Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Hva syns vi om en person som liker å drikke alene?

Jeg er ikke ts. Anonymkode: 06b22...ba4
  3. TheGirlWhoWaited

Strålebehandling

Er nok rimelig normalt å stråle området, for å være sikker på at alt blir borte og at det ikke utvikler seg til kreft. Hvordan man reagerer på strålebehandling er veldig individuelt, men min mor reiste til og fra behandling, og dro rett på jobb hver eneste dag - så hun tålte det veldig bra.
  4. Hadde denne brukeren nettopp skiftet navn?
  5. Tror nok det hadde resultert i æresdrap, om hun går utenom vanlige muslimske skikker og krav. Hun lever da farlig. Men det vil nok ha mye å si, hvor innbitt religiøs familien til denne jenta er
  6. AnonymBruker

Er det mitt problem at jeg har tesla og sitter i rullestol?

Tesla og parkeringsbevis for forflytningshemmede her også. Jeg tenker at de som bryr seg egentlig mener det godt, og vil passe på at ingen tar fra funksjonshemmede plassen deres. Jeg har selv sagt ifra til en i en pizzabil en gang. Anonymkode: dd2d6...83e
  7. AnonymBruker

Chernobyl

Noen som ser på miniserien "Chernobyl" på HBO? Hva synes dere om den? Anonymkode: a1104...ba3
  8. Nussepus

Villapaprika

Det er jo fordi hun jobber så myyyye da.
  9. AnonymBruker

Ja. Men hvor mange ganger i året drikker du sammen med mennesker da? Anonymkode: 9837c...f49
  10. AnonymBruker

IKM Skravletråd

Men hun var da 5+2 da hun mistet? Det stemmer også med tellemåten du beskriver. Terminkalkulatorer på nett gir ulik uke+dag avhengig av sykluslengde du legger inn. Hvis man teller rene uker på kalenderen er det likt slik de regner på legekontoret. Anonymkode: cea90...84b
  11. Rumle

Har du noen gang.........

Ja, heldigvis var det like før OL på Lillehammer, så det var greit å sitte i ro foran tv HDNG vært i Lillehammer?
  12. Takk 🤗 de så jo veldig smarte og fine ut 😍 Anonymkode: ce0ba...1c2
  13. Kan være at fastlinjene er kostbare å vedlikeholde, så kunden må betale litt mer. Kobberlinjene skal fases ut i løpet av noen få år.
  14. AnonymBruker

4-5 ganger i året? Anonymkode: 06b22...ba4
  15. drue

Tips til gode serier?

Chernobyl på HBO. Fantastisk serie.
  16. AnonymBruker

Og jeg tror ikke det er sunt å drikke seg full hver helg heller. Jeg begynte å drikke når jeg var alene og det var ikke bra. Sluttet. Anonymkode: 9837c...f49
  17. Beklager så mye for at jeg ikke utdypert det nærmere... Mener islekter, hvis du er kjent med den benevnelsen. Når jeg selv har malt hus har det ofte vært nødvendig å bytte disse. Om det ikke blir så svindyrt så er det en utgift, og som med alle andre små utgifter blir det alltid en viss sum man bruker på feks slike ting om man eier et hus. Klarer man ikke bytte disse selv så koster det penger og siden de er utsatt for mye fukt er det ikke uvanlig at de må byttes på eldre hus.
  18. AnonymBruker

Når begynte du å vaske babyklær?

Fordi du lagde 2 tråder. Man ser klart at den andre tråden ble lagd først og siden du ikke fikk svar der så valgte du å spamme ned forumet. Anonymkode: e8bdc...b22
  19. drue

Sist sette tv-serie?

Helt enig. Det er en av de beste seriene jeg har sett.
  20. kan du ikke veie deg i dag? Anonymkode: e7e3b...b89
  21. AnonymBruker

Barnehagebarn og bursdag

Hvorfor må det være utenlandske foreldre? Plassen det feires på er i bruk frem til 17 hvor også foreldre jobber. Her blir den feiringen droppet i år, ble litt satt ut av tidspunkt. Her legges barna 1830, sover ca 19 i ukedagene og hver onsdag må vi opp mellom 5-6 + lengste dag i uken i barnehagen 740-1550. H - ts Anonymkode: beac0...d47
  22. Hoppetaujenta

Har du noen gang.........

Det har jeg ofte gjort. HDNG vrikket ankelen stygt og blitt sittende med foten uvirksom på en sofa?
  23. AnonymBruker

Greit å gi barn munkholm/claustahler?

Her har ungene på 11 og 13 år fått en ingefærøl på deling fordi de ønsket å smake det. Den stod igjen i kjøleskapet etter en fest vi hadde engang der ei venninne drakk alkoholfritt. De syntes det var godt, det smakte cola-is sa de. Kjøper gjerne igjen om de vil ha, men somregel foretrekker de brus eller saft. Tror ikke de blir alkoholikere av den grunn, ei heller tar skade av å se at jeg og samboer tar oss et glass vin til maten i ny og ne eller et par øl på en fredagskveld. Anonymkode: 5697d...728
  24. Aragorn ll Elessar

Fortell noe skikkelig uinteressant!

De to lag som har møtt hverandre flest ganger i Copa del Rey.er Athletic Bilbao og Real Madrid
  25. Ærlig talt, hør på deg selv! Propagandaprosjekt fra venstresiden. Det er vel nærmest et samlet Storting som står bak elbilfordelene, fordi el er framtiden. Svoger har en Leaf fra.. Tja.. Jeg mener den er fra 2010. Det er ikke noe som tyder på at den er på vei til å gi seg, og de har ikke tapt noe rekkevidde. Allerede nå er man i gang med å resirkulere masse av det som er i batteriene.
  26. Håper han kommer tilbake.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...