Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Hvorfor er det mer negativ atferd på skolen en før?

    Disiplin. Likhet for de som er i timen. Skal de på død og liv sitte med høretelefoner har det gått for langt. Anonymkode: 21887...9b5
  3. Frisk Frosk

    carolinebergeriksen.no

    Det normale, etter å ha brukt syv år på å skape Netfit var å bruke energien sin fullt på firmaet for å få det til å bli noe som fungerte - før også annonsører avslører at Netfit bare er en poseringskonto for CBE for å tjene penger på umerket og ørlite merket reklame. Men som alt annet de holder på med virker det som om de allerede har gitt opp Netfit som treningsportal. Noe som forsåvidt er veldig bra, siden de - også i det siste - har avslørt at de ikke er egnet for å trene andre. De har blitt kritiserte for å være utdaterte. LKE forsøkte å hoppe over alle ledd som kunne gitt ham erfaring som pt, og hoppet rett til å reklamere for seg selv som spesialtrener for toppidrettsutøvere hvor utøverne måtte søke for å bevise at de var gode nok for Lars-Kristian Eriksen. Det synes å ha floppet totalt, da det heller ble møtt av latter. Da hoppet LKE raskt videre til det han sikkert anså som en uutnyttet nisje i trenermarkedet - små barn og ungdom. Og så har han brukt flere måneder allerede på å utnytte ikke kompetansedyktige barn som annonseobjekt for sine trenertjenester. Av åpenbare grunner vil ikke det gi nok inntekter. Og nå har da LKE (og muligens også CBE) hoppet på noe som er nytt - de vil jo ikke være så utdaterte som de faktisk er - hyrox. Og vips så legger LKE ut treningsvideoer av seg selv uten og med bar overkropp og mørkt lys som han kaller "anabolt lys" og skryter av at verdensmester i hyrox skryter av ham... han som begynte å trene til dette for tre øyeblunk siden og ikke har hatt en eneste konkurranse innen sporten. Og nå skal tilsynelatende CBE også kaste seg inn i mannens hyroxeventyr. CBE som stadig viser at hun trener helt feil, utfører styrkeøvelser med vekter på måter som gir alvorlig fare for skader. Dette gjør hun med LKE som fotograf, begge to tilsynelatende pt'er, men ingen av dem evner å korrigere alvorlige og åpenbare feil ved egne/hverandres utførelse av øvelser. Luftslottet synes å bli mer og mer på bristepunktet.
  4. Eller er det bare meg? Foreldrene mine stiller aldri opp for meg på noen som helst måte. De besøker meg aldri, de ringer aldri og spør hvordan jeg har det, inviterer meg aldri på middag osv osv... Jeg har spurt noen ganger om de vil besøke meg, men de har bare kommet med unnskyldninger om at de ikke orker å kjøre osv. Og jeg bor bare 10 minutters kjøretur unna. En gang lå jeg på sykehuset og ikke en da en gang besøkte de meg. Ringte og spurte men mamma hadde det travelt sa hun og hadde nesten ikke tid til å snakke, og hun sa de ikke orket å kjøre og hun spurte heller ikke hvordan det gikk, også slengte hun bare på røret før jeg rakk å si noe mer. Jeg syns dette er veldig sårt. Jeg er snart 40 og de er jo litt oppi årene, men trodde ikke man sluttet å bry seg om barna sine for det. Jeg har samboer men ingen barn, men vet ikke om de er skuffet for det. Flere som har det sånn? Anonymkode: 6e8ec...072
  5. AnonymBruker

    Stole på partner på ferietur

    Det bekymrer meg at du anser 1,5 års forhold som relativt nytt og at du fortsatt ikke aner om du kan stole på fyren eller ikke. Jeg ville tenkt at du bare ikke har rett partner enda. Jeg var rimelig sikker etter 1,5 år med min nåværende mann at han ikke ville finne på å være utro mot meg. Tror han følte det samme om meg. Og nå har vi vært gift i 10 år. Hadde det vært 1,5 MND hadde jeg skjønt at det var tidlig å ha følelsen på om man er til å stole på eller ikke. Men etter 1,5 år...så vet man. Egentlig. Så jeg er jo redd du kan ha rett. At du hadde en kjip eks betyr jo heller ikke at andre gutter kan gjøre tilsvarende ting. Og det er jo ikke deg det er noe galt med. Du har kanskje bare ikke den rette mannen enda. For helt ærlig, min mann, da vi var 1,5 år inn i forholdet vårt, han hadde aldri bestilt seg en fylletur på 9 dager til syden. Han hadde nok tenkt at den tiden var forbi, om ikke annet så av hensyn til meg. Han dro på noen kompisturer, og det er jo bare supert, men ikke til syden og de greiene der. Tror helt ærlig ikke det falt han inn som naturlig lenger da han var i et såpass etablert (!!!!!) forhold. Igjen, 1,5 år er en stund altså. Og derfor jeg jeg her litt nervøs for at dine bange anelser kan ha grobunn i virkeligheten, og at dette forholdet ikke er så godt som det burde vært. Trist å åpne for den muligheten, men den er jo der. En mann som respekterer deg og vil være din ville nemlig spare sydenturene til å reise SAMMEN med deg, og henge med kompisene på noen hytteturer og kanskje en eller annen weekend i en storby. Også valget av folk han drar med sier mye her. Og det bekymrer meg også at du tenker det er helt ok at han drar på 9 dagers partytur med noen dophuer, så lenge han ikke er utro. Jenta mi, dette er så ikke rett person for deg. Ja, du bør ta dette opp med han. NÅ. Og se hvordan han stiller seg til det. Heller enn å leve i et forhold du tror er bra en eneste dag lenger for så å finne ut at han for lengst egentlig hadde gått videre. Hans reaksjon på dine bekymringer vil si det meste. Hvis han selv ser at dette jo ble veldig rart...og oppriktig mener det, så er det jo håp. Men hvis ikke... så fortjener du mye bedre! Ikke la han bruke deg... Anonymkode: b2df1...66c
  6. Fru Uperfekt

