Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Skjæra holder oss våkne og plager katta

De har ikke rede/unger i nærheten som ikke er flyvedyktige ennå da? Siden de forsøker å skremme bort katten? Ville ha sjekket det før du la ut gummislanger eller noe annet, så de evt. ikke forlater dem. Anonymkode: 26aba...02e
  3. AnonymBruker

Medisinere bort personen du er eller kutte ut?

Takk for et svar som svarer på spørsmålet. Så fint for deg at du har funnet en løsning uten medisiner ❤️ Skal få sjekket ut eventuelle vitaminmangler ved neste blodprøve Spiser også ganske lite kjøtt, så kan være noe å tenke på. Anonymkode: 73e68...c51
  4. AnonymBruker

Hvor stor er du bone-pressed?

Hvor lang har du når du ikke presser inn til beinet da? Anonymkode: 02a8f...6cd
  5. AnonymBruker

47 år kvinne, ville du datet meg?

Kanskje til helgen , hehe To dater og ja føles nesten sånn ut. Vi voksne kan også ha forelskelser slik som da vi var tenåringer. Nå vet j eg ikke helt om jeg er forelsket enda da, men jeg nyter Hvorfor det? Holder jo på med en i 30 årene nå . Takk ❤️ Nettopp ❤️ Anonymkode: 362fa...58a
  6. AnonymBruker

Engangs eller stoff - ammeinnlegg?

Jeg fødte en uke før deg, og har akkurat samme erfaring! Libero er best, ullinnleggene ble liggende i skuffen Men så er det jo ikke alle som lekker så mye, og mange har tydeligvis god nytte av ullinnlegg siden de anbefaler det. Anonymkode: 1ec76...b31
  7. newman01

Kredittgjeld

Kutte kostnader, øke inntekten. Selg biler, verktøy, dropp alle medlemskap hos Netflix, Spotify, ekstra kanalpakker og kutt ned til billigste mobilabn. Selg iPhone og kjøp en telefon til 1000. Av nysgjerrighet: Hvordan kom dere opp i 900'000 i kreditt/forbruksgjeld? Slike summer dukker ikke bare opp en dag.
  8. AnonymBruker

Hvorfor kler man tvillinger likt?

Det er da flere som har nevnt forskjellsbehandling/ at barna krangler om hvem som skal ha de fineste klærne? Ellers er jeg helt enig at det virker vanskelig å unngå forskjellsbehandling av tvillinger. Jeg har tvillinger i familien og synes det er vanskelig å kjøpe gaver til dem uten å forskjellsbehandle, så de får gjerne det samme. Anonymkode: 75ab8...bfc
  9. AnonymBruker

Du vinner en svær sum i Lotto ...

Ja, det hender. Men man kan jo velge å ikke svare. Anonymkode: e6913...bb2
  10. Tror du barn her i landet alltid har det godt i fosterhjem eller for den saks skyld i eget hjem? De barna du så var synlige, barn i landet vårt er ofte usynlige i sin lidelse de gangene det er fakta. Mulig man må ha blitt mishandlet selv i oppveksten for å skjønne slike enkle realiteter...
  11. Sjokka

Ørjan Burøe

Men la de stakkars barna få slippe og lese om dick picks ihvertfall. Det er det jeg henger meg opp i her i tråden. Lyving og det andre kan dere diskutere så mye dere vil, jeg gidder ikke være med på det. La mannen være så etterfølgerne hans slipper å bli mobba i skolegården.
  12. Det er ikke "Trumps", og det er den mest sette kanalen i USA så vidt jeg vet. Fakta er fakta selv om personen som kommer med dem er hvit i huden. Hvis du vil kritisere innholdet er du selvfølgelig velkommen til det, men jeg tviler på at det er der problemet ligger...
  13. AnonymBruker

Dumpet etter sex

Men sånn er livet, folk må lære seg å takle det som er ubehagelig og ta den diskusjonen. Det slår bare tilbake igjen på de som hele tiden skal stikke fra problemer i relasjon med andre. Og når man klarer å tenne på noen og ha sex med de, så burde man også klare å avslutte eller si meningen sin til de, man har ikke sex med noen man ikke føler seg trygg med. Men samfunnet har blitt helt fucka der. Anonymkode: 5d322...9d6
  14. IkkeAnonymBruker

Norges mest interessante småsted/småby

Rosendal ❤️
  15. AnonymBruker

Engangs eller stoff - ammeinnlegg?

