Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Hvorfor er så mange menn blitt kvinnehatere?

Hvem er vi? Anti-feministgjengen din? Det er helt typisk når man prøver å opplyse om hva feminisme handler om at det kommer slike som deg som hevder å vite bedre enn folk som faktisk er feminister hva feminisme handler om. Det er jo typisk her inne for alt egentlig, at det kommer menn inn i tråder som mener de vet bedre enn kvinner om kvinner selv. Jeg har ingenting annet å svare på den teite konspirasjonsteorien din enn det. Du må gjerne vise til at kvinner blir kvotert inn overalt som jeg nå har sagt ganske mange ganger her. Det er jo veldig rart at kvinner blir kvotert inn absolutt overalt når jeg aldri har blitt kvotert inn noe sted. Jeg skal inn i en gren i forsvaret der det er nesten bare menn og har ikke sett noe til kvotering der heller. Krava for å komme inn gjelder uansett kjønn. Igjen er det kandidatnr på eksamen både for menn og for kvinner og det er umulig å vite hvem som er hvem på VGS og høyere utdanning. Derfor kan ikke kvinner få bedre karakter basert på sitt kjønn. Det er en gang sånn at mye av de teoretiske fagene må læres via teori. Det er mye som er gørrkjedelig her i livet, men menn må som kvinner lære seg å akseptere at ikke alt er lek og moro hele tiden. Jeg har forøvrig ikke vist til noen tall i mitt innlegg, så du må gjerne utdype hvilke tall som ikke stemmer. Anonymkode: f0e94...e5a
  3. Hvordan det? Anonymkode: 4005d...ea9
  4. TheGirlWhoWaited

Rart å bade med tanga på familieferie?

Ja, også hadde de faktisk tatoveringer også - skulle ikke tro at slike folk skulle få lov til å være ute på sommeren i det hele tatt...
  5. AnonymBruker

Dette er grensehandelen sin det!

Hvordan er luftkvaliteten der? Anonymkode: a6d09...e79
  6. Uten å blunke, jeg flyttet mye lengre enn det for å studere. Jeg tror det er sunt å komme seg avgårde på egenhånd en periode, det er lett for at man har en bestemt rolle der man er fra og blant de man er sammen med. Ved å starte på nytt et annet sted har man muligheten til å utforske flere sider ved seg selv. Jeg har bare positive opplevelser med å flytte langt vekk, ble kjent med flotte folk i en nydelig by.
  7. AnonymBruker

Kontroll i selvskanningskasse

Vi hadde det i hvert fall travelt, butikken var full av folk, og vi begge hentet ting og jeg scannet. Plutselig hadde samboer slengt en pose poteter oppi vogna som jeg ikke hadde fått med meg. Sånt skjer. I butikken vi var i hadde man en egen scanner man bar med seg i butikken, altså ikke en scanner ved kassen. Blir kanskje noe annet når man skal huske å scanne mens man plukker. Anonymkode: 58ff3...04f
  8. AnonymBruker

Kjæresten min er så glemsk!

Nytter ikke å ha kalender. Vi har det, men han glemmer det uansett Få prøve handlelisten på mobilen men tviler på det vil hjelpe. Anonymkode: 53361...6b2
  9. AnonymBruker

Hallo folkens, jorda ER faktisk flat.

Psykdom? Lite utdanning? Lav IQ? Religiøsitet? En kombinasjon av dette? Anonymkode: 83c30...8c3
  10. HVORFOR SIER DERE ALLTID "brutalt men sant" "kjedelig men sant" , hvorfor er "sant" alltid sammen med noe negativt? Men jeg er jo sint på meg selv også. Svake menneske som ikke engang klarer å stå opp for det jeg ønsket liksom. Er så redd en slik spenning ikke kommer i livet igjen 😕 heretter har det nemlig bare vært menn i nærområdet, de er ikke tiltrekkende heller.. små nester, lyse stemmer, små hender... tyrkere har store hender og neser og mørke stemmer..det er mer maskulint. det er så innmari typisk at de mindre tiltrekkende mennene er de som er blandt oss 😕 Mamma er likedan. lettpåvirkelig som bare det, tenker veldig på hva andre synes. Når hun har funnet seg mann har alt gått etter hans pipe. hun sitter hjemme som en hund fordi noen må ha ungene, mens mannen kjører på med det han vil. hun rettet seg alltid etter han, ikke omvendt. hun som er den spørrende hele tiden. nå er hun singel da. Anonymkode: c5098...ef7
  11. AnonymBruker

Vannkopper, hjelp

For all del: IKKE GI IBUX!! Slapp av, pust med magen 😊 Når det er som verst har man ofte nådd bunnen, så nå tenker jeg det går bedre framover! Zyrtec og hvitvask, så går det seg til. God bedring ❤️ Anonymkode: 745fd...62f
  12. AnonymBruker

Svingdørpasient

Istede for å sitte på KG og lage tråder om dette, så kom deg heller ut. Få andre impulser og jobb skikkelig med deg selv. Jeg har lest den andre tråden din om Ufør, men helt ærlig så virker det som du bare ser løsning i den retningen. Anonymkode: a0263...a7b
  13. Jeg har bare søkt sykepleie og fått tilbud om studieplass på 4. valget mitt og skal søke om politiattest. Lurte på om det er slik at jeg kan søke om politiattest nå og at jeg da kan levere den uansett hvilken skole jeg skulle komme inn på? Anonymkode: fdf66...b5c
  14. Augustotejerina

