Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

SO-tråden 2019

Nå endte jeg opp med hjertet i halsen. Logget inn på SO, så krasjet hele siden. Kom inn på andre forsøk, men intet svar 😢 dukker vel ikke opp noe i dag da. Anonymkode: 731ac...68c
  3. TS jeg får skikkelig vondt av å lese hvordan du har det. Tror absolutt ikke at det beste er at du skiller deg fra mannen din. Regner med at han har en annen kultur som dere må ta hensyn til. Er det noen mulighet for at dere kan kjøpe et større hus,og lage en liten leilighet til svigermor? Da vil hun være i nærheten, mens du samtidig får et pusterom fra henne. Anonymkode: 2ce29...a7a
  4. AnonymBruker

Jeg er 17 år og gravid

Men sånn er det for alle, vel? Jeg var 30 da jeg fikk barn, og det er likevel livsendrende. Anonymkode: 663c0...cf5
  5. AnonymBruker

Fått tilbud om en liten leilighet

når du skrev husleia er himmelsk så trodde jeg du mente overtaket og ikke innenfor i det hele tatt. Anonymkode: ef4cd...171
  6. AnonymBruker

Jeg er 17 år og gravid

Kjæresten er 22 og vi har vært sammen i 1,5 år😊 ja, blir nok det. Anonymkode: e9e1a...d8d
  7. AnonymBruker

er mennesket naturlig kjøtteter?

Han spiste lite kjøtt fordi legene sa helsen hans ikke tålte det. Han var ikke ideologisk vegetarianer. han var ikke 100% vegetar Skal sies at abaoslutt alle andre serimordere og diktatore spiste kjøtt i store mengder, så du burde være mer redd for å spise kjøtt om det er en faktor Anonymkode: b0acc...58b
  8. Tja, alt er jo godtatt nå for tiden. Menn kan vel ha sex med det meste, dermed ikke sagt at de synes fett er vakkert. Ser ut som om det er greit vanskelig for feite å slanke seg også det, selv om man "kan". Anonymkode: d5ad1...d1f
  9. Emblja

Ble dumpet fordi jeg byttet jobb :(

For en sopp. You're better off alone ❤️
  10. AnonymBruker

Hei.Noen fra Herre her?(Bamble)

Jeg er selv fra Skien, aldri bodd på Herre. Men har hørt mye rart om plassen, dessverre. Kan godt hende det er bedre der nå, men Herre er gjerne ikke et sted man «vil» flytte til har jeg inntrykk av. Kanskje ikke den rette til å svare, siden jeg ikke har noe relevant erfaring selv annet enn ting jeg har hørt 🙂 Anonymkode: 183aa...3bb
  11. Husholdning1

Hvorfor havner kvinnehaterne på KG?

Å mene eller tro at feite kvinner cil ha tynne menn eller at alle kvinner er materialistiske er ikke kvinnehat. Hatbegrepet fordrer at det foreligger et hat.
  12. Jeg har ett råd - finn deg en hobby med overvekt av menn, og som tiltrekker seg litt sære og smarte menn. Da vil du ofte bli mer verdsatt for personligheten din, og ikke minst er markedet enormt 😛 du har mange muligheter, men jeg vil foreslå nerdete kortspill/brettspill/rollespill/miniatyrspill - det høres ut som noe du kan like også. Dersom du bor et sted med outlandbutikk er det et lurt sted å starte. Lykke til!
  13. AnonymBruker

Widerøe og bilstol-nekt

Jeg synes bilen hennes så ut som et fly. Hvor mye koster en sånn bil? Anonymkode: 45fdc...613
  14. Hvilken Marvel-film syns du er best og hvem er yndlingskarakten? Har ikke sett alle filmene (black panther, doctor strange og de to siste: infinity war og endgame), men skal selvfølge se de to siste Avengers-filmene samt Doctor Strange. Liker Tony Stark og Spiderman (har ikke sett den siste spiderman-filmen, men homecomoing var morsom) 😄 Anonymkode: 16bc1...6ae
  15. AnonymBruker

Drikking på jobb. Hvor vanlig er det? Som i Mad men

Ikke vanlig akkurat, men har vært en lunsj her og der hvor man tar en enhet kanskje, sånn typ sommeravslutning med avdelingen eller kanskje en kundelunsj hvor man feirer litt. Vi har også tappekran på kontoret, mer til fredagspilser og firmafester, da. Strengt tatt drikking på jobb det og da hehe. Anonymkode: 35568...7d9
  16. AnonymBruker

er mennesket naturlig kjøtteter?

