Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Dette er kona di, er det ikke? Er melka fra brystene mer ekkelt enn spyttet i munnen, eller væsken fra vagina? Nå antar jeg jo at dere som et ektepar deler seng og kysser litt på hverandre over alt, og da deler man jo fort litt ulike kroppsvæsker. Om man er litt spontan, er det jo fort litt tisserester også der nede. Altså er melk fra brystet mer ekkelt enn andre kroppsvæsker. Om det er muffins, har det jo til og med blitt varmebehandlet. Hadde vært ekkelt å servere de til gjester, men med en person man deler andre kroppsvæsker med, det synes jeg er innafor. Anonymkode: e5c4b...23f
  3. newman01

    Hva ville du valg?

    Elbil. Ifølge Tibber-appen min ladet jeg elbil hjemme for 2220kr i hele 2023. Det er ganske billig bilhold når det kommer til forbruk. Det var ca. 13'000km kjøring.
  4. Fordi noen ganger så må man si noe veldig kjapt til noen som har det travelt og er i ferd med å gå. Det er like frekt å da stanse de og la de vente de 10-15 det tar meg å tygge. Hadde jeg bare kunnet svelge maten så hadde jeg jo gjort det, men det er ikke alt som er mulig å bare få ned uten å få et hosteanfall eller kaste opp.
  5. Nei. Jeg lengter ikke etter avstandsforholdet mannen og jeg hadde i starten. For et mareritt og unødvendige utgifter. Bare fordi du valgte feil menn, betyr det ikke at alle samboerforhold er slik. Du har bare valgt dårlige menn. Det hadde ikke hjulpet å være særboere hvis de manglet respekt for deg. Det blir litt rart å løse manglende respekt og feil partner ved å bo hver for seg.
  6. Østkantgutt1913

    Home and Away [Spoilertråd]

    Drittlei Leah greia nå, bli ferdig nå
  7. Synes ikke du trenger å sende noen avvisning så lege hun ikke har sagt eller ymtet mer frempå om hun er interessert. Neste gang hun skriver til deg, kan du i svaret legge til at du har truffet en dame du er veldig interessert i. Da skjønner hun tegninga
  8. AnonymBruker

    Igangsettelse på trivselskontroll?

    Hvis det påvises grunn til det så er det ikke sikkert du kan dra hjem etterpå, nei. Jeg har gått over termin begge gangene og tok med fødebagen til trivselskontrollene. Første gang påviste de lite fostervann og jeg fikk dra hjem og komme tilbake til igangsettelse neste dag. Andre gangen var det ikke noe påviselig fostervann og det ble igangsatt kort tid etter. Anonymkode: ad2a6...c99
  9. Kan er noe helt annet enn hva vi gjør. Samboere kan også dra på hotell å gjøre akkurat dette du sier her, betyr ikke at de gjør det. Her har vi sett minst like mye av de crapy sidende av hverandre som de posetive. Det er jo veldig merkelig at du som ikke vet hvordan et særboer forhold virker i praksis har så sterke meninger om det når du fremviser så mangelfull kunnskap om hvordan det fungerer i praksis. Hva med å være litt ydmyk og faktisk høre på de og oss dette faktisk gjelder. Du virker veldig bastant og det enda til tross for at du uttaler deg om noe du tydelig viser du har manglende kunnskap om.
  10. Jeg er imponert over hvilken innsikt du har i andres private relasjoner. Men la oss legge spåkula di til side.🔮 Du kan selvsagt ikke konkludere med noe av det du så skråsikkert fremlegger i dette innlegget da du fantaserer fritt om hvordan du ser for deg andres forhold ser ut. Det må være rimelig trist å lide under vrangforestillingen om at to voksne mennesker ikke kan være i et forpliktende forhold uten å bo under samme tak. Og fantasien må være begrenset og innlevelsesevnen totalt fraværende, om man ikke klarer å komme opp med én eneste gyldig grunn for å bo fra hverandre, som ikke bunner i noe annet enn vegring for forpliktelse. Det er vanskelig å konkludere med noe annet enn at du er av typen som åpenbart trenger konkrete, fysiske rammer og kanskje en vielsesattest for å kunne forplikte deg helhjertet til en partner. Men vit at det finnes andre som evner å forplikte seg fullt og helt til et annet menneske uten disse hjelpemidlene til å sveise sammen to mennesker.
  11. AnonymBruker

    I hvilken alder er det verst å miste sin mor/far?

