Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Ikke fått mensen tilbake etter fødsel..

Eg fekk min tilbake rett etter renselsen... Nyt det Anonymkode: 53449...813
  3. Mehr

Tatovering

Vent til du er 18 år, helst eldre. Du kommer sannsynligvis (garantert) til å angre på en tatovering du tar som 16 åring.
  4. Ja, de har en del kontakt. Men det har vært vanskelig sånn som jeg har forstått det. Nå feiret de 17 mai sammen, og han var positiv for første gang og sa at de hadde hatt en veldig fin dag. Jeg har oppmuntret mye til at han må prøve å ha et godt forhold til henne, og la barna få feire slike spesielle dager med begge om det lar seg gjøre. Men visste ikke at han tenkte i disse banene. Jeg har bedt om et pusterom nå etter han fortalte meg det, men han ringer, sender meldinger og sier at han vil holde meg etc. Det er vanskelig. Vil ikke ignorere fullstendig heller, for han har jo ikke ment å såre meg og jeg har ingen grunn til å være sur akkurat. Anonymkode: fbfc5...b31
  5. OK. Men jeg tror hun hadde klikka om jeg hadde sagt han var kjekk. Anonymkode: 8ab97...1e9
  6. Blingblingtahei

Hva anbefaler dere av Ammepute?

Hadde fått senebetennelse og kroniske ryggsmerter uten cozifix. Nå som ungen er litt større så klarer vi oss uten men cozifixen er fortsatt god å ha 🙏❤️
  7. TrekStar

Norge er ikke flerkulturellt!

Norge ER et flerkulturellt land. Vi har etniske nordmenns kultur, og den etniske samiske kulturen. Begge disse kulturene hører til i Norge. Men, de kulturene og innvandrerne som kom etterpå, hører ikke til her, historisk sett. Norge er et to-kulturelt land.
  8. AnonymBruker

MATTE EKSAMEN I MORGEN, 2P-Y! GCAS?

Lykke masse til alle! Anonymkode: 4dad9...a14
  9. AnonymBruker

Er sagt opp fra jobben. Det gjør meg psykisk syk.

Er bedriften på vei mot konkurs eller er det andre grunner? Ble også oppsagt fordi bedriften gikk mot konkurs, men jeg var bare tilkallingsvakt. Nå er du vel en av disse late, som ikke gidder å jobbe 😛 i følge mange, helt til de selv opplever å miste jobben.. Anonymkode: 28d09...201
  10. AnonymBruker

Hva skal jeg gjøre med kroppen min?

Jeg skulle gjerne strammet opp huden på magen ja, men slik kirurgi koster penger og jeg er stygt redd for at jeg ikke hadde blitt mer fornøyd i og med at jeg er så desperat opphengt i kroppen min fra før av. Men du har vel rett i at jeg ikke får gjort noe med akkurat det uten å gjøre slike drastiske ting. Noen dager klarer jeg å ikke tenke for mye negativt om kroppen min, men ofte så gjør jeg det. Jeg har hatt/har spiseforstyrrelse. Det er ikke like ille som det en gang var, men selv da når jeg var mye tynnere enn jeg er nå så følte jeg meg ikke bra nok. Det er kanskje litt provoserende, men hvis man tenker etter og ser at det kanskje har med psykisk sykdom å gjøre så er det ikke så provoserende likevel? Skulle virkelig ønske jeg klarte å se at kroppen min er fin nok som den er, men det er alltid noe jeg jobber mot. Enten det er å bli tynnere, få mer muskler, prestere bedre osv. Jeg trener løping, fjellturer, fotball og sykling. Derfor har jeg god styrke i underkropp og ikke overkropp. Trener ikke vanlig styrketrening lenger. Jeg trenger det ikke for å få nok mengde muskler for min egen del. Hadde godt kunnet trent rumpa for noen sprettrumpe har jeg ikke, men akkurat det har jeg i grunn ikke behov for. Takk for innspillet ditt. Skal prøve å ta det til meg. Anonymkode: 63003...e6b
  11. Knirke

Kvinne på 24 år med ALT?

