Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Kjenner du noen som er resultat av innavl?

    Gikk i klasse med ei som ble giftet til søskenbarnet sitt. Selv sa hun at hun egentlig ikke hadde lyst, men tanta bestemte . Hun syntes at han ikke var noe særlig å se på heller. De har 4-5 unger i dag, eldste er vel 20+. Anonymkode: 73b84...929
  3. AnonymBruker

    Erfaringer fra arbeid i NAV kontaktsenter?

    Jeg var på gruppeintervju, med evnetester i samme intervju. Det var vel mer et informasjonsmøte om NAV og jobben i tillegg til at vi hadde diskusjonsoppgaver i mindre grupper. Og som sagt evnetester inni der der vi fikk flere oppgaver som skulle løses på pc. Da var det oppgaver innen deduktiv logisk tenking, språkferdigheter, informasjonshåndtering og verbal resonnering. Andregangsintervjuet var mer som et vanlig førstegangsintervju der de stiller deg all slags spørsmål. Anonymkode: 785ad...7b9
  4. AnonymBruker

    Biseksuell - menn vs kvinner

    Kvinner har generelt veldig mye fordommer mot bifile menn, derfor Anonymkode: 73815...08a
  5. ThereGoesBob

    Evig Singel

    Ikke sett denne enda så derfor jeg spør. Satt på serieopptak så får vi se. Det lille jeg så fra reklamen var veldig morsomt men så liker jeg den fyren der som spilte i den jul i blodfjell.
  6. AnonymBruker

    Gjeldsordning regler?

    Så hvis det blir igjen litt av livsoppholdet noen ganger så bryr de seg ikke om at man legger det av? Er ikke alltid det går like mye til mat her hvertfall. Bor alene med katten. Tror egentlig ikke jeg får gjeldsordning heller da gjelden ikke er gammel nok, men skal til gjeldsrådgiver om en stund så får se hva jeg får ut av det. Er en situasjon jeg har vært dum og satt meg i som jeg aldri skal sette meg i igjen når jeg kommer ut av det vi en gang. Anonymkode: 7cb45...ff4
  7. Mardina

    Svigermor vil se bankutskrift

    0 av 10 Ulfe-mann 😂 😂
  8. Kullsyrevann

    Barnehagen hadde ikke tid til å feire bursdagen til barnet

    Hvis de andre ungene blir feiret skikkelig, så hadde jeg blitt skikkelig forbanna. Er det så veldig vanskelig å ta det i lunsjen? De kan vel kompensere for det på mandag, som plaster på såret.
  9. TomKrus

    Kan fastlege sykemelde deg uten at du vil?

    Helt greit det, du øker risikoen for at det skjer om man ikke lytter til kroppen når den sier fra at noe er galt ! Det forstår selv en 2 åring.
  10. AnonymBruker

    Kan fastlege sykemelde deg uten at du vil?

    Du skjønte ikke poenget med at det er bedre å sette på bremsen enn å drive rovdrift på seg selv? Anonymkode: c77f6...a36
  11. AnonymBruker

    Første du hadde gjort som diktator i Norge?

    Alhamdulillah! Anonymkode: cf0f2...4e9
  12. Dette er ikke god nok unnskyldning. De burde beklaget ovenfor barnet også. Ikke bare late som ingenting med «vi rakk ikke». Normalen ville i det minste vært at de avtalte med barnet at de skal feire neste dag eller noe slikt. Uansett så burde de fått tid til å markere bursdagen.
  13. AnonymBruker

    Hvor fort virker Botox - fått i rumpen

    Hjelpe dette mot smerter? Skal få selv i nakke,hodet og panne snart og er mildt sagt spent.... Anonymkode: 7c7a9...ae3
  14. TomKrus

    Kan fastlege sykemelde deg uten at du vil?

