Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Ang. kvinner og høydekrav til menn

    Det repeteres jo til stadighet at det bare er bitter incel som sier at høye kvinner er mindre ettertraktede! Dere får nesten bestemme dere om hva som er sannheten Anonymkode: 428ea...88c
  3. Sier du det om alle som kjøper ferdigmat? Nesten all mat utenfor grønnsaksdisken i en butikk er prosessert. Hvorfor dette hatet mot akkurat Grandiosa?
  4. AnonymBruker

    Andre menn som har gitt opp dating?

    Etter å ha sett på evig singel nå, så må jeg si at jeg kjenner meg litt igjen i hun der som driver å ligger med menn og ikke tar ett hint om at det var alt de var ute etter. Jeg er ikke masete, misforstå meg rett. Men har blitt med noen menn hjem etter å ha blitt singel pg aleine med ett barn. Og de har villet møttes igjen, jeg har jo tenkt at Hmm ja det er jo ikke umulig at man kan bygge noe, når kjemien er der osv. Man har jo behov og når man er mor i tillegg så er det ikke lett å finne tid til en partner. Jeg føler det er så vanlig med sånne casual relationships nå, jeg blir gal. Jeg har sluttet å ha sex med menn. Men om jeg prøver meg på nettdating så er det faen meg kun ligg de vil ha virker det som. Jeg er pen, kler meg ikke lettkledd på ett eneste bilde(går aldri med utringning eller korte skjørt), jeg er classy og har stil. Men alikevel. Jeg orker ikke. Jeg blir sett på som ett objekt uansett. Så jeg lever i sølibat resten av livet heller.. Anonymkode: c7851...306
  5. I vår familie har vi en ganske stor pågående konflikt med to veldig steile parter som neppe kommer til en enighet noen gang. Hadde det vært snakk om en begravelse eller f.eks et bryllup eller noe annet man må /bør delta på så svelger man så klart stoltheten, klistrer på seg et smil og oppfører seg som et normalt, voksent menneske. Det har vi gjort flere ganger allerede og det må vi også garantert gjøre i fremtiden. I vår familie snakker vi to fronter som virkelig ikke kan være i samme rom til vanlig, men som sier hei til hverandre og oppfører seg normalt høflig i sånne situasjoner. Det handler om respekt for resten av familien rundt seg tenker jeg. Alternativet er at en av partene holder seg hjemme. Anonymkode: 138e2...907
  6. Fordi alle som er utro har kjønnssykdommer…🙄
  7. Roci

    Norges "fineste" bunad

    Ikke diss nordlandsbunaden! 😄 Neida. Jeg har nordlandsbunad selv (blå) som jeg er veldig glad i. Jeg synes den er fin, og føler meg fin når jeg bærer den. Men det finnes så mange vakre bunader, så jeg synes jo også at det er kjedelig at nordlandsbunaden vinner hvert år.
  8. Tabris

    Introvertenes luftetråd

    Jeg har også fått høre at folk blir overrasket og knapt tror meg når jeg sier jeg er introvert. Det virker som om noen tror det å være introvert er det samme som å være sky eller sjenert. Jeg har ingen problemer med å ta ordet i en gruppe, prate i lunsjen på jobb eller holde et foredrag foran mange mennesker. Men det er likevel ingenting jeg liker bedre enn å være hjemme uten planer. Helst flere dager i strekk.
  9. Da jeg fikk sparken fra min gamle jobb fikk jeg beskjed en fredag, og samtidig beskjed om å ikke møte mandag uken etter. Så jeg måtte altså gå på dagen. Årsaken fikk jeg aldri vite men de la det på omorganisering. den dag i dag- mange år etter og mange samtaler med flere gode kollegaer senere aner jeg fortsatt ikke hva grunnen var.. Det var så skamfullt at jeg trodde jeg skulle dø… Men jeg fikk en sluttpakke da… Anonymkode: 78274...dd6
  10. AnonymBruker

    Å utestenge barn i idretten?

