Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Det tar jeg med meg i graven.
  3. På grunn av psykisk sykdom så oppsøker jeg sjelden hjelp for fysiske plager, heller. Så det å ha psykisk sykdom er visst alltid en tap-tap situasjon, enten blir man ikke tatt på alvor for fysiske plager siden man har en psykisk sykdom, eller så oppsøker man rett og slett ikke hjelp for fysisk sykdom på grunn av diverse psykiske plager. Det gjør i hvert fall ikke meg noe mer motivert til å ta tak i mine fysiske plager, når jeg er redd for at de ikke vil bli tatt på alvor. Akkurat som hele resten av meg, liksom, ingen bryr seg eller tar meg på alvor. Sånn er livet. Anonymkode: d1cbf...227
  4. Carwir123

Hund på 6 mnd som ikke er husren

Inne pleier vi å ignorere, vi bare løfter henne opp mens hun tisser og går rett ut. Når hun tisser ute skryter vi av henne, og gjentar flere ganger hvor flink hun har vært. Er det bare å gjenta og gjenta og håpe at hun tar hintet etterhvert?
  5. Ja dette ser jeg titt og ofte på sykehjemmet jeg jobber på. Søte, gamle damene som egentlig er veldig syke og svake, men tar seg kraftig sammen og pynter seg litt når legen kommer på visitt🙊 Anonymkode: 29626...0d8
  6. Det er hva jeg kaller en skikkelig skøyertråd! Anonymkode: ab661...9bd
  7. AnonymBruker

Når var sist du onanerte?

Du kan vel onanere selv om du har mensen? Jeg: 30 min siden. Nå blir det en ny omgang og så legger jeg meg å Anonymkode: 02cc7...be0
  8. AnonymBruker

Blokkere en som muligens dør snart

Slett og blokk og kom deg videre. Hun elsker dop, ikke deg. Dop vil alltid være nr 1.i livet hennes. Ta kontakt med helsetjenesten og snakk med en veileder for å få hjelp til å sortere ut følelsene for henne. Du virker medavhengig. Det må du komme deg ut av og unna. Ta tilbake livet ditt, finn en som er deg verdig som ikke driver med rus. Anonymkode: 3419c...f3a
  9. batcat

Instagram vurderer å skjule likes

Syns det er bra. Er så mange, spesielt unge som måler fryktelig mye av selvtilliten sin i antall likes, og dømmer andre basert på antallet de får. Gir glatt opp likes for at unge skal få det enklere.
  10. Det vet du ikke, det er like sannsynlig at dem er slik. Har sett kvinner med slike narurlige lepper jeg 😊
  11. AnonymBruker

FB-gruppen Mat fra bunnen - 2

Fy faen for en BITCH, tf er. Seriøst!!! Voksen dame som oppfører seg som en drittunge!!! Hun klarer jo ikke få konstruktiv kritikk. Hva er greia med hun?!? Er helt sjokkert. Og datteren er like skada. Forsvarer moren. Nei fyfaen. Mistet ALL min respekt når hun skriver adresse ol på hun anonyme kommentar-damen!!!!! Så det er ikke anonymt når man poster som anonym?? Anonymkode: 98708...563
  12. CCO

Når var sist du onanerte?

I går kveld, og nå igjen, like clockwork 🧐
  13. Det var ikke det jeg skrev. Eller mente. Umulig var ditt ord. Dem var så vakker at jeg sliter med å tro at dem var ekte. Se på leppene hennes da, er dem ikke vanvittig nydelig? Jeg forstår det slik at dem er ekte. Hvis ikke, så er dem beskjedent modernisert. Jeg kan ikke bevise fra eller til. 😊
  14. AnonymBruker

Føler meg som en stor taper

jeg hadde heller valgt liten fremfor stor! får dritvondt...+at det ikke er penetrerende sex som gir meg størst nytelse☺️og så ser jeg hele mennesket; ikke kun deler av det Anonymkode: dda2d...596
  15. Imponerende hva forskerne får til!
  16. Vær ærlig med din venninne og si at du dessverre ikke kan komme i 50 års dagen hennes fordi du allerede har lagt andre planer. Så får hun tolke det som hun vil. Siden dere ikke lenger er veldig nære, så må hun jo finne seg i at du har et liv som ikke inkluderer henne. Gå på konsert med din nye kollega og ta vare på vennskap som kan bli gode i fremtiden.
  17. Tylerkingdurden

Tips til ekstra inntekt?

