Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    90% av menn på Tinder har ingenting der å gjøre

    Så er det noen menn som ser helt normal ut om som snyter seg jevnlig uten at de har noen suksess. Jeg kan ha sympati både med dem og med aleneforeldre, men for kvinner (og noen menn) er det utenkelig å ha medfølelse med menn som ikke har knekt «kvinne-gåten». Tvert imot så kan de latterliggjøre og snakke ganske hatsk om disse mennene. Jeg tror at det har noe med kjønnsroller å gjøre. Anonymkode: 2d51f...64c
  3. Uten hjerteslag??😳 Du... alle som blir abortert har hjerteslag, hjertet banker i uke 6, uke 6 er da man tidligst kan ta abort. Så klapp igjen når du er så uvitende... Anonymkode: 13e84...aad
  4. AnonymBruker

    Damer 40+ og trekant sex

    13 år er ingenting. Mulig du er veldig barnslig, men 27 og 40 kan godt være jevnbyrdige i senga, og livet ellers. Hvis det er age play som er spennende, så bør dere minst en generasjon opp. Anonymkode: 306a3...af8
  5. Her er jeg enig. Jeg har selv forsøkt alt av tiltak i årevis, nok dagslys, nok søvn, hør på en fin sang, ha orden på økonomien, gå på trening, god hygiene og et rolig liv. Uansett hva jeg gjør og ikke gjør våkner meg med en fæl følelse innvendig, det er helt jævlig å måtte møte enda en dag, dusjen som må tas blir tatt, huset holdes rent, jeg ønsker bare å få legge meg igjen, går gjerne i seng før åtte hver kveld, det er det eneste lyspunktet, da er endelig en dag til over. Hos kvinner svinger det nok endel ja pga hormoner også tror jeg vinter og mørke har endel å si.
  6. Hannah80

    Sliter i etterkant av å ha datet denne mannen

    Dette! Mannen er jo riv ruskende gal, det er det ingen tvil om. Men det mest skremmende var å lese om ts som likevel tviholdt på denne mannen.
  7. Vel, du vet ikke hvordan livet mitt er og har vært. Hadde hun tatt abort, hadde jeg jo ikke eksistert, og dermed hadde det ikke vært noe å snakke om. Aborterte fostre vet jo ikke at de eksisterer en gang, de har ikke følelser og tanker. JEG har følelser og tanker, og det er noe piss når livet ble som det ble fordi min mor tok dårlige valg. Anonymkode: a088b...b19
  8. AnonymBruker

    90% av menn på Tinder har ingenting der å gjøre

    Dette forsøket på resonnering var syltynt. Når ble det automatisk at disse to gruppene er den samme gruppen? Litt vel tabloid, synes jeg. Anonymkode: ea66f...1ee
  9. I Grosny

    Alenemor budsjett 70.000

    7000 til mat for tre er i minste laget, de har råd til å spise ordentlig. De har jo ganske god råd. Skal man kutte kostnad så bør de tenke gjennom to ganger om hesten kan selges. Husutgiftene kan reduseres litt på sikt fordi man kan betale avdrag slik at det blir mindre rente å betale. Det som er smart er å sette av 7000 til sparing, men disse sparepengene kan altså brukes til å nedbetale lån.
  10. AnonymBruker

    Hvordan håndtere et ekstremt pysete og forsiktig barn

    Hun er 4 år, ta ting i hennes tempo. Ikke pushe, det kan ha motsatt effekt. Og trenger ikke lære å sykle og svømme når hun er 4. Jeg haret tantebarn som er veldig forsiktig og pysete av seg, alt var skummelt, hun er 10 nå. Lærte seg først å sykle i slutten av 1.klasse, da syntes hun det var flaut hun ikke kunne sykle. Svømme lærte hu i tidlig alder siden de har hus i Spania og er der hele sommeren. Nå tør hun mye mer, går på ski og kjører slalåm, spiller håndball og er gaanske aktiv. Men det har vært en kamp og tålmodighet til å få henne til å tørre og prøve. Mitt tantebarn var også redd for å smake på ny mat også, så var et kresent barn som nesten kun spiste desset i en periode. Blitt mye bedre det også Anonymkode: 67eb6...724
  11. Er det noen som har erfaring om hvor mange døgn i mnd man kan forvente å få leid ut sentralt i Bergen? Mai-august. Anonymkode: 2c9f1...911
  12. AnonymBruker

