Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Paradise hotel 2020

Tok Axel Ida i skje i badekaret? Anonymkode: 9cc91...f70
  3. Heihei TS her Tjaaa, jeg liker en fyr veldig godt, og jeg skal møte han i helgen. Jeg er jomfru og har ikke såååå lyst til å miste den til noen som jeg ikke vet det blir noe mer med (null skam om man gjør det, bare det jeg vill) . Så jeg lurte bare på hva som var vanlig, når har man sex når man dater på en måte Anonymkode: bb7f2...efb
  4. AnonymBruker

"Jenteklubb"

Kjerringklubb altså. Får håpe dere er langt oppi 50-60 årene for det er trist at damer i 20-30 årene holder på med sånne treff der de hekler og snakker om Block Wathne hus, kringle oppskrifter og bryllup😊 Anonymkode: 75862...fcb
  5. AnonymBruker

Sommer, bading, sol og barn 1-4 år

Jeg har aldri brukt på mine, men om barnet blir solbrent selv om du smører ofte, ville jeg nok brukt det. Anonymkode: a6ea6...cda
  6. AnonymBruker

Paradise hotel 2020

Axel og Ida har bare knullet seg gjennom serien. Martin skulle vunnet. Morsomste siden Mathias. Anonymkode: 5e387...f20
  7. Kvinneforkjemper1

Legalisering av marihuana, for eller imot?

Vil høre andres meninger om dette stoffet burde bli legalisert eller ikke:)
  8. AnonymBruker

Regnes kvinnene født i 89-91 nå som gamle?

Ja, noen blir gamle, andre dør tidlig... tiden stopper ikke for noen Anonymkode: 40475...201
  9. AnonymBruker

Kan poteter ha downs?

Hvis det var et forsøk på å være morsom, så var det ikke det. Anonymkode: 919cd...382
  10. Bunad er ikke overvurdert, det er en del av vår kultur. Jeg kan forstå at prisen er kanskje så høy, men man finner dem til forskjellige prisklasser
  11. Hr. Aktiv

Regnes kvinnene født i 89-91 nå som gamle?

Etter hvert vil de vel regnes som gamle.
  12. AnonymBruker

Paradise hotel 2020

Denne sesongen her hadde veldig unge deltakere.. for det meste (19-23 år) Mens neste sesong har en 28 åring, 27 åring, og flere personer rundt den alderen. Virker som de 2 sesongene i år er helt annenledes fra hverandre!! de virker jo HELT forskjellige. Can August come already?!?!? Anonymkode: 34596...a72
  13. andysowhat

Jeg husker bare det vonde

Hmmm... høres litt usunt det du prøver på... som du sier 7år. Det er strengt tatt 1/4 del av livet ditt. På tanke med at jeg er dårlig i matte og du var en ubevisst toddler mye av livet. Så kan en sikkert si mer enn som så også. Uansett, jeg tror drømmene dine prøver å si deg noe viktig. Det er noe veldig galt om en er i et «bra» forhold og så tar det slutt etter så mange år. Jeg vet ikke enda om du forstår hva som gikk galt? Kanskje du enda har noe du burde ha lært fra situasjonen? Jeg vet ikke hva det er spesifikt? Men kanskje du har noen tanker som du føler er viktig? Når det kommer til å projisere tanker på andre osv. Så vil jeg nå si at det høres ut som en coping mekanisme. Det er lettere å ignorere ting som ikke er viktig og som ikke kan ha positiv innvirkning I fremtiden i livet ditt. Men sannheten er vel heller det at du har lært mye, og du lærer enda nå som du skriver teksten hvordan du selv fungerer? Hvordan du håndterer slike situasjoner og opplever disse tingene? Jeg håper du kan se på det som viktig lærdom. Og bruker all den lærdommen du har fått til å bruke til å få til neste forhold. Når det kommer til dette om du skal se på han som din fiende eller ei. Så vil jeg si at tillitsbrudd. Er et veldig kraftig vesen. Det er ikke lett å vite hvordan en skal forholde seg til slikt. Personlig anbefaler jeg å skrive litt som du har gjort nå i ny og ne. Samle tankene litt. Samtidig tror jeg det er lurt å spørre deg selv om hvordan det føles å tenke på han som noe negativt. Det er kanskje noen av de sidene ved ham som er negative og noen som er positive? etter hvert finner en ut litt hvordan en skal forholde seg til det. Osv.
  14. Det var da voldsomt Etter ha lest haugevis av Flydal-artikler synes jeg ikke du når ham til mer enn under skosålene. Hva i all verden mener du med "denne typen påstander". Jeg ser ingen. Kritikken din biter dårlig med bare grunnløse påstander. Det er Flydal som tydelig har avkledd "strålevernet" med gode forklaringer. Flydal har hatt lange fornuftige utlegninger om hvorfor "strålevernet" er noe annet enn de i befolkningen som bare kan navnet "Strålevernet", tror. Og han har jo forskjellige fagfolks støtte på det. Ingen amatør kan snu på det. Synes ikke du skal diktere hvilke linker jeg kan poste. Interessant at du kaller ham "inkompetent konspirasjons teoretiker" når han oppgir kilder og referanser på det meste, som jeg har fått med meg.
  15. AnonymBruker

Hva med oss «velstående» alenemødre?

