Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Kjæresten min sier han ikke har det bra uten dattera.

Så trist Har du spurt han om han kan skaffe seg hjelp fra psykolog? Hvis ikke han er villig til å prøve psykolog, ville jeg snakket med familievernkontoret om saken (en time med kun deg først), og deretter krevd at han blir med på samtaler på famlievernkontoret for å få ordnet opp i dette. Hvis han nekter å bli med på familievernkontoret og også nekter å skaffe seg hjelp på andre måter, ville jeg gått fra han. Anonymkode: 948c0...63d
  3. Jeg har alltid brydd meg veldig lite. Er naturlig slank og har ikke gjort noe for det. Er ikke spesielt pen likevel. Men bryr meg heller ikke. Slipper og bruke masse tid på sminke og se på meg selv i speilet. Kan fint gå i joggebukse i butikken og ut uten sminke. Liker å ha på meg maskara, men er vel mest en del av morgenrutinen. Trenger det ikke. Deilig å være så avslappet og sparer masse tid på det. Anonymkode: bf847...6e7
  4. Raggy

Takler ikke eldre menn....

Takk Jeg har møtt menn som er eldre enn meg der jeg har vært tilfreds med personligheten men "gammelmanns" utseende har satt en stopper. Det irriterer fordi jeg da kanskje går glipp av en bra man.... og bra menn er det ikke mange av i min verden. Med bra så mener jeg en personlighet som kan matche hvordan jeg er og hva jeg kan trives med.
  5. AnonymBruker

EL følsomhet- reelt eller ikke?

Nei. Det er gjort en drøss "double blind experiments" på dette. Folk som påstår de har det klarer ikke å detektere strøm eller ikke under tester. Altså 100% vrøvl. Anonymkode: 24433...3fb
  6. Prøver18

Heter han noe på f og dattera m ? Høres ut som en jeg kjenner 😅
  7. AnonymBruker

Jeg tror hele denne greia med el-følsomhet er bare tull og psykisk mumbo-jumbo. Ingen kjenner elektriske gjenstander på lang avstand, som vanlige husholdningsting som en radio eller et målemeter i sikringsskapet, og så liksom blir "syk" av det. Er temmelig sikker på at dette kunne blitt avslørt i en blindtest/hemmelig testing uten at de visste det, og avslørt som juks og fanteri. Anonymkode: d8b09...2c9
  8. Piruette

Når ta baby inn på barnerommet?

Vi måtte flytte hu inn på eget rom ved 6 mnd fordi hun var veldig var for lyder. Våknet hvis vi hostet, våknet når samboeren slumret vekkerklokka kl 6 om morgenen. Så det var egentlig hovedårsaken til at vi måtte ta hu på eget rom. Men hun fikk seg en stor seng på gulvet på eget rom slik at det var plass til meg ved samsoving om hun hadde urolige netter- noe hun hadde til over året. Nå er hun 15 mnd og sover alene på rommet som regel hele natta. Hender hun våkner i 5 tiden og da legger jeg meg bare inntil hu så sover vi ofte videre en times tid om vi er heldige 😁
  9. Nooni

Mas fra nav gjør meg sprø!

NAV maser fordi hvis du kan jobbe og forsørge deg selv i full eller noen grad, så bør du jobbe i stedet for at samfunnet skal forsørge deg. At du ikke får jobb innen det du ønsker og er utdannet til er underordnet, det er ikke NAV (eller samfunnets) oppgave at vi skal få/ha drømmejobben. Den kan du nå ved å legge opp en plan mens du tjener til livets opphold med noe annet.
  10. Gir TS et tips som kanskje kan være interessant å kjenne til. https://duckduckgo.com/?q=pineal+gland+third+eye&iax=images https://duckduckgo.com/?q=pineal+gland+third+eye
  11. AnonymBruker

Det er stor forskjell på savn og konstant sutring som ødelegger deres tid sammen når barnet ikke er der. Anonymkode: 84687...7b5
  12. AnonymBruker

Hva står det i gifteringene deres?

Datoen vi traff hverandre "evig og alltid" din "navn" Giftet oss for 18 år siden. For 4 år siden tatoverte vi oss. En enkel Ring på venstre ringfinger. Anonymkode: a82b8...d0f
  13. Signerer denne! 😅 Anonymkode: 26f0e...6b8
  14. AnonymBruker

ja, vær obs på dette. Hos oss er det kun barna fra tidligere som betyr noe for far og det er så innmari sårt både for meg og for barnet vårt Anonymkode: 84687...7b5
  15. AnonymBruker