    Hvordan var det å miste den forelderen som dere ikke bodde sammen med til daglig? Altså hvis foreldrene dine var skilt og du var hos han annenhver helg/et døgn pr uke eller 50%? Ts Anonymkode: 0581a...4c7
  12. Du får lage sædseikaker til henne og se hva hun tenker om det 🤔 Anonymkode: 2f25a...33c
  13. -venter-

    Fått plass i Steiner bhg mot vått ønske

    Det betyr ikke at de fleste er ufaglærte. Halvparten er pedagoger og i de fleste barnehager er den andre halvparten faglærte. I de to jeg har god kjenneskap til er ca 15-20% ufaglærte.
  14. Du hadde sikkert heller ikke blitt kvalm av å spise noe du senere fant ut var hund eller katt. Men du hadde garantert blitt kvalm hvis du fikk vite det i ettertid.
  15. Nei jeg er absolutt ikke homofob! Jeg mener de ikke burde få gifte seg i kirken, men at de gifter seg på rådhus for eksempel er jo helt greit. Anonymkode: b4d7a...c21
  16. Det er det ikke snakk om heller. Dette er et diskusjonsforum for å lufte ting - ikke en orakeltjeneste! Jeg har inntrykk av at damer/jenter har en bedre innsikt i hvordan jenter tenker, enn det vi menn har. Det er det hele. Anonymkode: 6d317...23a
  17. AnonymBruker

    Også jeg som spanderte hele kvelden....

    Nei, hva gjør man når utestedet stenger da, og noen har spandert drinker hele kvelden? Det kan godt være hun var interessert i deg, hvorfor skulle hun ellers ha blitt sittende? Flott med gratis drikke, men de fleste hadde foretrukket et hyggelig selskap. Jeg tror problemet lå i at du spurte hva dere skulle nå, og hun tok det som en forventning fra din side at hun skyldte deg et ligg. Da snudde alt, som du skriver, og interessen forsvant. Ellers tenker jeg at det sikkert kan være en hyggelig gest å spandere en drink på noen for å starte en samtale, men man trenger ikke å sponse hele kvelden hennes. Hadde jeg vært interessert tilbake så hadde det vært naturlig for meg å betale neste runde. Anonymkode: 9a76f...abd
  18. AnonymBruker

    Tv ute.

    Du kan ikke sette tv innenfor vindu, enten i vinduskarmen eller på en hylle, så du ser skjermen gjennom vindu? Anonymkode: 64334...47d
  19. Hehe… må le litt av hvor følelsesmessig diskusjon dette var for noen her.. Det kan vel strengt tatt bety det er noe man kanskje lengter etter selv, men ikke har mulighet?? Jeg har levd i flere samboerskap der mann ikke har bidratt en dritt, hverken økonomisk eller praktisk. Jeg har ikke barn selv, og nå slipper jeg det daglige strevet med andres barn. Vi kan møtes når vi vil og det passer. Han er den store kjærligheten i voksen alder. Vi prater om å gifte oss, men vi ønsker å bo hver for oss. Det er deilig å ha noe å glede seg til. Jeg har aldri vært så lykkelig med hele sulamitten. Hilsen kvinne 49 Anonymkode: 3875b...d56
  20. Om jeg bor sammen med min kjæreste 50% av året definerer jeg det ikke som om jeg er på besøk. Anonymkode: 803de...a98
  21. Ford3000

    KG såpeopera

    Skjønner jo at @Lurvener en ivrig bruker av Onlyfans når han har oversikt over våre brukernavn og agenda... Tror Lurven bør logge litt av og heller se over frimerkesamlingen sin. Pause fra Onlyfans.
  22. Krav til karakter i matte og norsk er forholdsvis nytt, det kom i 2019. Jeg vil påstå at de som er utdannet før 2019 er like gode (om ikke bedre….) sykepleiere enn de som er utdannet etter 2019. Karakterkravet er en flopp, det har ikke bidratt til å øke søkermassen eller gjøre studiet mer attraktivt, tvert i mot så har en vel mistet potensielt gode sykepleiere i desse årene. Dette er typisk når det blir gjort politiske vedtak, surr og rot som blir til hinder for det meste. Sykepleierutdanningen bør heller styrkes med mer ressurser slik at de som jobber der får tid til å veilede studentene. De som jobber i praksisfeltet bør få tillegg for å være kontaktsykepleier, slik at det blir mer mulig å stille krav til kvaliteten på praksisplassen. Anonymkode: f4fd5...8c6
  23. Hvorfor skal man servere muffins og kaker til et barn under 10 måneder?
  24. Meg du siterte. Jeg holdt som sagt også ting hemmelig. Vet ikke om det er et asperger-trekk. Kan godt være at det er det. For min del holdt jeg ting hemmelig fordi jeg ikke forstod at livet mitt ville bli lettere om jeg ikke holdt ting hemmelig. Ikke bare hadde jeg fått nyttige innspill om jeg var åpen og ærlig, jeg ville også sluppet stresset med å holde ting hemmelig. Det er jo slitsomt det også å prøve å holde livet sitt skjult. I tillegg forstod jeg nok ikke hvor unormalt det var å holde slike ting skjult. Om jeg skal bruke datteren til hun jeg svarte på som eksempel så ville jeg ha studert medisin i hemmelighet. Uten å tenke over at det er mindre stress om man er åpen og ærlig om hva man studerer. Da kan man også få innspill om at man bør slutte om man ikke klarer studiet, i stedet for å bare fortsette uansett hvor dårlig det går. For jeg er av den ensporede typen som ikke gir meg uansett. Anonymkode: d15a9...fdd
  25. Nei, du overreagerer ikke. Hun må jo spørre seg om du ønsker å innta hennes kroppsvæsker i maten. Jeg hadde blitt sur.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...