Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Faria

Hvordan fungerer dette med p-piller på resept?

Hvor gammel du er har faktisk noe å si for hvor mye det koster. Er du mellom 16-22 år får du dekt en viss sum av prevensjonen. Så alder har mye å si for det du spør om
  3. applestories

Legen skal aldri skrive ut en førstegangsresept på p-piller uten engang å ha møtt pasienten!
  4. AnonymBruker

Du må til legen før du får utskrevet resept på ny medisin, jo. Men når du skal fornye resept så trenger du ikke gå til legen. Anonymkode: 73711...a2e
  5. AnonymBruker

Er bleieslutt enklere å få til med jenter enn med gutter?

Min sønn sluttet med dagbleie i sommer (før han ble to). Nattbleien er fortsatt på. Anonymkode: 650aa...9d0
  6. AnonymBruker

Bryllup med valgfritt antrekk

Hadde tatt på meg en fin sommerkjole, ikke stivpyntet, men ikke helt slask heller. Hvis bryllupet fant sted om sommeren da selvfølgelig. Anonymkode: bcf8f...135
  7. AnonymBruker

Ungdomsbil for gutt 18.

Men bruktbilmarkedet kommer til å selge utrolig mange manuell biler selv etter 2025.. Anonymkode: f72f1...041
  8. idaaa92

Neseplastikk

Sendte deg privat melding her. Har du ikke fått den?
  9. De fleste har krav knyttet til størrelse også. Norwegians regler står her.
  10. Dette står da i klartekst på Norwegian sine hjemmesider under bagasje? Hvert enkelt kolli kan ikke være større enn 250 x 79 x 112 cm (lengde x høyde x bredde), og den totale omkretsen kan ikke overstige 300 cm.
  11. AnonymBruker

Hvordan er din leder?

Lederen min hadde forhold til dattera mi. Det var litt vanskelig å forholde seg til det. Sluttet senere på jobben på grunn av dette. Anonymkode: bdd9d...8eb
  12. Man velger da ikke selv når man blir voldtatt.
  13. La meg gjette - du er en av dem som også sier det er synd på menn som ikke får seg kone og barn? Det er visst galt uansett hva kvinner gjør. Får vi barn med menn, er det synd på dem, for da får de ikke "levd livet". Får vi ikke barn med dem, så er det jaggu synd på dem også. Anonymkode: 0b21a...049
  14. Diamant20

Valp samtidig som en voksen hund.

Med mindre hunden har vondt et sted og foretrekker flere korte turer i stedet
  15. AnonymBruker

Damer; hva gjør dere mens dere blir slikket?

Jeg lukker øynene og nyter følelsen av varm våt tunge som sklir over klitoris og kjønnslepper. Ser også ned på han og blir veldig kåt av å se han mellom bena mine og tar for seg. Anonymkode: cf16e...ecc
  16. AnonymBruker

Hva er årslønnen din før skatt?

470. Har master. Underbetalt Anonymkode: 8c66e...146
  17. AnonymBruker

Å bli mamma har ødelagt meg helt

Det er jo bare fiction da og ingenting å bry seg om. Hvis hun er så redd for det, får hun jo kjøpe bøker der ikke barn blir utsatt for kriminelle handlinger. Anonymkode: d1542...b2b
  18. AnonymBruker

Date som ofte besøker meg og aldri hjelper å vaske opp

Selv tenker jeg at oppvask er noe man kan gjøre når man ikke har besøk, og det er jo ikke spesielt mye mer oppvask enn hva du ville hatt som en person. Altså det som blir ekstra er en tallerken, bestikk og glass, tar 1-2 min lengre å vaske opp en hva du ellers hadde brukt på alt annet som du også hadde måttet tatt om du hadde laget mat til kun deg selv. Anonymkode: 7e4a9...640
  19. Diamant20

Kattungene mine skal ha kattunger.

Så bra👍
  20. Og med de kronene kommer også publisitet, mediaoppslag, tv-intervjuer og for ikke å nevne alle venner og familie som vil snakke om det og teste det ut og finne ut hvordan det fungerer og alle de som vil bli som igler fordi de ønsker en bit av pengekaka (som alle store lottomilliardærer også vet kommer om man ikke holder seg anonym) og så har du dem rundt meg som fremdeles ikke vil tro på det uansett hvor mye som blir bevist. Jeg tjener godt i jobben min og jeg har ikke noe behov for mer penger når det kommer på bekostning av livskvalitet! Jeg er omtrent så introvert som man får det og jeg sliter allerede med å være anonym nok i hverdagen. Ikke alle er ute etter «fame and fortune». Anonymkode: d5435...8e0
  21. AnonymBruker

Noen tar betalt for det, andre ikke. Anonymkode: 90b59...134
  22. AnonymBruker

Er bleieslutt enklere å få til med jenter enn med gutter?

Jenta mi slutta helt da hun var to og ett par mnd. Både dag og natt. Det var ikke noe problem. Vi sa bare i fra om at hun skulle tisse på do i stedet for i bleia.. og da gjorde hun det. Har en sønn også, han er snart to og han er ikke klar enda. Så tenker han vil bli eldre. Vet ikke om det kjønnet eller hva, men hun var mer moden enn han på den alderen. Anonymkode: dbca1...288
  23. Skal ut å fly nå snart til utlandet. Har ingen koffert så tenkte å skaffe meg en. Skal fly med norwegian og prøver å Google litt, men blir ikke klokere. Alt er gresk for meg føler jeg. Er det noe krav om størrelsen på kofferten? Eller er det kun vekt? Anonymkode: 670c6...792
  24. Det du sier i HI er at han ville ikke sagt noe hvis den som var syk spesifikt hadde bedt ham å ikke fortelle det - det er noe helt annet enn at han velger å holde noe skjult for deg. At man er gift betyr ikke at man har rett på å få vite alt den andre vet uansett, man er fortsatt separate mennesker som har forpliktelser og lojalitet også ovenfor andre. Hvis jeg betror meg til en annen og ber denne ikke fortelle det til noen, tar jeg det som en selvfølge at det også inkluderer den andes ektefelle. Jeg betror meg til en person, ikke til et par.
  25. AnonymBruker

Gruer meg til ultralyd

De kan se etter nesebein som kan være et tegn på for eksempel downs. Anonymkode: 82598...260
  26. AnonymBruker

Sliter med søvnen... GODE råd?

Dette høres dessverre helt normalt ut og må nok nesten regnes med med så små Anonymkode: 64801...e75
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...