Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Atania

AAP og uføretrygd

Du skriver jo at du hadde gått på AAP i nesten åtte år, da blir det noe annet.
  3. Blondie65

Hva skal inderne i Norge?

Hva er problemet med mitt svar.
  4. AnonymBruker

Hva irriterer dere med prøvere/gravide?

Synes det er lite ok å skrive hva som er irriterende med prøvere. Alle bærer sin egen historie og oppfører seg deretter. De som tester før ikm feks, trenger kanskje å klamre seg til et ørlite håp, kanskje de aldri har fått en positiv test, eller kanskje de har mistet det som endelig hadde blitt en positiv test. Vi er alle forskjellige. Anonymkode: 3c137...fcc
  5. Klart det gikk an å fly for 100 år siden. Siden tidenes morgen har mennesket sett på fuglene og prøvd å få til det samme. Det er forskjell på å oppnå noe man vet er sant til rent oppspinn. Bare det at du tror det har krasjet ufoer her sier litt. De har "ekstremt mye mer utviklet teknologi enn vår" og krasjer da ufoen sin på jorden😂? Av alle milliarder planeter de kunne velge, smalt de da inn i vår jord:-). Veldig sannsynlig, syns du ikke? De fløy millionvis av kilometer, men her overholdt de ikke vikeplikten og krasjet:-). Mulig de hadde romsprit innabords:-) Anonymkode: 758a4...a48
  6. altflyter

Outlander, jeg forstår ikke helt hvordan Claire kan.....

Du lurer på logikken i en eventyrserie om å reise i tid?
  7. Hilde1302

Outlander, jeg forstår ikke helt hvordan Claire kan.....

Ja, det betyr at hun reiser tilbake til sin egen tid.
  8. AnonymBruker

Hater huden min

Ja, det vet jeg og det vet TS, men når TS har slitt lenge og vanlig lege ikke er til hjelp, kan man betale litt ekstra og så få hjelp med en gang. Alt det du sier er helt 100% korrekt, men prisen jeg skrev med at jeg brukte ca 5000 på dette til sammen, er altså til privat lege med 3 konsultasjoner, medisiner og blodprøver- alt man trenger. Henvisning til fastlege tar ofte tid, lang ventetid for å få time. Nå ser jeg at TS skrev hun ikke hadde akne, men mange andre hudproblemer, så da er det kanskje ikke aktuelt med iso likevel. Anonymkode: fe76c...7df
  9. Patriotpaula

<3 Ventetiden <3

Nå er det jammen ikke lenge igjen til OUL ❤️ Kan tenke meg at det er litt av en milepæl å komme seg dit, å få sett kjønn og at alt er bra med den lille ❤️ Kan også prøve å sette meg i din situasjon, at det vil prege en psykisk når man nærmer seg uken hvor man har mistet tidligere... Bra du får mer oppfølging i dette svangerskapet 😊
  10. AnonymBruker

Tråden for oss som søker jobb...

Er det bedre steder å finne stillingsutlysninger enn finn? Er økonom Anonymkode: 7ce0c...09f
  11. Ivy

Slike artikler gjør meg deprimert

DA... lurer jeg på hva du ser i han, som gjør at du fortsatt er i forholdet?
  12. AnonymBruker

Tråden for oss som søker jobb...

Har utdanning i pedagogisk retning, med master. Lønnen varierer måned til måned, på grunn av mye overtid periodevis. Grunnlønn på ca. 510 000. Jobbet ett år nå. Anonymkode: 7f053...eb5
  13. AnonymBruker

Mannen min klinte med en annen i natt

Huff! Det er jo voldsomt nedverdigende, oppå alt det andre. Gode tanker til deg! Anonymkode: 364eb...4e6
  14. Blir dere aldri lei... Anonymkode: 35e31...028
  15. AnonymBruker

Anonymkode: 419ee...3b8
  16. AnonymBruker

Nå har jeg svart TS med vise til SSB at de gjør mer nytte av oss enn det gjennomsnittlige etniske norske borgeren samt hvorfor de er her i Norge. Anonymkode: 396c4...ac2
  17. AnonymBruker

Mange?? Tallene viser hhv https://www.ssb.no/innvbef Anonymkode: 419ee...3b8
  18. Thyra

Greit å gi barn munkholm/claustahler?

Ikke så mye at det har noen betydning. Det er alkohol i kefir også, burde ikke barn få lov å drikke det heller?
  19. Jepp. Det er dette jeg har å leve av mens jeg går på cellegift og daglig stråling. 12000,- utbetalt i måneden. Anonymkode: f7432...8ae
  20. AnonymBruker

Hva har dere under baby i vognen?

Aerosleep i bag eller aeromoove i sittedel. Anonymkode: cb640...78a
  21. AnonymBruker

Har nesten ingen venner, bare bekjente

Ja, det er det som er vondt. At det kan være så enkelt for noen å snu deg ryggen og glemme hele deg og deres vennskap. Jeg vet eksakt hvordan du har det når det kommer til det der. Jeg er helt rar i settinger hvor jeg er med feks kollegaer eller venner av venninner igjen. Fordi jeg er så redd for at jeg oppfører meg på en måte hvor ingen liker meg. Og det gjør at folk tror jeg er kjemperart og sikkert slitsomt.. Anonymkode: a420b...78a
  22. BMW 5-serie 535D

Hvor ofte har du kontakt med ff/elsker?

Det har jeg vært klar på helt siden første dag jeg møtte hu, først var vi bare venner men så hadde vi sex en gang og fant ut at det var noe begge likte og så har det bare fortsatt. Jeg tror ho innerst inne vil bli sammen med meg, men ho vet at det ikke blir noe av i første omgang hvertfall, jeg har det helt fint med kun sex 👍
  23. AnonymBruker

Mannen min klinte med en annen i natt

Samboeren min tok den klassiske julebord sexen. Utrolig pinlig for meg at han lå med en yngre kollega på julebordet og la an på henne mens kollegaene var der. Vi jobber under samme tak, men ikke på samme avdeling. Jeg kjenner derfor de fleste kollegaene hans. Hun her var ny, så jeg kjente ikke henne. Men vi har barn sammen, så jeg har valgt å tilgi. Det er likevel trist fordi jeg nå kun er sammen med han mens barna er små. Jeg har ikke lenger noe ønske om å gifte meg med han eller bli gammel med han. Anonymkode: 375d1...e78
  24. Folk har jo ikke bare kofferter som bagasje - tenk ski eller fiskestang, for eksempel...
  25. prettylittlemisfit

Gruer meg til ultralyd

Jeg grudde meg skikkelig til OUL. For at det skulle være noe galt. Og egentlig enda mer til TUL. Første graviditet var utenfor livmoren og jeg måtte fjerne egglederen. Var så nervøs og livredd for at det skulle være slik igjen.. Men er nå 34+5 og de sier alt ser bra ut. Lykke til ❤
  26. .. hoppe fra 1968 til 200 tilbake, også tilbake igjen. Betyr det athun egentlig reiser "hjem" igjen eller hva er det som skjer? Er i slutten av sesong 2 og utrolig forvirra .. Anonymkode: 8e021...91d
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...