Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Hva har DU å tilby en kjæreste/partner/samboer?

    En ting du kommer langt med er å være selvsikker, alle vil ha veldig mange ting, men i mange tilfeller så ender det opp med at flere av tingene ikke er SÅ viktig etter du blir kjent med personen. Anonymkode: 7f09f...2c6
  3. Vi har ingen slik statistikk i Norge, siden vi knapt har hjemmeværende fedre. Din tullestatistikk over kåte og dumme amerikanere har null relevans for norske forhold. USA har ultrakristent og patriarkalsk samfunn. Der er det opplest og vedtatt at mann skal være en sterk forsørger, og alpha. Derfor mister de golddiggende amerikanske kvinnene respekt for hjemmeværende menn. I Norge er situasjonen helt annerledes. Anonymkode: bb627...cb9
  4. AnonymBruker

    Hvor lang tid vil det ta å gå normalt etter ankelbrudd?

    Tusen takk😊 Anonymkode: 7bd9c...795
  5. Det vil være bedre for miljøet med det nye regelverket. Hysteriet og fantasitallene NHO skremmer med må tas med en god dose salt. Anonymkode: cd101...64b
  6. s_12345

    Kan jeg bli gravid?

    Stresser enda mer nå. Vet ikke om han var helt eller delvis i meg
  7. Du bør sende den inn. Anonymkode: 6169d...92c
  8. Hei, bare lurer på det som står i overskrift. Fikk beskjed fra arbeidsgiver om å oppgi hvilke uker jeg vil ha fri, men at jeg kun kan ha 3 uker sammenhengende fri. Min samboer har 5. Har det noe å gjøre med hvilken bedrift man jobber i? Og så lurer jeg på om jeg har lov til å ta vakter hvis de er desperate etter folk? Vet at de sliter med å finne folk til å ta vakter sånn generelt, så hvis jeg har ferie men har lyst til å ta på en ekstravakt når de etterlyser folk, har jeg lov til det? For meg er det fint å kunne gjøre det hvis jeg vil for å få inn litt ekstra penger. Anonymkode: d859a...037
  9. Jeg leste ikke bøkene da jeg var barn, men har lest noen av bøkene i serien i Nasjonalbibliotekets arkiv som voksen, og de bærer preg av å være masseprodusert litteratur (bøkene ble skrevet i rekordhastighet) som kanskje passer best for 8-12-åringer akkurat som Stompa eller Bobsey-barna, så spør du meg, vil jeg påstå at om en 16-åring ikke leser annet enn Grøsserne, blir det som om vedkommende fortsatt skulle ha lekt med Barbie og Ken. Anonymkode: 861ba...f67
  10. Må kvinnen ha master da? Er det liksom kun høyt utdannede kvinner som må få barn. Glemmer dere alle andre? Kan ikke mannen på laget få barn med ei i en annen jobb? Har ikke sett at mennene jeg vet av som jobber på lager har hatt noen problemer med å få dame eller forplante seg. Anonymkode: 8ab12...579
  11. s_12345

    Kan jeg bli gravid?

    KAN DU LESE postene over det står det kan komme igjennom klær og det er sjanse for gravid
  12. Og andre faktorer som tungt svangerskap, keisersnitt og ettervirkninger av svangerskap og fødsel. Men troll har jo ikke mulighet til å være alvorlige, så jeg tror vi sier det Anonymkode: 265f2...297
  13. s_12345

    Kan jeg bli gravid?

    Jeg vil ikke lese meg opp på det fordi jeg stresser sinnsykt
  14. AnonymBruker

    klikker trening med hund

    Takk for konstruktivt svar! 😊 Er ikke det at jeg tror klikkeren i seg selv distraherer, men at det blir lettere for meg å ha et verktøy å bruke og en konkret lyd hunden kan fokusere på når vi trener (som du skriver). For jeg har dårlig hørsel og vet at tonefallet mitt varierer på grunn av det, som kan gi varierende resultat i f.eks. kommandoer 😅 Anonymkode: 86486...a34
  15. Ok, men så jeg bør aktivere den nå i ettertid? Eller avbryte den? Anonymkode: 60dc2...ff5
  16. Er det den flinke mannen som gjorde at du hadde kjempelette svangerskap, fødsler og ammeperioder? Er det din flinke mann som gjorde at dine barn sov natten gjennom alle sammen? Er det din flinke mann som gjorde at du hadde null behov for søvn? Hvis du har født for 30 år siden, så kunne ikke far ta halve permisjonen. For det fantes ikke noe permisjon å ta, ditt kjære troll. Så det så. Anonymkode: 265f2...297
  17. AnonymBruker

