Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Bamseklemmer

    Ikke attraktiv for mannen

    Jeg sliter med dette regnestykket: Han sier nei til en blow, men han vil at du skal svelge???
  3. AnonymBruker

    Barn som er utslitt etter bhg hver dag

    Høres rart ut etter så lite tid på bhg. Det er normalt å være sliten etter bhg, fulle dager da, men masse fortvilelse å gråt? Nja… får barnet spist ordentlig? Anonymkode: 87501...3b2
  4. Det hun ser, det ser ikke du.. værre er det ikke. Personer som tenner på hverandre med stor alderforskjell, er hemmelige kjærester.. de har det godt og gøy sammen.. og hvem tror du er så dum, at de ville røpe et seksuellt forhold til mor og far? Da er det er den eneste galskapen jeg ser.. "Young Dumb And Full Of Cum" er et annet visdomsord😉
  5. Å være 16 år er ikke synonymt med at man er analfabet; jeg leste verken Grøsserne eller Frøken Detektiv da jeg var i tenårene, i stedet fikk jeg med meg blant annet Karl Marx og "Min Kamp" i norsk oversettelse av A. Hitler, men Marx tror jeg at jeg leste da jeg hadde rukket å bli 17. Er man bråmoden, så er man bråmoden; på videregående var det for øvrig et helt spesielt politisk miljø, og man ville bli sett veldig rart på om man hadde fortalt at man ikke leste bøker for voksne. Anonymkode: 861ba...f67
  6. Ciaran og Ciara

    Bannetråden

    Banner @Hoppetaujenta for det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.
  7. AnonymBruker

    Jeg er en stalker

    Tar denne som anonym. Når jeg var student for en del år siden, bodde jeg i en fremmed by i et kollektiv med andre kvinnelige studenter. Det var en spesiell fyr i nabolaget der på den tiden, som prøvde å komme i kontakt med meg stadig vekk, men jeg var overhode ikke interessert. Hadde bare sett han ute på byen. Jeg fikk ikke spesielt en "god vibb" av han, hvis man kan ordlegge seg sånn. En kveld var jeg på besøk hos en klassevenninne og så film, så får jeg plutselig en telefon fra hun ene jeg bor med i kollektivet. "Du, det var en mann på døra her som ville snakke med deg. Han sa du hadde ringt han og bedt han komme over, for du trengte å låne penger". Jeg svarte i telefonen klart og tydelig at det hadde jeg IKKE gjort, og at hun sannsynligvis kødda med meg. Neida. Denne fyren hadde sagt til henne at han kunne jo gå inn på rommet mitt og VENTE der til jeg kom hjem, siden han påsto jeg hadde bedt han komme. Jeg trodde faktisk ikke på romkameraten min. Hun måtte da tulle med meg. Men så beskrev romkameraten min et spesielt arr han hadde på halsen, og da kjente jeg virkelig at hjertet sank! Det var denne mannen... HELDIGVIS trodde hun ikke på han der og da, og lot han ikke komme inn! Jeg grøsser ved tanken på hva som kunne skjedd hvis hun hadde sluppet han inn. Hvis hun trodde på han. Jeg ser for meg jeg hadde ant fred og ingen fare, gått inn på rommet mitt sent på kvelden, slått på lyset og sett han sitte på senga. Han kom aldri på døra igjen etter dette, og ikke lenge etterpå flyttet jeg til en annen bydel. Hva som skjedde med han vet jeg ikke, men jeg anser meg selv som heldig at det ikke ble flere slike episoder. Vær så snill og ikke stalk noen i virkeligheten TS. Det er ekstremt ubehagelig å være personen i andre enden. Anonymkode: 82b66...395
  8. Margit777

    carolinebergeriksen.no

    Hadde slutta og trene på trass bare med den mannen 😁
  9. Jaaa,de har hatt det en stund og🤗 Men fargeutvalget er ikke det beste,synes jeg..
  10. Cid

    Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

    Så jeg ble ikke singel likevel? 😨
  11. AnonymBruker

    Økonomisk støtte til ketaminbehandling

    SYKT at ECT fortsatt er lov. Det er lobotomering med elektrosjokk. Hadde litt sosial omgang med en som hadde tatt det via hobby og han var helt "fjern". Andre der som kjente ham før sa han ble slik etter ECT. Man ble "frisk" av lobotomi også. ECT depression therapy should be suspended, study suggests (bbc.com) Anonymkode: 19c03...66c
  12. Ja vi er alle forskjellige, derfor er det litt vanskelig å gi frislipp til alle som vil være moralens vokter på andres vegne. For der er sikkert mange som klarer å få ei fjær til og bli fem høns også. Noen som føler seg forpliktet til å varsle om at noen danset vel tett, eller at de ser på hverandre med lengselsfullt blikk, altså de lager en hypotese om at det må være noe mer, men jeg tror det er få som får lov og være vitne til at utroskap fullbyrdes gjennom samleie. Jeg har vært borti personer som plutselig har slengt ut i luften at "jeg så dama di på byen i går" sagt på en sånn måte at de prøver å insinuere noe. Og når jeg sier kan nok stemme det, så kan neste utsagn bli "og da var voldsomt som hun danset. Jepp jeg er fullt klar over at hun kan flørte og danse litt, det gjør hun visst jeg er tilstede også, og om jeg ikke er tilstede så har hun ikke problemer med å fortelle meg det. Men de folka som henvender seg til meg og slenger ut slike kommentarer kan jeg klare meg uten. Jeg tror innerst inne de liker å lage litt drama, de får en slags glede av det. For det er de samme som sitter og kommenterer andre også, bygger opp hypoteser, som for eksempel, tror de har noe på gang...ser det på blikkontakten. Og dette er sikkert samme folka, ser at han har fått seg dyr ny bil, lurer på hvor pengene kommer fra...klarer vi å lage en hypotese om at her er noe muffens, det gir oss mye å snakke om. Eller noen som sier, ser at det har vært noen mannfolk på døra hennes i det siste, mens manen er borte, jepp det er mange som har en egen glede av sånt. Liker egentlig best at folk ikke blander seg inn i andres liv Anonymkode: 4cb54...00c
  13. Banker kjøper verdipapirer og rente. De kjøper f.eks. amerikanske statsobligasjoner som gir 5% rente i 10 år og låner ut med sikkerhet i disse. Bare et eksempel. Nå vet jeg ikke akkurat hvordan husbanken driver, men generelt har bankene sikret lånene sine, og når de f.eks. gir deg innskuddsrente på 5% nå, så er det mulig fordi de bruker pengene du setter i banken til å kjøpe papirer med enda bedre renter/avkastning. Med din logikk burde det være umulig å gi 5% innskuddsrente siden styringsrenten er 4.5%. Jeg sjekket kostnadene for husbanklån i årsrapport og de gikk 22 millioner i minus for lånedelen i 2022 men det er enkeltsaker der noen ikke betaler og slikt. 2022 hadde også ekstremt lav rente så det ble lave inntekter fra de med flytende rente. 22 millioner tap på 168.000 millioner i låneportefølje er nada niks og en tidels promille. Det er ikke lånedelen av husbanken som koster. Anonymkode: 2d0b9...8bc
  14. Hoppetaujenta

    Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

    På sin plass syns jeg. Skrivemaskinen kastes ikke, så ikke klag! Han er veldig kjekk i kilt. ...så det eier hun ikke. Nei aldeles ikke. Beina er så tynne og en får vondt i ryggen av den. Skal vi se her...nå åpnet jeg kartoteket over ledige damer... Hun titter innom ja... Ja, for hun har ikke sovet i det hele tatt i natt. Denne her var helt ny selv om den var gammel, så den blir med hjem. Kjempefin og putene kan snus. Så, så, så, jekk deg ned lille venn. Kjempefin og gir krefter ved husarbeidets start. Et mareritt med andre ord. Snart. Da får dere kose dere og hilse veldig på hverandre. Stemmer. Det går med lynets fart. Herlig utsikt og med ei fiskestang blir det fangst av èn fisk hver gang. Det holder det.
  15. AnonymBruker

    Fy faen så teite jenter er med hverandre 😡

    Og det er ikke noe man vokser av seg nødvendigvis. Jobber på en institusjon for kvinner med kun kvinnelige ansatte. Ser mye av det samme her selv om alle er godt voksne. Elendig arbeidsmiljø, med klikker, hemmeligholdelse av informasjon, blikking, utestengelse, hersketeknikker og latterliggjøring. Og ledelsen er de verste. Anonymkode: e3b85...cf1
  16. AnonymBruker

