Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Neglelakk er sterke kjemiske midler uansett hva du velger. Lakk.. Det ligger i ordet. Men ingenting som selges i Norge er mer farlig enn annet. Så bare kjøp hva som helst. Anonymkode: 2c91e...07f
  3. AnonymBruker

    Hvordan feirer du Eurovision?

    Kjenner meg igjen her... 😅 showet er så som så i blant, men festen og stemningen er som du sier det mest magiske!🌟 Anonymkode: e98d7...6ab
  4. Jeg har sluttet å svare når samboer sier: kan jeg ta meg en skive? Kan jeg finne meg litt kornblanding? Hva faen! Man kan vel for helvete spise når og hva man vil i eget hus! Jeg har aldri kommentert noe om mat eller at noe skal spares eller noe som helst som skal trigge slike spørsmål. Det er ekkelt, akkurat som om jeg er en hauk som sitter i et tre klar til angrep. Jeg tror han fatter det nå snart og blir litt flau når slik idiotiske spørsmål ramler ut av munnen hans. Ellers tror jeg Ulf-Bjarne er mest ute etter å provosere her inne. Anonymkode: 16c06...d8f
  5. AnonymBruker

    Bytte fastlege eller ikke

    Bytt fastlege. I hvertfall hvis du bor i Sandefjord. Jeg brakk beinet, og havnet på legevakten i Sandefjord. De nektet å ta meg inn fordi jeg hadde fastlege i Oslo. Jeg hadde ingen mulighet til å klare å komme meg til Oslo på egenhånd. Så det endte med en svært dyr taxitur. Anonymkode: c60ca...d96
  6. AnonymBruker

    Vårpose eller ullpledd til 2 åring?

    Har du et teppe å anbefale som er egnet til dette, passe størrelse og ikke blir så fort nuppete?😅 Anonymkode: a61dc...695
  7. AnonymBruker

    Jeg forstår ikke hva som skjer med meg - angst

    Høres veldig vanlig ut, høres ut som angst. Var sånn for meg og... helt til angsten plutselig endret form. Da måtte jeg starte prosessen med å slå meg til ro med at ja, det er fremdeles angsten, en gang til. 😅 Det var en strevsom tid. Anonymkode: f288a...33c
  8. Cid

    Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

    Hun hadde mareritt i natt om at politiet dukker opp midt på natten for å si at ordet er død. Hoppe løp så gråtende ut av huset mens Anton løp etter henne 🏃‍♀️🏃‍♂️
  9. AnonymBruker

    Hvilke sommercamper skal dine barn på?

    Så det kan ikke foregå overgrep på danseleir? Å hvorfor tror du det er mer overgrep på sangleir? 🤔 Overgrep kan skje overalt, til å med i hjemmet deres😉 Anonymkode: 2ef1a...1fb
  10. AnonymBruker

    Bytte fastlege eller ikke

    Hvis noe skjer akutt drar du jo til legevakta/ringer ambulanse, så akkurat det er jo greit. Anonymkode: d8e88...00f
  11. Når hun blir eldre så bryr hun seg nok ikke så mye om hva hun fikk av neglelakk som 4-åring. Her er forøvrig en side man kan søke på for å finne ut om et merke er testet på dyr eller ei: https://dyrevern.no/velg-dyrevennlig/hygiene-og-kosmetikk/?sort=score Anonymkode: 552ca...178
  12. Jeg har flyttet inn i nytt to ganger, først en leilighet som var helt ny så senere bygget vi hus. Jeg ville holdt av de 200 000 til man er sikker på at dere har alt dere trenger på plass. Det mangler jo absolutt alt når man flytter inn i nybygg. Det er ikke sikkert det er noe oppbevaring utover kjøkken og bademøbler. Selv skap fra ikea koster fort 30 000 om man skal ha det både i gang og på flere soverom. Det mangler lamper, knagger, brannslukkingsaparat, innmat på kjøkken, selvfølgelig alt av møbler. Selv om man er nøktern ryker det fort 100 000kr. Seng til 3 soverom blir fort 30 000 der også, selv uten at man kjøper sånne fancy senger som alle snakker om her. Mye kan man finne brukt, men sofa er jo noe som gjerne skal passe rommets mål osv. Min erfaring er at pengene får bein å gå på i nye hus.
  13. AnonymBruker

    Bytte fastlege eller ikke

    Ville i første omgang sjekket om det i det hele er ledig plass hos fastlege nærmere der du bor. Jeg har valgt å beholde min fastlege- selv med neste 2t reisevei. Anonymkode: 67e20...1df
  14. AnonymBruker

    Hvordan feirer du Eurovision?