Jeg tror det er lurt å bare kjøpe noen få i stoff først og se hvordan det fungerer for deg. Jeg lekker også mye på den puppen jeg ikke ammer fra, så stoffinnlegg blir gjennomvåte og det lekker videre ut på klærne mine. Ved noen anledninger i vinter har jeg brukt ullinnlegg utenpå engangsinnleggene, men jeg kom fram til at det ikke var nødvendig (men jeg har ikke vært plaget med brystbetennelser). Men det varierer veldig, jeg fikk tre bokser med engangsinnlegg fra ei i barselgruppa som ikke hadde noen lekkasjer og bare brukte innlegg av ull eller bambus for å holde puppene varme eller ingenting når været er varmt. Anonymkode: 1ec76...b31
  16. AnonymBruker

Skjæra holder oss våkne og plager katta

Det kan du bare glemme. Du har med dyr å gjøre som er smartere enn katten din. Den vil inspisere noe som ser dødt eller levende ut og kjenne det igjen som falskt. Anbefaler at du holder katten unna fuglene. Det er fuglene sitt "territorie" og du ønsker virkelig (virkelig!) ikke å gi dem inntrykk av at du står på katten sin side eller at du er motvillig til å ha skjæra der den er. Hevn-neddriting av hus og biler er helt vanlig oppførsel. De kan også finne på å hakke katten ihjel, om de får det til. Etabler et vennskapelig forhold med dem, hjelp dem å jage bort rovdyr (som katten) og gjør litt mat tilgjengelig, legg frem reir-materiale og sånne fugler er dine venner i årevis. Anonymkode: af1bb...2da
  17. Hulderen

Spør de virkelig om hva man vil gjøre med pengene? Det er da en privatsak!
  18. IkkeAnonymBruker

"Er det sant!!! Da skal jeg betale ned studiegjelda, kjøpe meg leilighet, endelig ta lappen og skaffe meg en liten bil!!!!!" Og vipps, så er livet på plass.
  19. AnonymBruker

Hvor stor er du bone-pressed?

20cm og 13cm i omkrets Anonymkode: d231f...b30
  20. AnonymBruker

Mistet all respekt for ny kjæreste

Der satte du vel egentlig helt perfekt ord på det som i bunn og grunn plager meg. Trenger noen å gruble, reflektere, konversere og tøyse sammen med meg.. I mine øyne er det dette som bygger et godt forhold, ellers føles det som å være overfladiske venner som har sex. Tror egentlig jeg trengte litt hjelp til å få satt ordentlig ord på egne tanker, så tusen takk. TS Anonymkode: 65b31...0cd
  21. AnonymBruker

Enig i det. Men tenker folk kan finne på å svare mye rart. Hadde vært morsomt å se omtrent hva dere selv tror dere ville ha svart Anonymkode: e6913...bb2
  22. AnonymBruker

Norges mest interessante småsted/småby

Selv har jeg tenkt Arendal må være et bra sted. Og Røros! Der er det virkelig litt av alt, masse kultur og god stemning. Anonymkode: 07aeb...e7d
  23. Trumps all white brodcaster Fox News? Dra meg baklengs inn i fuglekassa
  24. AnonymBruker

Dere menn på 22/23år

Er du den sjalu kjæresten som forsøker å finne ut om typen din er keen på stemoren sin? Anonymkode: 7d862...84e
  25. Sjokka

Ørjan Burøe

Nei men herregud, så må de gå å anmelde Burøe da, og gå til sak mot han. Jeg har sagt mitt, og står ved det. Dere andre kan fortsette å diskutere lyving og dickpicks. Og ja, jeg blir matt av p lese hva dere spyr ut av dere av gammelt shit.
  26. AnonymBruker

Medisinere bort personen du er eller kutte ut?

Jeg kuttet ut min medisin på dagen, men så var jeg på en veldig lav dose, og jeg gjorde det fordi det føltes som om ting var koblet feil i hodet og kroppen etter mange år på samme medisin. Når jeg tok det opp med legen min var han positivt innstilt til valget mitt og sa at etter en tid ville ikke medisinen gi effekten man søkte lenger pga tilvenningen. da måtte jeg uansett ha byttet til en annen type medisin og g gjennom det hele igjen. Fordi jeg hadde b12 mangel ble jeg sterkt anbfalt å få i meg mer kjøtt, og valgte å spise mer av biff og lever. Det viser seg å hjelpe meg mot både depresjon og b12 mangel. I dag er jeg medisinfri og depresjonene er mindre kraftige enn tidligere. Det er ikke samme tunge oppgitte følelsen lengre. Du kan jo høre med din lege om dette og samtidig skrive dagbok og se om du blir bedre av mer kjøtt eller ikke? Spørs jo hva slags medisiner du går på da. Anonymkode: 965c5...278
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...