Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Han skrudde av snapmap :-/

    Forventer ikke. Han bare deler, ikke noe jeg har bedt om. Anonymkode: d440a...8ec
  3. Hoppetaujenta

    Jaja---siste ordet

    Ordet takker og blir med på rydde kjøkkenet-leken med meg.
  4. Cid

    Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

    Nå har Lønneberget blitt lagt ned og alle går sine egne veier, noen andre plasser mens andre finner nytt beite 🏡🧳🧳🧳🚛✌️
  5. AnonymBruker

    Han skrudde av snapmap :-/

    En partner som forventer at jeg til enhver tid skal dele stedsdataene mine med Big Tech er i alle fall et stort rødt flagg for meg. Anonymkode: 9dcf0...8e7
  6. AnonymBruker

    Han skrudde av snapmap :-/

    Han er veldig opptatt av tillitt har jeg skjønt. Tillitt er for meg et kjempeskritt dessverre. Blitt sviktet så mange ganger av både kvinner og menn. Anonymkode: d440a...8ec
  7. Ja det hørtes lite ut til en mann. Det er ca. det jeg (kvinne) spiser, og jeg er mye lettere enn deg. Er 177 og trener også. Anonymkode: c5cb5...117
  8. AnonymBruker

    Gruer meg veldig til oppstart IVF

    Gonal-f er faktisk veldig grei å ta! Bare sett deg ned og slapp av i magen når du stikker. Video på hvordan du tar den inne på ivf appen. hadde uttak på riksen for litt over en måned siden. Fikk mer smerte stillende enn paracet? Husker ikke helt hva jeg fikk, men fikk en pose med 4-5 forskjellige tabletter (forskjellige typer) Pluss en sprøyte bedøvelse i begge eggestokkene. Eneste ubehaget var når de var ferdig å suge ut egg fra hver enkel eggestokk. Syntes det ikke var ille i det hele tatt.hadde forventet mye værre. Anonymkode: e4338...c66
  9. AnonymBruker

    Hva liker jenter på 10 år?

    Skal være avlastningshjem for en jente på 10 år. Har ikke møtt henne enda. Hva liker jenter på 10 år? Er så lenge siden jeg har hatt små barn så vil gjerne ha tips😊 Anonymkode: abf4a...9dc
  10. Visst jeg får i meg noen 100 kalorier ekstra enkelte dager? Vil ha minst mulig kalorier, men at det ikke blir for lite, liksom! (Mann, 83 kg, 182 cm høy) Anonymkode: 7c12a...b98
  11. AnonymBruker

    Han skrudde av snapmap :-/

    Syns ikke du er en stalker da det å ha noen på snap kart er vanlig. Dette er mer at du ikke vet om du kan stole på han, noe som er normalt da du ikke kjenner han noe godt og ikke vet hvor du har han Syns egentlogvdere i tråden overdriver så mye at jeg lurer på om noen av dere har komplekser nettop fordi dere har noe å skjule. Har aldri vist meg på snap til noen, og aldri sjekket hvor noen er med det heller. Så det er etablert. Anonymkode: a3a08...b06
  12. AnonymBruker

    Venninne som ALLTID må ha med barna

    🏆 Anonymkode: 4d1e6...d25
  13. Ja, selv så kan jeg sikkert tenke på ting med ei venninne, men ettersom vi blir bedre kjent og sånt så forsvinner egentlig alle de tankene for meg. Har mange venninner som ser pene ut og har en fin personlighet, men jeg kunne ikke tenkt meg å gjøre noe mer med dem, blir som å tenke på å samleie med noen i familien, ekkelt. Anonymkode: 5e06c...003
  14. Man trenger ikke slite sosialt selvom man er psykisk syk.
  15. AnonymBruker

    Hvordan unngå våte flekker i senga.

    De er myke, så de kan legges oppå lakenet bare.. Så tar vi de bare av etterpå, og inn i maskinen.. Ser du skriver det er kjipt å måtte skifte på sengen etterpå, men om det legges over det vanlige lakenet, så må ikke hele sengen skiftes på… Anonymkode: 28583...47f
  16. AnonymBruker

    Flytte ut 18 år ? Ufrivillig. Hvordan går man frem ?

