Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Hva irriterer dere med prøvere/gravide?

Jeg ville vært forsiktig med å skrive hva som er irriterende med prøvere. Noen har prøvd lenge og ønsket om baby er SÅ sterkt, og skuffelsen så stor når testen atter en gang viser negativt selv om man virkelig følte at NÅ, nå satt den. Den følelsen når mensen enda en gang kommer. Samtidig som de ser gravide mager overalt, venner og bekjente som blir gravide, frustrasjonen over at noen får det til så lett og fort mens du selv aldri «får det til». Det er så utrolig sårt for dem og det er liksom ingenting som kan gjøre opp for det. Mange har kanskje mistet mist én gang også, noen flere ganger. Også har du dem som akkurat har begynt å prøve, er veeldig gira og har ikke helt peiling på hvordan ting fungerer enda, så de kan også unnskyldes synes jeg. Bare - vær forsiktig. 🙏🏼 Mange prøvere er veldig sårbare og det kan gjøre vondt å også skulle få høre hvor irriterende og håpløse de er.. Anonymkode: ac6ad...72b
  3. Jeg har lyst på Iris men mannen har lyst på Jenny. Hvem er finest til tulla vår? Anonymkode: 09f20...cd7
  4. AnonymBruker

Er dette vannkopper?

Det bildet er seriøst ikke greit å legge ut!!!! Slett, eller be om å rådet slettet av mod!!!!! Din datter har vannkopper. Anonymkode: 6ced1...fe1
  5. AnonymBruker

En annen kvinne elsker mannen min

Dette høres jo mildt sagt tvilsomt ut.. Hvorfor har han lagt henne til igjen? Om hun sender en masse kjærlighetserklæringer til han uten at han sender noe som helst til henne må hun jo være litt gal. Hvorfor vil han ha dette tilbake i livet sitt? Tviler på det er fullstendig enveis kommunikasjon her for da hadde hun neppe giddet. Han har jo tross alt lagt henne til igjen. Og det at han nekter å snakke om det er jo også litt snodig. Tror jeg hadde sagt som noen over sa at om hun fortsetter å sende sånt til mannen din så viser du det til hennes egen.. Anonymkode: 463b8...4c4
  6. AnonymBruker

Tråden for oss som søker jobb...

Finn.no er nok den beste. Ellers har du arbeidsplassen hos NAV, den henter annonser fra forskjellige steder. Anonymkode: 9a72e...a3d
  7. AnonymBruker

Er bleieslutt enklere å få til med jenter enn med gutter?

Tror det er individuelt. Har en gutt og en jente som har sluttet med bleia, jenta sluttet på dagtid når hun var ca 2år 8mnd, og på natten ett pr måneder etter. Gutten sluttet natt og dag når han var 2år5mnd. Har akkurat begynt med bleieslutt med jente 2 år 8mnd nå, kommer nok til å ta litt tid. Må minne henne på å gå på do hele tiden og hun kjenner det ikke selv før hun nesten tisser på seg og løper på do. Anonymkode: 77b18...9dc
  8. Hvorfor spør du TS? Jeg hadde gått på dagen dersom partner for ramme alvor slo til meg. Og da mener jeg at han med vilje slo meg, mente å slå meg og var sint når han slo. Da har vi luket ut alle muligheter for at dette var et uhell, avtalt, eller på annen måte forklarbart.
  9. Er det ikke bedre å høre på musikk?
  10. Så lenge dere eier hver deres leilighet 100% så bør vel det gå. Hos oss er det ihvertfall sånn at andelseierne ikke kan eie mer enn én leilighet, men det løser man ved at bare den ene står som eier. Anonymkode: 3363b...a29
  11. Hvorfor sier du slikt om deg selv?
  12. Jeg hadde reagert mer på at den som var syk ikke fortalte det til meg.
  13. Jeg postet en gang ett par tråder som var linket til HRS... men fikk aldri noe skikkelig svar på hvorfor.
  14. AnonymBruker

Noen som har en god karriereveileder?

For et ufattelig dårlig råd, du over her. Har dessverre ingen tips, ts, men håper du ikke hører på personen som foreslår coach når du søker svar/fakta om karriereveier! Anonymkode: 56e33...b63
  15. Sensi

Er dette vannkopper?

Ser ut som vannkopper. Pittesmå blemmer med væske.
  16. AnonymBruker

60/40 for 2 åring

Det er mer vanlig enn man skulle tro, ja. Anonymkode: 4dd8c...b4f
  17. Jeg får 80% av det jeg fikk før permisjonen. Anonymkode: 69ea3...d95
  18. Anonymkode: 0dedc...6da
  19. Det er faktisk over 4000 kr mer brutto i måneden, så det er en ganske betydelig forskjell. Anonymkode: 640f5...658
  20. Atania

AAP og uføretrygd

Ja, det stemmer. Da har du jo gjennomgått avklaring i forhold til om behandling vil bedre arbeidsevnen. Men mange misforstod deg nok først og synes det virket som om du gikk rett på ufør uten å ha hatt AAP først.
  21. AnonymBruker

Sex i graviditeten

Skjedde et par ganger, men da var det bare noen få dråper på papiret like etter og litt brunlig utflod dagen etter, så jeg skjønte at det bare var et blodkar som hadde sprukket pga skjøre slimhinner. Anonymkode: 43827...b51
  22. AnonymBruker

Hvordan er din leder?

Min beste var også kravstor. Hun var streng og støttende. Hun så meg. Hun brydde seg om jobben og innrømmet det hvis hun hadde tatt feil. Min leder i dag er feig. Han smisker, skviser ut noen og skylder på de som klke er tilstede. Anonymkode: 27233...34f
  23. Det må være lov å spørre om noe man ikke forstår. Det er ingen som er født med innlærte bagasjeregler - en gang er det den første for de fleste. Det var jo tross alt en logisk forklaring på hvorfor TS ikke helt forstod bagasjeopplysningene til Norwegian. Når det gjelder adferd og medbrakt i sikkerhetskontrollen er jeg tilbøyelig til å være enig. Sånn er det når man ikke flyr så ofte. Da er alt nytt og nervøst. Det er likevel merkelig at man ikke setter seg inn i hva som ikke kan være i håndbagasje før man går gjennom sikkerhetskontrollen.
  24. AnonymBruker

Noen som har en god karriereveileder?

De fleste er bortkastet penger, ta heller en time med en coach som kan hjelpe deg å se ting annerledes. Tenk på hvordan du vil leve, hva du ønsker. Hodejegere er stort sett bare tull. Anonymkode: 583d1...976
  25. Det er jo det som er så artig med disse folkene:-). De har voldsomme evner, "men vil ikke vise dem"😂. Det er så hysterisk bra hver eneste gang:-). Og det er hver eneste gang også. Ingen har hittil vist til en døyt noensinne gjennom verdenshistorien at de har evner. Ingen. Av 118 milliarder mennesker levd gjennom tidene, har ingen kunnet bevise en halv prosent noensinne at de har noe som ligner på noen evner engang:-) Det er nok pga at de er for opptatt på KG:-). For her er de, etter eget sigende Anonymkode: 758a4...a48
  26. https://tvh.no/2019/05/25/klarsynte-inger-mari-ser-det-ingen-andre-ser/ Hun her har funnet sauene våres ved 2 anledninger. Anonymkode: 65a04...0f9
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...