    Er han med på alle treninger? Er det en pappa som er trener? Dette hadde jeg tatt opp med fotball-lederen i klubben. Det skal ikke være sånn at han kun får spille 13 sekunder.. I tillegg til å si sånn. Her hadde det blitt krig, og ieg hadde meldt treneren inn til fotballleder, styret i klubben og Norges fotballforbund. Hadde blitt så rasende på trener som viser sånne holdninger Anonymkode: 3ee9f...fb1
  11. AnonymBruker

    Andre menn som har gitt opp dating?

    Det er vel slik det er i 2024. Menn er single fordi de ikke er høye / store / kjekke nok til at noen vil ha dem, kvinnene er single fordi mennene som er tilgjengelig ikke er høy / stor / kjekk nok. Mennnene sparer penger på det i det minste 😄 Anonymkode: 5b569...0d0
  12. På samme måte som menn som får jente nr to får spørsmål om når gutten kommer. Anonymkode: bdb15...cf1
  13. Hva er planen hans nå da? Hvordan tenker han å få inntekt? Ang oppsigelsestiden så får det bare være, han er ikke i jobb. Han skal da få feriepengene han har tjent opp i år utbetalt på første lønnskjøring. Der får han inn noen kroner . Han har jo hatt sprutbæsj på leggen her. Da er det mest interssant hva han tenker å gjøre nå når han står uten jobb og inntekt! Hva gjør han nå på dagtid? Anonymkode: a11fe...311
  14. SVK

    Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

    Selvsagt ikke. Du er gift som enhver anstendig mann i Lønneberget.
  15. Det finnes ALLTID "alternativer"... til alt av mat! Men poenget mitt var at innimellom er det helt greit å ta en frossenpizza. Hvis man liker det.
  16. AnonymBruker

    Fy faen så teite jenter er med hverandre 😡

    Læreren sa at det er en fordel at det er overvekt av gutter i klassen og det kan hende det er sant. Men jeg føler det er vanskelig å få innpass når det er så få jenter. De er sykelig opptatt av å herme etter de som er populære. En gjeng med rompeslikkere. Anonymkode: cb235...213
  17. AnonymBruker

    Introvertenes luftetråd

    ja, enig med deg. Det er ikke sånn at vi som er introverte ikke liker andre mennesker, eller ikke liker å være sosiale. VI tok en personlighetstest på jobb, og der var jeg den (på en arbeidsplass med 100 medarbeidere) som scoret høyest på introvert personlighet. Alle ble overrasket, for jeg er absolutt ikke usosial på jobb. Jeg spiser lunsj med en gjeng på 15, der latteren ofte står i taket, og jeg prater masse med mine kolleger, og er interessert i deres gjøren og laden og barnas korpsaktiviteter (for å ta eksemplet som ble nevnt lenger oppe). Men da jeg var i småbarnsfasen ble det for mye for meg å prioritere kolleger på fritiden - jeg ville maksimere tiden jeg hadde med barna, og prioriterte dem over de folke jeg tross alt hadde tilbragt 8 timer med allerede. Idag er jeg heller ikke veldig glad i å gå ut med kolleger på fritiden, men det er ikke fordi det er kolleger - det er fordi jeg ikke liker å gå mye ut i det hele tatt. Jeg liker å treffe folk, men jeg liker det best på dagtid, i en litt stille setting, helst uten alkohol, og helst slik at jeg har en del tid for meg selv både før og etter. Lunsj og teaterbesøk er perfekte sosiale aktiviteter for meg, eller å gå en tur. Anonymkode: c2d09...7eb
  18. AnonymBruker

    Savner meg selv før jeg ble mamma

    Jeg kjenner meg veldig igjen og har gjennom årene tatt små og store grep ved å sette av plass til meg inni det travle familielivet. Av små ting, så setter jeg på min ungdomsmusikk når jeg kjører bil med og uten barn. Føler også at barna blir kjent med meg når jeg deler min musikksmak selv om de syns det er litt rart at jeg liker Eminem. Hører også på musikk når jeg gjør husarbeid. Av større ting, setter jeg av helger til venninneturer, og de må settes av lang tid i for veien. Men da har jeg noe å glede meg til. Ellers har jeg også innført mine interesser familien som f.eks slalomkjøring. Anonymkode: ef28d...26d
  19. AnonymBruker

