Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Sprøyt gjerne ansiktene deres fulle av hva dere vil for min del. Dere ser ikke yngre ut! Bare rare. Alder synes. Det handler ikke bare om rynker i ansiktet. Man ser det på hals, hender, hår, kroppsfasong og -bevegelse, man hører det på stemmen osv. Jo eldre man blir, desto rarere ser et glatt ansikt ut. Og så er det noe veldig creepy med denne manglende mimikken. Jeg vil heller ha et uttrykksfullt og livfullt ansikt enn et glatt. Det utstråler energi. Anonymkode: 346f6...0ff
  3. Har aldri skjønt den regelen der. Selv fullførte jeg ikke VGS før jeg var 21. Broren min på 38 har aldri fullført VGS. Skal han liksom ha rett på bidrag fra faren vår fortsatt da? Anonymkode: 52237...b55
  4. Sofakona

    Sykemeldt og samtidig ekstremt aktiv

    Du som også er nabo til de som er uføretrygdet og pusser opp huset. Du vet at om man er sykemeldt skal man ikke ligge i mørket hele dagen 🤦🤦🤦🤦🤦
  5. Alltid denne 🥰 Men er interessert i å utvide kolleksjonen min med andre parfymer i tillegg! Har fått litt inspo her i tråden 😍 Anonymkode: 4afd9...3bf
  6. AnonymBruker

    Hvor mye i konfirmasjonsgave

    2000 er normalt i vår krets. Har 13 stk å gi til Anonymkode: 23dee...237
  7. AnonymBruker

    Mannen din er utro!

    Du kan da ikke klare å bo med et annet menneske overhodet... Eller sniker du deg rundt hver gang du åpner telefon og PC, og sover med pass og bankkort under puta? BankID har vi selvfølgelig ikke, det er ulovlig. Anonymkode: 6f98d...1ee
  8. AnonymBruker

    Rundreise Sør-Amerika - Tips?!

    Enig med det meste, bortsett fra at La Paz er en kjedelig by. Veldig annerledes og fascinerende by, synes jeg. Salar de Uyuni er en saltørken, ikke saltsjø 😊 Anonymkode: 4b430...e7f
  9. Million

    Har vi dårlige hygienerutiner på barna?

    De lukter ikke "surt" av unger som bader et par ganger i uka! Nå må du gi deg! De lukter normalt og bare menneske. Hvis ungene dine lukter surt, må det være noe du gir dem i kostholdet. Det er bare det at en del mennesker i dag (som du) ikke lenger takler og tåler lukten av naturlig hud og kropp. Det må lukte (eller stinke) såpe og parfyme lange veier, ellers anser de det for å være "skittent". Selvsagt skal man vaske seg når det lukter svette eller man har blitt veldig svett og skitten, men det er IKKE noen grunn til å gå rundt og stinke som et syntetisk fruktfat. Det er sånn det er blitt. Livredde for alt som ikke oser av parfyme. Folk bruker jo f.eks supersterkt parfymerte skyllemidler på klærne sine, både undertøy, klær, sengetøy, håndklær og alt, fordi om det ikke oser syntetisk parfyme av det, anser de det ikke for "skikkelig rent". Grøss. Jeg bruker parfymefrie vaskemidler til vaskemaskinen, og bruker parfymefri shampo til vask av håret. Men sånne som deg hadde vel tenkt at "hun der må være møkkete og har sikkert ikke vasket seg for det lukter ikke parfyme".
  10. 68% awh, so close.. 😔 Anonymkode: 8c1ce...85c
  11. AnonymBruker

    Navn i Sverige og Norge

    Pontus og Hampus. Anonymkode: 8c895...7d7
  12. Sniff76

    Hvor mange fritidsaktiviteter går deres barn på?

    Vi har hele tiden sagt max to aktiviteter, helst bare en hvis den innebærer flere ganger pr uke. Nå har de en aktivitet hver, men disse innebærer endel treninger og kamper - mer enn nok. Våre barn trenger å ha tid til å være sammen med oss, med venner, gjøre lekser uten at alt blir stress, slappe av, hjelpe til hjemme. Og vi voksne skal kunne følge opp og ikke bare være taxi.
  13. AnonymBruker

    Sykemeldt og samtidig ekstremt aktiv

    Jeg kan forstå frustrasjonen, for det finnes jo de som utnytter systemet. Men du kan ikke vite 100 % sikkert at hun gjør det. Det kan hende hun kan trene samtidig som hun har sykdommen sin. Jeg tror jeg ville latt som ingenting, tatt en smalltalk med henne, og spurt hvordan det går, om hun føler seg bedre nå mens hun er sykmeldt. Si at du beundrer at hun kan trene så mye som hun gjør, og hint om at da kan hun jo sikkert være tilbake på jobb hvilken dag som helst, med et smil. Anonymkode: 86266...9be
  14. Ser på nettsiden at de selger noen forskjellige der. Noen som har erfaring med de? Det skal bli brukt av både voksen og barn som er nybegynnere. Vil helst ikke investere i noe fancy og dyrt før vi er helt ferdig med å risikere besøk av ville barn som ødelegger. Anonymkode: 88b68...916
  15. AnonymBruker

    Hvor kan vi få økonomisk rådgivning?

