Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Jeg fatter ikke hvordan dette partiet kan forvente å bli like stor som før, når de har politikere som egentlig ikke bryr seg. Trond giske og Støre er jo solnedklart ikke 2 stk som trekker velgere. Ikke at de er elendige, men det inntrykket folk har av disse to, er at dem ønsker å være i posisjon for egen del, ikke for noen andres del. Altså 2 stk falske individer som ikke sloss for arbeiderklassen. Hvordan forvente å få stemmer da? Erna og siv er i det minste gode på å spille og mange av deres underslotter er i ærlige på ting, som at de faktisk ikke bryr seg om bunnslammet. Anonymkode: be1f2...4cb
  3. USA er ikke et topp land, ingen land er det men den whataboutismen din blir bare ........
  4. AnonymBruker

Er dere mer glad i barnebarna enn deres barn?

Jeg håper mamma er mer glad i datteren min en meg. Men så tror jeg at man har forskjellig type kjærlighet til forskjellig type folk. Hun elsker mannen sin på en helt annen måte enn hun elsker meg for eksempel, og da tror jeg hun har en spesiell type kjærlighet for datteren min også, som er hennes første barnebarn. Anonymkode: e9fc1...f68
  5. Isolde

Termin november 2019

Så gøy!! Gratulerer ☺️ Jeg har sagt ifra til arbeidgiver, men har ikke tilrettelagt noe. Jeg jobber som vanlig 8-16. Formen min har vært ganske fin. Hva jobber du med? Hvordan er formen din?
  6. Du synes ståa i USA med Trump i spissen er så mye bedre? For eksempel så har de ikke en gang signert barnekonvensjonen. Står bra til med rettighetene der ja 👌🏼 Anonymkode: 4cb15...f80
  7. Jeg har da selvsagt fått med meg dette. Det endrer likevel ikke på det faktum at jeg mener abortmotstandere snakker imot seg selv når de først hyler "Det er et liv! Mordere!!", for så å si "Åja, det var voldtekt? Jammen da er det greit." Jeg mener retten til abort burde være en menneskerett. Derfor har jeg forferdelig vondt av store deler av amerikanske kvinner for tiden.. Om unnfangelsen skjedde gjennom overgrip eller ikke - å nekte kvinner denne retten til kontroll over egen kropp synes jeg er helt forkastelig. Verden er gal for tiden😢
  8. AnonymBruker

Jeg har så store bryster

Jeg har heldigvis ikke noen fysiske plager. Synes det bare rent estetisk ikke er så pent. Så litt på priser på brystreduksjon på nettet, og det er jo ganske dyrt. Men jeg har jo heller ikke lyst til å sulte meg ned i vekt for å få mindre bryster. Men en god bh skal jeg i alle fall kjøpe! Anonymkode: bf320...1e1
  9. Manolo

Sliten av å være bestemor på fulltid

Som du sier, dere er ikke unge lenger. Hva hvis mannen din dør? Da sitter du igjen uten mann og med et dårlig forhold til barna.
  10. AnonymBruker

Én i Keiino nekter å synge nasjonalsangen

Visste du at samene også eksisterte under andre verdenskrig? Hva skjedde da?? Det er kun et kjapt googlesøk unna! Anonymkode: b7f49...8fe
  11. AnonymBruker

Østeuropeiske damer da?

Detter stemmer ikke i det hele tatt, det er bare noe du innbiler deg på grunn av uvitenhet. Og Latvia er med i EU, det er lett for dem å bosette seg i Norge, de trenger ikke være gift med nordmenn. Skjønner ikke hvorfor du skriver usannheter Anonymkode: 0364f...792
  12. Arwen Undómiel

Eurovision Song Contest 2019

Jeg tror hun var litt nervøs og jeg synes det var bra til tross Jeg synes hun holder seg godt, ser ut som hun er i slutten av tretti årene, det synes jeg er imponerende. Har vært Madonna fan siden jeg var ti år og hørte Power of goodbye
  13. Prøvekanin

Prøverør 2019, søskenforsøk.

Vi har og testdato to uker etter innsett av blasto, men eg kjem til å begynne vertfall to uker etter uttak 🙊😅
  14. Fru Uperfekt

carolinebergeriksen.no

Ser logikken hennes Jeg ville sett på det som interiør bilde.
  15. AnonymBruker

Fettransplantasjon ansikt/lepper

Vil ikke fett i leppene se veldig unaturlig ut? Anonymkode: f8411...707
  16. Jerry Lee

Middagstråd - alle typer.