20 åring søker uføretrygd

Hate i samfunnet er ikke din feil. Jeg forstår din frykt for å bli merket eller bli behandlet som en "prest" (jeg forblir hos min mors hus ved 21 år😅) Men hvis situasjonen din ikke tillater deg å jobbe, staten kan ikke forlate deg. Jeg tror det første ville være å konsultere hvorfor du ville motta det og deretter snakke det. Skammen er forståelig, men handikapet er ikke en svakhet, og uføretrygd er en måte å fortsette på helbredelsesbanen uten å bekymre seg for det økonomiske. Et funksjonshemning er ikke som å ta en arbeidsferie for alltid, det betyr at du jobber og kjemper konstant med en tilstand som løper ut.
  15. Vi ble kjærester i 1991. Studerte og reiste sammen, men bodde hver for oss. Flyttet sammen i felles kjøpt leilighet i 2000. Fikk barn i 2003 og 2006 og kjøpte enebolig. Fortsatt kjærester og samboere etter 28 år. Veldig lykkelig med tenåringsbarn, hund, hus og hytte. Ingen ring på fingeren, men masse kjærlighet han beviser for meg og familien hver dag. Så man kan bli veldig lykkelig uten ring og bryllup også ❤ Anonymkode: 6096e...59d
  16. AnonymBruker

Noen « hetro «menn her som har prøvd homosex?

Du la ikke merke til skråstreken? Nest siste setning der får meg til å mistenke at du har studert noe sosialfaglig visvas, om du i det hele tatt har studert. Det er som oftest de som har behov for å indirekte stemple seg selv som intellektuelle. Du får vel ta deg ei pølse du da, mens jeg tar ei bolle(mus). Anonymkode: 52c3f...c25
  17. Høna79

Kjæresten min er så glemsk!

Regner med at han har smarttelefon, som de fleste andre? I såfall er det en app for det meste. Skaff en felles app for handleliste, og en felles kalender. Etterhvert får han inn vanen med at han må sjekke handleliste-appen når han er i butikken, og kalenderen for avtalene sine. Og slutt å fikse ting for han når han glemmer noe - glemmer han en viktig ingrediens til maten, lar du han enten lage middag av det dere har, han må dra tilbake til butikken eller han får betale for takeaway.
  18. Hun har påvirket deg litt, men hun kan ikke få hele skylden for at du mangler ryggrad, er lettpåvirkelig og ikke tør stå for meningene dine. Brutalt, men sant. Anonymkode: c89bc...d24
  19. Hmm, da håper jeg de har tatt minst en måling av HCC på blodprøve så de kan se stigningen? Og at du skal måle flere ganger? Ved ca 4 uker skal embryo være ca 0,5 mm. Det er veldig lite og trolig veldig vanskelig å se, spesielt dersom det er graviditet utenfor livmor og de leter etter det et annet sted. For "vanlig" TUL så er det jo gjerne hjerteslag man er på jakt etter, og det starter ikke opp før nærmere 6 uker, og kan fortsatt være vanskelig å se de første dagene. Håper du får oppfølging til du finner ut av det om smertene fortsetter!
  20. AnonymBruker

Hvor mye mer ville du sovet om du ikke hadde barn?

Kanskje en liten halvtime mer om morgenen. Anonymkode: ff90c...a50
  21. Sliten&kjørt52

Skal dø, mye alene

Skulle poste dette, men er vel veldig avhengig av hvor man bor. I Oslo øst er hjemmesykepleien veldig presset på tid. a.
  22. AnonymBruker

Dumme ting kunder sier

Jeg på 40+ ble spurt om legitimasjon når jeg handlet vaniljedroper 😄 Anonymkode: fc685...3df
  23. annelis

Datter som er livredd sprøyter - trenger sårt råd

Off med sånne sykepleiere😳
  24. AnonymBruker

Noen « hetro «menn her som har prøvd homosex?

Interessant at så mange "hetrofile" som mener at sex mellom to av samme kjønn er "frastøtende" er inne på denne tråden. Kanskje de syns at homsesex er litt spennende likevel 😉 Anonymkode: 3b866...4f1
  25. AnonymBruker

Skal dø, mye alene

(Har ikke lest gjennom alt, så beklager om jeg gjentar noen... 🙈) Forstår jeg det slik at du selv kunne besøke henne? I så fall så bare snakk med venninnen din. Hør hvordan moren har det. Si at du er redd for å "tråkke henne på tærne". Spør om moren føler seg alene. Si at du forstår at de ikke rekker rundt slik de ønsker i en travel hverdag. Spør om hun kan spørre moren om du kan stikke innom av og til? Si at du skjønner alle har det vondt inn i seg, og at du gjerne vil avlaste litt. At du ikke vil trenge deg på, men bare vil stille opp som venn. Kan ikke skjønne at det kan oppfattes galt... Lykke til ❤️ Anonymkode: 2d8c9...60d
  26. AnonymBruker

Vannkopper, hjelp

Er det mange barn og voksne som dør hvert år av vannkopper? Anonymkode: 5d8f9...6b0
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...