymkode: e2f2c...53f
  3. AnonymBruker

Venninne som ikke forstår sammenhengen med vekt og høyde

I'm not fat, I'm just big boned! Anonymkode: aaa05...960
  4. Hvor mange kvinner i tråden har diskutert eller kritisert gamle griser egentlig? Jeg ser bare de fleste snakke om bikini mote Anonymkode: baa06...12f
  5. AnonymBruker

Samletråd for tolking av graviditetstester

Kan noen hjelpe meg her? Jeg har akkurat begynt som prøver, og er på første periode, og har aldri tydet tester før. Men denne ser jo ganske positiv ut? Skal få mensen på torsdag. Håper selvfølgelig det går vår vei, men hadde aldri sett for meg at det skulle gå på første forsøk. Anonymkode: b36c9...ee4
  6. Han prøver vel å unngå spørsmål som: «synes du hun er pen?» « Hvorfor følger du henne?» « Har du ligget med henne før?». Virker som du prøver å se på mobilen hans, TS. Anonymkode: 58214...98c
  7. Har ingen råd.. Men er i samme båt.. Og det er forferdelig!
  8. AnonymBruker

Til de som har en elsker

Fordelen må jo være det dyriske begjæret vi har ovenfor hverandre... og ettersom vi ikke møtes så ofte så er noen kyss nok til å gjøre oss helt ville🤷‍♀️ Ulempen er å få kabelen til å gå opp og stresset med å skjule det 😜 Anonymkode: ebcb4...9af
  9. AnonymBruker

Regulering som voksen

Jeg smiler med lukket munn:/ Synes ikke halvannet år går så fort dessverre, halvt år ja, men halvannet nei😣 Anonymkode: df379...37d
  10. «Stakkars barn» er vel bare KG språk for «jeg er uenig men gidder ikke å begrunne det», valg av sko og klær er selvfølgelig ikke stødig grunnlag for å bedømme andres foreldre evne. Men den andre diskusjonen handlet vel først og fremst om det er en sammenheng med kvalitet og pris og det er det selvfølgelig. På klær som brukes veldig lite så betyr det mindre, sko slites på en helt annen måte og har mye mer å si for utviklingen til barnets kropp. Det er ikke dermed sagt at barn automatisk får skjelett plager av hm sko, men det er bare en forklaring på hvorfor folk bryr seg mer om skoene. Uansett så gjør jo alle bare som de vil? Mammapolitiet har jo ingen reell makt, ingen som kommer og arresterer deg liksom. Anonymkode: c10b0...ce0
  11. Det virker for meg åpenbart at dette ikke er et resultat av vasking, basert på stedene hvor flekkene kommer. Hvis det var en følge av for mye vaskemiddel, så ville vel ikke merkene vært lokalisert til der det er skille mellom hud og tøystoff, men heller vært vilkårlig rundt på plaggene? Har sett lignende flekker selv som følge av vaskemiddel, men de har vært mer markerte, litt annerledes i farge, og i form av flekker rundt om på tøyet. Anonymkode: ada06...673
  12. Titania

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Jeg fikk besøk på søndag 😅 Plutselig bare lå den der 😅 Vet ikke hvor den kommer fra, men har sett den i gata tidligere, hvor den har holdt avstand. Men nå er den skikkelig kosete og kommer når den ser meg ute 😅 Koselig, men får følge litt med og se om noen savner en katt i nærområdet. Fin er den i hvertfall, og skal helst kose panne mot panne 🥰
  13. tranedatter

Burde ikke nabo med syndrom-barn ta litt hensyn?

