Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Kjempeflott! Er mange grunner til at folk tar vgs i voksen alder. Kanskje trenger de mer eller ny utdanning. Ønsker å skifte beite osv. Jeg tok opp fag for å ta studiekompetanse for 1 år siden, er 40. Vgs er dritenkel å gjennomføre som vokseb btw.
  3. Kanskje korona presser seg inn i bilen fordi hele luften i Sverige er infisert.. neida, burde jo ikke ha noe å si, mulig det finnes info om det. Mener jeg leste et sted at det var lov å kjøre via Sverige men finner det ikke nå. Anonymkode: afe06...1f8
  4. AnonymBruker

Sjans for flere MA/SA

De aller fleste MA ville blitt til en SA, så det er egentlig nesten det samme. I dag er det mange som tar TUL og derfor oppdages det at fosteret er dødt før kroppen reagerer med å støte det ut. Ved en SA har fosteret som oftest vært dø en stund, at kroppen plutselig støter ut et levedyktig foster er sjeldent. Anonymkode: 65257...e1e
  5. Sola de

Hva spiser dere til frokost?

I dag ble det brødskive med blå jarlsberg og kaviar ellers blir det som regel brødskive/ rundstykke/ knekkebrød med diverse pålegg
  6. AnonymBruker

Så forbanna for en «like»

Helt latterlig at han beskylder deg for å overvåke, når det er han som har gjort noe galt. Det er manipulering. Han har fått nudes av henne! Og ja, det er galt å den type kontakt med en eks når man er i et forhold. Anonymkode: 2a67a...1fc
  7. Hva bruker dere penger på da? Og hva i all verden gir dere så høy inntekt? Jeg hadde aldri klart å leve så nøkternt med så god inntekt. For meg er det viktig med stort hus og hage og god mat og opplevelser. Derimot er mobilen min 4 år gammel, så jeg bruker ikke penger på ting. Anonymkode: a5734...a8b
  8. Katten.2.0

Hun vil verken ta eller se på den

Rundt tredve år, hatt sex noen ganger men nekter å ta på penis? Ville tuslet videre. Livet er for kort til dårlig sex.
  9. Effektiv rente betyr den totale kostnaden (rente + gebyrer), ikke gebyret i prosent av rentekostnaden. Alt annet likt skal effektiv rente gå ned når nominell rente settes ned siden summen av rente + gebyr blir lavere. Anonymkode: 63982...63f
  10. AnonymBruker

47 år kvinne, ville du datet meg?

Tuller du? Etter en date så holder dere hender og besøker hverandres venner? 😂 Dette høres ut som tenåringskjærlighet. Anonymkode: ea0fd...d8b
  11. Marioposa

Ørjan Burøe

På grunn av dette er det ok at han lyver om å ha snakket om Ramm? Ser ikke sammenhengen. Hvorfor være uærlig?
  12. AnonymBruker

Enda et barn? Tre fedre

Hvis du klarer å stå i det alene med 3 fedre, så ja kanskje. Hvis ikke, nei. Det er ingen garantier og man bør ikke få flere barn eller logisikkutfordringer enn man kan håndtere alene. For min del tror jeg at det hadde holdt med de 2 barna, når du allerede opplever utfordringer med fedrene til de andre. Har selv en venninne med 2 barn med 2 fedre, og hun sier det er helt uaktuelt med flere barn. Forstår henne godt. Anonymkode: ed18b...876
  13. AnonymBruker

Hvorfor tar folk selvmord?