Har lett i de fleste kriker og kroker på nettet og prøvd ut de fleste altarnativene for ekstrainnktekter på nett gjennom årene, her har du noen forslag: 1. Spørreundersøkelser på nett Spørreundersøkeler på nett er ikke noe du får en stor inntekt av, men det kan være nok til å kunne få noen få tusen ekstra i året. + Enkelt + Alle kan gjøre det - Dårlig betalt Mer om spørreundersøkelser på nett 2.Jobb som chatoperatør Chatteoperatører jobber på falske datingsider, de får betalt for hver melding de sender. + Enkelt å få jobb + Betaler ca. 100-150 kr i timen + Du kan jobbe når og hvor du vil - Mye grisete meldinger, kan føles uetisk 3. Blogging Alle kan starte en blogg, og dersom bloggen tiltrekker besøkende kan du tjene penger på annonseinntekter, sponsede innlegg og mer. + Mulighet for langvarig passiv inntekt - Krever mye tid og innsats (og flaks) å bli en suksessfull blogger Mer om start av egen blogg. 4. Diverse forslag Finn småjobber - Mange muligheter, men du må betale for å søke om jobber og du er ikke garantert å få noen av dem. Ofte mye konkurranse om jobbene. Oversetting - Du trenger ikke utdannelse for å bli frilansoversetter, men det krever at du er god i språk.
  18. AnonymBruker

Et sunnere alternativ

Oi, stått opp på feil fot idag? Jeg gikk tilbake 5 sider før jeg ikke gadd å lete mer, og prrtett derfor en tråd. Om det er så fryktelig for deg, hvorfor klikke deg inn? Ellers tusen takk til dere to som har svart. Det med eple i kesam hørtes veldig godt ut, så det skal testes i morgen. Anonymkode: 10148...7b7
  19. AnonymBruker

Dømt nord og ned

Det er en mer billedlig måte å be noen dra til helvete på - som er typisk for nord-norsk språkdrakt. kraftuttrykkene er ofte ikke ren banning Anonymkode: 52f8a...0df
  20. Det hørtes lett ut det de over skriver men det er det ikke. Man går ikke ned i vekt av å spise det man har lyst på... Nummer 1 er å bli bevisst på hvor mye kalorier matvarer inneholder SÅ finner du kalorifattige ting du liker både til å lage og til å ha på lur. Spesielt viktig med kalorifattige ting som smaker litt søtt slik at du har noen gode alternativer når søtsuget kommer om kvelden. Meloner og appelsiner bruker jeg til dette. Spiser mye knekkebrød med skinke. Og salater, skalldyr, hvit fisk. Grønnsaker og rent kjøtt. Muslibarer til å ha i lomma og i bilen om jeg blir sulten på veien. Bruker også nutrilettshake. Ikke fordi jeg er tilhenger av shakedietter eller følger nutrilettdietten for det gjør jeg ikke, men fordi at sjokoladeshaken om jeg putter i soyamelk og banan er god, tar 1 min å lage i smoothiemaskinen og kan tas med i hånden når jeg har det travelt. Alternativet hadde vært to brødskiver med pålegg i mellom og det er egentlig ikke noe særlig godt eller greit å spise når man er på farten. Når jeg unner meg noe godt så tenker jeg på hva som virkelig er verd det. Oppnådde ingenting før jeg fikk kunnskap om circa kaloriinnhold i ting. Anonymkode: fe5ab...edf
  21. AnonymBruker

Hvordan bake store brød?!

Kom forresten på at jeg syntes deigen så veldig tørr ut den gangen det gikk så bra, og at jeg helte oppi en eller to dl med kulturmelk. Kan det ha hatt SÅ mye å si? Vet at det er en fin ingrediens, men jeg mener da folk får til store luftige brød uten dette. Tror dere det er for lite mel i oppskriften for å få store brød? TS Anonymkode: ed3de...4aa
  22. MadameX

Folk som ikke gidder å jobbe!

Jeg tror de fleste som går på AAP ønsker å komme tilbake til jobb. Å ha en jobb å gå til gir mestring, mening, å være sosial og å tjene penger. Mange som hår på AAP er skamfulle over å ikke få til «livet» og jobben. For å bli bedre slik at man kan komme seg ut i jobb igjen må man gjøre en egeninnsats, i tillegg til kursene og oppleggene NAV henviser til. På personlig plan kan hobbyer og turer nettopp være med på å bedre personen. De kan oppleve mestring og får gjort noe, i stedet for å bare sitte stille. Det er tross alt ulike «krav» til ulike jobber, selv om du er frisk nok til å gå tur og ta bilde av det, betyr ikke det at du er frisk nok til å jobbe. Man må bygge seg opp. Dessuten er det gjerne det positive og fine man legger ut på some. Ikke de harde dagene og timene. Selvfølgelig finnes det noen som utnytter systemet, men satt i perspektiv er nok denne gruppen utrolig liten sammenliknet med de som prøver å komme seg på bena igjen for å bli klar for arbeidslivet.
  23. AnonymBruker

Paradise Hotell 2019

Er det poeng å diskutere utsende? Anonymkode: bfc61...7d8
  24. Takk for oppklaring av fenomenet! Anonymkode: 0698a...e7f
  25. Frostrose

GOT er groteskt??

Det var 4 dødsfall i episode 1. Kan ikke huske at noen av dem var hovedpersoner, jeg heller.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden