Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Det er jo helt klart kult! Tenker du det samme om folk som jogger eller spiller fotball også? Sorry, men her er det du som er dust. Anonymkode: 8bcaf...f5d
  3. Jeg er sykemeldt og trenger ro, likevel forventer arbeidsgiver at jeg skal bistå/ bidra om bedriften trenger det. Har de lov til å presse meg og mase på denne måten? Det hjelper meg ikke til å komme tilbake i jobb da det er grunnet jobben jeg har fått en psykisk smell. Anonymkode: d1a0d...077
  4. RockOn

Mannen føler seg ikke sett

Dette kunne du skrevet istedet.
  5. AnonymBruker

Lukten av narcissus. Hvordan mote ble gørr kjedelig

Jeg er også moteinteressert, men ærlig talt, det er da ikke norske moteblader og influensere man søker seg til for å dyrke den interessen! Hvorfor lar du deg påvirke av uvesentligheter? Jeg er litteraturinteressert også, men jeg lar da ikke Unni Lindell og Tore Renberg stå i veien for det. Jeg søker i stedet litteratur. Anonymkode: 86582...107
  6. AnonymBruker

Hjelp meg gjerne med å få til et godt samarbeid med far!!

Og selvfølgelig, når man får råd man har prøvd så svarer man jo at man har prøvd. Jeg har også prøvd å forklare hva jeg mente i første innlegget. For jeg er ikke flink til å forklare så masse på så kort. Anonymkode: 144f6...d5c
  7. AnonymBruker

Til kvinner

Hahahahahahahahahahahaha. Tror ikke du får noe napp på den der. Anonymkode: b0663...e4c
  8. AnonymBruker

Jeg finner ikke dame på Tinder

Men dette er jo selvrapportering der man oppgir hvor attraktiv man synes man er. Tinder er virkeligheten, kvinner går jo beviselig etter menn som er mer attraktive enn seg selv der i snitt. Med mindre man mener kvinner i snitt er mye mer attraktive enn menn. Anonymkode: a473a...78e
  9. AnonymBruker

Billige spisesteder ved Odeon kino

Sumo? Nydalen sushi? Johnny Rockets? Anonymkode: 0b90a...69b
  10. AnonymBruker

Jeg prøver ikke å endre han. Jeg vil kun at barnet skal sove nok, godt og ok tider. Er det for mye å forlange? Anonymkode: 144f6...d5c
  11. AnonymBruker

Jod i svangerskap

Jo, det finnes et Jodlager selv om du ikke kan teste for det. Anonymkode: 7955b...36a
  12. Lavande

carolinebergeriksen.no

Dumt det ikke er med lyd, for når CBE merker at LKE filmer sier hun "nei, ikke nå". Jeg mener at det er noe hun ofte sier, når hun blir filmet uten å vite om det. Når hun selv ikke liker å bli filmet uten å være klar over det, hvorfor er det da greit for dem å filme barna/dele informasjon om dem? Jeg forstår det ikke. Viser til Stopp Sharenting | ˈʃeərəntɪŋ | - Voksne som ubetenksomt deler bilder og informasjon av barn på nett.
  13. Daryl Dixon

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Jeg trodde det var Photoshopet jeg 😂😂
  14. AnonymBruker

Har snus blitt billigere?

Lagt merke til prisfall på Coop extra også. Fra 94 ned til 89. Anonymkode: 4465e...f95
  15. AnonymBruker

Jeg er jo ikke detaljfokusert? Hvis jeg skal samarbeide så er det å ikke ha noe samarbeid. Han tar ikke til seg noe informasjon og det går utover barnet når det er slik. Da må det være slik at barnet er slitent, utslitt etter samvær hos far for å holde ok tone? Anonymkode: 144f6...d5c
  16. Pugha

Til kvinner

Ønsker meg en elskerinne i Moss eller Vestby.alder mellom 55 og 68.
  17. Hei! Sliter litt med mageproblemer/refluks/spiserørsbetennelse. Har noen poster om det alt, så håper folk ikke er lei meg enda. Men har lest litt videre om dette og det virker som en alternativ oppfatning er at dette ofte blir feildiagnostisert/behandlet mot for høy magesyre når problemet ofte kan være at man har for lav magesyre? Derfor lurer jeg på om noen her har opplevd at dette var tilfellet og hvordan de eventuelt diagnostiserte/behandlet det? Jeg tok en test i dag tidlig hvor man skal drikke bikarbonat utblandet i vann. Har man nok/høy magesyre skal det visstnok komme en rap rimelig raskt, men om ikke kan det være et tegn på for lite magesyre. Jeg hadde en ørliten rap like etter, men kom ellers ingenting. Småraper litt uansett, så mistenker at den jeg fikk ikke hadde med det jeg drakk å gjøre. PS: Har legetime i morgen. Takk for alle svar Anonymkode: d165b...553
  18. AnonymBruker

