Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Live88

Hva slags godteri skal kose deg med på fredag ?

Lakris og melkesjokolade😍
  3. AnonymBruker

Bloggerne sesong 11

Synes Linnea er utrolig negativ og sutrete. Har selv vært alvorlig deprimert, men kjenner at jeg bare blir irritert av å se på henne. Synes det blir veldig mye negativ energi. Anonymkode: 33370...ba7
  4. AnonymBruker

Får bio far vite om barn endrer navn?

Han får informasjon ja. Men siden det er du som har foreldreansvaret og omsorgen så kan han ikke gjøre noe med det. Anonymkode: cea0b...047
  5. AnonymBruker

Fordeling av permisjon

Foreldrestipendet tilsvarer som hovedregel det maksimale beløpet du kan få som stipend og lån. Du kan få foreldrestipend i inntil 49 uker. Får du engangsstønad fra Nav, vil ikke det påvirke støtten fra Lånekassen (...) men hvis ektefellen/samboeren din får foreldrepenger fra Nav, kan det ha betydning for foreldrestipendet du kan få fra Lånekassen. https://www.lanekassen.no/nb-NO/Stipend-og-lan/Hoyere-utdanning/Fodsel_barn/Foreldrestipend/Sa-mye-kan-du-fa/ Anonymkode: d89f8...d0d
  6. AnonymBruker

Han betaler ikke bidrag Takk for svar! Anonymkode: 5b431...4a9
  7. AnonymBruker

Spiser sildekaker sikkert Anonymkode: fd744...cff
  8. AnonymBruker

Helt desperat.. tips mot halsbrann?

Bestill deg en hastelegetime i morgen. Når melk helelr ikke hjelper og ikke apotekmmidler så er det på høy tid å snakke med legen. Hjelper Norvegia hvitost? Anonymkode: b872b...7c5
  9. CMarie

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Du har rett, tar den tilbake 😊
  10. AnonymBruker

Hva gjør dere på lørdag da? Anonymkode: dd239...eac
  11. I Grosny

Ta på rumpa i butikken

Det kan ikke ha vært meg, for det er en stund siden jeg var med dama i en Coop-butikk.
  12. AnonymBruker

Eh fredag er ikke lørdag.. På fredager skjærer jeg stenger av ulike grønsaker herlig å knaske på Anonymkode: dd239...eac
  13. Uglesjel

carolinebergeriksen.no

Hakk i plata eller?🙄 《Blogger Caroline Berg Eriksen (31) er blitt mer varsom når det kommer til å dele bilder av døtrene med offentligheten.》 https://www.dagbladet.no/kjendis/derfor-forsvinner-de-fra-skjermen/71517120
  14. AnonymBruker

Vi gjør det spontant tilfeldig dag vi vill kose oss, denne uka var det kosekveld for hele familien på mandag😀 Anonymkode: 7f5ef...f0d
  15. FrøkenMånestråle

Så lenge du har foreldreansvar alene skal det ikke være noe problem. Men hvis han betaler bidrag så vil jo navnet dukke opp på giroen eller hva de nå betaler det inn på.
  16. Enig bestemor på 88 år er fortsatt opptatt av å få litt farge av solen, sminker seg og går i fine klær. Alltid vært mer jålete og classy enn meg. Anonymkode: 6c75a...7a3
  17. Tråd hvor man enten kan se bilder av andres søte pusekatter eller legge ut bilder av sin egen pusekatt:
  18. AnonymBruker

Dere som har tatt abort hjemme..

Da er det egentlig litt skummelt at du har baller til å skrive noe så stygt på ett innlegg av ei som gjennomgår dette as we speak, som faktisk spør om råd ! Anonymkode: c554b...15b
  19. Herregud for noen triste innlegg her. Alt skal liksom baseres på statistikk? Tenk dere litt om. Tenk på hvor mange menn som jobber i barnehager. Så tenk etter hvor ofte vi hører om overgrep i barnehagene. Dere må tenke logisk, dere som sier nei og er forutinnratte pga fordommer. Det styrter fly iblant også, men å fly gjør dere vel uansett? Hallo
  20. Atomlynet

Voldtatt analt

Sesam sesam lukk deg opp?
  21. ...

Hvor fort løper du? 😁

Du er en godt trent mosjonist, vil jeg si. Jeg har ikke sjans på noen av disse tidene akkurat nå.
  22. AnonymBruker

Valpepakke fra Felleskjøpet

Hei, noen som vet om Felleskjøpet fortsatt deler ut valpepakke på Labb? Noen som eventuelt vet om noen andre valpepakker? Anonymkode: 71cb8...319
  23. Wiley

Skravletråd mars/april 2020

Tusen takk får jo bare håpe og tro på det
  24. AnonymBruker

Ultralyd uke 18, kjønn og tolkning:)

Ok. Da tenker jeg at det sikkert er gutt:) Synes jeg så en hvit strek der nede:) Men ble litt usikker fordi jordmor sa at ben var hvitt på ul. Ser også ut som navnestrengen er hvit på enkelte ul! Anonymkode: 9b747...92f
  25. Skravla

The Daria diaries

Jeg sitter også og håper på opplett.... Ser ikke så verst ut på radaren men først om en times tid, så du kan være heldig.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...