    Nr 2 høres bra ut, men jeg har hatt så mye på hjemmefronten at jeg har holdt det for meg selv. Hvis jeg forteller det til folk som kjenner oss hadde de ikke trodd på det. Han virker som en høflig og fin ungdom foran andre. Anonymkode: 45834...76a
  17. AnonymBruker

    Foreldre som bare forventer

    🏆 Anonymkode: ca6c8...e50
  18. AnonymBruker

    Fylle påskeegg

    Når da? I 1950?? Den gang var første date en større sak og man inviterte damer man allerede kjente. Sånn som dating er nå, er første date gjerne første gang man treffer en person etter å ha chattet med dem el. Hensikten er å bli litt bedre kjent, noe som danner grunnlag for videre dating. Veldig ofte blir det ikke noe mer enn den første daten. For menn som bringer gaver på hver første date, blir der dyrt og slitsomt etter hvert. For damene kan det oppleves som litt ekstra press. Det er lettere å ta første date litt mer uformelt. Blir det litt romantikk i lufta, er det mer naturlig å komme med gaver da. Det er ikke snakk om å nøye seg med ingenting, det er det å kunne avslutte etter første date uten å kjenne at det er kleint fordi fyren stod der med blomster og gaver. Anonymkode: 12d9c...e48
  19. AnonymBruker

    Han skrudde av snapmap :-/

    Hvorfor skal man teste sånn? Hvis man er 15 år og er ekstremt umoden, ja. Men hvis det er snakk om en voksen mann, så er det helt sykt å tro noe slikt Anonymkode: 802e5...277
  20. AnonymBruker

    Kjæreste som er litt småkontrollerende

    Dersom du opplever han som kvelende uten at dere bor sammen er det stor sannsynlighet for at denne følelsen blir verre når dere blir samboere. Med mindre det tilfører en type trygghet som gjør at han roer seg ned (tviler dog på det). Når det er sagt så er det vel ganske vanlig å si hva man skal når man stikker noe sted. Ikke på do, men butikken o.l. Anonymkode: 18fe5...863
  21. AnonymBruker

    Hvordan unngå våte flekker i senga.

    Vi bruker disse👍🏻https://jysk.no/search Anonymkode: 28583...47f
  22. hvordan vet du det? Anonymkode: c35e8...dca
  23. Søk videre med andre menn. Syns det blir for dårlig av han. Anonymkode: 4965d...3bb
  24. Alt er lov. Ingenting er skrevet i stein. Anonymkode: 8af7f...e14
  25. katties

    Sykemeldt og samtidig ekstremt aktiv

    Jeg hadde veldig bekkenløsning og var sykemeldt mye. Likevel fant jeg ut hvordan jeg skukle trene, og trente ganske hardt, 3 ganger i uke. Jeg kunne ikke rydde hjemme, bære barna mine, gå tur, og mye annet, men jeg kunne trene veldig spesifikke ting. Det var til alles beste, for når jeg kom tilvake på jobb igjen var jeg i god form i stedet for å være ødelagt pga bekkenløsningen.
  26. AnonymBruker

    Foreldre som bare forventer

    Hmmm- for det første - det ingen rett til fri for barns utviklingssamtaler …… - og hva betyr «innenfor din arbeidstid» egentlig? Som lærer i full stilling har du litt over 42 timers arbeidsuke …… - si at du er satt opp på utviklingssamtale for eget barn når du har undervisning - får du da fri (blir det satt inn vikar) for å gå på utviklingssamtalen? - min erfaring er at det er mest effektivt å sette opp noen samtaler på morgen, noen «midt på dagen» og noen på ettermiddag (feks fra 14.30 og utover til 17.00 f eks) også «booker» foreldrene timer som passer dem …. - Teams er også et godt alternativ ja 😊 Anonymkode: 4b896...97f
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...