Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Stygt ordbruk blandet førsteklassinger

Hører mange av disse ordene i barnehagen og, av fem seksåringene. Flere av barna lærer de av eldre søsken og så lærer de de videre til de andre på avdelingen. Anonymkode: 4bc6b...72d
  3. Fjollefyr

Trenger sko tips..

Yey or Ney?
  4. Dr. Ops

Dr. Ops' små tanker.

Jeg har ved flere anledninger tenkt å skulle slette meg (det her er ikke noe jeg skriver for å få kommentarer på "nei, ikke slett deg", bare for å være helt klar), men ved de gangene den tanken har kommet opp, har det dukket opp noe som gjør at jeg føler kg er litt godt å ha. Jeg tror ikke slike tilfeldigheter er så tilfeldige. Det er meningen at jeg skal være blant dere her inne. Sannheten er at jeg har ikke så mange venner. Og de få jeg har er ikke sånne venner man snakker tull og tøys og rare innerste, dypere tanker. Her kan jeg skrive ut og få litt utløp for noen rare påfunn. I tillegg er det spesielt å være med i gjengen av dere fine mennesker som godtar en for akkurat det man er. Her er det rom for vås, fjas og tjas. Og litt seriøse samtaler. Takk for at dere er så gode Dette ble litt rotete kanskje, beklager. Det er skriblet ned rett fra levra.
  5. Dette var étt av de bedre svarene som er beskrevet i denne tråden. Uten form for nasjonalisme. Du må ha et vakkert liv kan jeg tenke meg. Anonymkode: eea1f...517
  6. AnonymBruker

Neseplastikk

Nei, det var ikke meg Tenker ikke å dra på konsultasjon hos ham. Anonymkode: 203d1...f8b
  7. AnonymBruker

Skal jeg ha tvillinger?

Håper virkelig ikke jeg har bakovervendt morkake. Det kan vel være litt farlig? Tror egget festet seg 7dpo. Fikk en liten blødning den dagen. Kan man se bakovervendt morkake på ultralyd tidlig? Anonymkode: 0dc46...f07
  8. Nei, det er ikke det. Fordi det blir bare større og større skiljer i samfunnet med så mange grupper. Det blir faktisk verre. Anonymkode: 993e0...ee4
  9. AnonymBruker

Barnehagebarn og bursdag

Vi er også russere og leggetiden tradisjonelt sett i Russland for småbarn er 21.00. Anonymkode: 7c638...fe7
  10. AnonymBruker

Samboer og kollega

Jeg har en samboer som jobber med en dame som viser han mye oppmerksomhet. eksempler er at hun sier han er hennes «jobb kjæreste» og deler informasjon om sitt sexliv. Hun har også typiske kjælenavn, som kjære og søt osv. Er jeg hårsår som syns dette er ubehagelig? Han vil ikke gjøre noe med det fordi han ikke vil det skal bli krangling, men jeg syns ikke det er så ok lenger... Anonymkode: ebf39...e43
  11. AnonymBruker

Hvor ofte har du kontakt med ff/elsker?

Det varierte, men fikk ca snap/melding annenhver dag, av og til gikk det flere dager og andre dager hver dag. Fikk da korte meldinger med hjerter og at han savnet meg, og litt bildesnaps fra dagen hans. Anonymkode: cfbb5...078
  12. AnonymBruker

Tips og triks for oss som er utro

Interessant. 🙂 Hvilken bar eller pub i Trondheim kunne du tenke deg å ta et glass vin eller pils på? Jeg var i Trondheim for noen uker siden, mikrobryggeriet er min greie privat, men benytter solsiden i arbeidssammenheng. Anonymkode: 25d91...51c
  13. AnonymBruker

Må jeg betale ut oppsigelsestiden?

Selvfølgelig er du bundet til å betale ut oppsigelsestiden i denne situasjonen. Anonymkode: 4e850...14a
  14. Snakk for deg selv. Morsomt at du snakker om at disse er så mye mer trofasfe når man hører at de ofte skiller seg så fort de kommer til Norge . Anonymkode: 993e0...ee4
  15. AnonymBruker

Selvtillit- og sjalusiproblemer

Hvorfor sitere? Anonymkode: 37586...ce6
  16. Påkrevd

Tips og triks for oss som er utro

«Jamen, jeg har fått lungekreft, så jeg måtte jo finne noen å pule på. Det må du da skjønne, kjære. Det er jo din skyld»😂
  17. Andrea87

Neseplastikk

Var det du som ikke ønsker å dra på konsultasjon til Haug? (Husker ikk hvem som svarte, da det er flere anonymbrukere her inne)
  18. Be han fortelle det til kona si eller så gjør du det. Ingen fortjener å bli lurt på den måten og få kastet bort livet sitt på en drittsekk. Man lever kun en gang. Anonymkode: 0a7e4...13b
  19. moncabang

Ufør og utleieinntekt

Jeg er ufør og vi har en leilighet i huset vårt vi leier ut. Har ingenting å si for mine utbetalinger i hvertfall
  20. marthes

Villapaprika

Jeg tenker mitt om at en person som er dømt for vold etter «noen øl for mye» (dette er ikke spekulasjon men han har sagt det selv!) drikker daglig... jeg tenker mitt!
  21. Kjære TS, Fortell gjerne hvordan helgen er gått.
  22. Min datter er snart ferdig i første klasse. Hun kommer til stadighet hjem og lurer på hva mange stygge ord og kallenavn er... Det er en del bråk med et par av guttene i klassen, de lager mye støy og blir ofte tatt ut av klassen under undervisningen grunnet dette. Ord som blir sagt(virker som daglig) er; pikk, hore, faen, helvete, drittunge, rekke finger osv. Jeg må innrømme at jeg tenker mitt om foreldrene til disse barna. Hadde jeg fått vite mine barn snakket slik på skolen hadde det blitt månelyst. Det ene barnet har eldre søsken, så mye plukkes vel opp på den måten. Er dette normalt? De er jo så små! Og jeg har ikke lyst at mine barn skal kunne slike ord i en alder av seks år... Anonymkode: 35333...158
  23. Vel man stoler jo gjerne fullt og helt på folk man kjenner og aldri har opplevd noe negativt fra. Kanskje har man til og med overnattet sammen før uten at det har skjedd noe? Det blir vel forhåpentligvis ikke fort voldtekt om noen deler rom. Det kan skje, ja. Men de aller fleste er heldigvis normale mennesker.
  24. AnonymBruker

Må jeg betale ut oppsigelsestiden?

Ja. selvfølgelig. Anonymkode: 258f6...718
  25. Veldig bra at de ble dømt for det! Sånn burde aldri skje Anonymkode: ab85f...047
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...