    Alenemor budsjett 70.000

    Skjønte du egentlig at TS har blitt enke og prøver å sette seg inn i ting eller skulle du bare skryte av deg selv? (Jeg er ikke TS) Anonymkode: f971e...ffe
  13. Høres ut som en normal oppvekst. Jeg har ihvertfall ikke vokst opp med at jeg fikk velge alt hver ferie. Unger har ikke vondt av å være med på det familien planlegger. Alt er ikke tivoli hele tiden. Anonymkode: 19963...d4e
  14. EvigSingel

    90% av menn på Tinder har ingenting der å gjøre

    Det er heller ikke sikkert at det ville gitt deg en givende, forlpliktende relasjon som varte livet ut. Det kan hende at du må dulte borti hun ikke smellvakre, streetsmarte, med god humor som du ikke legger merke til med en gang, for at du skal få det.
  15. Helt vanlig. Skulle ønske noen sa til meg at det var normalt å ikke føle enorm kjærlighet før barnet var flere måneder gammelt. Jeg beskyttet og passet på osv selvfølgelig, men den inderlige følelsen var ikke der. Husk at du ikke er unormal om du ikke får den lykkerusen umiddelbart som mange snakker om! Anonymkode: 1140e...c94
  16. Sursøtsaus

    Sønn på 8 år som ødelegger valpen

    Jeg tror ikke det er sannsynlig at noen her inne kommer til å møte på noen av disse, men jeg er hvertfall redd for at Ts i sin stahet skal drøye omplassering for lenge, slik at hunden har fått masse atferdsproblemer og stress og dermed være vanskeligere å omplassere fordi folk ofte ikke vil ha hunder som har bagasje, og det kan ende med at hunden får mange midlertidige og kortvarige hjem. Hunder reagerer på dette og kan føle på både angst og sorg ved å alltid bli gitt opp. Hunden fortjener et hjem hvor den har det godt og hvor den kam bli værende. Det er ikke tilfellet her. Og dersom Ts skulle finne på å lese dette: forbered barna dine godt i forkant før dere skaffer dyr til familien. Mulig du allerede gjorde dette denne gangen, men gjør det igjen, og snakk med dem om hva valper trenger og har behov for, og hvordan man kan sørge for at de har det bra. Da inngår også det å la dem få sove og være i fred. Fortell dem om hvordan dyr er levende vesner som dem, som i tillegg til kos og lek også blir slitne og trøtte og ikke er kosedyr man kan gjøre hva som helst med. Og vent til barna er eldre og mer modne for dyr. Ta den praten en gang for mye i stedet.
  17. AnonymBruker

    Hva synes damene om menn med ansiktshår?

    Etter jeg bikka 30 så har jeg kun vært interessert i menn med skjegg, men da kort skjegg. Foretrekker faktisk glattbarbert over langt skjegg. Anonymkode: fa448...1da
  18. AnonymBruker

    Alenemor budsjett 70.000

    Oi, her var det høye utgifter. Kondolerer med tapet ditt. Jeg er alenemor med fire barn, ingen bidrag. Jeg har utbetalt mindre enn halvparten av deg, og likevel har jeg grei råd til alt vi trenger. (Men jeg lever selvsagt litt sparsommelig) Jeg er heldig å ha mindre lån, men betaler ca 15-17.000 i måneden på lån, kommunale avgifter osv. Mat på oss fire er maks 5000 i måneden. Strøm 3000, telefon ca 1000 på alle, internett osv 1500. Klær 1000 kr på alle. Vi reiser kun på billige ferier i utlandet, så de pleier komme på rundt 5-7000 kr inkl mat. Og resten går til forsikring, fritidsaktiviteter og annet diverse, pluss sparing. Sifo sitt budsjett synes jeg overhodet ikke er et nøkternt forbruk, hadde vi hatt et forbruk tilsvarende det, hadde det ikke gått rundt her. Men hverken jeg eller ungene trenger mye klær, vi sliter ut det vi har før vi kjøper nytt, og vi er generelt nøkterne i vårt forbruk. Men vi lever ikke som fattiglus, vi har råd til det som trengs, men sløser ikke. I ditt tilfelle ville jeg sett på hva jeg kunne kutte ned på. Mat kan du helt klart kutte kraftig ned på, uten at det går på kompromiss med mengde eller sunnhet. Er det utleieenhet i huset så det kan være aktuelt? Jeg har forståelse for at du ikke ønsker at ungene skal måtte flytte, men bokostnadene er jo høye. Jeg vet ikke hvor mye du gir i veldedighet, men der kan du kanskje også kutte ned? Trenger ikke kutte helt ut, men kanskje legge deg på 2-300 i måneden? Hest er selvsagt en dyr hobby, er det måter å spare inn litt der? Kjøpe brukt utstyr, andre klubber som kanskje er billigere? Lykke til Anonymkode: 7354a...666
  19. AnonymBruker

