Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Fugleskremsel

Når skal streikende ungdommer svare for seg?

La oss proppe brønnene. Drit i at kloden blir ødelagt, så lenge Norge kan si at vi ikke var med på det....
  3. prøverpåny

Prøverør 2019

Kan være så mangt, og er absolutt ikke ensbetydende med blødning. Det kan være det gule legemet som enten skrumper eller jobber på harde livet med å produsere HCG , det kan være ligamentene som begynner (litt tidlig kanskje) å strekke seg. Og sikkert mye annet Hvor mange DPO evt. RG er du?
  4. Fugleskremsel

Reise fra babyen.

Hvis man jobber offshore, og har planer om å fortsette med det. Permisjonen er over ved 8 mnd, og da er det ingen kjære mor.
  5. AnonymBruker

Kjæresten jugde for meg..

Skjønner hva du mener, man blir litt paranoid. Var i en lignende situasjon. Jeg måtte vise hvor sårende og hvor dritt forholdet ble av det før han innså at det ikke var greit. Det tok noen mnd å "komme over det", men er glad for det nå fordi da vet han også hvor grensa går. Man lager sine egne grenser for hva som er greit og ikke, og det beste er å finne ut av det sammen. Anonymkode: 3f62a...2a4
  6. Paramount

Ingen er lettere å manipulere enn barn, det vet voksne. Alle skjønner at det er foreldre som står bak denne typen ungdomsopprør. Å bruke skremselspropaganda på barn er bare trist.
  7. Fugleskremsel

Forresten ser jeg at den der artikkelen var bare ubrukelig ræl uten konklusjon.
  8. Nietsoj

5 bokstaver

Bare russere unner seg enkelbekasinpaté RUSSS
  9. Camlon

Å legge ned oljeproduksjonen er bare prat. Selv om Miljøpartiet de Grønne fikk over 50% så ville de ikke ha lagt ned oljeproduksjonen. De ville naturligvis ikke åpnet opp Lofoten, men den eneste grunnen til at vi ikke har gjort for lenge siden, er fordi det er lite olje å hente der. Ingen parti ønsker å gjøre flere hundretusen arbeidsledige (mange jobber indirekte for oljenæringen), føre til en ekstrem devaluering av den norske kronen og gjøre dype kutt i norsk velferd.
  10. Nietsoj

Assosieringslek grad II

Enamorarse
  11. Prelunia

Kjæresten jugde for meg..

Jeg har ikke lagd noe greier ut av det etter han kom hjem. Men han hadde kjørt de begge hjem, men sluppet henne av først . Synes bare han kunne ha sagt " jeg skal kjøre $$# OG ### hjem fra fest ".
  12. Tidenes youtube-video
  13. Paramount

Regjering med Listhaug i spissen

Skjønner ikke at folk gidder denne konstante mobbingen av høyresiden i politikken. Tror dere virkelig at forskjellen er så enorm politisk? Landet må uansett dekke inn sine utgifter. Det absolutt enkleste i politikk er å si ja til alt.
  14. Fugleskremsel

Vi er ikke halvveis i oljen vi har funnet engang, så snart er vel å ta litt i. Så du mener at det spiller ikke noen rolle om jorden blir ødelagt av andre oljeproduserende land, så lenge Norge ikke er med på det? Du skjønner ikke at ved å fortsette å produsere og tjene penger, så kan vi fortsette å finne billigere og mer miljøvennlige måter å utvinne på? Det er rimelig trangsynt å tro at fiske kan erstatte oljen, både i pengeflyt og arbeidsplasser. De har jo allerede måttet legge restriksjoner på torskefiske i deler av landet. Tror det går tomt for fisk før det får tomt for olje.
  15. Ett år ja, det er jo ingenting... drømmen min det. For meg tok det bare 4,5 år etter siste fødsel før magen ble flat. Var en dundre på 76 kilo før det. Avhengig av sukker som en narkoman. Men jeg la om livsstilen til slutt. Nå veier jeg 58. Har ikke veid det siden jeg var rundt 22 år. Nå er jeg 34 og ferdig med barn. Ts Anonymkode: 44c3d...8a6
  16. 93% ...... legger merke til at mitt og Gry's er 100% tilsammen
  17. Nietsoj

Assosiasjonslek

blåmerke
  18. "noen" er vel ikke ja eller nei Ja Er du noens favoritt?
  19. wintergirl

Venninne som ser veldig gammel ut

De fleste 35 åringer har ikke skrukker i huden altså, med mindre de ikke tar veldig dårlig vare på seg selv. Noe faktisk 20 åringer også kan få hvis de ikke tar vare på seg selv. Du er i slutten av 20 årene og skjønner ikke at midten av 30 årene er rett rundt hjørnet. Dere er ikke noen ungjenter lenger. Har dere levd usunt fra dere var helt unge, så er det helt normalt at alderstegn kommer i 20 årene.
  20. BangersBeans&Mash

Reise fra babyen.

Nå delte jeg hva jeg følte var okei, men nysgjerrig på hvem som ikke kan unngå å reise vekk fra baby over lang tid, si 2 uker? Ikke snakk om barn her, men baby. Jeg skrev at jeg ikke ville ha reist vekk i 2 uker fra min på 2,5 år. Jeg ville aldri ha reist vekk fra en baby. Kan ikke skjønne at en trenger å være vekk i 2 uker fra babyen sin, med mindre du havner på sykehuset liksom.
  21. AnonymBruker

Hvordan hilser man på muslimer?

Hvordan hilser en med kristne eller jøder, eller hinduister, daoister, buddhister? Noen som vet? Jehova er enkel, om en får lukka døra. Anonymkode: 26fbf...642
  22. wintergirl

Venninne som ser veldig gammel ut

Samme tenkte jeg. 5 år a! Hva er det? Det syns ikke engang. Nå kan også en på 40 se ut som en 30 åring og en på 30 kan se ut som en på 40. Eller hvordan skal egentlig en på 30 og 40 se ut? Det er veldig individuelt. Men å se ut som man er i begynnelsen av 30- årene , Ts, det er fortatt et ungt utseende.
  23. AnonymBruker

OxyNorm og OxyContin

Det er ikke noe man risikerer med mindre man har gått på det i flere måneder. Det er ikke vanlig at man får med seg pakkevis med disse typen smertestillende med seg hjem for flere måneders bruk uten oppfølging fra lege uansett. Forskning viser uansett at norsk helsevesen er alt for restriktiv på å gi smertestillende da de er superredd for at folk skal bli avhengige, så man er ganske trygg selv om det finnes en hel del som dessverre har blitt avhengig av medisiner de har fått eller får, men så er det i mange tilfeller heller ikke særlig med alternativ til opiater hos en del pasienter. Anonymkode: b08a2...be4
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...