Men seriøst, hvis du så så mørkt på livet og ikke så noe vits i å leve hvorfor skaffet du deg unger da? Det henger ikke på greip. Du er vel klar over at det er langt fra å tenke at man ville tatt livet sitt til å faktisk gjøre det? Anonymkode: b2591...82b
  14. Catalina Culès

Jaja---siste ordet

Bruker ikke smokk for jeg er stor tenk-ordet Men takk for mat, selv om det var litt lite -ordet
  15. Hei jeg er 21 år, jeg har BMI på rundt 45 for litt siden ble jeg gravid uplanlagt. Men i uke 6 endte det dessverre i spontanabort. for en uke siden fikk jeg kraftig symptomer på eggløsning. Spesielt at veldig tykt og god el-slim. Jeg stusset over den utfloden/slimet så tok en eggløsning test som var positiv. hadde sex samme dag og dagen etterpå, og noen dager før positiv test. nå uken etterpå begynner jeg å kjenne veldig veldig smått i puppene innimellom, er veldig sliten og kjenner kvalmen kommer og går. Er for tidlig å ta test, men syns også det var litt tidlig med symptomer. jeg har ikke hatt mensen etter spontanaborten og kroppen fikset opp ganske fort og greit. Sluttet raskt å blø og HCG sank fort. På begge gynekologiske undersøkelse sa legene at alt så bra ut, før spontanaborten hadde fosteret festet seg perfekt og dem sa det ikke skulle være noe i veien å bli gravid. Eneste var kanskje vekten. nå vet ikke jeg om jeg innbiller symptomer eller hva som skjer. jeg vil veldig gjerne høre deres meninger, oppmuntrende ord eller tips.
  16. Vhgj

Da er sommerens tigging igang.

Nei, selvfølgelig ikke en sovepose per familie... Jeg vet jo ikke hvor mange det vil være i "din" familie. Som en annen person nevner, koster det 8000 kr for en uke i en campingvogn. Telt og sovepose har du i lang tid, så nei, det er ikke dyrt. Du kan fint campe steder utenfor en campingplass. Uansett, 1000 kr for 5 dager er en helt grei pris. Det blir dyrt om du kun bruker det en gang, men hvis du bruker det regelmessig blir det ganske billig.
  17. Sola de

Hva er ditt favorittpålegg?

Makrell i tomat
  18. Roci

Den beste fuktighetsmasken

I tillegg til fuktighetsmasker kan det også være en idè å justere hudpleierutinen din dersom den ikke gir huden tilstrekkelig med fukt.
  19. AnonymBruker

Uventet/uønsket gravid med ny kjæreste

Fint det går bra med dem. Men får "alle" prostataproblemer? Høres skummelt ut. Faren til min kjærste døde som 99-åring, så krysser fingrene for at det går i arv. Mine foreldre er begge døde, pappa som 55-åring, mamma som 69-åring. Kanskje kjæresten overlever meg. Anonymkode: b9456...a5a
  20. Ryddet for avsporinger. Edie, adm.
  21. Det er en type mesoterapi som er laget spesielt for øyepartiet. Det er altså ikke fillers, men bittesmå injeksjoner med en haug med vitaminer og fuktighet. Anbefaler det, for jeg ser positiv forandring etter bare én gang!:) (Og de anbefaler fire ganger). Anonymkode: 3a4e2...363
  22. Sola de

Middagstråd - alle typer.

Pitabrød med blandet salat og karbonadedeig med saus til.
  23. Helgeline

Strikke en tjukk genser til mann...garn?

Lanolinull fra Dale er også et herlig garn. Kanskje ikke det tykkeste, men går jo an å strikke hele genseren i mønster som noen over nevner.
  24. Fragaria

Når blir autisme lagt merke til?

Fordi samfunnet vil at alle skal være, og behandles likt. Da må man ha en diagnose for å kunne bli tatt hensyn til. 😕
  25. SoWhat?

Hva har du på deg?

En kjole som er så utringet at jeg har den på bak-fram. Ser helt greit ut faktisk, og kan endelig bruke den uten å rette på 🙂
  26. AnonymBruker

Valg av etternavn

De skal få samme etternavn. Lurer bare på hvordan jeg skal klare å bli enig med samboer. Anonymkode: 0ea75...87f
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...