Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Vi har gitt 1500 til nevøer og nieser.
  3. Nattens rytter

    Har ikke unge lengre klima angst?

    Eg trur at den gjennomsnittlege amerikanaren ikkje vil punga ut med meir enn 10 dollar om månaden for å berga klimaet.
  4. AnonymBruker

    Han skrudde av snapmap :-/

    TS, la oss nå få vite hvilken jobb han har, det har alt å di for svaret du ber om. Anonymkode: 1cc70...498
  5. Jeg tenker at det er en kurant løsning og at AB rett over her har rett. Det er jo ingen som stapper tuten inn i munnen og det er jo ikke sånn at det ikke går an å få melkebart av å drikke fra kartong, det er bare at de fleste pleier å gå inn for å unngå det. Rådyret (ikke elg) har nok bare hatt litt hastverk.
  6. Åå, kjære deg. Hjertet mitt blør for alle jenter som er blitt kjønnslemlestet. Jeg synes det er veldig trist at dette skjedde med deg og at du preges av det. Det er helt grusomt. Denne mannen som du snakket med. Han vet selvsagt ikke svaret på hva alle menn tenker. Han kan kun svare for seg selv. Dette blir kanskje en teit sammenligning, men tenk på alle som har handikap eller andre typer plager som skaper utfordringer seksuelt. Noen er lamme, noen har CP, noen har kramper i underlivet slik at de ikke klarer å bli penetrert. Selv mennesker med slike utfordringer er i forhold. Og grunnen til det er at de treffer en mann, gnister oppstår, forelskelsen skjer og bånd skapes. Det er dette som limer to mennesker sammen og ikke sexen. Hvis sexen er bra er det selvsagt positivt, men det er andre kvaliteter som er minst like viktige. Jeg vet selvsagt ingenting om hvordan det er å leve uten klitoris. Men er det sånn at følelsene inni skjeden også er påvirket? Anonymkode: 24afc...c0f
  7. Samboere med god økonomi, men ulik EK grunnet aldersforskjell som i sin tid medførte ulik eierbrøk. Så har vi rotet det til med at jeg har betalt halvparten av tung oppussing, altså skifte kledning, tak vinduer osv. Nå er situasjonen fastlåst fordi jeg mener at tung oppussing skulle vært fordelt etter eierbrøk. Hvor kan vi få hjelp til å finne ut hva som er riktig. Anonymkode: 1bf6f...b8c
  8. Var i samme situasjon. Var i lag med X'n i 7-8 år, og han var ekstremt hjemmekjær og måtte ha komfort, mens jeg ville reise og oppleve, om så på et herberge med 20 køyesenger i ett rom hvor dassen var et høl i bakken. Det var ikke hovedgrunnen til at det ble slutt, det var mange bidragende faktorer men det hjalp definitivt ikke. Om det ikke var for de andre faktorene så kunne vi kanskje møttes litt på halvveien for bilferie var han med på. Så kunne jeg evt. reist de lengre distansene alene/sammen med noen. Men han likte ikke så godt at jeg gjorde dette så det satte litt demper på ting. Jeg endte opp gift med en annen, og han elsker også å reise, og jeg føler ikke lengre at jeg går glipp av noe fordi gubben vil sitte hjemme:P Anonymkode: 2559f...ca7
  9. Ts Det blødde kun igår, og det var slik at jeg ikke trengte bind, det kom når jeg var på do. I dag er blødningen helt borte.. Men det kom jo ut "noe" igår, så er usikker på om jeg er gravid.. Anonymkode: f46ec...67b
  10. Fordi det å sprøyte nervegass inn under huden for å lamme musklene er et helt annet nivå, et sted må man nesten sette grensen. Men, nei, det er ikke bare botox som får kritikk. Men nå er det botox denne tråden handler om. Anonymkode: e4fea...8c7
  11. AnonymBruker

    Han skrudde av snapmap :-/

    Har du en sånn jobb(pst f.eks.), vil du heller ikke kunne ha disse snappene i det hele tatt eller du får ikke ha med privat telefon på jobben. Anonymkode: 1cc70...498
  12. Arkana

    Hvor mange fritidsaktiviteter går deres barn på?

    Våre har stort sett gått på én hver, noen ganger gikk noen av dem på to. Jeg synes ikke du skal ha det minste dårlig samvittighet. Det er ikke bra at all tiden til en del barn er organisert.
  13. TomKrus

    Han skrudde av snapmap :-/

    Bare tull, at du deler posisjonen din med kona har ingenting med sikkerheten på jobb å gjøre for 99% av befolkningen. Unntaket er kanskje spanere innenfor politiet, operative politifolk, forsvaret og da personer som driver med hemmelige tjenester. De deler ikke noe uansett når det er, og ikke med noen som helst.
  14. AnonymBruker

    Hva er det flaueste du har gått til legen for?

