Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Å la seg bruke av partner

    Tror nok han mener partner. Må ikke heise voldtektsflagget med en eneste gang. Anonymkode: e7df1...e38
  3. IkkeStudentLenger

    Var mannen din med på fødselen?

    Ja, jeg trengte ham der. Og når det endte i hastekeisersnitt fikk han være med på operasjonen og være med baby mens jeg måtte være på postoperativ et par timer.
  4. Jeg håper da at dere minimum går i parterapi først. Anonymkode: 6d308...797
  5. svartkatt

    Snapscoren

    Hvorfor gidder du følge med på det?
  6. AnonymBruker

    Fikk klage på skryting i gruppechat

    Er du selv noe god på å gi de andre respons da? Er jo flott at du har søkt om å bli leksehjelp forresten! Synes du fortjener skryt Anonymkode: a524e...c4c
  7. Det kan være mange årsaker til oppkast som ikke er smittsom sykdom. Jeg synes du skal holde deg langt unna å kommentere dette og heller passe på deg selv. Anonymkode: 37ac8...c5a
  8. AnonymBruker

    Temu erfaringer

    Norge er overpriset Anonymkode: 70019...540
  9. Jeg fikk også en slik lav score fra en kjøper,uten noen begrunnelse. Hadde ikke hørt et pip fra kjøper om at han var misfornøyd. Annonsen var detaljert sammenlignet med andre annonser for samme type vare. Det stod i annonsen at varen var brukt med bruksmerker, og det var bilder både forfra og bakfra. Tror kanskje kjøper var sur fordi jeg ikke gikk ned i pris. Tror ikke du får gjort noe selv om.s oren er åpenbart ubegrunnet. Finn gjorde ingenting,selv om de kan se annonsen og at selger ikke tok opp noe i dialogen. Anonymkode: bc089...754
  10. Hun ville aldri vært utro. Hun er vokst opp i Jehovas vitner, men forlot de for meg. Det betyr at hun ikke kjenner andre enn meg og de på jobben. Samboeren min er gravid og det er jo ikke akkuratt sexy eller? Anonymkode: 1082b...6f1
  11. Du trenger ikke angripe meg. Jeg var avdødes aller nærmeste siden jeg bodde sammen med vedkommende, så jeg er den som er mest opprørt etter dødsfallet ja. Livsarvingen og familien var på meg og krevde å få tømme hele boligen, og jeg tenkte ikke på hva som skjedde. Advokaten snakket om at de burde levere inn en oppstillingsliste over hva de har tatt ut av boet og sammenligne med det jeg sitter igjen med, og så ser man hvor mye de har forsynt seg med. Ts Anonymkode: d78b8...0df
  12. svartkatt

    Sårt trengende

    Ikke så trengende om du må skrive det her først.
  13. AnonymBruker

    Hvor mye fortjener en sykepleier?

    Nei, løsningen for DEG er å slutte hvis du er misfornøyd. Hvis alle sykepleiere slutter, må arbeidsgiverne øke lønna for å tiltrekke seg ansatte, uavhengig av minstelønn. Det er det dere må gjøre, ikke klage på forum. Noen ganger er gresset grønnere på den andre siden, andre ganger er det det ikke. Kontorjobb har noen fordeler, men også noen ulemper. Balansen mellom dem varierer stort. Ikke alle kontorjobber er rolige, akkurat som ikke alle sykepepleierjobber er überstressende. Jeg har kontorjobb. Jeg har hele tiden 15 ting som henger over meg og som jeg må prioritere. Det jeg ikke gjør, gjør ingen andre. Det blir bare ikke gjort, og da får noen lide for det. For ja, det får faktisk konsekvenser når jeg ikke gjør jobben min. Økonomiske konsekvenser, og praktiske konsekvenser for faktiske mennesker. Det jeg ikke rekker å gjøre innen vanlig arbeidstid, må jeg ta på kvelden, eller i helga, eller i ferien. Jeg jobbet langfredag, fordi det dukket opp noe som «brant» som måtte håndteres med en gang. Ingen overtid. Ingen fleksitid, for vi fører ikke timer. Jeg må jobbe i kveld, for å rekke å gi tilbakemelding på det jeg må gi tilbakemelding på innen fristen. Lønna? Litt over 800k, for PhD (totalt 10+ år med høyere utdanning) og 20 års ansiennitet og prosjektlederansvar (budsjett på over 10 millioner). Anonymkode: 30e75...e68
  14. AnonymBruker