Men du har tydeligvis leilighet selv? Jeg skjønner ikke hvordan mennesker i 20-åra har råd til å kjøpe seg leiligheter i det hele tatt, med de horrible prisene vi har her i landet. Du kan jo begynne å se på alle dem som ikke har råd til egen bolig, og sammenligne deg med dem isteden.
  12. AnonymBruker

Apati og BV

Nei. Men da "evner en ikke å se hva som er det beste for barnet", og kan være grunn i seg selv til i verste fall ta barnet bort fra hjemmet. I tillegg til at de tolker dette som om en har noe å skjule. Anonymkode: 8e349...c4c
  13. AnonymBruker

Foreldre til barn som mangler empati

Ut i fra det jeg kan finne så er det vi foreldrene som svikter om empati mangler. Føler jeg må granske meg selv enda mer nå. Jeg har jo flere barn oppi dette som jeg ikke er bekymret for, men om barnet kunne fått noen å snakke med så kunne jeg fått tilbakemelding på hvordan barnet opplever oss voksne. Hva vi sier og gjør. Foreldrekurs har hjulpet, men når jeg ikke vet hva barnet føler så kommer jeg ikke så mye lengre. Får bruke uken til å ringe rundt til alle jeg kan om situasjonen. Anonymkode: 47487...578
  14. AnonymBruker

Alle klarer seg fint uten meg.

Ja, det er ikke alltid like gøy føle på at man er «overflødig» på en måte, og ikke en som alle vil omgås. Tror sosial status og status generelt dessverre spiller en rolle for mange over hvor «kul» omgangskrets man kan smykke seg med. Der faller jeg igjennom, har hverken en høy posisjon i arbeidslivet, ei heller privat. Men er alltid der for mine venner, men tror ikke slike verdier spiller en stor rolle idag dessverre. Anonymkode: d2445...35f
  15. Jeg er veganer. Ser ikke problemet. Nå er det jo sånn at det eneste jeg ønsker er å leve et helt normalt liv, bare med vegansk mat. Jeg har til gode å møte en vegansk mann jeg ikke synes er teit da, så litt hyklersk er jeg. Anonymkode: 60d84...66c
  16. AnonymBruker

Tatovering

Hei! Jeg er en jente på 15 år, fyller 16 i desember. Og jeg vil gjerne ha en tatovering i oslo, vet noen om steder jeg kan ta det? Med underskrift av foreldre, takk for svar Anonymkode: f1152...244
  17. Caram

Prinsessen ny kjæreste

Muligens bare «høy»😏
  18. AnonymBruker

Lykke til iallefall, allesammen! Dette klarer vi 🍀 Anonymkode: 2359a...4d9
  19. AnonymBruker

Tok en test jeg trenger hjelp

Da biter du negler i 8-10 uker til, om ingenting sparker så er du safe. Også burde du kanskje begynne å date andre kvinner. For nervenes skyld. Anonymkode: 0ddda...483
  20. AnonymBruker

Sitter alene hos typen og ser Grand prix.

Har prøvd. Som da han vanker på ett sted eksen hans er. Nektet for å ha vært.der. Han sier så mye rart. Da vi ble sammen sa han at han ikke.hadde hatt sex på.8 mnd. Den siste han var med.var eksen men det var 4 år. Mye han sier som ikke stemmer Hva er det med meg som ikke orker tanken på å være alene enda? Anonymkode: 79264...a05
  21. SM30

Takler ikke eldre menn....

Da er hun hvertfall på riktig side av transaksjonen, i motsetning til deg(?)
  22. Han har vært syk noen år, og er gift. Han sier selv at han i starten ikke skjønte hvor vanskelig det var for kona hans. Vi som venner skjønte heller ikke helt alvoret i starten, for vi så ham ikke når han var manisk eller deprimert. Han er ikke imot medisiner, men han fikk en del bivirkninger av de han prøvde. Så han prøver isteden å ha ro nok i hverdagen til at svingningene ikke blir store. Og har gått til psykolog. Anonymkode: 2f6ab...37b
  23. AnonymBruker

Betalte dere via vipps? Anonymkode: 8cc55...621
  24. AnonymBruker

Ja, det skjedde med meg også. Prøvde 3 ganger med vipps før jeg betalte med kort. Var desperat, ikke sikkert jeg hadde gjort det hvis ikke. Ble bare trukket en gang da 😂 Anonymkode: 2359a...4d9
  25. Sosialt

Er sagt opp fra jobben. Det gjør meg psykisk syk.

Hva jobber du som?
  26. AnonymBruker

Menn som promper i ditt nærvær

Beta-hanner promper ikke offentig Beta-kvinner derimot promper. Det viser studier. Anonymkode: aa38c...8c1
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...