    Så det du sier egentlig er at han har en historie med dette. Trist, bare trist. Anonymkode: fe64d...2b4
  15. vaniljekrem

    Samboer spiller for mye selv som nybakt forelder

    Jeg ammer ikke
  16. Men det samme argumentet kan jo brukes om alt som er relatert til utseendet, hvorfor er det akkurat botox som er "den store stygge ulven" her? Anonymkode: 80689...ea6
  17. AnonymBruker

    Han skrudde av snapmap :-/

    Min tidligere kjæreste skrudde helt plutselig av snapmap, vise seg at han hadde vært utro ☺️ Anonymkode: d43de...61a
  18. De som får ekstravakter i stedet for deg, er du 100 % sikker på at de har gjennomsnittlig sykefravær som er høyere enn ditt (altså 10%)? Du kan ikke tenke deg at lederen din er redd for å brenne deg ut ved å gi deg overtidsvakter på tross av ditt høye sykefravær, du er jo åpenbart en viktig ressursperson for avdelingen? Hadde troppet opp hos sjefen og enten krevd høyere grunnlønn eller ekstravakter, dersom det stemmer at leder tilgodeser folk med 15 % sykefravær med ekstravakter. Og til slutt; 15 % sykefravær er jo helt ekstremt!! Dette må være en av Norges mest usunne og syke arbeidsplasser! Garantert innen helsevesenet og garantert mange ansatte med liten eller ingen utdanning. Anonymkode: 2027b...8b2
  19. Jovisst sa du det: Det lønner seg å holde orden på detaljene i sånne historier om du skal bli tatt seriøst. Og om du så noe selv eller antok at det skjedde er litt for vesentlig til å kunne bortforklares som en forglemmelse. Anonymkode: badec...5c4
  20. AnonymBruker

    Samboer spiller for mye selv som nybakt forelder

    Ta han med en tur på helsestasjonen og snakk med helsesykepleier sammen om dette. Han virker umoden og trenger en realitetssjekk. men du, om du ammer hvorfor orker du flaskestyret på natt? Skaper jo mer arbeid med sterilisering og styr? Anonymkode: df54c...fcb
  21. Thanos

    Savner eksmannen min så inderlig

    Hun tok valget om å forlate. Da må hun ta ansvaret og eie den avgjørelsen i etterkant. Ikke komme år seinere å plage ham med sin anger og vonde følser. Han har tydeligvis bearbeidet det hun gjorde mot ham og startet et nytt liv med en kvinne som setter pris på ham. Da er mitt råd til henne: ligg unna! Om det er barn involvert bør det bare være normal kontakt man må ha mellom seg for å gi dem en god oppvekst. Om det ikke er barn involvert, bør hun ikke ha noe kontakt.
  22. AnonymBruker

    Vil han egentlig være venn med meg?

    Hei ts. Jeg er kvinne, men kjenner meg igjen. Jeg gjorde noe lignende som deg. Som et sikkerhetsnett for at min venn ikke skulle avlyse. Betalte reise og opphold for han. I ettertid ser jeg at det bare var dumt. Turen ble ikke spesielt bra, og hadde nok muligens kost meg mer om jeg dro alene. Men der og da ble det for vanskelig for meg å reise alene. Vi har heller ikke kontakt mer. Jeg kunne skrevet veldig mye mer om dette , og skulle gjerne hjulpet deg til å avslutte vennskapet (du fortjener så mye bedre) og også endre tankegang som jeg har gjort. Jeg hadde mindreverdighetskomplekser. Følte jeg måtte betale/diske opp med mat/annet for at folk gadd å være med meg. At det ikke holdt å kun være meg, uten noe annet. Uansett. Jeg forstår hvordan du har det og det var vondt å lese dette. Minner meg om tunge tider Anonymkode: 2fbb7...df4
  23. Jeg er ekstremt lei meg for det du har opplevd. Jeg tror du burde oppsøke helsepersonell som forstår deg. Jeg aner ikke hva du går gjennom. Det at du ber om hjelp og støtte, viser at du er tøffere enn mange. 70% av kvinner får ikke orgasme vaginalt – og mange kvinner har gode sexliv uten å oppnå orgasme. Menn bryr seg overhodet ikke. Det er ditt sexliv, ditt selvbilde og din trygghet som bør være fokus. Man kan ha glede av sex uten orgasme, og det finnes mennesker som kan få orgasme uten fysisk stimulering.
  24. Det er skrevet flere gode innlegg i tråden om hvorfor dette kritiseres. Det handler ikke bare om "folk får gjøre hva de vil". Det handler om hvilke signaler det sender til andre kvinner og hvordan det bidrar til det sterke skjønnhetshysteriet og jaget etter ungdom som vi allerede har. Hver og en som tar botox fordi de ønsker å se yngre ut eller "fjerne sinnarynke" er med og bidrar til dette. Anonymkode: e4fea...8c7
  25. TomKrus

    Savner eksmannen min så inderlig

    Så tror jeg det er veldig mange som angrer på samlivsbrudd etter noen år ! De blir alene og ser at de problemene som var i forholdet egentlig var bagateller, men man levde i sin egen boble og trodde at alle andre hadde det så ekstremt mye bedre. Så ser man at det å leve som "single" ikke passet så godt egentlig. Omtrent som å bli arbeidsledig deilig de 4 første ukene, så blir det bare kjedelig . Eller man finner seg en ny partner, knasende bra de første årene, så er man tilbake til utgangspunktet i sin egen boble med de samme bagatellene som over tid gnager forholdet i stykker. Om man da ikke tar tak og fikser det sammen. Står en krane og drypper ut på gulvet ditt er ikke det en krise om det skjer over noen timer eller dager. Etter måneder og år ? Hele kåken er pill råtten
  26. Litt avhengig av om du bruker hel- eller lettmelk, men sånn 90-95 kalorier bør stemme.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...