Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Yrker over 500

Jeg er vernepleier, men vil som sagt ikke jobbe i helsevesenet lenger. Anonymkode: e5991...9e1
  3. Det var spesielt besøk som hadde grunn til å være der ett om natta. Men da han så at jeg gjespa så sa han at han måtte hjem😅 Anonymkode: 06f20...010
  4. AnonymBruker

Røff sex og kvinnedrap

Typisk strategi for BDSM-fantaster å skyve de homofile foran seg. Homofili er verken rasistisk, kvinneundertrykkende, voldelig eller nedverdigende, så det blir meningsløst å sammenligne volds- og undertrykkelsessex med homofili. Den største tabben homobevegelsen noensinne har gjort har vært å støtte denne reaksjonære, sexistiske ukulturen. Anonymkode: 97e9a...cb8
  5. AnonymBruker

Kan man ha perfekt kropp som 50 åring?

Selvfølgelig kan alle klare det, men ikke alle orker det. Anonymkode: f60ae...4a5
  6. AnonymBruker

Eiendom på finn.no

Det ser iallfall ut som om det bor folk der, ikke kjedelig og grått! Skiller seg positivt ut fra alle hus og leiligheter som er stylet nesten kliss like og er helt intetsigende. Anonymkode: f8802...da6
  7. Reise alene til mormor, som 7 åring, med en ferge og tre busser, fra klokken 8.10 til klokken 16.00. Være trillepike på dagtid fra en var 7-8 år eller sitte barnevakt fra 10 års alder, mens foreldreparet var på fest.
  8. AnonGangerTo

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Dr. Oetker sin Kebabpizza. Vanvittig god!!! Anbefales på det sterkeste. Spiser bare halvparten da jeg er på slankekur. Resten spises i morgen til lunsj.
  9. AnonymBruker

Trenger selvtillit. Vil føle meg sexy

Jeg har det omtrent som Anonym ...426 over her, jeg har aldri noen gang følt meg sexy. Jeg føler meg fin rett som det er, som i at jeg er fin på håret, kler en farge ekstra godt eller føler meg veldig heldig med et antrekk som passer min figur, men sexy har alltid vært uoppnåelig. Nå er jeg snart 40, så regner med sexy-toget har gått og aldri kommer tilbake. Men, de mennene jeg har fått har vært de seriøse, de som er ute etter mer enn bare et ligg, og jeg lurer på om det kan ha noe med å gjøre at jeg alltid har fremstått som en veldig "ordentlig" person. Så selv om jeg av og til kunne ønske meg mer oppmerksomhet så har det ikke vært helt grått og håpløst. Og det er sant det at sjarm og intelligens tar deg langt. Tror kanskje sexy er mer en "state of mind" mer enn noe man gjør med utseende. Noen har det naturlig, mens andre må jobbe for å oppnå det. Jeg har en venninne som har det, hun er bare sexy uten å prøve, hun har sagt at hun bare mentalt har overbevist seg selv om at hun er sexy og forventet å bli behandlet deretter av menn. Jeg har aldri klart det med å snakke til seg selv i speilet, jeg begynner bare å le og føler med idiotisk, men det kan jo kanskje være en måte å angripe det på for deg. Anonymkode: 49bef...ee1
  10. SlemUlv

Røff sex og kvinnedrap

Vi har masse ansvar, vi som driver med BDSM. Vi har ansvar for å lære opp i hvordan bruke tau på en sikker måte, for å lære hvor det er tryggest å slå og hvordan tryggest slå (med redskaper). Mange driver med opplæring i risken ved BDSM, fordi vi har et ansvar. Mange av foreningene driver med denne type opplæring av sine medlemmer.
  11. -C-

IKM Skravletråd

Jippi! Det er ikke lenge til! Sååå spennende! Vil du vite kjønn da? 😄 @J1994 ❤️
  12. Drizzt

Benkeplate

Vi hadde høykvalitet benkeplate som var oljet og alt og så fantastisk ut i noen uker. Måtte slippe og olje jevnlig for å fjerne flekker fra alt mulig en småbarnsfamilie driver med på kjøkkenet. Til slutt var jeg lei og byttet hele greia med noe slitesterkt og har ikke måtte bytte i 5 år allerede. Vedlikeholdsfritt og like pent som da vi kjøpte det. Det tar mer enn en ettermiddag å slippe og olje og vente på oljen å tørke ......... For å ikke snakke om lufta som stinker. Kjøkkenet er ubrukelig i 24t. Kvalitetsgreier, vet du. Aldri mer.
  13. Madebyme94

Kunne ønske jeg ALDRI fikk barn!!