    Angrerett treningssenter når gruppetimer utgår

    Reklamasjon ja? Anonymkode: 69235...8e5
  15. Det kan være at han var syk på en annen måte, enten fysisk eller psykisk. Noen barn har f.eks. Angst, og da er det nok lettere å si at det er oppkast enn å skulle forklare. Eller som andre sier, han var syk fredag og friskere lørdag. La det ligge mener jeg, man vet aldri hva som egentlig skjer i andre sine liv.
  16. Er det du som betaler lønnen til kollegaen din? Neppe. Kjenner du til hele og alt om helsen til barnet hennes? Vet du omstendighetene rundt hvorfor barnet kastet opp? Kan du si med 100% sikkerhet at det ikke er noe allergi inni bildet? Du har hodet på helt feil plass. Du tenker på jobben og sjefen din, dersom du mener at hun potensielt hadde med seg et barn som kunne bragt smitte videre til hvor mange barn på cup? Og hvor mange av barna som spilte har søsken… slike som deg skulle for evig blitt værende på hjemmekontor. Du bidrar neppe til et godt arbeidsmiljø på jobben. Fortsetter du den tankegangen din der, blir du nok snart utfryst av kollegaene på jobben. Dette vil slå tilbake på deg, for du vet ikke noe om hvilke avtaler kollegaen din har med leder. Mulig kode syktbarn blir nevnt for nysgjerrige kollegaer, slik at hun får fred over egen helse og privatliv. Anonymkode: cb621...32a
  17. Pippi Lotta

    Lesbisk og lei av transpersoner i homofile/lesbiske rom

    Det finnes lesbiske kvinner som er samen med transkvinner.... Så det at en lesbisk kvinne ikke ønsker å være sammen med en transkvinne, betyr faktisk ikke at ingen lesbiske kvinner gjør det. Du kan si hva din legning betyr for deg, men du har ikke noen universal fasit her. Det er ikke respektløst av meg og si til noen venner at jeg foretrekker blånde menn, men om en manm med svart hår legger an på meg er det totalt sosialt inkompetent å svare at jeg ikke er tiltrukket av mennesker som han. Ser du virkelig ikke forskjellen på de to situasjonene?
  18. Hoppetaujenta

    Solas grublerier3.

    Jeg har i mange år vært på jakt etter en hvit, tynn bomullsnattkjole med vide, halvlange ermer, fotlang type...men finner den aldri. Hvis jeg kom over salg, så hadde jeg kjøpt tre i ett jafs, så sjeldne som de er. Jeg fortsetter å lete. God bedring til henne som vi ikke kan høre sukk, akk og sukk fra uansett, så bare lag lyder du.
  19. AnonymBruker

    Eier hus uten lån, lav lønn; mulig å få lån?

    Ja jeg er ikke i tvil om at det kommer til å ordne seg for TS, det er bare å søke. Man finner alltids en bank som ser fordelene med utleie, høy sikkerhet osv. Det er likevel mye svada og feilinformasjon som skrives i disse trådene. Og riktig informasjon fra TS sin side er en fordel. Greit å starte med forskjellen på netto og brutto 😊 Anonymkode: 7e75d...47e
  20. Den som ikke er med på å gjøre jobben kan ikke klage på resultatet. Anonymkode: bf8d5...775
  21. Skue76

    Sårt trengende

    Sårt trengende for en dusj, ikke sant
  22. AnonymBruker

    Snapscoren

    Nei men da lyver han jo om det, er jo det som er graverende Anonymkode: eb43a...1eb
  23. Jeg er dritlei og tenker å bare kjøpe en PS5. Den kommer nok den nittende men det hender jo en sjelden gang den kommer før Anonymkode: 4baca...28d
  24. svartkatt

    Sårt trengende

    Hva snakker du om?
  25. AnonymBruker

    Fikk klage på skryting i gruppechat

    Jeg kjenner meg igjen. Alle i min gjeng/gruppechat deler ferier, barn, generelt ting som koster penger, karrierrealtert, suksessen de har med jobber og hobbyer. Ting jeg ikke har i mitt liv med andre ord. Nå har ikke jeg fått en så direkte kommentar som deg, men jeg får null respons om jeg sender noe fra mitt liv. Anonymkode: faff3...592
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...