Jod i svangerskap

Det er uansett ikke forseint å begynne nå. Jod er viktig for normal hjerneutvikling til barnet når du ammer også så du bør begynne nå og gå på det frem til du er ferdig med å amme. Mest sansynlig så går det bra. Det er mye jod i egg også og du må huske på at det er mye meieriprodukter i mat også som vil hjelpe på. Ost er det også veldig mye jod i og har du brukt salt i matlagingen så har vanlig jozo salt tilsatt jod. Anonymkode: 7955b...36a
  19. Jeezebel

carolinebergeriksen.no

Tror ikke hun er ubekvem for hårfrisyren, hun viser seg da tidvis bustete på håret? På Instastory, så drar hun håret i ett sett foran det ene øyet, som for å få fokuset bort fra det. Det tas sjelden stillbilder rett forfra, bare fra ene siden av ansiktet.
  20. Ja, barn fra 7 år har rett til å bli hørt og deres meninger skal ha noe å si, at barnet skal lyttes til og egne behov skal settes til side gjelder allerede fra de er født. Det jeg reagerer på er årsaken. Synes det høres veldig rart ut at barnet ikke ønsker å dra til sin far i det hele tatt fordi det kjeder seg der. Du snakker om en far som reddet forholdet til sønnen sin for at de de fant på aktiviteter. Det er normalt sett ikke det som skal avgjøre hvor godt forhold et barn har til sine foreldre. Barn skal se på foreldre som sine trygge omsorgspersoner uavhengig av underholdning og aktiviteter. Er helt enig i at det er feil og konstant sitte med tlf, pc i 4 uker uten å gjøre noe. Men jeg synes dette også høres rart ut. De færreste klarer vel det, er ikke faren ute av døren eller gjør noe selv heller tro? I 4 uker? Det er vanskelig å sette seg ordentlig inn i situasjoner man leser om på nett, da man ikke kjenner personene og ikke hører begges versjon. Derfor lurte jeg på hvordan foreldrene har samarbeidet tidligere. Synes det er et viktig spørsmål, da barn fanger opp følelser uten at man tenker over det selv, og som virker inn på mye. Tenker at i slike situasjoner hvor barnet faktisk gruer seg til å dra til den ene forelderen, så kan det være lurt å ta kontakt med familievernkontoret som kan hjelpe til å se på hele situasjonen. Når det gjelder barn, kjedsomhet og aktiviteter ellers, så legger jeg ved denne artikkelen fra Jesper Juul. Synes det er noe mange bør tenke over. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.familieverden.no/oppdragelse/gode-rad/barn-ma-fa-lov-til-a-kjede-seg/&ved=2ahUKEwjOyq3E5-fpAhXJXJoKHVhBB_UQFjABegQIAxAB&usg=AOvVaw2G5uyFa12E8UadYciu93BA
  21. Kanskje nettopp derfor kan burde mykne opp litt og hilse på naboer. Nordmenn er sære når det gjelder sånt.
  22. AnonymBruker

Etterlivet

Det gjør man ikke. Anonymkode: f1413...57a
  23. ItchyBitchySpider

Mannen føler seg ikke sett

Hvorfor det? Jeg sier practise what you preach. Du kan ikke gi bastante råd om forhold til andre når disse rådene ikke fungerte i ditt eget forhold. Han skriver jo selv at dama hele tiden søkte oppmerksomhet fra andre. Nå er ikke utroskap greit i det hele tatt, men grunnen til at man søker oppmerksomhet andre steder er at man ikke får det hjemme. Så dama hans følte seg ikke sett. Samtidig som det forventes at dama skal se mannen hele tiden.
  24. Marioposa

Ørjan Burøe

Bra oppsummerte punkter! 👍 Ja, hvorfor legger ikke ØB ut telefon/meldingslogg hvis han har "snakket" med Ramm?
  25. Jens

Katten min kom ikke hjem inatt....

Hun kom hjem idag!! Var helt fin form bare veeeeldig kosete og glad! Er så lettet:-)
  26. IkkeAnonymBruker

Middagstråd - alle typer.

I går ble det risotto med bacon og asparges, i dag blir det halloumiburgere 🤩
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...