Kjenner meg ikke igjen, elsker barnet mitt selvom ting kan være tøft og slitsomt. Men kunne aldri i verden drømt om ett annet liv.
  14. AnonymBruker

9-åring og TikTok

Evig mas fra 12-åring om egen konto her, blir ikke enda. Vi tok det opp på foreldremøte i klassen slik at vi hadde en enighet... men ser at flere og flere «slipper taket» i den enigheten vi hadde. Anonymkode: 660b0...42b
  15. -C-

IKM Skravletråd

@Sinsiew Man ser ikke så mye, men det å få bekreftet hjerteslag er priceless! Det er en utrolig god følelse rett og slett!! Ja det er kanskje lurt:) takk for råd ❤️
  16. For ei natt, kanskje. Man er tilbakeholdne med å innlegge ressurssterke mennesker. Disse har også oftere nettverk utenfor. Min eks blei ikke innlagt da han fortalte helsevesenet om enormt mørke tanker. Han mente selv at han ikke var syk. Han sto i jobb hele veien og kunne fort ikke vært blant oss. Jeg pressa ham til å gå i terapi selv om, eller fordi, han oppførte seg råttent mot meg. Knausgård har bla skrevet om hvordan han ei stund var aleine med først 3 og så 4 unger da første kona var psykisk syk og innlagt. Anonymkode: d8dfe...0ff
  17. AnonymBruker

Kan jeg få startlån i husbanken?

Det er vel bare å prøve. Kanskje du får du søknaden din innvilget. Anonymkode: 50651...972
  18. Thepig

Jeg har lyst men får det ikke til

Lyst er oppskrytt, i motsetning til arbeidslivet hvor man kan ta seg "fri" uten konsekvenser får man ingenting gratis når det gjelder trening. Bygg vaner, tren når du ikke har lyst. Hopper du over når du ikke har lyst kommer du ingen vei.
  19. Cerasus

Rart program??

Det er et mangelfullt program, imo. Fint at det er baseøvelser med, men det virker ukomplett. Tipper han ikke følger dette over lang tid. 🤔 Hvis han gjør det er det vel en del muskler som ikke blir tilstrekkelig utviklet, noe som kan skape trøbbel på sikt.
  20. AnonymBruker

Man trenger ikke tid og penger for å ta vare på kroppen sin! Det kan alle klare.. Men å prioritere kosthold og trening må man definitivt! Anonymkode: fed72...78a
  21. 000VF000

Ta en titt på instagrammen til Liz Hurley. Hun er 54.
  22. Sola de

Solas grublerier.

Synes det er ofte nok Bor ved sjøen, så merker det vel mer her
  23. AnonymBruker

Kan jeg dominere en politimann?

Så sivilingeniører, siviløkonomer og jurister har heller ikke høyere utdannelse da? Siden de ikke klarte det prestisjetunge medisinstudiet 🙄 Anonymkode: e36a2...97f
  24. AnonymBruker

Ekstrem sjalusi

Alle disse punktene hadde min eks på lista og det gjorde mitt liv til et helvete. Å gå å bli mistenkt for slik og at han ikke tålte at jeg levde normalt gjorde at jeg følte meg som i et fengsel og det gjorde meg deppa. Og sant og si ; i dag 20 år senere sliter jeg med senskader psykisk etter det. Så tenk på hva du gjør med din mann ; slutt med det NÅ eller gå din veg! Jeg unner ingen å oppleve det jeg gjorde. Anonymkode: e2171...f3e
  25. -Folk som går inn med sko. -Folk som går barbeint. -Folk som absolutt skal «hjelpe meg» på kjøkkenet - kan ikke alle gjester bare holde seg langt unna kjøkkenet mitt?? -Folk som har med seg hund inn uten å spørre (katten vår er ikke særlig begeistret). Anonymkode: 42545...809
  26. Ikke hvis besteforeldrene til ts sitt barn ikke føler at det er naturlig og ikke ønsker det selv. Man pålegger ikke andre mennesker å involvere seg i andres barn 🤷🏼‍♀️
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...