Salma lakseburger (fra Meny) i burgerbrød (selvsagt) med tynnskivet, kald kokt pepret potet, rå rødløkringer, raspet rå gulrot, agurkskiver og remulade. Det får det bli i dag.
  17. AnonymBruker

Har du onanert idag ?

Det har jeg, og jeg endte rett og slett med en eller annen form for overload. Etter 8 orgasmer (kommer som en mitraljøse når jeg først er i gang), hvorav flesteparten vaginale, talte jeg i tunger 🤣 Glad jeg var alene, jeg både så og hørtes ut som en scene fra Exorsisten 😳 Meget forfriskende 😁 Anonymkode: 03b71...0bb
  18. AnonymBruker

Kvinne på 24 år med ALT?

Jeg vet av ei jente som ble påkjørt og måtte blant annet fjerne livmora si. Hun fikk erstatning og kjøpte bolig for det. Tenk deg litt om TS, det kan være temmelig såre grunner til at hun ikke vil svare deg. Anonymkode: dd98b...499
  19. Du får si det som det er til han. Spør han rett ut om han er utro. Si at han ikke har noe å tape, da du ikke gidder å være med noen som holer noe skjult og kommer til å gjøre det slutt og finne deg noe bedre uansett. Anonymkode: 6f085...68a
  20. Tusen takk for veldig mange, fine svar! Jeg har som sagt også barn, og vi er kjærester de ukene vi ikke har barna. Dette har fungert helt fint for oss. Vi ønsker enda ikke å involvere ungene, og har ikke snakket om å flytte sammen eller noe. Her er det like mye på meg, som han. Jeg vil ikke stresse noe, for vi har hatt det så fint slik som vi har det nå. Og jeg jobber mye turnus, og er ofte borte mange døgn i strekk, så å involvere unger (hvor hans er små) og hvor jeg brått er der, og like brått ikke, det fungerer ikke helt enda tenker jeg. Vi snakket sammen igår, hvor jeg for første gang hadde et lite sammenbrudd. Jeg fortalte han om følelsene mine rundt dette, og at jeg ikke forstår hvordan jeg kan gå videre med han nå. Han forsto det, og han var veldig forståelsesfull ovenfor hva jeg kjenner på. Men han benektet heller ingenting når jeg sa at jeg ikke kunne være en nr 2, og at jeg ikke kunne måle meg med henne. Han sa bare at han skjønte hva jeg følte på, og at han gledet seg til å komme hjem til meg og holde meg igjen. Men skal ærlig innrømme at alt han sier til meg nå føles litt som en løgn. At han helst vil ha det med henne, men fordi han ikke får henne, så er det meg. Jeg aner ikke. Vi har snakket litt om bruddet, men jeg har valgt å ikke henge meg så mye opp i det. Det var mangel på kommunikasjon, ingen sexliv og bare krangling. Dette var like etter minste jenten deres kom til. De har vært fra hverandre i ca 3 år nå, og slik jeg forstår det så har ting begynt å bedre seg mellom dem nå, og det setter hvertfall han stor pris på. Jeg vet ikke om han savner henne, eller familielivet de hadde. Tror ikke han vet helt selv heller, for han kommer ikke med noen konkrete svar. Jeg vet ikke hva hun tenker, eller om hun har fått seg kjæreste. Jeg har aldri snakket noe med henne, og kun møtt henne ved et par anledninger. Han sa også at han ikke vil at jeg går fra han, og at jeg må slutte å tro at jeg ikke betyr veldig mye for han. Jeg merker jo at han er forelsket i meg, og veldig glad i meg. Men han ser ingen fremtid med meg. Han sier at han klarer ikke se for seg å bo med meg og alle barna, og at det bare ville blitt kaos etc. Men han vil absolutt ikke la meg gå heller. Og jeg klarer ikke være sur eller bitter, for mannen er tvers gjennom god, ærlig og gir meg (har gitt meg frem til nå) det jeg trenger på alle plan. Det er vanskelig å bare kutte han ut av livet mitt også. Og jeg har jo et lite håp om at han skal velge meg, men han gjør alt for barna sine, og det beundrer jeg han så utrolig mye for. Og hvis et kjærlighetsløst forhold med eksen er det han trenger for å gjøre barna glad, så må jeg nesten bare godta det tror jeg. TS Anonymkode: fbfc5...b31
  21. AnonymBruker