    Hva så ? Dette er legen din vant til, han ser masse mennesker uke inn og uke ut som sliter med mye vanskelige ting. Så at du gråter er null problem. Så må du høre på legen din nå da ! Han ser hva dette kan utvikle seg til om du ikke tar til vettet og får en pust i bakken og roer litt ned. Det er ikke flaut å ta en pust i bakken ! Så kommer du sterkere tilbake når du er frisk.
  15. AnonymBruker

    Biseksuell - menn vs kvinner

    Jeg vil også være med å kverulere. Det er to forskjellige standarder, og ikke én dobbelt. Dette fordi menn og kvinner ikke er like på dette punktet, som mange andre der seksualitet spiller en rolle. Det er vel ingen hemmelighet? Anonymkode: 8a011...f0e
  16. AnonymBruker

    Bivirkninger Mysimba

    Jeg tok min første pille med MySimba i går. Merket ikke så mye bortsett fra litt indre uro i kroppen. I dag opplever jeg det samme i større grad. Jeg er svimmel, irritabel og kjenner på angst-symptomer. Vet jo at det er på grunn av pillene så klarer å håndtere det greit, men alikvel ille nok til å vurdere å ikke fortsette. Flere som har opplevd disse psykiske bivirkningene? Og vet hvor lenge det varte? Anonymkode: 49cf1...669
  17. AnonymBruker

    Kan fastlege sykemelde deg uten at du vil?

    Alle som er utslitt ender ikke som deg, tvangsinnlagt. Leit det skjedde deg, men villedende og ugreit å true med at dette skal skje ts om hun ikke iverksetter tiltakene du foreslår. Hun er alt annet enn i risiko for tvangsinnleggelse Anonymkode: 822d2...4ec
  18. AnonymBruker

    Første du hadde gjort som diktator i Norge?

    Inshallah Anonymkode: bd5d4...351
  19. AnonymBruker

    Svigermor vil se bankutskrift

    Ingen jeg kjenner bor gratis, selv om foreldre/svigerforeldre eier ekstra hus. De betaler kommunale avgifter, strøm og husleie som ofte går i en pott som brukes til større vedlikehold etter som tiden går. Du kan jo ikke regne med å bare snylte slik på folk Anonymkode: 28b3b...87f
  20. AnonymBruker

    Barnehagen hadde ikke tid til å feire bursdagen til barnet

    Barnehagen bruker da ikke penger på bursdagsfeiring. Det handler om markeringen. Anonymkode: a1e26...a5b
  21. AnonymBruker

    Svigermor vil se bankutskrift

    At du gidder å bruke så mye tid på å dikte opp tullehistorier. Få deg et liv. Anonymkode: 6d915...97d
  22. Og dette er helt rett, for de aller fleste var det akkurat slik. Og på 1960 og 1970 tallet, ja faktisk en god stund ut på 1980 tallet var det helt vanlig at det var bare en inntekt i en familie, også barnefamilier. Mor var hjemme og jobbet ræven av seg, og far var ute og jobbet ræven av seg. Faktisk et hardt hardt liv der ferier ikke akkurat ble prioritert. Slik var det hos veldig mange, barnehager ? Ja de eksisterte for noen, man var langt ute på 2000 tallet før det var full barnehage dekning.
  23. AnonymBruker

    Kan fastlege sykemelde deg uten at du vil?

    Du får gjøre som meg…. Bli innlagt rett etter jobb på psykiatrisk avdeling, stå opp, skrive deg ut igjen og dra på jobb…. for så ende opp tvangsinnlagt i flere måneder…. tips: ta noen dager uten jobb og gjør noe som gir energi. Så dra på jobb når du kjenner deg bedre. Funker bedre i det lange løp! Lover!! Anonymkode: c77f6...a36
  24. AnonymBruker

    Øver meg på å fantasere under onani, får det ikke til!

    Når du kontakter en du kjenner for å sende bilder for å bruke til runking er det ganske spesielt - når du samtidig vet at han er gift. Men folk har ulikt moralsk kompass. Du svarte aldri på spørsmålet om du hadde synes det hadde vært like greit om det var din egen kjæreste gjorde det med en annen dame bak din rygg? Anonymkode: 633a0...9d6
  25. Jeg har to gjengrodde hull, og ønsker å gå med øredobber igjen. Mange anbefaler piercingstudio, men det er jo så vanvittig dyrt. Prisen ligger jo på 600-800 kroner, og det synes jeg blir litt for dyrt. Noen som vet hvor jeg kan ta hull i gjenngrodde hull i Trondheim til en billigere pris? Anonymkode: 2e3a6...dfe
  26. mmd

    Har jeg fått for lite lønn?

    Det er akkurat for slike tilfeller man er organisert. Få råd hos din fagforening og be dem fremme krav på vegne av deg.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...