    Hvorfor er det mer negativ atferd på skolen en før?

    Hjelper iallefall ikke at skoler beskytter mobber mer enn offer
  7. Så du mener at politiet bør stå fritt frem til å jule opp folk dem tror er voldelige. For deretter å lyve i rapport og slette videobevis på stedet? Dette er ingenting annet enn overdreven og unødvendig vold i tjeneste. Det er på høy tid med body cam på norsk politi spør du meg.
  8. AnonymBruker

    Må kaste mat hver dag!?

    Det er ikke det som er tema for tråden. Anonymkode: 244a4...454
  9. Peanut

    Slutte med kaffe, hodepine trøbbel

    Jeg hoppet over på te, snarere Grand Yunnan Imperial https://www.palaisdesthes.no/products/grand-yunnan-imperial?variant=14483061538925 Jeg gikk fra 5-8 kaffekopper om dagen til null på dagen. Siden jeg ble trøtt av kaffe, så var det egentlig greit å droppe.
  10. Grevling

    Hvorfor er det mer negativ atferd på skolen en før?

    Få tilbake disiplinen og spesialskolene. Det blir feil når et par råtne epler får lov til å bederve hele klasserom og skoler. Herje fritt frem med både elever og lærere - uten at de risikerer konsekvenser. Og det ved de så inderlig godt selv. Jeg har snakket med lærere som underviser på barne og ungdomsskole, og de sier at det tar fra dem hele motivasjonen når så mye tid og krefter går tapt på grunn av de urokråkene. Det vil bli mye skriking fra foreldrene til disse bråkebøttene som ikke har noe imot å ofre resten for at deres lille gull skal få sin rett ved å sitte i klasserommet med normale elever. Men det må til.
  11. AnonymBruker

    Stole på partner på ferietur

    Hadde du tvilt på deg selv i samme situasjon? Hadde du likt at mannen din ikke trodde deg når du sa at du ikke ønsker å være med noen andre enn han? Du kan absolutt fortelle om problemene dine, men helst i en annen situasjon enn når han skal reise. Det er nok svært få menn som vil være med deg 24 timer i døgnet og la deg styre mobilen og pcen sin, for det er vel det som skal til om du skal kunne være helt sikker? Prøv å late som ingenting, ikke for han, men for deg. Det er ikke godt for deg å la følelsene bli så store. Og det er mye viktigere å overbevise deg enn ham om at det er greit for deg. Anonymkode: 0a7b3...e6b
  12. Alexandrine

    Stina Bakken

    Kvinnehelse blit ikke prioritert i det hele tatt - ikke den viktige delen av kvinnehelsen. At man blir sykemeldt ved kvalme nå kontra tidligere vil jeg ikke si er noe fremskritt i det hele tatt. Den dagen myndighetene prioriterer kvinner som er skadd etter fødsel ol skal jeg kalle det fremskritt. Idag busses svenske kvinner til Norge for behandling på norske private sykehus - mens norske kvinner står over 1 år i kø på offentlige sykehus. Norske myndigheter dekker ikke lenger behandling ved private sykehus.
  13. Millimani

    Fortell noe skikkelig uinteressant!

    Jeg har aldri smakt bubble tea tror jeg. Men de har det sikkert mange steder i Skien. Sjelden jeg er i sentrum
  14. 1kr ,-