    Reise til syden med barn, 1 uke lite?

    Syns en uke er mer enn nok. Er det første gang? Greit å få testet åssen det fungerer og hva dere synes, og heller utvide en annen sommer. Anonymkode: 17df7...130
  20. Har sett fettete hår, ja. Men kan ikke si at jeg leter etter feil på bildene deres. Synes du blander inn mange forskjellige rangeringer av menn i dine påståtte 90%. Majoriteten av menn ser helt OK ut og lykkes også helt OK både på Tinder og i virkeligheten, og har ikke fettete hår og snørr i nesa. Så jeg vet ærlig talt ikke hvem du sikter til. Er det OK menn du prater om, som du sier du gir sjanser til på gamlemåten, eller er det de som "ikke ser ut i måneskinn" som det knapt er håp for?
  21. Million

    Samboer som ikke

    Det trenger du ikke. Trykk bare ENDRE under ditt første innlegg og fullfør skrivingen, trykk lagre.
  22. AnonymBruker

    Hva synes damene om menn med ansiktshår?

    Ikke noe jeg er fan av, men godtar det for rette mannen. Anonymkode: 5b508...471
  23. Så du vil heller aldri ha eksistert, er det slik å forstå? Du vil dø hvert sekund for livet er så fælt? Anonymkode: 13e84...aad
  24. Da siler kildene motstridende ting, langt de fleste sier 10-11000. Det er sikkert flere. Det samme gjelder Gaza. Kilde på at fleste femåringer er drept: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/JQ9qWj/doedslisten-fra-gaza-flest-femaaringer-drept Artikkelen forklarer også hvorfor de velger å bruke tallene som oppgis av helseministeriet i Gaza og hvorfor de sannsynligvis er riktige. Aner ikke hva dette skal bevise. Du har misforstått noe grunnleggende. Når okkupanten i en krig bomber bolighus, flyktningeleire og sykehus er ikke "loven i krig" at det er de sivile som blir drept sin feil om de ikke klarer å beskytte seg selv eller barna sine. Men det er jo åpenbart hvordan du tenker. Alt er palestinerne feil, også om de blir drept. Hvis ei mor og femåringene kommer seg til en flyktningeleir i et område Israel har bedt dem evakuere til er det deres egen feil hvis de blir drept. De har ikke beskyttet seg selv godt nok, selvsagt. Det er det samme som å si at det var de sivile israelernes egen feil at de ble drept 7. oktober. Frastøtende, menneskefiendtlig holdning, men kanskje ikke så overraskende, vi har opp gjennom historien sett hvordan mennesker har blitt dehumanisert og massakrert basert på etnisitet og religion, og hvordan enkelte iherdig har unnskyldt det.
  25. AnonymBruker

    Hva fungerte for deg mot sosial angst?

    Nardil er gullstandarden når det kjem til angstbehandling, men du får neppe nokon norsk lækjar til å skriva det ut til deg. https://www.apotek1.no/produkter/nardil-tab-15mg-281484p Anonymkode: c98e3...5db
  26. AnonymBruker

    Hva synes damene om menn med ansiktshår?

    Synes de fleste menn ser bedre ut med skjegg, spesielt de mørkhårede. På samme måte synes jeg nesten alle kvinner ser best ut med langt hår. Ikke spesielt rasjonelt noen av delene, det bare er sånn 😅 Anonymkode: b3a8a...a5e
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...