Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Stole på partner på ferietur

    - Hilsen mann som henger på samlivsforumet på et kvinneforum midt på arbeidsdager, og fabler om hvordan det hadde vært å ha kjæreste og kompisgjeng. Anonymkode: e6ad3...bca
  3. AnonymBruker

    Omgangssyke og magesmerter

    Jeg hadde helt vanvittige magesmerter sist, ikke hatt det før. Men jeg hadde også Googlet blindtarmbetennelse og gjort de sjekkene man kan gjøre. Trykktest blant annet. Anonymkode: f3811...5e5
  4. Dette var et viktig og godt poeng. Tusen takk, god begrunnelse for å ikke dele noe. Anonymkode: 80938...bd3
  5. Æh, jeg er alene med barn på én inntekt, jeg vil ikke si vi lever greit. Ingen bil, ingen ferier, jeg verken snuser eller røyker, osv. Hårføneren min er 15 år gammel 😝 Anonymkode: b9deb...51b
  6. Enig Anonymkode: 33849...18a
  7. AnonymBruker

    Kjenner du noen som er resultat av innavl?

    Jeg er barn av fetter og kusine. Jeg ble heldigvis frisk😂 men vi er ikke fra en liten bygd! En ganske stor by i Nord. Men foreldrene mine giftet seg aldri og det ble slutt da jeg var 3. Anonymkode: e09e5...8fc
  8. Snublefot62

    Stole på partner på ferietur

    Som noen andre nevnte så trenger en ikke å dra på fylletur med kompiser for å være utro. Vil man være utro klarer man det i hverdagen og. Og i forbindelse med kompisene som tydeligvis er spontane og mangler grenser i forhold til rus er jo hele bekymringen din feilplassert. JEG ville ikke vært bekymret for utroskap men faktisk vært rett for liv og helse. Og ikke minst myndighetene i det landet. Bruk av rusmiddel og manglende grenser kombinert med spontanitet øker jo risikoen på mange områder og jeg ville mest av alt vært bekymret for om samboer kom hjem i det hele tatt, om vedkommende overlevde og ikke minst om helsa var i behold. Du vet tydeligvis at du har problemer med dette og da er spørsmålet hva du gjør med det? Om svaret er "ingenting" så legger du i praksis alt ansvaret for dine følelser og opplevelser over på samboeren din. Er det rett? Fortjener han det? Sannsynligvis ikke. Så du er nødt til å skaffe hjelp og håndtere følelsene og traumene dine. Ellers vil du bare ødelegge forhold etter forhold etter forhold. Med mindre du treffer en som bruker all sin energi på å trygge og tilfredstille deg da. Men det blir litt som å vinne i lotto vil jeg påstå.
  9. Ja det burde det. Jeg skal avklare ansvar med pedagogen på avdelingen selv. Anonymkode: 64655...168
  10. Tja kanskhe han opplever at du ikke har støttet han før og derfor ikke orket å si noe Anonymkode: 33849...18a
  11. Han gir et litt dårligere inntrykk i dag, men det er jo heller ikke så rart. I går fikk han spørsmål av aktor som han vet er der for å bevise at JHA gjorde dette alene (og dermed bevise hans uskyld). I dag stiller også forsvarerne til JHA spørsmål. Forsvarerne bruker jo VK for å så tvil og stiller ham svært kritiske spørsmål. Det er jo deres jobb å stille ham i et dårlig lys. Om man har sittet 20+ år i fengsel for noe man ikke har gjort, vil jeg tro man er ganske negativt innstilt fra starten av og har piggene ute. Du kan jo tenke deg selv hvordan du hadde opplevd avhørene og mediadekningen hvis det var du som ble anklaget og dømt for noe så grusomt dersom du var uskyldig. Om han forteller sannheten, er det jo utrolig at han klarer å sitte der og svare på spørsmål etter spørsmål noen meter unna JHA og være så besinnet. Det tror jeg ikke alle hadde klart. Er også enig i at det er tankevekkende at han ikke bruker alibiet sitt for alt det er verdt. Jeg tenker det er noe han hadde gjort om han var skyldig. Han sier altså at han ikke husker både til ting som taler for og mot hans fordel. Og jeg vil si det er troverdig.
  12. AnonymBruker