    Slutte med kaffe, hodepine trøbbel

    Toppen 2 uker før abstinensene gir seg. Du kunne sikkert unngått de verste abstinensene ved å kutte ned til å drikke noen kopper om morgenen. Og deretter kuttet helt ut om du fortsatt var interessert i det. Men det vil nok ta minimum en uke før du merker at hode og kropp begynner å tilpasse seg en koffeinfri hverdag. Pass på å drikke rikelig med vann utover dagen
  15. Jeg har et snaut år hatt en elsker/venn. Vi har hatt det veldig bra når vi er sammen, men det er mye med han som har irritert meg. Jeg var i lengre tid usikker på hele forholdet og avsluttet det, men det tok ikke mer enn en dag før jeg havnet til sengs med han igjen. Jeg gikk da ut i fra at alt var som før igjen. Helt til han fortalte meg at han hadde hatt sex med en annen dame, dagen etter vi hadde vært sammen. Jeg ble så lei meg og skuffet over at han gjorde dette. Han hadde uttrykt at jeg var den han ville være sammen med, allikevel fikk han seg til å gjøre dette. Gjør jeg rett i å føle meg sint, skuffet og såret? Etter dette kuttet jeg han helt ut, men jeg kjenner at jeg savner han og den jeg var sammen med han. Allikevel er jeg så stolt og såret at jeg ikke får meg til å kontakte han igjen. Kan jeg ha det så godt og skylde meg selv? Bør jeg svelge stoltheten og gjenopprette forholdet?
  16. AnonymBruker

    En tråd for oss som går på Wegovy - uten klikk 😉

    Jeg har nå startet på uke 33. Medisinen har fungert helt supert og jeg har gått fra 100 til 65 kilo, = BMI 25,1 siden 13.september. Kroppen krymper merkbart og jeg er kvitt smertene i bena. Glad, men apoteket har blakket meg. hilsen -ann Anonymkode: 4d408...7c0
  17. AnonymBruker

    Hvorfor er det mer negativ atferd på skolen en før?

    Og så mener jeg at det burde vært mange flere ansatte i barnehage og skole. Det hadde løst mye! Anonymkode: 18e59...037
  18. De fleste gir jo penger i våre dager, særlig til gutter. Hvordan løser dere dette med eventuelt gavebord? Anonymkode: 3e876...f57
  19. Harnoejegvilsi

    Stina Bakken

    Tror ikke det primært handler om å rakke ned på henne. Det handler om at hun alltid har en grandios forklaring på problemene sine, nærmest som om hun er den første til å erfare det. Når hun begynte å snakke om graviditeten som om hun var den første som snakket om den, ble jeg seriøst litt matt. Å sette barn til verden er noe vi har gjort i millioner av år. Det med å gå gravide, kjenne endringene som skjer, og til sist føde, kan kvinner. Det ligger i instinktene våre å bli mor. Ang endringer i kroppen, så er jo det også noe alle gravide kjenner, erfarer og opplever. Ja, det er trasig å gå rundt å føle seg på halv 12, men det er en del av det. Graviditet er heller ingen sykdom i seg selv, men en forbigående tilstand. Nå er jeg ferdig med å få barn, derav blir jeg ikke inspirert av Stina på noe vis. Tvert i mot så fastholder jeg at hun fremstår både sykelig og stakkarslig, uten å egentlig være det. Hun er en, slik hun selv tidligere har beskrevet seg selv: frisk, sunn og oppegående dame.
  20. Fru Uperfekt

    AAP nye forslag boligmarkedet

    Norge har hatt regulering på utleiemarkedet før, og mye ble betalt under bordet
  21. Google er din beste venn. Anonymkode: f01c1...201
  22. Hun skal ha sex nå for å bli gravid. Når hun er blitt gravid, blir det sextørke, til evt hun vil bli gravid en gang til. Du kan si farvel til et sexliv generelt. Du vet hva du går til, ikke klag etterpå. Anonymkode: 39ccd...443
  23. AnonymBruker

    Hvorfor er det mer negativ atferd på skolen en før?

    Barneoppdragelsen er jo helt krise nå! Foreldre tør jo ikke å være foreldre lenger. De lar ikke ungene møte motstand så de lærer seg å takle det, de gir ikke ungene konsekvenser for dårlig oppførsel, de lar ungene styre hele showet hjemme! Nå snakker jeg ikke om alle, men det er veldig mange av de! Er barnehagelærer, så jeg har møtt mange typer foreldre. Heldigvis ser det ut til at det er på vei til å snu, for det er mange fantastiske flinke unge foreldre i min barnehage. Kanskje det bare er her, men likevel.. Anonymkode: 18e59...037
  24. AnonymBruker

    Hvorfor er det mer negativ atferd på skolen en før?

    Vi bruker MYE mer på alle som får det vanskelig, faller ut etc. enn vi ville brukt på flere voksne i skolen. Men det ser man ikke på samme budsjett, så derfor fortsetter man som før. Hvor man "liksomsparer" på kommunens budsjett, men blør penger nasjonalt (psykisk helsevern, NAV, oppfølgingsordninger, tapt inntekt/skatt osv osv.). Anonymkode: 0d6bf...a36
  25. AnonymBruker

    AAP nye forslag boligmarkedet

    Lurer jeg og på, trodde det var tiltak for hjelpe folk på aap inn på boligmarkedet. 😅 Anonymkode: 57934...96a
  26. Smurfii

    Stina Bakken

    Hun har alltid virket så ekstremt usikker på seg selv, trist at det aldri har sluppet taket. Tror hun hadde hatt veldig godt av å komme seg ut av det huset og ikke gått opp i bare PF og hunden. Tror hun hadde passet veldig godt til å jobbe i klesbutikk eller i butikker som Kicks/ Fredrik&Louisa.🫶🏻💫
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...