    Det er jo ikke noe juridisk som tilsier at dette skal deles etter eierbrøk, så her burde dere jo hatt en avtale dere i mellom i forkant. Dere må altså snakke sammen og finne en løsning. En adovat kan hjelpe dere med en juridisk avtale, men her må dere jo uansett bli enige. Mener han at du også har krav på 50 % av verdiøkningen av oppussingen, selv om du har lavere eiebrøk? Anonymkode: d06a1...467
  16. AnonymBruker

    Bare spise middag

    Ja, jeg oppnådde ideal vekta på den måten. Det var den eneste tingen som funket for meg. Og det funket som bare rakkern! Når jeg har prøvd andre metoder, så blir jeg så fiksert på mat og kalorier og næringsinnhold. Det blir altoppslukende. Og når man hele tiden går og tenker på hva man skal spise, så blir man såklart mer sulten. Å gjøre det enkelt, løste alt. I stedet for å tenke på mat, tenkte jeg på andre ting. Jeg holdt meg opptatt, og da ble det lettere å unngå småspising eller gi etter for cravings. En middag jeg ofte gikk for, var Taco. Elsket Taco, det var noe jeg kunne glede meg til, det var verdt å vente på. Ble aldri matlei. Følte ikke jeg var på en kjip slankekur heller. Samtidig inneholdt det både kjøtt og grønnsaker. Proteiner, fett, karbohydrater. Ble mett. Jeg tror ikke dette er en diett man skal gå på i lengre tid, men i et par mnd er det helt genialt. Må legge til at det var ikke alle dager at én middag strakk til. Hvis jeg hadde vært veldig aktiv, måtte jeg spise mer. Da valgte jeg oftest et par grove brødskiver, cottage cheese eller noe frukt i tillegg. Også hadde jeg pause-dager der jeg kunne spise som vanlig. Anbefaler dette til alle som sliter med å gå ned i vekt. Spesielt dersom man vil kick-starte en slankeprosess eller har noen vriene, siste kilo de vil ha vekk. Anonymkode: 67a1a...5a4
  17. Ta det via NAV ! Da har han ikke noe valg. De sitter satsen på bakgrunn av inntekt og samværsbrøk samt alder på barnet. Da blir dette her rett, og nekter han da å betale blir det trekk i lønn.
  18. Forferdelig trist å lese. Antagelig er fastlege et godt sted å begynne, men av og til må man jo bytte noen ganger før man finner en som man har rett kjemi med.
  19. Reisejenta

    David Eriksen og kjæresten

    Enig i dette. Skjønner ikke helt at alle synes synd på han hele tiden. Han velger jo selv disse 25 år yngre damene som er influencere og han ønsker desperat å fremstå som ung fortsatt. Husker at Sebastian i en episode prøvde å få med David på en date med en på samme alder. Det var helt uinteressant iallefall. Det var også ekssamboeren som forlot David for en mann på samme alder som LA og Hedvig, men i etterkant har hun iallefall funnet seg en fyr på sin egen alder. Må likevel være spesielt for barna deres å ha to foreldre som desperat ønsker å være yngre ved å finne seg partnere som er 25 år yngre enn dem selv og at familielivet brytes opp på grunn av det.
  20. Humlemor

    Han husker ikke samtaler..

    Pfft, ikke tro på alt du leser
  21. AnonymBruker

    Hjelp, kommer meg ikke ned i vekt😭

    Jeg har gått ned 14 kg siden januar i fjor. Har trent minimalt, pga barn og oppussing av hus siste halvåret. det som fungerer for meg er: frokost: en shake lunsj: frukt/knekkebrød/omelett/lompe med eggerøre/middagsresten når jeg er sulten. middag: kun en porsjon kveldsmat: middagsrester, et ostesmørbrød eller noe frukt. spiser godis kun i helgene. Har laget hjemmelaget gele med funsaft jeg spiser ellers om jeg er søtsugen. Med lettere vaniljesaus på:) Anonymkode: 3d03a...c53
  22. AnonymBruker

    Mannen din er utro!

    Dere som deler alt av passord, BankID og koder, dere eit at om partner viser seg å utnytte det til å ta opp lån i ditt navn og lignende så er du selv ansvarlig siden du har vært uansvarlig selv og har alt ansvar for det ? Anonymkode: 992b0...4e7
  23. AnonymBruker

    Mannen din er utro!

    Vi kan godt låne hverandres tlf og kjenner til kodene til hverandre. Hadde han derimot satt seg ned for å lese igjennom alle meldingene mine feks,så hadde jeg blitt irritert. Det blir et overtramp. Vi stoler på hverandre og har ikke behov for det. Anonymkode: a4c56...e29
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...