    Vi skal på MGP party som arrangeres av familien min hvert år. Ingen barn, så er voksenfest med god mat, masse bobler og andre drinker, poengskjema, latter og morro. Også kler vi oss i glorete bling med fjærboa rundt halsen 😂 Like gøy og begivenhetsrikt hvert år, men må innrømme at det er festen og stemningen som trekker oss, ikke selve MGP. Anonymkode: 5fd2c...f43
  15. Wald86

    Kristin Gjelsvik

    Hva ønsker du å oppnå med en slik kommentar? Hva insinuerer du? Er det et forsøk på å fornærme meg? Utdyp gjerne. Jeg kan si deg at det oppleves lite hyggelig, og som avsporende brukerdebatt.
  16. AnonymBruker

    Liker ikke å dusje

    Jeg sliter med kroniske smerter og iskaldt gulv. Setter på dusjen og lar den renne med varmt vann et par min. Da er gulvet ikke iskaldt der vannet har truffet. Du kan også søke om å få dusjkrakk, da kan du løfte beina litt opp fra gulvet. Lykke til! Anonymkode: d206d...7d4
  17. AnonymBruker

    Bytte fastlege eller ikke

    Jeg har en fastlege som jeg har hatt i mange år og er fornøyd. Men det siste året har jeg flytta 1,5 timer unna fastlegen. Jeg bodde kun 25 min unna før. Hadde dere bytta fastlege da? Pga. lang reisevei. Er det noen ulemper med lang reisevei ? Hva hvis noe skjer akutt? Er helt avhengig av bil og jeg bor alene så har ingen å kjøre. Kan ikke ta transportmidler til fastlegen. Hva gjør dere andre som flytter? Anonymkode: ca949...dad
  18. jegerrinne

    Hvilke sommercamper skal dine barn på?

    Mine har aldri vært med på slikt. Vært hjemme å kost seg, hytta til svigers. Og jobbet fra de var 12. Så her reiser yngste på 17 på sæter på fjellet og ska jobbe å kose seg der, som ho har gjort nå i 4 år tidligere
  19. AnonymBruker

    Hvor mye fortjener en sykepleier?

    Lis er ikke ferdig lege, så vidt jeg bet kan man ikke jobbe annet enn i midlertidige vikariat uten lis? Uansett synes jeg ikke det er urimelig at en 25 år gammel og nyutdannet tjener mindre enn en senior sykepleier. Det skulle vel egentlig bare mangle. (Selv om de ikke tjener mindre med 600 000). Det er ikke mange yrker startlønnen er på over 600 000! Anonymkode: 33447...c8d
  20. AnonymBruker

    Når kom dere i gang med ammingen?

    Ja. Det er det. Min gikk ned 12% da. Det er grensen. Da måtte vi bli på sykehuset og få erstatning Anonymkode: e5901...314
  21. AnonymBruker

    Hvorfor ønsker noen å eie mops og andre syke hunder???

    En kan gå inn på hvilken som helst oppdretter sin nettside/fb, og de skryter over forsvarlig oppdrett og utvikling av rasen….. Samtidig som de avler på hunder som er fulle av problem, enten fysisk eller psykisk. Anonymkode: 5b806...abf
  22. SVK

    Fifty shades of Dixon.

    Skjønner. Egg er jo også svært klissete. Ja, da var det i hvert fall maks uflaks for dere.
  23. AnonymBruker

    Menn håndterer ikke sterke, selvstendige kvinner

    Come on. Enhver mann kan bli forelsket i en annen dame og være utro. Det har ingenting med bad boys å gjøre. Anonymkode: 7d817...1e6
  24. Selvfølgelig setter det samboeren i et dårlig lys, men kanskje enda mer deg - for jeg er usikker på om noen virkelig tror at andre mennesker er så kontrollerende! Og det er nettopp derfor jeg tenker at dette ikke egentlig har skjedd. Men det er summen av alt du skriver som gjør at jeg tenker som jeg gjør om deg - enten troll, eller rett og slett bare en drittsekk så kan du jo selv kjenne hvor den skoen trykker!
  25. AnonymBruker

    Alt med mat er vanskelig med venninne…

    En spiseforstyrrelse gjør det virkelig ikke i orden å gjøre ting som er totalt føkkings uhøflig. Som å takke ja til en middagsinvitasjon, la TS ha bryet med å handle og lage mat, for så å si man ikke gidder spise likevel eller rynke på nesen av maten og forlange takeout. Jeg har selv ørten matallergier, og hvis noen inviterer meg på middag forteller jeg dem selvklart hva jeg kan spise og ikke spise. (Og tilbyr selv å stå for maten). Tenk hvis jeg bare sa ja takk, dukket opp og konstaterte det var noe i maten jeg ikke tåler, og nektet å spise uten forklaring!? Enhver idiot kan da regne ut at så ville jeg ikke bli invitert igjen. Anonymkode: 453ab...751
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...