Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Jeg hadde i hvert fall aldri kommet til å forvente å få 10.000 kroner for å hjelpe en i familien min med noe flytting. Sånn hjelp ville jeg ha tilbudt uten å forvente betaling, så en tusenlapp eller to må holde som en takk for hjelpen. Jeg leide forresten et flyttebyrå med to mann som kjørte en lastebil full av møbler osv., og de tok rundt 25.000 for to mann, lastebil osv., og kjørte fra en landsdel til en annen over to dager, losset alt på bil, og bar alt inn i leilighet. Da snakker vi om profesjonelle aktører og ikke en gutt som hjelper noen i familien... Anonymkode: ce185...bef
  3. OK. Skal være ærlig. Runker til synet av både min søster og min tante. Verdens vakreste rumper. Anonymkode: 170e4...226
  4. https://bokarbeid.no/bokstatistikk-lesevaner-kjopevaner/ Så ja det er veldig uvanlig å lese 85 bøker i året!
  5. AnonymBruker

    Foreldre som legger ut "happy life" bilder konstant

    Er jo både og. Ikke alle familier som har problemer med rus og diagnoser. Mange har det fantastisk, mens noen "pynter" på det ja. Anonymkode: bbbd7...b5b
  6. 85 bøker er jo kjempemye, så mange har jeg ikke lest til sammen de siste 15 årene, ikke i nærheten engang!
  7. Kommer litt an på om du seg for deg å hjelpe han i en lignende situasjon i fremtiden. Har du råd kan du jo alltids gi han 10.000. eller mer. Anonymkode: cc9a8...d64
  8. AnonymBruker

    Hvor mye får russen lov å bråke der du bor?

    En sak er bråking og støy. Det er ikke det værste her. Men hos oss sitter både gutter og jenter på huk og bæsjer, og det er ikke så hyggelig. Selvsagt må russen også gjøre det fornødne, men likevlel. Anonymkode: 9c985...35e
  9. Tja. Min erfaring er at tenårings gutter er 10 ganger snillere. Anonymkode: 70188...f3c
  10. Det er sikkert noen med flere brukere her men jeg ser egentlig ikke noe galt i det hvis det ikke er i samme tråd, jeg synes egentlig det er verre om det legges ut svar som ikke er skrevet av en person, jeg mistenker i all fall at enkelte her svarer med maskin-genererte tekster, og det er ikke anonyme brukere.
  11. Penger. Alle mobiler har zoom. Anonymkode: 82130...fa7
  12. AnonymBruker

    Ønsker å forstå dette med menn og runking

    Har tenkt litt mer over spørsmålet her. Ja, jeg er mann, over 70, Og ja, jeg har alltid runket, Daglig, eller flere ganger om dagen. Jeg skulle ønske at vi kunne være mer åpne om dette. Jeg har en fortrolig venninne, også over 70. Vi har ikke sex sammen, men vi prater ofte om hvordan vi begge onanerer. Weird? Well. Anonymkode: b4def...f73
  13. AnonymBruker

    Hvor mye får russen lov å bråke der du bor?

    Politiet skal påse at russen ikke holder folk våkne, og det er flere sanksjonsmuligheter, blant annet kan man ta anlegget fra dem som bråker, sjåfør på bussen kan miste førerkort osv. Litt bråk må man kunne tåle fra russen, men når det blir sånn at man holdes våken hele natten, og over lengre tid, da er det helt uholdbart. Får du ikke respons fra den du ringer til, så ta det med ledelse. Vil nevne at det kan være veldig mye jobb å gjete all russen som kjører rundt, de oppdragene må tas samtidig som at man har andre oppdrag som kan stå i kø. Anonymkode: 798c5...f50
  14. Nordea er eneste som kan måle seg, etter min erfaring. Anonymkode: 937dd...95b
  15. AnonymBruker

    Er det lov å ha flere brukere på dette forumet?

    Skjønner egentlig ikke poenget med å ha flere brukere. Du kan jo bare skrive enkelte innlegg under nick, og andre som AB. Anonymkode: 42fa5...f4b
  16. Han er 23 år og jobber som håndtverker utenom. Så han har brukt fritiden sin på å hjelpe oss uten krav om lønn i utgangspunktet. Anonymkode: a6d34...842
  17. AnonymBruker

    Dere med 15-17åringer. Innetider, hengeplasser..

    20 som 16 åring?? Anonymkode: d514e...5c5
  18. AnonymBruker

    Dere med 15-17åringer. Innetider, hengeplasser..

    Du får lese hele Anonymkode: d514e...5c5
  19. Må jo ta med i betraktningen at det er et familiemedlem som hjelper til, og ikke en person som er hyret inn for det. Det er forskjell på når feks søsteren min hjelper meg med noe, og at jeg leier hjelp til et oppdrag. Anonymkode: ce185...bef
  20. Jeg hadde egentlig tenkt nærmere 15000-20 000 jeg🙈😅 Har ikke flust av penger selv, men var en kompis som er håndverker som sa man bør gi minst 500 kr timen. Jeg aner jo ikke hva som er normen og normalt rundt slik ting, derfor jeg bille vite hva dere syns. Men 1000-2000 var for lit syns jeg. Kanskje 10 000? Anonymkode: a6d34...842
  21. Helt enig Anonymkode: 4a854...469
  22. Vel der gjør jeg. , du vet unge er forskjellige ? Anonymkode: 4747a...4fb
  23. Peanut

    Fortell noe skikkelig uinteressant!

    Den dukket opp på «short videos». Jeg scroller bare nedover på dem. Jeg søker ikke aktivt på noe sånt >_< Opprinnelig postet for 2 år siden så jeg, men siden den dukket opp midt i fleisen og jeg gikk rett på kommentarene, så så jeg flere hadde postet de siste timene («wtf!», «ewww!» +++).
  24. Hvor ung? Vill gitt mins 3000 om gutten er over 18. det tilsvarer rundt 150kr timen. Noe mindre enn dette syns jeg er smålig å tilby. 2000 om han er mellom 16-18 Anonymkode: 4b93f...c2c
  25. AnonymBruker

    naken uten å knulle?

    Jeg begynte å tenke mer på dette nå. Hva er problemet? I sommer var min bestemor og noen av hennes venninner på hytta vår, og de badet nakne. Stilig! Anonymkode: 34077...92d
  26. Følgende i går: Jeg bruker allerede denne, så dette er påfyll til den andre går ut. Har tidligere brukt Grande Cosmetics, men begynte å klø i øynene. Denne her har jeg ikke opplevd noe negativt med. Fargen er i Lavender. Ikke så mørk, snarere lett farge på leppene. Kjøpte i fargen Pink Bronze. Denne i fargen Scarlet Silk. Og tilslutt den her, som iflg Fragrantica har disse duftnotene: https://www.fragrantica.com/perfume/Dior/Miss-Dior-Parfum-2024-89584.html (Jeg tok en liten test rundt kl 1900 i går på venstre håndledd og det lukter ennå. Likte slik den luktet
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...