Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Sokkar

Gjennomskuer dem løgn i barnefordelingssaker?

Ikkje alltid, dessverre.
  3. AnonymBruker

Valg av etternavn

Barnet har mitt etternavn og patronym som mellomnavn Anonymkode: d8e00...7ac
  4. AnonymBruker

Dere menn på 22/23år

Kroppen følger vel med, de ser gamle ut. Anonymkode: 88e67...b2d
  5. AnonymBruker

Valg av etternavn

Bare husk at når barnet kanskje gifter seg får de kanskje et problem. Skal de da ha bindestrek-etternavn + nye ektefelles navn hvis de vil dele navn med ektefelle? Kan godt hende de dropper bindestreksnavnet, bare så du er forberedt på det Jeg har et like sjeldent navn som deg, men vet ikke helt hva jeg vil om vi får barn. Jeg har ikke lyst på bindestrek på barn personlig av grunnen jeg skrev over, men mulig det ene navnet blir mellomnavn. Den tid, den sorg Anonymkode: cbda2...713
  6. AnonymBruker

100% Ufør og økonomi.

Bor disse vennene dine gratis da eller? Ikke f om man har råd til alt du ramser opp her ellers. Anonymkode: 37430...a22
  7. AnonymBruker

Er jeg gal som tror han er utro ?

Takk for mange flotte svar, jeg skal be han invitere henne hit.. også må jeg få poste svaret her, kan gjøre det når han kommer hjem etterpå.. Anonymkode: 3baa6...25d
  8. AnonymBruker

Gjennomskuer dem løgn i barnefordelingssaker?

Lønner seg ikke å lyve. Når du blir tatt på det mister du all troverdighet. Anonymkode: 23086...fe8
  9. AnonymBruker

Er jeg så sjalu..??

Nok en irriterende ting dukket opp. Jeg var på skolen, han var på jobb, men hjemme nå. Nettopp nå hadde hun lagt ut et nytt innlegg som var ganske nakent. Hun var på stranden og la opp til et fokus rettet mot puppene. Gjør hun deg for at andre (inkludert min kjæreste) skal like d?? Eksploderer inni meg Anonymkode: 5de11...771
  10. Da bør man vel også være sint for alle vitenskapelige oppfunnene. F.eks internett, vaksine osv... Man kan ikke bare cherrypicke. Anonymkode: 21b96...b41
  11. Du sier du ikke liker den tradisjonelle veien, men hvordan ville du heller hatt det da? Anonymkode: debdb...0df
  12. Traktor

Kredittgjeld

Ja, men da er ikke det du viste til månedlige utgifter for hele husholdet.
  13. Hva er dugnad? Er det å legge ut følgende melding på facebook: "Per skal på tur til Danmark med håndballaget. Vil du kjøpe fire doruller for 200 kroner for å støtte laget?" I min verden er ikke dette dugnad. Dugnad er en frivillig innsats der du selv yter noe. Ikke ber andre kjøpe varer av ymse kvalitet, høyt overpriset. Ja, det er frivillig om man vil kjøpe. Men like fullt må det være lov å påpeke at man finner praksisen direkte forkastelig.
  14. AnonymBruker

Hvor går grensene til valpen?

Har tre barn og om noen uker får vi valp. Har skjønt at valpen må få ro og velge selv når den vil leke. Skal ha en plass hvor den kan trekke seg tilbake når den vil. Men utover det.... hvor mye skal vi la barna få leke med valpen? Kommer vi til å merke når valpen er sliten og ikke vil mer, eller kan det hende at den er "overtrøtt" og gira og egentlig trenger å hvile selv når den er med på leken? Hvor mye kan vi forvente at valpen sover ila dagen? Vil forberede barna på at vi må gi valpen mye ro, men vet ikke hvor mye.. Skjønner at alle hunder sikkert er forskjellige, så er egentlig bare interessert i andres erfaringer og tips rundt barn/valp:) Anonymkode: e6d27...5fb
  15. Aviser. Ytringsfrihet er for øvrig ikke at man skal få utbasunere sine meninger når og hvor som helst. Ytringsfrihet er at myndighetene ikke straffer deg for det du mener offentlig.
  16. Og isåfall hvordan? Kan en part vinne på å lyve? Anonymkode: 44511...0c8
  17. AnonymBruker

Dumpet etter sex

Du er ikke alene. Har opplevd det jeg også. Han sa jeg var nydelig, utrolig bra, morsomt osv. Overøser meg med komplimenter, snakker om alt vi skal gjøre sammen. Vi har sex og han blir iskald etterpå. Han tar kontakt med meg etter to måneder, og jeg er dum nok til å møte han, vi har sex igjen og han blir kald igjen. Han tok faktisk kontakt med meg igjen nå nylig, men nå er jeg ikke dum nok til å svare. Jeg har kastet bort nok tid på han. Anonymkode: 2f295...7c6
  18. Måneskinn