    Mannen holder data skjult

    Du har fått svar på det av flere... Du vet at han innrømmer at han tenner på ungdommer 16-20 år. Det er det han har innrømmet. Likevel spiller han sexspill med karakterer som er 12-15 år, noe du også vet - ergo er det ikke dette han er så desperat etter å skjule. Du vet at det eneste rette her er å ta kontakt med politiet, som jeg har skrevet før, fortelle om hans tenningsmønster, hans spillvaner, hvordan han sier han har fått tak i pc'en, og hans irrasjonelle reaksjon når han ble tatt på fersken og voldsomt maniske forsøk på å skjule pc'en - og hvordan han i ettertid viser et voldsomt sinne mot deg når du forsøker å snakke med ham om dette, at han veksler mellom å være sint, håne deg og forvirre deg... og true deg. Dra til politiet i morgen og fortell dette, så er det opp til dem om de mener det er grunn for å undersøke dette nærmere. Du vet at det er det, ellers hadde du ikke skrevet det du skriver... Anonymkode: 48e76...b87
  18. Meg.2

    Mistanke om talassemi? Hjelp til blodprøvesvar

    Jeg har også et barn,så legen sa vi skulle se an etter jeg hadde vært på Ous om vi skulle sjekke om sønnen min hadde arvet genet . Veldig lite info om det på norsk,siden det er så sjeldent her. Og legene ser ikke ut til å kunne så mye mere om det,en det jeg har lest meg opp på selv😅 Kanskje vi er i familie😂 Hvis vi begge har fått det fra langt tilbake? Hvilken del av landet er du fra?
  19. Mezzosoprena

    Kan jeg bli gravid?

    DERE HADDE PÅ DERE KLÆR!!
  20. blåbærpai

    Kan man lage «plantevegg» av flettverkgjerde?

    Blomsterert kalles også luktert. Blomsterert 'Royal' mixfarger Big pack | Hageland rimelig og lettstelt, kan direktesås rundt disse tider!
  21. Mezzosoprena

    Kan jeg bli gravid?

    Å bli hard er ikke å ha utløsning.
  22. s_12345

    Kan jeg bli gravid?

    Vet ikke om den var inni meg , den var gnidd og nesten inne
  23. AnonymBruker

    Uroligere ved inntak av Vival

    TS Tar det som er foreskrevet, men det blir jo litt prøving og feiling fordi jeg har svært liten erfaring med beroligende. Jeg skal trappes av, men lurte på om jeg hadde abstinenser, derfor prøvde jeg en Vival. Man lærer så lenge man lever. Anonymkode: a70cb...2d8
  24. Dine 11 fantasitroll er jo ikke virkelige unger. Det samme gjelder dine kjempelette fantasisvangerskap og smertefrie fødsler på 72 timer hver. I tillegg til den fantastiske arbeidskapasiteten din og null behov for søvn, alltid velfungerende pumping, alle ungene tok flaske fra første gang og var ferdig utformede voksne da de var 3 måneder. I den virkelige verden fungerer det annerledes. Forstår du ikke at du blir avslørt som troll jo mer du skriver? At du har null peiling på svangerskap, fødsel, kvinnekropp, amming, pumping og lignende? Hvorfor fortsetter du å dumme deg ut? Anonymkode: 265f2...297
  25. Mezzosoprena

    Kan jeg bli gravid?

    Du må seriøst lese deg opp på dette temaet! Det er fortsatt for mye du ikke forstår til at det er smart av deg å ha sex....
  26. AnonymBruker

    Mannen holder data skjult

    Dersom tenningsmønsteret hans er svært unge jenter, og han holder en pc skjult - hadde jeg trukket mine konklusjoner. Anonymkode: 7af75...551
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...