    Stole på partner på ferietur

    De fleste gutter er på strippebarer og kikker på damer da de er på guttetur,men ingen innrømmer noe. Dette er noe INGEN kvinner tror om sin mann.....men dette er slik som faktisk hører med da vi er på gutteturer,men det som skjer på tur blir ALDRI snakket om etter turen. Dere må ikke se på slike ting som utroskap, vi betaler for moroa.....og det er null kjærlighet inn i bildet. Anonymkode: eb9d3...74a
  13. Ekkelt, nei. Dumt av deg? Ja. Anonymkode: 6c09d...057
  14. Ikke noe for meg. Hilsen jente som også er opptatt av egen helse, kropp og kosthold. Følger ikke fitnessmannfolk på Insta av den grunn. Anonymkode: ad88d...1b1
  15. Alexandrine

    Stina Bakken

    Mulig jeg lider av svært selektiv hukommelse, men på 80- og 90-tallet ble omtrent ingen gravide sykemeldt. Fikk beskjed om at graviditet ikke er en sykdom så værsågod - kom deg på jobb. Venninnen min hadde en halvtimes busstur til jobb og hun satt og luktet på en sitron hver morgen for å ikke kaste opp på bussen 😅 J
  16. AnonymBruker

    Nabohunden hopper veldig

    Hei Har en nabo med ganske stor hund. Hunden er fortsatt ung (under ett år), og veeeeldig glad når den ser meg. Det resulterer hver eneste gang i mye hopping og klærne må rett i maskinen. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette i fremtiden? Forstår det sånn at det ikke bare er å tenke at hunden vokser det av seg når den blir eldre? Prøver å ikke gi den oppmerksomhet når hunden blir overivrig, men dette skjer så fort at det er vanskelig å unngå absolutt alle byksene, det kan også komme en god stund etter vi er ferdig hilst f.eks - mens naboen står og prater med meg. Anonymkode: 7958a...e04
  17. det høres dessverre ut som psoriasis for det har en tendens å starte nettopp rundt øyne / hårfeste/ i nesen. Anonymkode: 7ebaa...682
  18. Helt innafor;-) du er IKKE DEN ENESTE ,og da kan det umulig være så ekkelt. Anonymkode: 51327...c2e
  19. Honey Dew

    Den årvisse "kom deg ut"

    Da forstår jeg. Tusen takk for oppklaringen. Jeg trodde det hadde noe med den menneskelige bakparten å gjøre, men jeg fikk det liksom ikke til å stemme 😄
  20. AnonymBruker

    Hvor høy er du?

    En annen lærer på 157 her. Har heller aldri hatt problemer med å utstråle autoritet, så heldigvis tar jeg igjen autoriteten på andre måter enn i høyde. 😁 Anonymkode: 2bba9...3d4
  21. Har jobbet innen psykriatien i 20 år. Har sluttet nå. Adhd diagnosen gies for enkelt. Mange med dårlig oppvekstvilkår, liten bearbeiding og traumer får denne diagnosen. Anonymkode: bc1bf...bef
  22. Noen hundeeiere bryr seg ikke om båndtvangen, noen bryr seg. Helt uavhengig av om de er kjendiser eller ikke. Anonymkode: 32e68...baf
  23. AnonymBruker

    Selge hus, overveldende med alt. Tips og gode råd

    Ja, jeg kjørte også flere runder til gjenbruksstasjon og kastet, eller donerte til Fretex-lignende. Har du boder, rydd pent i esker, så kan noe stå der, men minst mulig slik at størrelse oppleves godt. Anonymkode: 7c9f2...fa2
  24. Man vet jo aldri hvor lang tid det tar å bli gravid heller da, 3 år kan jo fort bli 3,5 feks om dere ikke får til å bli gravide med en gang. Hadde også brydd meg mer om når på året man ønsker barn. Selv ville ikke jeg ha nr 2 på vinter da det er mye sykdom osv. Bedre å få noen mnd på seg til å bygge litt immunforsvar før RS-sesongen starter feks Anonymkode: 2a835...d46
  25. Jeg har et barn med atopisk eksem som får eksem blant annet på øyelokk og inntil øyet. Det smøres med en egen øyesalve med kortison (reseptbelagt) og så 60% fet fuktighetskrem når kortisonsalven har fått trekke inn 15 minutter. Kortisonsalven må følge en smøreplan med planlagt nedtrapping. Ta kontakt med lege, helst hudlege. Det blir bra, altså, men må behandles korrekt og kan blusse opp igjen og må da gjenta behandling. Fastleger har dessverre ofte begrenset kunnskap om eksembehandling. Anonymkode: 4409a...bac
  26. Kommer demonen for å rette opp i det?
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...