Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Perelandra

Tidenes verste Eurovision-sanger?

Jepp, den var fra 2006. Det var tre år før Rybak vant.
  3. AnonymBruker

Hyperemesis

Anbefaler deg å bli innlagt! Det er det som har reddet meg. Fikk væskebehandling 3 ganger i uken og det holdt det i sjakk 😊meld deg også inn i Facebook gruppen hyperemesis Norge. Første svangerskap varte det til uke 34. Andre svangerskap slapp det taket i uke 16. Mest sansynlig fordi jeg fikk hjelp tidligere. Har brukt zofran, afipran og postafen. Gikk ned 15 kg første gang og 7 kg andre. Har fått to nydelige barn, og på grunn av det vurderer jeg en 3. Runde. Vi får verdens beste premie ❤️❤️ Anonymkode: 7e1ae...36b
  4. Hei. Jeg tenker at du er en snill og omtenksom dame som tenker for mye på mannen din og for lite på deg selv. Du kan ikke la deg selv forfalle i et forsøk på å hjelpe noen som ikke ønsker hjelp. Det er ikke ditt ansvar å hjelpe han til selvinnsikt heller. Det må han gjøre selv. Jeg synes det er trist å se at så mange sitter i et forhold med psykisk syke altfor lenge og blir selv syk pga nettopp dette. Man må sette sin egen helse først, og voksne mennesker har selv ansvaret for sin egen helse. Jeg synes du skal gå. Du har tross alt et barn nå som også trenger noen. Hvem skal være der for barnet hvis begge foreldrene er dårlige? Hilsen dame med bipolar 2. (Med en familie) Anonymkode: f5123...a68
  5. AnonymBruker

Menn som promper i ditt nærvær

Anonymkode: aa38c...8c1
  6. herzeleid

Farfar kom ikke pga lesbisk bryllup.

Alle må jo ikke være enig i alt. Han kan jo fint være av den oppfatning at homofilt ekteskap er synd, og dermed ikke ønske å være til stede i bryllupet, men likevel være glad i barnebarnet sitt og støtte dette ellers. Å ikke støtte alle valg noen du er glad i tar betyr ikke at nødvendigvis at du er ond eller noe mindre glad i dem enn andre er.
  7. AnonymBruker

Er sagt opp fra jobben. Det gjør meg psykisk syk.

Herregud så mye skrive feil jeg hadde på meldingen. Håper det var forstålig "hevet hose" ?... Beklager😂Hevet hode mente jeg... Anonymkode: 320c8...1b0
  8. AnonymBruker

Har du ikke fått vite hvorfor du ble sagt opp? Er det ikke flere som må gå? Du er helt innafor å reagere på slikt altså. Jeg mener ikke at du skal protestere og være vanskelig, men om det føles tungt og vanskelig å gjøre en like god jobb, så må det være ok. Man kan ikke sette et menneske i en stressende og tung situasjon og kreve at de skal yte på topp. Så om du ikke sykmelder deg kan du fint bruke litt lenger tid på ting, og ikke være helt til stede mentalt. Du trenger ikke være ei solstråle. Har du mulighet for hjemmekontor? Anonymkode: c5fe6...93e
  9. Om overskriften er på bordet for valg av forholdet, tenker jeg at forholdet ikke er liv laga fra starten av.... Anonymkode: 78e7c...f75
  10. AnonymBruker

Hva ville du hatt i en hjemmegym?

Det ble benk og bøyrack, benk, 2 olympisle stenger, vektskiver, noen kettlebells, noen manualer, strikker, tredemølle, matter, aerobic-step og pull up stang. Trener mest baseøvelser og frivekter. Takk for mye inspo! Trappemaskin skulle jeg gjerne hatt, men tror nok det sprenger budsjettet (og muligens plassen). Får bruke motbakkefunksjonen på mølla i stedet 😊 TS Anonymkode: 533b4...688
  11. Det er ingen som har påstått at hun har livet hans på samvittigheten om noe sånt skulle skje. Å melde fra til fastlegen og eventuelle andre behandlere om at man har tenkt å forlate en psykisk syk person er omsorg, og dessuten en måte å forskyve ansvaret for han over på profesjonelle. Anonymkode: 59a66...07a
  12. AnonymBruker

Hyperemesis

Meld deg inn i gruppa hyperemesis på facebook, der er det mange med samme skjebne og gode tåd! Bra du blir fulgt opp av lege. Mitt råd er å ikke kjempe mot en innleggelse, det kan faktisk være bra å bli innlagt å få væske intravenøst hvis man er såpass dårlig. Det er jævlig å ha det slik. Umulig å forutse hvor lenge det kommer til å vare heller, noe som gjør det vanskelig å holde motet oppe. God bedring! Anonymkode: 51552...b5d
  13. AnonymBruker

Flere som hater sommer pga det sosiale?