Ikke nødvendig. Man kan leve på vegansk kost så lenge man tar b12. Det er ikke proteiner som står i veien, det er b12. Så lenge man kan ta b12 (som kommer fra bakterier), så kan man leve vegansk. Det er nettopp derfor mange stiller spørsmål ved det moralske aspektet av å drepe andre dyr for å overleve. Er det greit å drepe bevisste dyr med følelser når vi kan leve på planter? Er det greit å ale opp dyr etter dyr når det er kun en luksus som vi gjør fordi vi har lyst på kjøtt og fordi vi alltid har gjort det? Burde mennesker endre moralen og oppførselen sin bare fordi vi innser at kuer og sauer kan lide? Anonymkode: b0acc...58b
  17. pengene? Anonymkode: 8da32...fcf
  18. Jeg tror at hvis du ikke fant den rette fyren, kan det være fordi du ser på feil sted. Føler deg i din komfortsone?
  19. Kaputt

carolinebergeriksen.no

Fikk spørsmål av mannen her om dagen, ved snakk om bloggere: "hvem i helvete er det som leser bloggene, og er opptatt av hva disse ubetydelige personene gjør, spiser og hvordan de trener?" Det samme lurer egentlig jeg på. Noen som vet? 😊
  20. AnonymBruker

Dating

Var litt tøff i trynet der men pleier å få en skikkelig klem hver gang om en kan lure inn ett lite kyss da lissom😂😂😂?? Anonymkode: de500...bf8
  21. Uglesjel

SOFIE ELISE

Det har forsatt ingenting med denne tråden og gjøre eller ei. Så gjerne prøv på nytt om du ikke har noe ift SE og gjøre.
  22. Jeg ble mobbet i oppveksten. Måten de gjorde det på, var at de gjorde alt de kunne for å ydmyke meg overfor jenter, slik at disse skulle få flest mulig fordommer mot meg. Etterpå nøt mobberne å se hvor vondt det gjorde for meg når jentene ikke ville ha noe med meg å gjøre. Jeg var 22 første gang jeg var på fest og første gang jeg smakte alkohol. Jeg hadde aldri prøvd å snakke med en jente før eller kysset eller noe som helst. I de tilfellende jeg har ligget med noen har det alltid vært slik at premissene har ligget til rette for det ved at de har tatt initiativet/sjekket meg opp (eller at noen andre har tatt initiativet for meg), gjerne har det vært alkohol involvert. På denne måten har jeg følt meg akkurat trygg nok på intensjonene deres til at jeg har klart å få til noe. Jeg har antakelig ekstreme symptomer på såkalt unnvikende personlighetsforstyrrelse. Generelt veldig lavt selvbilde. Det sosiale livet mitt koker ned til dette: hvis jeg er i en uformell situasjon som krever at jeg skal innlede en samtale (som regel med en fremmed), stopper det der. Jeg klarer ikke å få fram et ord. Hvis situasjonen er av en slik art at samtalen kommer i gang uten at jeg trenger å ta initiativet, stopper det med samtalen. Det blir aldri noe mer enn en samtale. En samtale blir aldri til noe personlig, privat eller intimt. Så jeg har aldri i mitt liv opplevd hvordan det er å komme til et punkt at det blir følelser av det, at man blir involvert i hverandre. Jeg har vært sammen med så mye mennesker opp gjennom årene i forskjellige settinger når det gjelder, jobb, fritidsaktiviteter, festing, etc., men jeg har aldri truffet noen. Jeg har mange kvinnelige kolleger og treffer veldig mye forskjellig folk gjennom jobb. På nett, derimot, har jeg hatt en slags strategi: jeg hopper over innledningen, og så starter jeg på det som er hakket mer personlig, privat, abstrakt, høytidelig, seriøst, dypsindig, litt vanskelig. Jeg konsentrer meg om følelser og verdier, men det fungerer ikke i det hele tatt. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg får aldri noen respons på det. Det jeg får inntrykk av, er at det de forventer av meg at jeg skal framstå som hverdagslig, overfladisk, tøysete, useriøs, humoristisk, selvironisk, lite selvhøytidelig, konkret, intetsigende. I nevnte situasjon der det forventes at jeg skal ta intitiativet for å få i gang en samtale, blir jeg helt lammet av prestasjonsangst, for da må jeg spøke og tulle, flørte, forføre. Være varm og sjarmerende. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal få det til. Det er som om jeg ikke har disse egenskapene. Jeg er av natur seriøs, melankolsk, grublete. Og når det gjelder de tilfellene der jeg allerede har en slags relasjon til noen, det "skjer" aldri noe, det blir aldri noe mer, det går aldri av seg selv, som det heter. Det blir aldri aktuelt å treffe noen igjen, eller gjøre noe sammen med noen, eller ha kontakt med hverandre.
  23. Hehe, du forstår vel hvorfor en afrikaner vil ha deg? Du er jammen naiv. Anonymkode: 8cc06...0dd
  24. Aragorn ll Elessar

Hallo folkens, jorda ER faktisk flat.

Folk er idiotier rett å slett.
  25. Sandin

carolinebergeriksen.no

Episk! Og jeg trodde faktisk det var lenger siden😂
  26. AnonymBruker

GYNEFIX - hvor får man det i Oslo?

Ja, jeg vet jeg kan få kjøpt det selv hvertfall, men det er kun noen gynekologer som kan sette den inn da man trenger spesiell opplæring Anonymkode: 99ff0...a66
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...