Våkna nå fordi jeg stresser etter 1.date

Ja, men man må dessverre regne med litt uærlige folk og at ikke alle ønsker å si det som det er.... Og det er mange som man kan ha god kjemi med men som man ikke ønsker noe mer med, enten det er sengekos eller noe annet. De som aldri tar insj er jo ikke interessert, det sier seg selv. Gjør det ikke?
  19. AnonymBruker

Graviditet og endometriose

Jeg har ikke diagnostisert endometriose, men har vært innom 4-5 gynekologer det siste året som alle har utbrutt «men du har jo endometriose!» når de har tatt innvendig ultralyd. Har store smerter under mens, noen ganger også ellers i syklus og et relativt stort endometriom på den ene eggstokken. Vi har prøvd i noen år, og plutselig ble jeg spontant gravid. Mistet dessverre ganske kjapt. Opplevde en kjemisk graviditet ikke så lenge etter. Det viser at i alle fall én eggleder er åpen. Ble henvist til ivf, og fikk prøve dobbel dose letrozol mens vi ventet på svar og time der. Etter noen måneder med letrozol er jeg 11 uker gravid i dag. Krysser fingrene for at det går veien nå! Anonymkode: e82ba...6e8
  20. newman01

Kredittgjeld

Bokostnader er veldig individuelt. Man kan bo i indre Troms for 1500/mnd og man kan bo i Oslo for 18'000/mnd. Litt vanskelig å få slike kostnader inn i et standardbudsjett
  21. AnonymBruker

Har dere prøvd The patience challenge?

Ja huff. Ring barnevernet. Anonymkode: 495f9...90c
  22. anon321

Ørjan Burøe

Det som er poenget - og som du ikke tar til deg, er ikke at ØB lyver. Det er at ØB lyver om noe på sin instagram, som han bruker kommersielt, dvs for å tjene penger. Det hadde vært noe helt annet om det var en privat instagram, med en vanlig person. Da er jeg helt enig i at det er i overkant å prøve å "ta" løgnene til folk. Men det er ikke det det er snakk om. Det er en kjendis som bruker plattformen for egen gevinst - og han blir avslørt i løgn, løgn for å sette seg selv i et bedre lys. Den enkleste sammenligningen blir med å si at man "mobber" f.eks Coca Cola eller H&M når de skriver noe feilaktig på sine SoMe kontoer og deretter påpeker at det er feil/løgn. Og ellers et lite tips. Det er ikke noe vits i i hverken flere utropstegn, punktum eller spørsmålstegn. Vi alle klarer godt å lese setningene dine om du holder deg til 1 tegn. Og avslutningsvis. Om ØB hadde gjort sin insta privat, kun godtatt "nære" relasjoner - og andre fortsatt drev å plaget han på IG? Da hadde jeg vært enig i at det er mobbing.
  23. AnonymBruker

«Shorts» under sommerkjole

Ikke jeg heller, men det høres jo bare grusomt klamt ut, og så må man vel gjerne vaske av seg lim etterpå. Har plastret operasjonsarr mye på sommertid, og det er ikke kult å ta av igjen og skrubbe av limet som har fått jobbe godt i varmen Anonymkode: 022f6...4b5
  24. Miss-Grey

Kredittgjeld

NAV har visstnok en god gjeldsrådgivningstjeneste. Kanskje det er et greit sted å starte? De skal være gode å snakke med, og har hjulpet mange i lignende situasjoner før. Jeg har ikke brukt denne tjenesten selv, men jeg har hørt Hallgeir Kvadsheim fra Luksusfellen skryte av den. Tror også at du bør be partneren din om en mer utførlig beskrivelse av hvor pengene har blitt av. Er det mulig at han sliter med en eller annen avhengighet, for eksempel spillavhengighet? Heretter bør dere styre økonomien sammen, og du må få innsyn i alt.
  25. AnonymBruker

Dumpet etter sex

Jeg ville tatt en prat og hørt om hvordan hun synes det gikk- Synes hun det gikk bra? Da vet du litt hvor landet ligger etter å ha spurt litt, kan jo være hun selv også synes at det ble tullete sex. Ellers høres det ut som at dere er litt forskjellige? Hvor viktig er sex for henne? Vet du noe om hva slags forventninger der har i forhold til hverandre? Anonymkode: 4dbf6...6ea
  26. sørge* Anonymkode: 21b96...b41
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...