Hvor bor dere? Kanskje vi skulle fått til et treff Anonymkode: dee35...c0d
  14. AnonymBruker

Vi er vanedyr og det er tyngt når slike ting skjer. Man blir sliten av det og må bruke energi på å tilpasse seg og finne en ny plass. Ikke stress så mye med andre ting på frotiden osv, ta vare på deg selv nå og tenk at det kansje er nye dører å åpne. Du vokser som person og blir sterkere. Ikke tenk at det er noe galt med deg, for det er det ikke. Det er en grunn for at du har jobbet der og fått fast jobb. Jeg tror du vil føle deg nedre av å gå på jobb med hevet hose og vise at du takler slike situasjoner best og de vil se den sterke siden av deg og kansje savne deg enda mer. Men ta sykemelding hvis du vet at det er noe du virkelig trenger. Men ofte er det ikke det beste for deg. Alt ordner seg til slutt. Ny jobb vil kansje få deg til å vokse enda mer som person og trefde nye mennesker. Nå ble dette rotete skrevet. Skrev alt rett fra hode det jeg tenke😅 Anonymkode: 320c8...1b0
  15. AnonymBruker

Hvilken hunderase?

Jeg har hatt engelsk cocker spaniel i 20 år og har nå min tredje, en fem måneder gammel valp. Har ikke slitt med at noen av mine cockere har hatt separasjonsangst. Har vent de til å være alene fra de var ganske små. Startet med å gå fra dem i kort tid og har gradvis økt og det har fungert. Joda, cockere er glade i selskap og min erfaring er at de holder seg rundt meg når jeg er hjemme og de sitter gjerne på fanget og får kos, eller ligger ved siden av meg på sofaen, men når de blir vent til det fra de er små er det ikke noe problem for dem å være alene hjemme og de har også blitt passet av familie og venner når jeg har vært bortreist uten problemer. Anonymkode: 91946...811
  16. AnonymBruker

MATTE EKSAMEN I MORGEN, 2P-Y! GCAS?

Får ikke installert det jeg. Får beskjed med datamaskinen om at det er skadelig programvare osv. Anonymkode: 4dad9...a14
  17. Anbefaler å dynke høvelen i antibac også mens man barberer. Får ALDRI sånne nuppe da. Klin på antibac etterpå med en gang. Anbefaler denne som selges på vita. Anonymkode: 669a9...e1f
  18. Forelsket i deg eller paranoid! Anonymkode: b00eb...ac9
  19. AnonymBruker

Menn som promper i ditt nærvær

Kvinner promper da ikke! og ikke lukter det når dere bæsjer heller ... om dere i det hele tatt bæsjer... i så fall lukter det hverken dritt eller promp. Kun et svakt hint av roser, jasmin og mynte. Det er en naturlig kroppsfunksjon er det ikke? Skal man lage drama for at en kvinne slapp en ufrivillig promp? Anonymkode: aa38c...8c1
  20. AnonymBruker

Når legge inn bud?

Ja, det er veldig viktig å sette en makspris for seg selv, og faktisk stoppe der. Det er lett å bli revet med i en budrunde. Det kommer nye muligheter! Anonymkode: f6a5c...916
  21. AnonymBruker

HJELP! Kan jeg være gravid?

Takk for tilbakemelding! Da blir det spennende å se imorgen tidlig! 😊 Anonymkode: 8a4f5...9f2
  22. AnonymBruker

Sitter alene hos typen og ser Grand prix.

Så hvis jeg forstår det riktig så ser dere hverandre hver dag, bortsett fra annenhver helg. Han kom hjem senere enn avtalt, dette var noe du synes var en større greie enn han. Når du konfronterer han synes han det er urimelig, og slår opp med deg. Antakeligvis har det vært en forhistorie som gjør at han har fått nok? Skulle vært interessant å hørt hans versjon. Har en mistanke til at den er litt annerledes enn din. Håper det går bra med deg. Prøv å lær Anonymkode: 59d5f...630
  23. AnonymBruker

MATTE EKSAMEN I MORGEN, 2P-Y! GCAS?

Det er nok lovlig, snakka med de på Facebook om det nå, og de virker seriøse Anonymkode: 2359a...4d9
  24. Oktoberknøttet

Gift ved første blikk

Ja det var jo også et valg av navn på bloggen... 🙄
  25. Bimle

Hyperemesis

Jeg hadde det med første barnet mitt. Ble innlagt to ganger fordi jeg var så dehydrert at det var fare for liv og helse. Spydde hele tiden og gikk ned 8 kg på fem dager. Helt ellevilt, jeg så ut som et skjelett tilslutt. Det positive er at de fire neste svangerskapene ikke var så ille. Helt vanlig emesis med litt oppkast fra uke 6-16.
  26. Kunne fungert fint for meg, så lenge jeg ikke måtte se sånn grusom propaganda om dyr på slakteriene. Jeg kunne spist deilige vegetarretter han laget hjemme, og fois gras og biff utenfor huset en sjelden gang i blant. Ser for meg at han hadde laget grønne smoothier til meg hver dag. Namnam. Og tenk så radmager jeg kunne blitt! Anonymkode: 458a6...143
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...