Periodisk faste 16:8

Ting stiller seg annerledes når man har spiseforstyrrelser. Har selv vært innlagt og pasient på poliklinikk og fulgt detaljerte kostplaner. Behandling av spiseforstyrrelser handler jo delvis om å få i gang en måltidsrytme hos den syke og samtidig utfordre tankesettet. Det er skummelt å følge slike tråder som dette når man har spiseforstyrrelser, fordi dette handler om livsstilsendring for friske. Personer med spiseforstyrrelser skal selvfølgelig følge behandleren sitt opplegg. For spiseforstyrrede personer handler det ofte om å finne måter å dyrke sykdommen på. Når jeg var i behandling spurte jeg behandler om hvorfor jeg ikke kunne bytte ut forskjellig mat på planen med andre ting som de friske sykepleierne spiste, så lenge jeg hadde det samme kalorioverskuddet som før, og gikk opp i vekt. Svaret var at jeg ikke kunne gjøre som dem fordi bakgrunnen for at jeg ønsket det, var å fortsette å dyrke sykdommen med mat jeg anså som trygt. Jeg ville aldri bli frisk hvis jeg skulle fortsette å dyrke ja/nei-mat-regimet mitt. Det samme gjelder nok ja/nei-spisetider. Kostholdsråd for friske personer gjelder ofte ikke spiseforstyrrede, og det er gode grunner til det. Anonymkode: afbae...2c4
  16. AnonymBruker

Sammen med en lav mann? Erfaringer?

Jepp, arvet fra mor 😉 Anonymkode: 3eb9a...fd7
  17. Sylveon

Én i Keiino nekter å synge nasjonalsangen

F.eks han i skjorte som står og trykker på mobilen. 😄 Sjarmerende å overse det!
  18. AnonymBruker

Blande seg inn i barna sine vennskap

Utifra beskrivelsene dine hadde jeg rett og slett styrt henne vekk fra denne eldre jenta, og nedlagt forbud mot å være sammen. Prøv å finne på en god grunn, annet enn at "hun er så rar". Det kan du jo ikke si, men prøve å forklare det med at så stor aldersforskjell ikke er bra for barn...? Noe sånt? Gjør det også klart at hun ikke har lov å oppsøke eller leke med jenta ute, for hvis du får vite det, vil det bli konsekvenser. Anonymkode: 9ff99...870
  19. AnonymBruker

Kjenner barnet mitt meg?

Mener han da at babyer som ikke ammes ikke vet hvem moren er da? Jenta her har ikke fått pupp siden hun var 3 uker gammel. Baby ligger flere mnd i magen å lytter til stemmen din og hjertelyden din. Og med så mange timer i nærheten av deg i døgnet som baby har, er det jo ikke noen tvil om at baby skiller deg fra andre. De kjenner jo igjen ansiktet til mor ekstremt tidlig, før de kjenner igjen andres, inkludert far. Er nokk ingen tvil om at baby vet at du er du!❤️ Anonymkode: 04f2a...553
  20. Sylveon

Jeg synger heller ikke nasjonalsangen offentlig på den måten der. Jeg er nordmann. Betyr det at alle nordmann er respektløse da? (Hvis vi skal bruke samme tankegang)
  21. Honey Dew

metteask.blogg.no

Man ligger rett og slett ikke rundt. Hvor er bluferdigheten forsvunnet hen? Nå er knullevenner. Nå valser jo skandinaviske jenter rundt i bikinien i gatene i når de er på ferie i muslimske land "fordi det er deres kropp og de har rett til å gjøre hva de vil". Respekter kulturen i det landet du oppholder deg. Blir du arrestert, kan du ikke regne med hjelp fra den norske stat.
  22. AnonymBruker

At det var flere i bildet som ikke sang valgte du derimot å overse, for det kunne du ikke bruke for å spre møkk. Anonymkode: 33f15...58a
  23. AnonymBruker

Enig. Han bør skaffe seg hjelp fra psykolog dersom han ikke greier å hjelpe seg selv. Kognitiv terapi er bra. Anonymkode: 948c0...63d
  24. AnonymBruker

Et nytt barn

Er det noen her som har barn fra før og som har fått nytt barn med ny partner? Jeg har barn fra før og sverget på at jeg aldri skulle få et nytt barn. Jeg møtte en barnløs dame noen år etter bruddet med eksen, og vi har nå vært sammen lenge og samtidig kommet i en alder der det er nå eller aldri. Etter mange samtaler kom vi frem til at det kunne være fint å prøve og vi venter derfor en liten jente om 5 mnd. Jeg er selvsagt veldig glad og mitt forhold med min kjære er langt mer stabilt enn det forrige. Samtidig er jeg veldig spent på hvordan det kommer til å føles med det nye barnet. Er det noen som har erfaringer å dele? Anonymkode: 08a9e...af5
  25. AnonymBruker

Lurer bare på om det er noen som har EL allergi/følsomhet her- eller har noen erfaring med det? En i nær bekjentskap har hatt dette i over 25 år og jeg sliter litt av og til med å skjønne at det er reelt, om det er psykisk eller om det er en annen sykdom. Har vært uføretrygdet i 20-25 år. Det skal sies at dette mennesket aldri har vært glad i å jobbe og jeg vet ville gjort mye for å slippe dette. Vi snakker bedagelig, har aldri tatt i et tak, har det rotete hjemme hos seg osv. Jeg sliter litt med tankene mine rundt dette da jeg ikke oppfatter det som om personen sliter så veldig mye med allergien i hverdagen og tror hun/han helt fint kunne jobbet. Jeg ser på meg selv som et ganske lite fordomsfullt menneske og liker ikke at jeg tenker at denne personen bare er lat. Er det noen som vet at denne diagnosen faktisk er reel? Som har den selv? Anonymkode: 457e9...d04
  26. AnonymBruker

forventet vektnedgang

900 Anonymkode: e956b...b2e
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...