Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. #Rasshøl

Hva er det stusseligste du får servert som dessert?

Hermetisk frukt, med spray krem. Og sukkerbrød fra Berthas, hermetisk ananas og spray krem. 🤢
  3. AnonymBruker

Bortskjemt barn i 50%

Vi lever ikke i middelalderen lenger. Gi no barnet litt skjermtid, ellers kan du risikere at barnet synes du har vært en dårlig forelder senere i livet. Slutt å sammenligne din egen barndom i gamle dager med hvordan barn skal være i dag. Det er en helt ny tid i dag. Barn er smartere enn du tror, vet du! Anonymkode: ad307...d57
  4. AnonymBruker

Sverige kveles økonomisk av innvandringskostndene

Det kommer nok etter i Norge også. Over TRETTI prosent av alle innbyggerne i Oslo, består faktisk av innvandrere, og dette antallet kommer jo selvfølgelig bare til å øke og øke... Anonymkode: a5ebd...c85
  5. AnonymBruker

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd

Ser ut som Severin tråkker over streken neste uke, så da ser jeg for meg at Severin og Bettina blir ett finalepar. Hvem det andre finaleparet er, er ikke godt å si. Håpet TIX skulle vinne hele greien :-(( Anonymkode: bdcd3...99f
  6. AnonymBruker

Hvorfor føler jeg meg så fanget?

Jeg blir utrygg når jeg er bare blandt fremmede og dette har forverret seg bare med årene. Føler de har baktanker, jeg vet de ikke har det, men føler jeg blir offeret i de fleste situasjoner. De eneste jeg stoler på er mamma, mine søsken og familien min, noe jeg finner jævla kjedelig. Mister liksom helt kontrollen om jeg blir med fremmede, for å bli kjent eller noe. Er dette typisk for Asperger? Kan man regne med å alltid føle seg litt fanget pga den diagnosen? Anonymkode: a82d6...030
  7. bjelle bjelle

AAP-innstramminger: – Folk kastes ut i ingenting

Du har ikke fulgt med i timen. Nå mister man AAP, *før* man er ferdig avklart.
  8. AnonymBruker

Rådyret spiser

Netting og f.eks henge noe som lager lyd i nettingen. Anonymkode: 24b06...9e2
  9. Hoppetaujenta

Klarer du å være ærlig?

Jeg skal. Ser du på dyreparkenprogram i reprise på tv for tiden?
  10. NBA

Ørjan Burøe

Det er ikke showet hans som gjør ham omtalt. Og selvfølgelig har det innvirkning, for dersom alle tenker som deg tjener han jo masse. Han har trakassert kvinner over en lav sko i mange år, samt kommet med grove trusler om ødeleggelse av karrieren deres dersom de sier fra om det. Han har tross alt Elden som forsvarer, og hvem var den siste uskyldige som hadde Elden som forsvarer?
  11. AnonymBruker

Hvorfor i helvete får vi sosial angst?

Min teori er at folk som går rundt og tenker mye er utsatt for å ha sosial angst. Kanskje du er en reflekterert person? Anonymkode: 13e11...2a9
  12. Vet ikke om det er avent natural first flow vi har, men det er en type avent og den drikker han veldig fort av, bruker kanskje 5 minutter på en flaske. Medela sin bruker han 15 minutter på, så for oss stemmer ikke det ihvertfall.
  13. AnonymBruker

Hva er det stusseligste du får servert som dessert?

Is hvis det kun serveres alene. Anonymkode: f3934...cde
  14. Virker som om dere har helt forskjellig verdisyn.Jeg ville ha vært betenkt over å gå inn i et samboerskap hvor forskjellen mellom dere er stor ang. slike ting.
  15. Kjærlighetsbarn98

Snapchat i 4 klasse. 10 åringer

Sånn sett enig. Skulle noen ganger ønske jeg fikk Facebook mye senere enn da jeg var 14 år. Sykt kleint å lese gjennom tidligere meldinger🙈🙈🙈
  16. AnonymBruker

Paradise Hotell 2019

Anonymkode: 714b7...78f
  17. AnonymBruker

Rådyret spiser

Netting. Anonymkode: f59a6...a8d
  18. AnonymBruker

Rådyret spiser

Dere kan selvfølgelig begynne med å finne på en LANGT bedre overakrift når dere skal opprete tråder her på Kvinneguiden!! Anonymkode: 161b6...365
  19. AnonymBruker

2-åring som småspiser hele ettermiddagen

Mine foreldre satt resten av middagen i kjøleskapet når vi pirket i maten. Var vi sultne senere så fikk vi bare ett alternativ: resten av middagen. Annen mat senere på dagen var forbeholdt de som hadde spist minimum en normal porsjon middag. Ingen middag = ingen dessert, kaker dersom det kom gjester, kveldsmat, snacks e.l.. Du avler opp kresne barn når du strekker deg så langt for å tilpasse deg kresne spisevaner. Anonymkode: 5b5d9...7e6
  20. NBA

Han er skilsmissebarn😬

Hvordan i all verden kan du være så frekk og bastant på grunnlag av den informasjonen du fikk?🤬
  21. Anonym Bruker

I hvilken alder debuterte du sexuelt ?

Var det igjennom sexualundervisning i skolen du blei oppdatert på sex, befruktningsprosessen . Eller var det igjennom dine foreldre og egen forskning ?
  22. Hedersbrukeren

Ørjan Burøe

Støtte ham? Nei, jeg er nysgjerrig på hva showet hans handler om. Tror ikke han merker så mye fra eller til på lommeboka om jeg går eller ikke Er showet bra, så kanskje jeg går på flere med ham, er det ikke bra, så vet jeg det og styrer unna Nå har jeg ikke lest så mye detaljer her inne, men er det slik at han har gjort noe ulovlig? Er han straffet eller under etterforskning? Man må uansett skille mellom saker her, man støtter jo ikke pedofili om man f.eks lytter til Michael Jackson sine låter
  23. AnonymBruker

Utroskap, - er dette riktig ?

Nei det tviler jeg sterkt på. Jeg selv var den som tok "kommando".. Det er ingenting som kan lette skyldfølelsen når du først har tråkket i salaten. Anonymkode: d081f...e0a
  24. AnonymBruker

2-åring som småspiser hele ettermiddagen

Takk for tips! Mistenker så klart at hun drøyer legginga, men sitter litt langt inne å legge henne når hun så vidt har spist hele ettermiddagen 😬 Anonymkode: 5596b...27b
  25. Folk skal få komme med de argumentene de har, men gi blanke i disse teite hersketeknikkene.
  26. Luna Llena

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Nå får hun et viktig spørsmål, fra en søt liten tass
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...