Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Kjærlighetsbarn98

Sy uten bedøvelse

Enig. En som selvskader er syk, og fortjener like omsorgsfull behandling som de som har en fysisk diagnose.
  3. AnonymBruker

Han jeg har sex med har gått ned på meg to ganger

Tipper han ikke vet hva han skal gjøre. Langt lettere for kvinner da de er vant til å sutte på Kjærligheter på pinne fra liten av. 😋 Anonymkode: 1bff2...4bb
  4. AnonymBruker

Merkelige hukommelsestap?

❤️ Anonymkode: d17b6...fee
  5. AnonymBruker

Du som bor i leilighet, hvilken nabo har du?

Over meg er en enslig mann i 60-70 årene, kjempe hyggelig mann, hører så og si ingenting fra han. Ved side av meg er det et par i 70 årene, eneste jeg hører er når de får besøk av barnebarnene, men kun når de er ute i fellesgangen, så gjør absolutt ingenting 😊 Anonymkode: 3bc21...f67
  6. AnonymBruker

Følger denne da jeg kjenner meg igjen, har nettopp vært på nevropsykologisk utredning og venter på rapport 🙄 Anonymkode: 0bb59...b85
  7. AnonymBruker

Ja. Jeg har alltid husket veldig mye, hatt veldig detaljerte minner fra fortiden, da særlig fra negative hendelser. Det med å falle ut av samtaler har vart i mange år, men det med å glemme hverdagslige ting vet jeg ikke. Det er familien som har lagt merke til det i grunn og som har kommentert det. Anonymkode: d17b6...fee
  8. Fant ut at det var stesøster til dama mi. Anonymkode: 2f0db...6ed
  9. strykebrett

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!

Kjenner jeg må fordøye de siste episodene. Jeg heiet og hoiet på karakterene frem til episode 4, etter den episoden forstod jeg hvor all klagingen fra folk på nettet kom fra. Karakterene mistet dessverre mye av dybden denne sesongen. Som gjorde at jeg som ikke har sett de tidligere sesongene på flere år, rett og slett ikke brydde meg om andre enn Dany og dragene. Jeg gråt mye da Dany døde 💔 og spesielt da Drogon prøvde å vekke henne igjen, for så å fly vekk med sin døde mor.. der kom tårene igjen!
  10. FotbaIlflua

metteask.blogg.no

Basert på svaret ditt, tror jeg at jeg har uttrykt meg utydelig. Du gjør og tenker akkurat som du vil. Gå bare inn i ekteskapet og blogglivet med mest mulig bakgrunnsinformasjon, en sunn dose skepsis og åpne øyne. Historikken viser at ABD er sjarmerende og gjør et godt intrykk i starten. Hennes relasjoner har vanligvis endt med masse drittslenging og hat, om vi skal basere det på hva hun selv velger å legge ut. Hun påstår det ene og det andre om andre mennesker, som ikke kan forsvare seg. Det er ikke greit. Ikke gå i bloggfella hennes. Du er fremdeles nyforelsket, mye pga at dere lever et liv sammen i feriemodus. Da har man de rosa brillene på. Det kan også være en ok tanke å ha med seg. Vi har alle vært der. Nyt det, det varer ikke evig.
  11. AnonymBruker

Sommerhytta 2019

For det går ikke an å kjøpe et par gjestesenger som kan stå i boden f.eks? Jeg hadde ikke giddi å innredet en hytte til min familie på tre, til 5 ekstra som kanskje vurderer en overnatting eller to noen ganger i året. Anonymkode: 66a38...d34
  12. Kjærlighetsbarn98

Traumer eller falske minner? (hendelser fra barndommen)

Jeg forstår ❤️ Må være vondt å ha båret alle disse følelsene så lenge uten å få utløp for dem. Ikke rart du føler du bærer en sekk av bly. Det er smertefullt å bære ting alene, og kanskje verre å ikke vite om de minnene man har er ekte eller ikke. Jeg forstår deg bedre enn du aner. Jeg er i akkurat samme situasjon. Å ikke vite er forferdelig. Det skaper utrygghet, og man frykter sin egen fortid.
  13. Enig med deg Tamsi Det du ikke vet har en ikke noe vont av,vi blir jo drevet av sex lysten i blandt, men tror ikke samboeren ville si i dag pulte jeg med sekretæren min. Sekretæren ville vel ikke si det, så hva er problemet, Nor Samboerskapet fungerer bra i sex livet så er vel begge fornøyd
  14. AnonymBruker

Han jeg har sex med har gått ned på meg to ganger

For meg så kunne det vært en grunn, ja. Spesielt når det gjelder jenter så er jeg veldig «kresen», hvis det er lov å si. Det er det sikkert ikke. Men noen kan også mislike oralsex generelt, eller bare være usikker i situasjonen. Anonymkode: 44df5...280
  15. LivetErNå

VI prøver! Følelser vs Fakta

Heisann! Følg meg gjerne for en reise gjennom både lykke, angst, nervøsitet, stress, glede, depresjon, kjærlighet og, vel, alle de resterende følelsene man kan ha 🤣 Jeg er ei tidvis stressa jente på 22, med èn stor drøm. Jeg har hvert kronisk syk hele livet, men høsten 2017 tok det en "turn for the worse", og kommentarer på at syke ikke burde ha barn kan dere holde dere for gode for😉 Jeg vet at jeg kan gi ett barn uendelig med kjærlighet og kos, jeg kan møte opp på det meste, men de lengste turene får nok pappa'en stå for! Jeg har flere diagnoser, blandt annet endometriose, som jeg igjen frykter mest da det er en diagnose som kan gjøre veien mot realisering av drømmen vanskeligere. Har hatt 1 medisinsk abort i 2016, som har gitt meg diverse problemer, noe jeg kommer til å skrive om på ett senere tidspunkt. Er per idag (20.mai da jeg begynte innlegget før 00🤣) 6dpo i 2 prøveperiode. (Jeg har nå valgt å regne mine PP'er etter at syklus stabliserte seg etter p-pille slutt da det kune var 1 uregelmessig syklus).
  16. AnonymBruker

Nye triks fra eiendomsmeglere?