    Motta penger fra utlandet - DNB

    Bruk Wise, da går det fortere og koster mindre Anonymkode: 403e8...a87
  17. AnonymBruker

    Folk som er direkte slemme

    Jeg tenker ofte på hvor mange drittkjerringer det er på kk, og sikkert noen idioter til menn også. Jeg ser disse for meg når jeg leser kommentarene deres, de er ikke så tøffe når de ikke kan være anonym eller når de ikke er på sosiale medier. Også er de tjafsete og uflide, misunnelige og baksnakker folk utenom sosiale medier. Dette er mennesker som har lite eller ingen venner. ☺️ Anonymkode: 59047...a52
  18. AnonymBruker

    Barn som er utslitt etter bhg hver dag

    Har et barn på 3år, som begynte i bhg for halvannet år siden. Hun har alltid vært veldig sliten etter bhg, gråter endel og er tydelig medtatt av dagen. Hun trives godt og gleder seg stort sett til ny barnehagedag. Dagene var på før på max 8t, ofte kortere. Fra august har jeg vært i permisjon, og har hatt henne endel hjemme. Som regel 1-2 dager fri i uken, og ca 5 timers dager. Men hun er fortsatt veldig sliten på ettermiddagen etter bhg. Masse fortvilelse og gråt, men ikke sånn at hun sovner før leggetid heller. Hun sover godt på natta. Legger seg fint ca 19, og sover til 08. Blir engstelig for henne. De fleste 3-åringer takler vel barnehage-dager på en god måte? Eller er alle barn sånn, uavhengig av antallet timer i bhg? Anonymkode: e088e...ac8
  19. Det gjør du ikke. Man hjelper hverandre i partnerskap uten å forvente betaling for det. Man teller ikke timer og forventer godtgjørelse for tid og energi når partneren ens står i en livskrise. Anonymkode: d1c7e...3b6
  20. I dag
  21. Jeg var hos jordmor i går, hvor hun såg spor av protein i urinen. Blod trykket var normalt. Hun infomerer at om jeg får vondt i hode eller smerter i magen så må jeg ringe føden. I dag våkner jeg å har vondt i hode (panne hodepine), jeg har også feber og blir kvalm når jeg reiser meg. Jeg prøver Paracet, men dette hjelper ikke. Jeg ringer da føden og hun mener jeg har fått omgangssyken. Jeg har ikke kastet opp og er ikke kvalm når jeg ligger. Hun vil bare jeg skal ta ny Paracet. Jeg tar en ny Paracet, prøver å sove litt. Paraceten hjelper litt på feberen men har fortsatt hodepine. Kvalmen er også godt over. Orker ikke å ringe de igjen for jeg får alltid bare beskjed om å ta en Paracet. Får ikke hodepinen bort. Hva skal jeg gjøre?
  22. Supermerry

    Folk som er direkte slemme

    Du skjelner ikke her mellom hva slags tilbakemeldinger det reageres på. Det er mange her inne - og i det virkelige liv - som påstår både det ene og det andre, ofte med stor energi; påstander som ikke holder seg målt mot diverse objektive kriterier. Å bli irettesatt når man påstår faktuelle feil, og deretter hamrer videre løs på de samme faktuelle feil, er noe mage "feil-påståeere" kan bli lei seg av. Det gjør ikke kritikken mot dem mindre valid. Skal man delta i diskusjoner, må man tåle tildels krasse tilbakemeldinger. Snakker du derimot om mennesker som blir hetset og kritisert uten noen som helt grunn, er saken selvfølgelig annerledes. Men fint om du kan spesifisere hva du sikter til. Tåler man ikke normal kritkk i en opphetet diskusjon, må man gå i seg selv. Utsettes man for ondsinnet sjikane derimot, er det en annen sak.
  23. AnonymBruker

    Jeg er en stalker

    Jeg er ikke en stalker, men jeg vet om flere som tror jeg er det Anonymkode: bfdf8...924
  24. Som en slags godtgjørsel for alt strevet hans. Selv om det var bedre tider der og da enn må i senere tid, føler jeg at jeg skylder ham noe. Anonymkode: 91e9d...812
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...