Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Ser ut som "Vi sygale" endelig har fjernet den utrolig teite bilderegelen! Anonymkode: 88517...719
  3. Ciaran og Ciara

    Svar KUN JA eller NEI på spørsmålet..!!!

    Nei!! Spiser du en godfrokost hver morgen??
  4. Innlegget du reagerer på var nok ment ironisk 😊 Anonymkode: 49a4c...e62
  5. AnonymBruker

    Navnevalg (Gutt)

    Halvor. Vebjørn. Anonymkode: 663d8...462
  6. Lodott

    Hva er fin høyde på kvinner da?

    Tenker så lenge det mellom ørene ikke er påvirket av høydesyke så bryr jeg meg ikke. Heller sjarm og utstråling!
  7. AnonymBruker

    Omsorg for egen far

    Jeg var heller ikke viktig utenom for det jeg gjorde. Du er viktig i deg selv uavhengig av hva du gjør. Dine interesser og at du selv har det bra er viktig. Det burde alle barn få lære av sine foreldre. For hvor ellers skal man lære det? Du har like mye rett til å ha det bra som din far og alle rundt deg. Anonymkode: f5e6a...1e3
  8. AnonymBruker

    Navnevalg (Jente)

    Elisabeth. Belinda. Anonymkode: f7d6e...4c5
  9. AnonymBruker

    Jeg er ensom, hvordan skal jeg gjøre noe med det?

    Dette er vanskelig dessverre i alle aldre. Vær obs på eldre menn, de merker at du er ensom og vil utnytte sårbarheten. Var borti det selv mye når jeg var i tidlig 20-årene, så dette er bare et vennlig råd. Har ikke noe å komme med. Er ensom selv, alltid vært ensom, det er rart. Ingen har klart å ta det bort. Anonymkode: 43350...339
  10. Sofakona

    Airtrack

    Gammel er barnet?
  11. Da jeg fødte i 2010 var det vanlig med hjemmebesøk fra helsesykepleier. Var helt supert😊 Anonymkode: 3372b...4b0
  12. Pleier ikke å pirke på skrivefeil, men denne ble litt artig 😂 Anonymkode: 62d5c...9c7
  13. Arrogant, nekter å ta ansvar for egne handlinger, skylder alt på andre primært deg, latterliggjør og håner, og snur om til å være offeret når reaksjonen kommer så du føler deg som en drittsekk. Min eks. Anonymkode: 6d86d...4b3
  14. AnonymBruker

    Norges "fineste" bunad

    Jeg har Jelsabunad i akkurat disse fargene. Syns den er nydelig. Anonymkode: a6b62...9f3
  15. Ciaran og Ciara

    Fortell noe skikkelig uinteressant!

    Cassidy Tvillingene synes at dette er en søt emoji.🥰🥰
  16. Anonym35

    Taushetsplikt fra fastlege og barnevernet

    Jeg samtykket til innhenting av opplysninger ja. Jeg tok som en selvfølge at de jeg har fortalt i mine timer til fastlegen, var sensitive opplysninger og ikke ble delt med barnefar, som jeg er redd for. Jeg er satt ut av at dette er mulig.
  17. AnonymBruker

    Taushetsplikt fra fastlege og barnevernet

    Det gjorde jeg, de sier jo at om du ikke skriver under så vil de inn å kreve å lese det uansett Anonymkode: ca323...a8f
  18. AnonymBruker

    Jeg er ensom, hvordan skal jeg gjøre noe med det?

    Om du har mange guttevenner og har en maskulin og tøff personlighet vil det skremme bort mange gutter. Det er heller derfor de slutter å flørte med deg enn at du ikke er pen nok. Slutt å henge med gutta, få deg venninner og bli mildere. Anonymkode: 913d1...751
  19. AnonymBruker

    Spesielle gravsteiner. Er dette mulig i Norge også?

    Du kan kontakte et gravstein firma og be de lage stein etter bilder. Anonymkode: a1d21...3bd
  20. Du skal få et skriv fra barnevernet som bekrefter at barna ikke lengre bor hos mor slik at bidraget som går til mor stoppes. Videre kan barneverntjenesten kreve både deg og mor for barnebidrag. Kommunen jeg jobber i gjør ikke det, men jeg vet om kommuner som krever bidrag fra foreldrene. Anonymkode: 800fd...3e7
  21. Vi hadde for 1,5 år siden i bydel Østensjø. Veldig hyggelig, litt prat om hvordan oppfølging ble etterpå, hun snakket litt om hva vi burde tenke på som par og foreldre mtp hva vi ønsket å «ta med oss» fra vår egen oppvekst, kontra hva vi ikke ville videreføre. Vi er ressurssterke foreldre på 40+, og jeg var usikre på om vi kom til å være i målgruppen sånn egentlig, men jeg synes det var hyggelig og nyttig. Jeg vet at helsestasjonen også bruker det for å få innsikt i hjemme-miljøet og kanskje plukke opp noen som trenger ekstra hjelp etter hvert, men det er veldig flott at de tilbyr alle/de fleste som venter første barn (sikkert kapasitetsavhengig) dette. Hun var bare i stua vår, ikke noe inspisering av noen ting. Anonymkode: d8f7a...a80
  22. Folk som absolutt skal skyte uhemmet av seg selv. For eksempel hvis de tilbyr kake (eller andre søtsaker) til enkelte familie-medlemmer. Men ikke til noen andre i familien, og så kan de godte seg over at de selv får noen godsaker - samtidig som andre ikke får noe som helst. Men likevel er de visstnok "ufattelig snille" fordi de tilbyr kake eller noe til andre. Selv om det til syvende og sist er noen andre som betaler for disse tingene. Eller hvis de spiser for eksempel peanøtter eller andre ting som noen andre ikke liker en gang, så kan de selvfølgelig spørre vil du ha? vil du ha? vil du ha? hele forbanna tiden. Dermed kan de jo fremstå som en helt fantastisk person ( i alle fall i deres egne øyne) samtidig som de aldri behøver å risikere å faktisk gi fra seg en forbanna dritt. Eller de kan gå over deler av gulvet med en kost, noe ingen andre ville lagt merke til en gang hvis det ikke hadde vært for at de skryter uhemmet av seg selv - og hva de har gjort. Alle andre ville jo selvfølgelig gjort dette ordentlig, med støvsuging og / eller faktisk vaske gulvet. En haug med andre situasjoner også. Men dersom noen andre nevner hvor forbanna idiotiske de faktisk fremstår som når de holder på sånn. så risikerer man vel å bli anklaget for å være "bortskjemt" eller noe. Anonymkode: 3db62...363
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...