Hvor i innlegget mitt «dømmer» jeg noen? Jeg har stor respekt for alle foreldre (alene eller ikke) som oppdrar barna sine på en god måte. Jeg sa at jeg ikke kjente meg igjen i det de andre alenemødrene snakket om, har på ingen måte dømt dem. Når det gjelder barnepass er jeg heldig som kan få det når jeg vil, men jeg ber om barnepass max 3-4 kvelder i året, da er det snakk om fra 16-18.30 fordi jeg har noen lange dager på jobb. Setter stor pris på å være med barnet mitt. Jeg har ikke noe imot bruktklær, men bruker ikke det til mitt barn, 90 prosent av klærne til barnet er kjøpt av mine foreldre og ikke meg. De kjøper det i gave eller bare for å være koselige. Jeg gir dem ofte bort når mitt barn har vokst ut av dem Synes generelt at fordommer bør unngås, uavhengig av om de er rettet mot innvandrere, alenemødre, uføre eller hva som helst Anonymkode: 9ef32...775
  16. Heide olufsen

Det er så fordømt urettferdig!

Dette er virkelig urettferdig ja! Forstår at dette er en vanskelig tid, men husk at ting blir alltid bedre til slutt! Selv om dette kanskje er vanskelig og tenke akkuratt nå. Er selv permittert og savner struktur i hverdagen. Klem Heide❤️
  17. AnonymBruker

Friskhetstegn eller sykdomstegn?

Jeg som vil unngå videre oppfølging ja... men.. Anonymkode: 1a46e...79a
  18. Kokosolje. Brukes både som barbergel og etterbehandling. Og ren, skarp barberhøvel. En skikkelig en, ikke engangs, de er for sløve. Barber deg når du har stått i dusjen en stund så hud og hår er godt oppvarmet av vannet.
  19. Kvinneforkjemper1

Farge på urin

Kanskje du er dehydrert?
  20. AnonymBruker

Har mennesker med mange 'likes' mange venner

Aldri sammenlign likes med ekte popularitet. Det kan stemme noen ganger ja, men da jeg var 17 år hadde jeg vanligvis mellom 150-400 likes på profilbildene mine på Facebook og masse kommentarer og hadde 1 eller 2 venner. Helt sant. De andre som likte bildene mine var folk jeg ikke turte å snakke med eller aldri har møtt. Led av sterk sosial angst. Var pen, men overhode ikke noe populær på skolen og hadde aldri nok venner til å feire min egen bursdag for eksempel, alene hver 17 mai og ferier osv. Anonymkode: c7dcb...362
  21. AnonymBruker

Høie utreder portforbud.

De skal representere folkets ønsker, de trenger ikke å mangle utdanning av den grunn. Når en advokat skal representere deg i retten så vil du helst ha en som er utdannet jurist og kan sine saker. Veldig mange av politikerne kan ikke annet enn å prate retorisk piss og lyve. Se på forsknings- og høyere utdanningsministeren i dette landet; 1 fattig år på BI. Hva vet han om høyere utdanning og forskning? Poenget er uansett at jeg svarte på innlegget til en person som mente at det ikke ville gå bra hvis folk fikk styre over sine egne liv. Da har hjernevaskingen om at vi trenger detaljstyring fra politikere gått for langt. For de som representerer oss er vitterlig ikke mer intelligente eller mer skolerte enn de fleste av oss. Anonymkode: a8f45...8f0
  22. Har dere ikke jobb? Anonymkode: 4724a...cbf
  23. De kan ikke bli sure for det når det er de som er så kravstore at man ikke orker å prøve lenger og finner seg heller en jordnær mann som ikke krever at du ser ut som en modell. Anonymkode: 1439e...f2e
  24. Kvinneforkjemper1

Vifte, vifte med nedkjøling eller air condition

Enig med Heide! Varmepumpe er flott når det er både varmt og kaldt, eller en liten enkel vifte kan også være behagelig!
  25. Tull og tøys, det er fullt mulig å være kvalm i uke 4.
  26. AnonymBruker

Paradise hotel 2020

Å herregud, tidenes minst fortjente seier 🙈 Anonymkode: fc164...69b
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...