Jeg kan forstå deg og at lydene er plagsomme. Som de andre som også har forståelse, så har jeg faktisk jobbet med barn/ungdommer med ulike diagnoser. På jobb har jeg rett til 30 min pause og kan bruke hørselvern. Du er i din hage. Men, utfra det du skriver i det jeg siterer, så er en melding til barnevernet på sin plass. Barn med utfordringer behøver rutiner, ro, regler, mye sosial trening - IKKE fyll og sene netter. Og det at barnet/ungdommen er ute, er det etterlatt for seg selv ute, eller andre med? (tenker, lek, stimulering, trening)
  14. Be henne kontakte fastlege, for så å be om henvisning til nevropsykologisk avd. Er nok ikke dumt med en kartlegging av hennes intelligens. Neida.. den var litt på kanten. Hun er nok såpass oppegående at hun kjenner til BMI, men greia er at hun er "big boned", eller har mye mere muskelmasse enn deg... og dermed er dere altså "likestilt". 😂 Selvinnsikt er en fin ting 😁
  15. Klem! Er i lignende situasjon, 34 år med to barn på 9 og 5. Faren deres forlot oss for noen måneder siden, etter vi har vært gift i 10 år. Jeg er også blitt helt alene med ungene, fordi han har masse rare ideer om at han aldri ville ha de osv osv. Han har vært en helt fantastisk far hele livet til barna, så det er et sjokk for alle. Vi har også hatt et godt ekteskap, men han kom inn i en stor livskrise og bare flyttet sin vei, langt unna. Han ringer oss ikke engang. Jeg sliter veldig, og føler meg ensom og trist. Tror alt dette er ganske naturlig, og ting blir bedre. Vi har kanskje brukt tjueårene på småbarnsfasen, men barna er jo viktige, og jeg kunne aldri ha angret på dem. Dessuten er vi unge, har livet forann oss, og det er mye som kan skje de neste 5 - 10- 15 årene. Ikke gi opp håpet!
  16. Dette er ikke å respektere privatliv... Anonymkode: 5ba7e...8c5
  17. alli634

Kviser i 30 årene

Jeg slet med kviser langt opp i 20-årene, tror jeg var 27 før jeg bestemte meg for at nok var nok. Bestilte time hos privat hudlege, forklarte problemet, og selv om jeg ikke hadde et alvorlig utbrudd akkurat da fikk jeg resept på isotretinoin. Dette reddet huden min! Etter så mange år med forskjellige kjerringråd, hudpleieserier og kostholdsendringer ble jeg endelig kvitt kvisene. Anbefaler deg å gå til fastlege/hudlege for å få profesjonell hjelp
  18. AnonymBruker

Vanlig å bli sykt kåt og sexopptatt før 40 årene?

Snart 37 år her. Aldri noensinne vært så kåt som nå😅 Kunne hatt sex hver dag,elsker å bli tatt tatt og brutalt. Onanerer som aldri før. Mannen er smigret men er redd han blir byttet ut med en 20 åring snart😂😂 Anonymkode: eb52f...b10
  19. Å snakke om ekser med daten er sjeldent et sjakktrekk Anonymkode: 1a5ee...0eb
  20. Made4u

Hvordan få far til å sette barnets behov først?

Det er normalen, finnez selfølgelig untak men det kan man ikke ta utgangspunkt i, her er TS urimelig.
  21. AnonymBruker

Norges tristeste sted?

Hadde det ikke vært for den grusomme dialekten så. Masse pene damer, men man blir jo fullstendig avtent bare de åpner kjeften. Tør ikke tenke på åssen de låter i senga, må jo være rene komikvelden Norges Skåne. Anonymkode: 587e4...449
  22. Hei, vil åpne bruktbutikk. Min egen. Har sjekket og lest mye på nett. Finner ikke noe svar på det. hvem skal jeg kontakte? hva må jeg gjøre først? Andre? Tredje? Fjerde? Noe som kan hjelpe meg med det? Anonymkode: f9d3f...f1f
  23. Nei, men jeg har i hvertfall ikke gjort det. Jeg har bare sakt at jeg ikke har god erfaring med kvaliteten derfra. Når folk kommer med slike tips så går det jo an å se seg litt rundt etter andre billige alternativer? Anonymkode: b48f7...463
  24. AnonymBruker

Samletråd for tolking av graviditetstester

Ja, men tenkte siden jeg ikke hadde drukket noe i mellom, så burde det jeg tisset den andre gangen være like konsentrert som det første. Men jeg har ikke så mye greie på det, hehe. Men takk for svar, kjære deg! Legger ved bilder. Håper det er skyggestrek. Anonymkode: 8d01f...c4c
  25. Men jeg sier jo at jeg ikke bryr meg om hva andre gjør? Så noe mammapoliti er jeg ikke 💁‍♀️ Og ja, de selger sko der. Men verken såle eller hvordan skoene er tilpasset barneføttene er godt til hverdagsbruk. Jeg har sko derfra selv, og har kjøpt til datteren min der og. Men det er ikke sko hun går på hver dag. Men som sagt, jeg legger meg ikke opp i hva andre gjør 🙂 Anonymkode: 91904...08a
  26. Hva er ung for deg? Du har snart tre barn så du er jo ikke akkurat i tenårene. Anonymkode: 73f68...6ce
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...