    Fy faen så teite jenter er med hverandre 😡

    Det er både og, min eldste datter har hatt en lojal, snill jentegjeng der de tar hensyn, inkluderer nye, bekymrer seg for hverandres følelser, er fortsatt lojale nå som de går på forskjellige skoler, er i gode miljøer og holder seg unna drama og bråk. Hun og jeg opplever dem som genuint snille med hverandre og andre, og det er tilbakemeldingene hele gjengen alltid har fått. Typisk jenter det også. Hos den yngste (nå 13) er det mye styr og negative kommentarer, blikk, dårlig tone, men det gjelder i aller høyeste grad guttene i klassen også. Anonymkode: 6edb2...fc7
  20. Mitt inntrykk er at det optimale er å få en av hvert kjønn. Jeg har en gutt og en jente, og mange har fortalt meg hvor heldig jeg er som har fått en av hver. Venninner som venter gutt nr. 2 får litt sympatiske blikk, mens når venninner venter jente nr. 2 er det helt greit. Mens når man får en av hver, da er det hurra- stemning. Rart at kjønn skal bety noe. Alle barn er like verd, og like fantastiske ♥️ Anonymkode: a740c...32d
  21. PusheenPusheen

    Introvertenes luftetråd

    Begynner å lure på om jeg er asosial og ikke bare introvert. De eneste menneskene jeg liker å være med, er mannen og barnet mitt. Jeg bruker mye tid på å "grue" meg hvis vi skal på noe sosialt, og jeg teller ofte timene når vi er der. Det kan være så hyggelig det bare vil, men jeg blir utladet veldig fort.
  22. AnonymBruker

    Kan jeg lysne mørkt hår uten bleking?

    Det går kanskje, men denne inneholder fortsatt blekemiddel. Så det kan bli oransje Anonymkode: 5712e...764
  23. Det er nå engang sånn at folk på en arbeidsplass blir nysgjerrige når noen er borte. Mange grunner til det, det kan også være omsorg. Den menneskelige natur får vi ikke gjort så mye med. Det er også forskjell på arbeidsplasser, noen har et trygt miljø og andre ikke. Spørs også hvor mange kolleger man har. Var åpen om undelivsoperasjon, men jeg jobbet da hovedsakelig med kvinner. En ting er å ivareta integritet og privatliv. En annen ting er å de som i hemmelighet liker at kollegaer lurer og spekulerer, for så å klage på det. Litt sånn som de som sjekker inn på sykehus på FB uten videre kommentar. Og så klager på at folk spør… Anonymkode: bab57...faa
  24. Pippi Lotta

    Israel og Gazastripen

    For det første så sitter det jo både Iranere og palestinere som tenker nøyaktig det samme som deg. Det er ikke vår skyld, vi bare reagerer etter at Israel agerer. Denne holdningen om at man ikke har ansvar for egne handlinger fordi motpart er være, er bokstaveligtalt grunnen til at det er krig i Midtøsten. For det andre så er det absurd å støte Hamas både økonomisk og med tilgang til militære varer, for så og hevde at man ikke har hat noen fri vilje eller påvirkning på omverden....
  25. AnonymBruker

    Hva er fin høyde på kvinner da?

    Jeg er en kvinne på 160 (jada, egentlig 159) og jeg svarer 170-175 😅 Er bare fordi jeg skulle ønske jeg var høyre. Spesielt da jeg var gravid, jeg fikk jo ikke puste. Det var ikke plass til mine egne lunger i kroppen min 😅 Anonymkode: fcc94...1ee
  26. Finnes utrolig mye digg i hjelpemidler i dag, vibratorer, dildoer i alle størrelser og former. Her har du fortsatt mye uoppdaget sex selv om du er i femtiåra! Anonymkode: caa39...d06
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...