21 dager er det rette svaret. Anonymkode: 6df47...2fe
  17. Kleineste den gangen jeg hadde helt utrolig dårlig sex med en fyr, og sto opp med sola for å snike meg ut fra leiligheten hans. Kom ut i bygården, men ikke lenger. Skjønte ikke hvordan jeg skulle få opp porten, og måtte til slutt ringe på dørklokka hans slik at han kunne komme ned og åpne porten for meg🙈 Flaut! Ikke var han mye blid heller, og det var en lettelse å gå ut porten og aldri se ham igjen. Anonymkode: cf05a...f0b
  18. AnonymBruker

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!

Det sier du kun fordi du er butthurt over kritkken av episoden. Anonymkode: 0c089...a65
  19. Eg bruker kvit luftig langerma body og solhatt. Tar med teppe. Det har vore knallvarmt her! Ho kose deg i uv teltet Eg syntest du burde alltid ha tynn lure på baby. Til og frå bilen er det nok å ta med teppe om været skifter. Anonymkode: 1db79...4df
  20. AnonymBruker

Har det alltid vært slik? Har det vært slik i mange år? Anonymkode: 41884...019
  21. Cati

Villapaprika

Jeg er selv en bilentusiast, dog ikke når det gjelder Tesla, solgte vår model S ganske raskt da den overhodet ikke innehar de kvalitetene vi alltid har fått i tyske premiumbiler... men til poenget; det å ha en Tesla model x stående i oppkjørselen til mamma og pappa blir litt, tja.... Det blir så krampeaktig og dumt at jeg nesten ikke tror det! Hvem er det de vil imponere? Og hvem lar seg imponere? Ikke så mange vil jeg tro.. Nei, paprika, det som hadde imponert meg mer var om dere hadde en bolig/leilighet/rekkehus som dere selv eide. Fått plass til alle barna dere har valgt å få. Kommet dere i arbeid og stått frem som gode, arbeidende forbilder for barna. Sluttet med løgner og våset. Prioritert trygghet og stabilitet foran statusjag og dårlige investeringer. Dere er voksne mennesker! Det dere holder på med er slik vi andre tenkte når vi var 18 år! Beklager, men dere henger så innmari langt etter.
  22. Jeg dømmer deg ikke. Har gjort akkurat det samme selv, og jeg vet at det er meg selv det går utover. Prøv å vær ærlig med han nå da, så vil han finne andre måter å tilfredsstille deg på. Men hvis han ikke vet, kan han ikke gjøre noe med det.
  23. De hadde et gjennomsnitt på 95.9. Nå vet jeg ikke validiteten til den aktuelle testen, men de hadde et relativt solid datagrunnlag. En mulig årsaksforklaring var at folk valgte FRP og med vilje gjorde det dårlig, slik at de skulle komme dårlig ut. At denne informasjonen ikke ble brukt til noe, er ganske selvsagt, da måten det ble gjort på ikke tilfredsstiller kravene for å fungere som saklig forskning. Og det at noe ikke brukes til noe, betyr ikke at det ikke kan brukes til noe. Ofte er det slik at forskning bygger på forskning, og tidligere funn kan anvendes senere til nye framskritt.
  24. AnonymBruker

håpløst at kvinner klarer å være single

31 Anonymkode: 6bf8c...fcc
  25. AnonymBruker

Forsinket i utdanning, Lånekassen.

Sykestipend er noe annet, man får ikke dobbel gratis ytelse fra staten på samme tid. Anonymkode: e3616...097
  26. AnonymBruker

Traumer eller falske minner? (hendelser fra barndommen)

Nei jeg har aldri vært under BV eller BUP. Foreldrene mine visste/vet ingenting, og jeg har alltid fungert nokså greit mtp skole og livet generelt..så ingen fanget opp noe som helst. Ingen jeg kjenner ville noen gang trodd at jeg har gått gjennom noe fryktelig og bærer på disse følelsene. Jeg har blitt oppdratt til å være en sterk jente/kvinne (ikke la følelser ta overhånd, ikke ha en "svak" psyke ect ect, noe som egentlig bare er BULLSHIT).. problemet ligger kanskje der også. Jeg har alltid følt at jeg har bært på en blytung ryggsekk, og aldri følt på noe særlig lykke. Jeg har alltid en indre uro som jeg har tenkt kommer av disse hendelsene fordi jeg ikke har fått tatt et oppgjør med det. Men så tviler jeg igjen på meg selv.. er det ekte.. er det falskt? Jeg vil så gjerne bare bli ferdig med det å legge det bak meg. Men jeg veit ikke om jeg tør.. om det virkelig har skjedd er jeg redd for at det kanskje er mer jeg har fortrengt. TS Anonymkode: 6096c...fd1
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...