Én i Keiino nekter å synge nasjonalsangen

Å kreve respekt for staten Norge og at man skal synge nasjonalsangen er noe som er ganske kvalmt og utrolig frekt å kreve. Du har ingen rett til å uttale deg om hvor vidt jeg er traumatisert eller ikke, jeg snakker saken og svarer på dine spørsmål om hvordan jeg som same blir diskriminert i dag. Noen få drittsekker er bare tull. Det er åpenbart flere enn et fåtall drittsekker når man kan oppleve dette i så mange sammenhenger, med fremmede, i hele Norge. Jeg er ikke alene om å oppleve disse tingene. Et fåtalls drittsekker kan man alltids fjerne seg fra og aldri se igjen. Sånn er det ikke i dette tilfellet. At kongen har beklaget er et flott steg i riktig retning, men man kan ikke bare legge lokk på dette helt uten videre. En granskning fornorskningsprosessen skal skje, det er rett og rimelig. Det er ikke lenge siden for farmoren min, det er ikke lenge siden for meg heller. Jeg er vokst opp i skyggen av fornorskningsprosessen selvom du ikke en gang visste den eksisterte før du lærte om det. Du kjenner det ikke på kroppen, så hvem er du til å be samer "gå videre"? For å komme videre kreves det åpenhet, altså å åpne opp historien så ikke noe er gjemt lenger, og holdningsendring i befolkninga. At kongen sier unnskyld påvirker ikke gutta på byen som slang dritt til meg i vinter akkurat. Anonymkode: b7f49...8fe
  22. Jeg kjenner en sånn type person, og jeg trodde vi var venner. Helt til jeg fikk en fantastisk ektemann og lykkes i livet, da var det bare kritikk og.. Vi er ikke venner lenger. Anonymkode: 0c020...edb
  23. AnonymBruker

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

Heller humørløs enn å ha så ræva humor at man synes dette er morsomt. Anonymkode: 2a3bc...2fa
  24. Førstegangs

IKM Skravletråd

8 DPO er jo kjempetidlig! 9 DPO også😃 Blir spennende å følge med på deg. Tror jeg er 7-8 DPO selv, men skal ikke teste denne gangen, avventer og ser om TR kommer. Blir så forferdelig skuffet av blank test (neppe alene der). Jeg kjenner særdeles få tegn til graviditet... Temper du?
  25. AnonymBruker

Jeg er rett og slett for trang...?

Jeg hadde det HELT likt. De første årene etter at jeg debuterte (21 år) var sex vondt. Uansett. Som regel mest vondt med én gang han trengte inn også ble det "helt greit" etter å ha holdt på litt. I midten av tjueårene ble det bedre - så lenge det var jevnlig sex. Som du også sier - om jeg hadde mensen eller singel-perioder, (så lenge det gikk mer enn én uke imellom) så var det som om jeg var jomfru igjen. Men det er håp! I dag er jeg 31 og alt dette er HELT borte. De siste 3 årene har sex vært fantastisk, og aldri vondt. Selv om det har gått perioder uten sex. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er mer avslappet og erfaren eller hva... jeg har også oftere orgasmer. Når det sto på som verst var jeg fortvilet, trodde det var noe galt med meg og at jeg aldri skulle ha god sex. Nå skal det sies at i løpet av disse 10 årene har jeg hatt 3 forhold og totalt 7 sexpartnere. Og jeg ser jo at den beste sexen var med de jeg var mest tent på. Kanskje pliktsex har en innvirkning? De siste 3 årene har jeg vært singel med en fast partner som er syyykt god i senga. Han jobber på sjøen men det har ingenting å si med de pausene, er like bra uansett. Anonymkode: 01600...b34
  26. Pierre Gynt

Periodisk faste 16:8

Helt enig. Vedtatte sannheter som gjør at folk er skeptiske til PF. - Frokost er dagens viktigste måltid - Det er sunnere å spise mange mindre måltider enn noen store - Man må telle kalorier for å gå ned i vekt - Vektreduksjonsmetoder jeg ikke har hørt om, er "trenddietter" som ikke fungerer
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...